/spanien/barcelona/forum/20280.aspx/spanien/barcelona/forum/20280.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona issem.
2009-03-05 20:12
Kolla länk, man får nästan tårar när man kollar på videon.
Barcelona el Flaco
2009-03-05 19:29
Ämne: Skämtar UEFA med mig....
*Tar UEFA:s lista, använder den som toalettpapper, spolar ner den och lägger mig ner och drömmer om en perfekt värld utan FIFA och UEFA...
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-03-05 19:29
Innan någon (Gud är störst!) tror att det är jag som heter "Gud finns inte!" så vill jag bara säga att nej, det är inte jag. Hade en diskution om just det för någon vecka sedan men ja, det är inte jag. Bara så du/ni vet.
Barcelona NoGo™
2009-03-05 19:27
Ämne: Skämtar UEFA med mig....
hahaha, undrar vad dom baserar rankningen på? Väldigt märklig rankning imo =/
Gud finns inte!
2009-03-05 19:24
Ride_The_Big_One(6):
Baloo kan inte efter någon skala anses ha en bra svenska. Ofta är det närmast omöjligt att förstå vad han syftar på, vilket visserligen är något av en välsignelse. Bra disk.?
Canaletes
2009-03-05 19:23
Skämtar UEFA med mig?

hahaha, kolla hur dem rankar lagen
Barcelona Cape
2009-03-05 19:22
Barcelona SaM__-
2009-03-05 19:15
Kan vi lägga ner diskussionen om en forum medlem som björnen Balo?

Det är ingen som har kritiserat hans svenska utan många här inne, även jag, tycker att hans inlägg här på SF är på en barnslig nivå i stora drag. Lägg ner den diskussionen nu.

Rambla:

Det roliga är hur straffskytten försöker psyka tillbaka med att le och nicka på huvudet. Pinto är bara för härlig :)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-03-05 19:10
Ämne: Ride_The_Big_One(6)
....

Okej då vet jag det.
En viss Figolina skrev ett pm till mig angående dig, vet inte om han använde mig som ett exempel men jag var den som var emot att klanka ner på någons sätt att skriva gällande de svenska språket/grammatik.

Jag tycker din svenska är bra och har ingen anledning att klanka ner på den, väldigt lågt att sjunka så lågt. Men din syn på fotbollen håller jag därimot inte med om, men agree to disagree eller hur?
Real Madrid Zizou_spars
2009-03-05 19:05
Barca o Mort!

Haha ja kanske
Barcelona Rambla
2009-03-05 19:02
Barca o Mort!:

Favorit i repris.
Barcelona Barca o Mort!
2009-03-05 18:59
Zizou_spars

Tycker nog att "Klack så mycket Zlatan!" ändå slår den när Zlatan klackade ett mål EM 2004 eller nåt :P
Barcelona el Flaco
2009-03-05 18:58
Zizou_spars/

Jag visste inte ens att det cirkulerades rykten om att Madrid var intresserade av att köpa Iniesta. Hur som helst så är jag övertygad om att Iniesta inte hade lämnat.

Sen så håller jag med dig, katastrofal rubrik á la Aftonbladet.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-03-05 18:57
Ride_The_Big_One(6)

Läser alltid dina inlägg..
Real Madrid Zizou_spars
2009-03-05 18:54
Ni kan vara lugna killar

"Madrid? Not Iniestarested"
Iniesta på goal.com

Hahaha, går det att hitta sämre rubrik tro? Värre än Aftonbladet TOM :-)
2009-03-05 18:39
Ämne: Ride_The_Big_One(6)
....Vill inte ta något ifrån er grymma svit, men mot bättre lag kommer Robben behövas då han gör det lilla extra, drar till sig de dära extra så de andra kan göra sin grej.

Jag vet att du inte håller med "one man team" snacket men du var den enda madristan här, behövde offra någon haha skämt åt sidan, ville bara skriva av mig, förhoppningsvis läser herr baloo.
Barcelona En Gång Barca Alltid Barca!
2009-03-05 18:38
Fernández Borbalán var dommaren mot Atletico.
Barca såklart!
2009-03-05 18:38
Gott gubbar, först på aktivaste forumet!
Barcelona Shi
2009-03-05 18:36
Ride_The_Big_One(6)

Om du läste mitt tidigare inlägg så hade du vetat att jag inte håller med one man team snacket då alla i laget skall bidra även om vissa bidrar
mer.

Sedan funkar Real kanon utan Robben eller vad sägs om 10-1 i målskillnad på 2 matcher utan Robben?
2009-03-05 18:36
The Reporter

Antonio Rubinos Pérez var dommaren igår.
Barcelona The Reporter
2009-03-05 18:33
Någon som vet vad dommaren mot Atl.Madrid hette?
Och den som dömmde igår?

Det är mycket skillnad mellan dom två dommarna. Den mot Madrid blåste åt båda hållen för allt. Man fick knappt andas bakom rygg på en.
Men dommaren igår var däremot antikärringfotboll :)
2009-03-05 18:32
Shi

Hur bra fungerar Real utan Robben?
Hur bra Fungerar Milan utan Kaka?
HUr bra fungerar Man u utan Ronaldo?
Hur bra fungerar Barca utan Messi?

Svar: Inte lika bra som när dem är på plan, men det finns andra spelare som också är lika viktiga men som inte syns lika mycket pga deffensiva jobb.

Pepe gör ett stort jobb men får inte så mycket credd när det går bra,Cassilias,Xavi,Puyol likaså, ser du ett mönster?

Barca ett one man team?
-Just nu spelar vi under våran förmåga och är otroligt beroende utan av Messi att rädda oss för inget verkar fungera, men utöver det så har laget betoning på LAGET fungerat och spelat efter sin förmåga och resultaten har kommit.

Är trött på kommentarer som , utan robben är madrid ingenting, utan messi är barca ingenting, utan ronaldo är manchester ingenting, Vidic,Pepe,Van der sar,Puyol,Xavi,Cassilias är bara massa dussin lirare eller?

Herr Baloo Barca är ingen one man team och det är inte Madrid heller, glöm inte bort de andra som gör mer för laget men som inte får den credd de förtjänar.
2009-03-05 18:26
Själv tycker jag inte det för att det skulle hindra deras utveckling. Men vi får se.
Barcelona Shi
2009-03-05 18:25
el Flaco

Jag skyddar inte Baloo utan jag komenterade Criff som snackade om att folk smutskastar motståndaren titt som tätt samtidigt som han ofta släpper spydiga komentarer om hur värdelösa Real Madrid är medan han är först med att berätta hur vackert Barca spelar.

Att du tycker Real spel är som ett sömnpiller är bra för dig, mitt tips är att du slutar titta. För det är ganska konstigt att vår arena tar in mindre än Barcas och vi spelar så mycket tråkigare och hur vårt spel är ett sömnpiller men ändå har vi högst publiksnitt i ligan?

Källa: se länk.
2009-03-05 18:24
Tror ni Gai och Thiago kommer upp till A-Laget nästa säsong?
2009-03-05 18:19
Shi

Problemet i den matchen var att Backlinjen inte gjorde sitt jobb, dock inte domaren heller.
Barcelona el Flaco
2009-03-05 18:18
Shi/

Han har uppenbarligen inte följt Barcelona varken denna säsongen eller förra säsongen. 07-08 var Messi briljant under långa stunder men vi vann inget eftersom laget inte fungerade. Denna säsongen har vi spelat som ett lag och därför ligger vi etta i ligan, i final i spanska cupen och i åttondelsfinal i Champions League. Därmed så har vi ingen "one man team". Tycker att merparten av Mr Baloos inlägg är barnsliga och okunniga. Håller du förresten med hans åsikt?

Däremot så tycker jag att Madrids spel fyller samma funktion som ett sömnpiller gör och uppenbarligen är jag inte ensam. Di Stéfano är på min sida.
2009-03-05 18:18
Skit i alla Realfans nu. Pintos straffräddning va mäktig, länge sen man såg en straffräddning i Barcelona.
Barcelona Shi
2009-03-05 18:17
En Gång Barca Alltid Barca!

Jag tog ett exempel på vad en snubbe i puertan hade sagt. Det är inget jag står för då jag anser att alla vinster tas med hjälp av laget, att man sedan har avgörande spelare som Messi och Casillas som vinner matcher åt en är bara en välsignelse.

Om jag sedan ska svara på varför ni förlorade mot Atletico är det väl inte för att Messi inte gjorde sitt jobb för det gjorde han med bland annat ett snyggt mål, däremot svek andra delar av laget och gör man 3 mål i en match ska man egentligen inte förlora när man heter Real Madrid och Barca, men shit happens...
Barcelona J.Gamper
2009-03-05 18:15
Ämne: el Flaco

Allt är ....
Förklara gärna hur Barcelona är "ett one man team"? Och förklara gärna sedan varför vi förlorat med Messi på plan senaste matcherna också.
Annons: