/spanien/barcelona/forum/20318.aspx/spanien/barcelona/forum/20318.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sersari
2009-03-08 00:57
Islam_Bosna

Så han har varit avstängd tills nu? Fan är det här. Synd, tyckte det var roligt att läsa hans inlägg. Dem borde häva hans avstängning åtminstone här inne, det har ju gått hur länge som helst?
Barcelona tarrak
2009-03-08 00:54
Sersari

Jag kan inte de exakta detaljerna, men så långt jag minns, så var det inte så mycket värre än att marängerna påmindes om den gamla goda tiden, vars deras beryktade historia bygger på. Vem som fick totalt frispel och ansåg att detta var så oerhört mycket värre än all annan skit som skrivs på SF har jag ingen aning om. Om man jämför med dagens Puerta, där man kommer undan med att upprepade gånger kalla svarta spelare för apor, inser man ju avsaknaden av proportionell rättvisa.

Saman

Bra så;)
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-08 00:52
Sersari:

Kharles gick och kallade folk på forumet för lobotomerade och andra saker. Han sa också till en alban på forumet vad han går på, och menade då knark, marijuana och så vidare och albanen tog det illa.

Han stängdes av då, men avstängningen hävdes, men sen kallade han Athetico Madrid och Real Madrid för två faschistlag och då blev han avstängd och sen dess har han inte kommit tillbaka.

Barcelona Sersari
2009-03-08 00:46
tarrak

Blev han spärrad här då också? Vem är det egentligen som har spärrat honom, vad gjorde han exakt för att förtjäna det?
Barcelona Saman.
2009-03-08 00:43
tarrak

Du målade upp en perfekt bild i mitt huvud med ditt ordval :o)
Barcelona tarrak
2009-03-08 00:41
Ämne: Islam_Bosna

Äntl....
Kharles fick väl en väldigt oförtjänt livstidsspärr efter ett inte allt för vågat påpekande, om marängernas tveksamma förflutna.
Barcelona Sersari
2009-03-08 00:35
Islam_Bosna

Äntligen någon som nämner Kharles, vart fan har han tagit vägen? Vet du kanske? Mycket flitig forumskribent var han förut.
Barcelona bearlakeyours86
2009-03-08 00:33
Fan vad skönt med vinst idag, det var viktigt.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-08 00:31
Saman.

Ja, fan jag hade varit helt galen och skrikit efter en sidledspass. Fan vad kul det hade varit om jag skulle vara kommentator, jag hade sopat banan med alla tv4 kommentatorer haha. D:
Barcelona Gud är störst!
2009-03-08 00:30
MadridistaN,

Vet älskar honom, finns ingen bättre kommentator. Kommer ihåg efter Ronaldinhos bissa mål på Villareal kameran vände sig mot en liten blond grabb i publiken och Ray säger "I bet little blondie is thinking i wanna be just like him.... I doubt that very much" Haha han krossade lillens drömmar dog av skratt han säger alltid roliga saker.

Förresten han är ingen gud.
Barcelona Sersari
2009-03-08 00:29
MadridistaN,

Vi har inga avstängningar.

Islam_Bosna

Äntligen någon som nämner Kharles, vart fan har han tagit vägen? Vet du kanske? Mycket flitig forumskribent var han förut.
MadridistaN,
2009-03-08 00:26
Ämne: Ibland undrar jag hu....Överraskad?!

Du borde se en match via GolTv istället för Tv4Sport då kommer du verkligen att se skillnaden emllan en pajas kommentator och en professionell. Ray Hudson är en Gud. Bättre kommentator finns inte!
Barcelona Saman.
2009-03-08 00:25
Gud är störst!

Tycker synd om killen. Han måste nog spy varje gång han hör ordet fotboll. Han måste kommentera minst 5 matcher varje vecka och jag tror inte något av dom är hans favoritlag direkt. Man tappar nog rätt lätt viljan och detta-är-kul känslan rätt snabbt. Han har ingen att prata med heller under sändningen. Stackare.

Man borde ta lite random folk från medlemmarna på svenskafans och låta de kommentera. Lär nog bli mycket mer inlevelse :P
Barcelona Gud är störst!
2009-03-08 00:23
"Vilket möjlighet" och "Sin målskytte" Pajas kommentator.
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-03-08 00:22
Det är ju för att de vill locka folk till att köpa viasat.. Om du ännu inte märkt det, De sägs också att de inte kommer visa nån CL match på tv6 nästa år..
Barcelona Heywood Jablome
2009-03-08 00:22
Saman. Kapitalism i all ära, men de är fotbollsförstörare.

Bona nit.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-08 00:21
Ibland undrar jag hur dem här Tv4 kommentatorerna ens blev kommentatorer? Jag märker verkligen skillnaden mellan de engelska kommentatorerna på streamen och nu i TV4sport han har ju ingen inlevelse låter som han har tagit sömntabletter.
Barcelona Saman.
2009-03-08 00:20
Heywood Jablome

De sparar alla stormatcher till betalkanalerna så att folk ska abonnera hos dom.

Dock vet jag inte hur det blir i semi och kvartsfinalerna. Kommer de visa alla matcher där? Någon som vet?
Barcelona Gud är störst!
2009-03-08 00:18
Islam_Bosna

Vet du vad han menar?=
Barcelona Heywood Jablome
2009-03-08 00:16
Nu har det gått för långt. Hur har de mage att visa Panathinaikos - Villarreal på tv6 före matcher som Juve - Chelsea, Liverpool - Real Madrid? Med all respekt mot Panathinaikos och Villarreal, men kom igen nu.

Islam_Bosna. Du är som den ökända forca_blaugranas eller?
MadridistaN,
2009-03-08 00:14
Ämne: Har ni några avstäng....
?
Barcelona Islam_Bosna
2009-03-08 00:12
Pep.G

Du tycker han är kändis på grund av det? Haha, du skulle sett forumet för 3 år sen när jag och Kharles diskuterade.

Det var så intressant.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-08 00:11
Pep.G

Om jag har tid, du vet hur det är med kändisar. ;)
Barcelona Pep.G
2009-03-08 00:07
Gud är störst!

Kan jag få din autograf ?

HAHAHAHAHAHAHA
Barcelona Barcadinho.
2009-03-08 00:06
Lyon förlorade sin svåra bortamatch ikväll mot Lille ( de fick stryck mot Lille också i cupen i onsdgas).

Benzema var med i matchen, så han verkar vara spelduglig mot Barca.

godnatt.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-08 00:02
Sersari

Ja, eller hur haha. Paparazzi kommer vara efter mig nu lol

Kom ihåg att alltid länka stream nu så får ni kanske också vara lite kända. haha
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-03-08 00:01
Para Siempre

Ja herregud barca my big love. älskar att se dem.
Barcelona Sersari
2009-03-07 23:55
Gud är störst!

Kändis ju haha:-)
Barcelona Para Siempre
2009-03-07 23:53
"Robinho y Higuain"

Ser att du gillar att titta på Barcelonas matcher. Visst spelar dem världens bästa fotboll? :)
Barcelona Gud är störst!
2009-03-07 23:52
Hehe mitt nick är med i match rapport. Tack för den Patrick bra rapport förresten.
Annons: