/spanien/barcelona/forum/20324.aspx/spanien/barcelona/forum/20324.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Tiburon
2009-03-07 22:33
Okkapokka.
Grattis till tippningen;D Jag satt själv och väntade på ett tredje mål för att mitt tips skulle gå hem och kvällen skulle bi complete.

Men det kom aldrig och istället fick jag se Puyol bäras ut på bår. Hur fan ska det gå utan Abidal och Puyol egentligen. Dags för Marquez att komma tillbaka till sin stabilare form som vi såg i höstas. Caceres kommer nog få betydligt mer speltid eftersom Sylvinhos inte är lika snabb i steget längre.
Canaletes
2009-03-07 22:32
Tror inte vi kommer få mycket problem mot Lyon, dem kanske har Benzema borta. Och med 0-0 går vi vidare. Så allt hänger på oss ;)
Barcelona Okkapokka.
2009-03-07 22:30
Sherko

Som sagt, det vänder hela tiden. Nästa vecka kan det lika gärna vara 3 poäng som 9 poängs skillnad mellan oss. Nu får man se hur lagen reagerar efter CL matcherna i veckan, Och det är rätt så uppenbart vilken av oss som har den svårarste matchen.

Men visst ska det bli intressant och se hur det blir nu.
Barcelona Ciao-V
Ämne: Ciao-V

Matchen ef....
Tack, då ska jag titta på den. Har inte sett den på stream.
Real Madrid Sherko
Ciao-V

Hehe, är jag verkligen det?

Tänk tillbaka lite så förstår du varför....
Gud finns inte!
Tre veckor vila för Puyi enligt Sport med.
Barcelona Pep.G
2009-03-07 22:29
När är Milito klar för spel igen ?!
Barcelona Ciao-V
2009-03-07 22:28
Ämne: Okkapokka

Hehe jo....
Real har starkare vinnarmentalitet än Barca?
Du är en drömmare liksom många andra madristas...;.-
Kixer
V.Valdes (L) / Pep.G//

Lyon är viktigaste matchen, dom andra ska Barca kunna vinna utan Puyol.
Canaletes
Fan!! Inte bra med Puyol borta..
Barcelona El Tiburon
2009-03-07 22:27
Ciao-V

Matchen eftersänds 00.00 på tv4
Barcelona Napao
Japp står på sport med men nu är det tid att dom andra backarna visar att dom vill vinna.
Barcelona V.Valdes (L) / Pep.G
Okkapokka.

Då missar han Lyon, Almeria, Malaga och Valladolid. Klarar vi oss med Pique och Marquez som mittbackspar månne ?
Real Madrid Sherko
2009-03-07 22:25
Okkapokka

Hehe jo det är det definitivt, och jag har för mig att ni hade rätt många skador då, jämfört med real som inte har en enda just nu.

Det är olika situationer och real har starkare vinnarmentalitet än barca, men den som lever den får se hur det slutar :)
Barcelona Rambla
2009-03-07 22:25
Sherko:

Madrids segersvit är över, det stannade vid 10 raka vinster. Barcelonas stannade vid 11 raka vinster. Där efter spelade Barça ovagjort mot Betis nere i Sevilla och sen förlorade två raka matcher. Fortsätter Madrid i samma spår?

Det kommer att svänta fram och tillbaka och ingenting är avgjort på långa vägar. Jag tror att CL kommer att påverka ligan en hel del. Alltså, beroende hur det går för de båda lagen i CL.
Barcelona Okkapokka.
2009-03-07 22:24
Tyvärr kommer jag med dåliga nyheter angående El Capitan.

Det rör sig om 3 veckor rapporterar Radio Catalunya. Det finns på EMD nu också.

Precis vad vi behövde va?
Barcelona Ciao-V
2009-03-07 22:23
Nu vill jag att Sevilla och Villarreal ska vinna sina kommande matcher i en rad, så de kan sätta press på Real Madrid.
De ska känna att de är jagade bakifrån;-.
Barcelona Okkapokka.
2009-03-07 22:21
Sherko

Det känns som att historien upprepar sig rätt så ofta i den spanska ligan. Så det är väl nåt liknande nu också kanske. Men det är väl lite för tidigt och säga att ni tappat all form, eller?

Yippe jag tippade rätt, Även om 15-0 till oss hade vart mer sannolikt nu så här i efterhand.
barca löver
2009-03-07 22:21
gött med seger iallafall och real kryssade lite avstånd nu iallafall
Barcelona Ciao-V
2009-03-07 22:20
Är det någon som har koll på om matchen kommer att sändas i eftersäning ikväll?
Barcelona Ciao-V
2009-03-07 22:20
Canaletes
2009-03-07 22:19
Skönt med seger!!

Men måste säga att jag aldrig skådat Eto'o, Barca och Atlético!! missa så mycket.

Det Agüero missa är ju sjukt!
Barcelona Barcadinho.
2009-03-07 22:17
Men det såg ut en kort stund att Poyul gick utanför planen, eller jag drömde kankse.

hoppas att det inte är något alvarligt.
Barcelona Squez
2009-03-07 22:17
Underbart med vinst! Blev ett ännu sötare godis iom resultatet på Madrid-derbyt :D
Barcelona Bernie
2009-03-07 22:15
Diego Lopez står för en av de grymmaste räddningarna denna säsong, Hohooooo!. :D
Barcelona Andrés Iniesta #8
2009-03-07 22:15
Alla här som klagar på domaren borde sluta med detta. Vi har också fått hjälp av domaren nu var det deras tur. Så e det bara och att aguero missa så är det bara. Det som har hänt har hänt man kan inte spola tillbaks tiden. Tänk Framåt!!!

Jag är iallafall glad att vi är 6p före real nu och att vi spelade som i höstas. Vi har ganska många skadade nu. Abidal,Milito,Puyol?. Jag saknar MILITO. Men vi är i Copa del rey final 6p före real och troligtvis vidare i CL.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-07 22:14
Härligt med tre poäng och spelet fungerade kanon bra. Bra tryck och passningstempo hela matchen. Iniesta har gjort ett kanon bra jobb idag på mittfältet. Glänste över Xavi i långa stunder.

Men jag är jäkla sur på etoó o henry.
Helvete alltså, hur många chanser ska man missa?
Jag gissar på 30 skott på mål och bara två mål.

Vi kommer inte få alltid så många målchanser, så båda två måste vara mer effektiva.

Jag såg de sista 10 av Real, eftersom jag blev mer nervös på deras match och på de minuterna var nästan chockad.

Herregud, vilken dåligt spel. Ingenting fungerade och backlinjen var katastrof.

Jag tror faktiskt att Bilbao tar poäng ifrån de nästa vecka med hela galna publiken bakom sig.

Barca har också en svår borta match mot Almeria.
Barcelona BAAARCA!
2009-03-07 22:14
Bra match idag från oss och ger självförtroende till nästa match mot lyon. Men kan inte tänka på puyol hoppas HOPPAS HOPPAS att det inte är nåt allvarigt men det såg inte ljust ut
Barcelona Ciao-V
2009-03-07 22:13
Det är synd om Atletico. De hade kunnat vinna matchen med 0-3. Men det är sånt som händer i fotboll.
Det viktigast är att Barca nu har åter kommit igång. Målen kommer i kommande matcher när nervositeten släpper.

Barca har mött Atletico fyra gånger i denna säsong. Att de vann en av fyra matcher mot Barca är väl inget konstigt med det. De är ett bra lag.

Jag har inte sett Barcas match än. Hoppas att den sänds i eftersändning ikväll.
Barcelona C-Torres
2009-03-07 22:13
Sherko

Tänkte på det precis faktiskt.
Annons: