/spanien/barcelona/forum/203.aspx/spanien/barcelona/forum/203.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2017-08-26 19:09
[QUOTE=Barca Barca]Är det bara jag som redan börjar sakna Lucho ? [/QUOTE] Nope. Jag är en Luis Enrique-supporter 'til the end. Dock väntar jag fortfarande på Valverde-effekten som många utlovade skulle ske inför säsongen. Utan Lucho så skulle ju mittfältet automatiskt gå tillbaka till hur det såg ut under de gyllene åren. För alla vet ju att det var hans fel att spelarna var sämre.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zyzz
2017-08-26 19:09
Pallar inte ett poängtapp mot ett skitlag redan i andra matchen... Ska vi tappa ligan redan nu?.......
Barcelona Dûssel
2017-08-26 19:08
@Ronaldinho Jr.:

Det kan ta ett tag att sätta sin touch på laget, tycker du är lite väl tvär i detta,
Barcelona Dreamteam09
2017-08-26 19:08
Att kolla på Barcelona just nu är som att se Titanic 20 gånger på en o samma dag.. ZZZzZZzzZz
Barcelona the cameroonians
2017-08-26 19:07
Ingen halvlek som kommer gå till historien i positiv bemärkelse precis, men ska man hitta nån ljuspunkt så är det kanske det att Deulofeu verkar ha funnit lite självförtroende och faktiskt söker kombinationer och tar löpningar mer nu än tidigare. Ingen superbra prestation som sådan, men jag gillar intentionerna. Hur som helst, Valverde måste agera och göra förändringar i både uppställning och på spelarnivå. Och det pronto.
Barcelona Blaugrana91
Dembele och Coutinho kommer bli riktigt bra tillskott till laget, nödvändiga om inte annat. Tycker dock att man ska ta det lugnt med kritiken, det är fortfarande tidigt och saker lär hända. Kan bara bli bättre.
Barcelona Jarod The Pretender
Om spelarna är omotiverade att spela för Barca pga Barto så kan de välja att prata om det öppet. Vi vet att ett klagomål ån Messi kommer få denna ledning att skaka. Vill man ej göra det så kan man åtminstone visa lite mer hjärta på planen. Vissa spelare känns alltför loja eller bekväma. Ser bara några spelare som försöker styra upp spelet. Visserligen är det 45 min kvar av matchen, men vissa beteenden på plan är fullständigt oacceptabelt. Tänker främst på Pique nu.
Barcelona Dûssel
@Barca Barca:

Inte ett dugg.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2017-08-26 19:06
Skiter nästan i hur kommande 45 min slutar....känns redan som att Valverde inte är rätt man för jobbet, och det hade jag tyckt även om vi råkat peta in en boll här i första.
Man KAN inte bara dela ut lite positioner och slänga ut 11 spelare på planen och hoppas på det bästa (Tata Martinez har redan testat).
VAD är vår spelide? Hur ska vi skapa målchanser?? Ge bollen till Leo och hoppas han gör något? Eller vad är tanken? Jag ser verkligen inte logik i uppställningen - känns som sagt som en ren kopia av något Pep testade för 5-6 år sedan och med helt annat spelarmaterial.

Sätt din jävla touch på laget då och anpassa Barcas spelstil till materialet och utvecklingen.....herregud.....
Barcelona Andreas FCB
2017-08-26 19:06
Finns en del positivt från första halvlek men också en del jag ogillar. Mest deprimerande är dock detta forum. Herregud, löjeväckande med dessa kids. Borde vara 25+ åldersgräns med bank-id krav för att kunna skriva här.. Kommer aldrig bli någon förbättring heller.
Barcelona Xavi #6
2017-08-26 19:05
@Barca Barca:

När man börjar sakna Lucho då vet man att går riktigt illa..
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2017-08-26 19:04
Paulinho fixar haha
Barcelona Soko
Det är dags att Messi lämnar ifrån sig straffar nu. Han är otroligt osäker varje gång han skjuter. Rena lotteri känns det som. Att han går på plan och lipar påminner som  för 3-4 år sedan när Xavi tog och läxade  upp honom. Hoppas att han vaknar nu redan i andra halvlek. 4 raka tävlingsmatch utan spelmål är dåligt för honom.  

Barcelona Alvés - Por Que?
Ut med Rakitic då han bara spelar bakåt eller i sidled och upp med S.Roberto på mittfältet.

In med Semedo som högerback.

In med Alcacer på topp istället för Aleix vidal och lägg Messi på kanten..

Alcacer tar iaf löpningar och öppnar upp ytor för andra..
Barcelona Villa7
Riktig snooze fest men måste berömma Alaves nya buss.
Barcelona Barca Barca
2017-08-26 19:03
Är det bara jag som redan börjar sakna Lucho ?
Barcelona BARCA-més que un club
Är det detta lag som ska ta ligan eller ha chans ens på nå långt i CL haha låt mig skratta , vi lär nog sluta som bäst 3-4 i ligan och åka ut med huvudet förre redan i åttondelen i CL sömnpiller lag nuförtiden Valverde My ASS .!!!
Barcelona Funeral Canticle
Pique är så ojämn, saknar en Puyol som skriker på honom hur bra än Umtiti är för oss så kommer inte han att skälla ut honom och även om han skulle göra det så lär inte han lyssna.

Väldig medioker halvlek det kan bara bli bättre eller?
Barcelona Skurhink
Ska vi ta och pröva passa Messi i andra då? :))
Barcelona JakWah
2017-08-26 19:02
Det blir en enkel resa till ligatiteln för Real.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2017-08-26 19:02
Håller med kommentatorn till viss del....vi har alltså 4 renodlade kantspelare som slickar linjen, till vilken nytta då? Inte direkt så att vi kan mata inlägg på någon heller.....
Barcelona Jarod The Pretender
2017-08-26 19:01
Vad håller Pique på med? Idiotiskt
Barcelona A good coach is everything!
2017-08-26 19:00
Seriöst Pique går och lallar !!!
Barcelona FCB_Messi
Vi är sååå slut som lag . Vi skapar absolut ingenting . Inte ens nära till att göra det . När Messi droppar ner så är det inte en människa i mitten eller straffområdet . Fruktansvärt enkelt att försvara sig mot. Messi vill inte ens spela fotboll längre .
Barcelona BARCA-més que un club
Pique ville göra en Maradona haha pajas
Barcelona Vampíro
2017-08-26 18:59
Kan inte Xavi bara ta och lägga skorna på hyllan. Gör klart din tränarutbildning och kom tillbaka asap!
Barcelona A good coach is everything!
2017-08-26 18:58
Ni som har spelat fotboll, ni vet när man är bra och har hamnat i ett lag som är dåligt. Åå man tappar det sådan är känslan för Messi fast 1000 gånger värre pågrund av hans namn ! Så jävla synd .. Valverde du kan dra åt helvete !!!!
Barcelona Zyzz
2017-08-26 18:58
Kan Messi sluta skjuta alla straffar på samma ställe hela tiden?...
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-08-26 18:57
Aja tar en paus från detta forum tills matchen är över.. Blir ju deprimerad av kommentarerna.
Barcelona II Barça II
2017-08-26 18:57
Är Iniesta med i matchen? Förra året skyllde vi på Lucho, vad ska vi skylla på i år?
Annons: