/spanien/barcelona/forum/19971.aspx/spanien/barcelona/forum/19971.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mattlo United
2009-04-17 17:12
Jr. Honken

Dock är spelarna Real fått från oss inget som inte sir alex velat. Beckham och han hade ingen bra relation efter han sparkade skon i huvet på han. Ruud "mobbade" Ronaldo och Sir Alex var tvungen att välja vem han skulle behålla. Tänk också att Ronaldo inte alls var så stor som han är nu då, och att Ruud var vår målkung. Men känns som att han gjorde rätt i att sälja Ruud o behålla Ronaldo:D Heinze insåg att han skulle bli bänkad av Evra så han pös ju så snabbt han kunde.:)
Barcelona Squez
2009-04-17 17:01
petersays
Juve skulle passa han utmärkt. Även Inter tror jag.
Barcelona petersays
2009-04-17 16:59
Deco borta från matchen imorgon. Jag som hade hoppats på ett inhopp från honom. Inget snack om att han kommer lämna Chelsea i sommar, har var Scolaris spelare - tror ingen räknar med att han fortsätter. Tror absolut att han kommer fortsätta dock. 2-4 år i nån italiensk klubb skulle passa honom som handen i handsken. Juve?
Barcelona Barca-nist
2009-04-17 16:54
som det ser ut är det bara real madrids städerska kvar som ska förutse barcelonas "poängtapp" hehe
så patetiskt
Barcelona Pep.G
2009-04-17 16:53
petersays

Vinner vi alla våra retserande matcher så hamnar vi på 99 poäng och då TROR jag att vi slåt rekord. Är inte hundra på det.
Barcelona Pep.G
2009-04-17 16:52
Haha alltså denna Kviborg drar riktigt bra skämt ser jag. Han trivs i komedivärlden.
Barcelona petersays
2009-04-17 16:50
Hur ser det ut med alla klubb/liga-rekord vi hade chans att slå tidigare? Sumpade vi dom när vi tappade poäng några omgångar?
Barcelona Klint
2009-04-17 16:49
Truppen till morgondagens match. Största skrällen är egentligen att Hleb helt lämnas utanför. Men presterar man inte när väl chansen ges får man vara beredd på detta.
Barcelona C.Andrés
2009-04-17 16:48
Ja,det absolut suger,kan heller inte se matcherna imorrn:(
Barcelona petersays
2009-04-17 16:46
Fy tusan vilken fotbollskväll imorgon. Det är så att man börjar ångra att man lovat bort sig till kompisar.

18:15 Arsenal - Chelsea
20:00 Getafe - Barcelona
22:00 Recre - Real
Barcelona Jr. Honken
2009-04-17 16:46
Andrée

Äh, bara ignorera det! Precis som VISSA madridistas som brukar skriva onödiga kommentarar (vill inte gå in på namn, kopiera inlägg eller liknande) på Les Rambles. Det är bara att ignorera! ;)
Barcelona Andrée
2009-04-17 16:43
CHRISTOPHER vilken människa, när ska killen växa upp?
Barcelona Vitor Riivaldo
2009-04-17 16:41
Christopher har riktigt bra humor :) eller så var han väldigt onykter. Hursomhelst alltid lika kul är det läsa hans artiklar, Humor på hög nivå!
Barcelona Squez
2009-04-17 16:39
Barca Barca Barca
Äh, låt han skriva vad han vill. Du behöver ju inte läsa om du inte vill ;)
Real Madrid Zizou_spars
2009-04-17 16:37
PILMÀ

Lite komiskt att det är mig du går på när jag enbart håller med om vad A.Gaudi skrev. Men som du ser fick han den frågan.
De ställer frågor med hopp om att få några slående rubriker. Och han hade inte direkt vart en bra anställd om han inte trott på framgång.
Barcelona Barca Barca Barca
2009-04-17 16:37
alltså herregud va löjlig han den där christopher är ..... hur orkar man vara så löjlig ??? att han orkar säga bara att barcas enda titel blir copa catalunya ..... snällla christopher bete dig som människor o inte som djur o småbarn ...

snälla grabbar skicka till honom meddelande .christopher.kviborg@svenskafans.com
Barcelona lameG^
2009-04-17 16:35
vi vinner el classico om dem fortsätter spela som dem gör. Det är dem som har pressen inte vi. Vi är nöjda med kryss men helst vinst.

Vi måste vinna dem här matcherna som kommer nu för om det är nått lag som kan det så e det vi. Real tror dem vinner alla men dem kommer tappa mest. Dem trodde det förra gången med men lyckades inte.
Barcelona Ciao-V
2009-04-17 16:31
Marcelo, han blandar ihop saker. Det är Madrid som brukar ha svårt på Riazor(mot La Carona D.). De har inte vunnit där på 17 år. Barca har haft svårt mot ett antal andra lag, ett är mot Getafe.
Men det är tillåtet att sätta upp bra scenarier för sig själv. Det kanske motiverar honom, vad vet jag.
Har svårt att se att Madrid ska vinna alla sina kvarstående matcher. Inte Barca heller för den delen. Men det gäller att tappa så lite poäng som möjligt för att kunna vinna ligan.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-17 16:28
Standard frågan är väl alltid. "tror du ni kommer att komma ikapp barcelona?"

"ja utan tvekan kommer vi göra det. Barca kommer förlora si och så och vi kommer spöa dem på Bernabeu så hårt att guardiola springer hem gråtandes".
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-17 16:27
Ämne: PILMÀ

Tro det ell....
Okkapokka

I så fall är det som sagt löjligt av killen.
Journalisterna vet exakt vem de vänder sig till när det kommer till såna här saker.
Ifall detta är så så tycker jag att bara riktigt dumt av snubben.

Barcelona Squez
2009-04-17 16:27
Angående Riberys framtid, så tycker inte jag att sponsorerna (Nike i det här fallet) ska lägga sig i. Och jag tror nog inte de gör det, även om de helst ser han i en Nike-tröja. Jag menar, Messi är sponsrad av Adidas men har en framträdande roll i den fina blåröda Nike-tröjan.
Barcelona Okkapokka
2009-04-17 16:20
PILMÀ

Tro det eller ej men det var i en intervju som Marcelo fick kryssa i utgången ur de kommande matcherna. Så han fick faktiskt den frågan.

*Länktips
Barcelona el Flaco
2009-04-17 16:12
Det var någon här inne som tidigare hade frågat hur dags bortamatchen mot Valencia skulle spelas och jag kan väl meddela att tiden har offentliggjorts nu. Matchen spelas den 25 april (lördag) kl. 22.00.
Real Madrid Sherminator
2009-04-17 15:50
Barcelona borde aldrig ha köpt Hleb om de skulle ge han så lite speltid. Kunde lika gärna ha haft Assulin eller Jeffren med i truppen istället.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-17 15:46
Ämne: A.Gaudi

Exakt.
....
Zizou_spars

Vadå exakt?
Menar du att Marcelo fick frågan vilka matcher Barça ska förlora och vilka matcher Real kommer att vinna? löjligt.

Vadå Barça kommer förlora på Riazor mot Depor och får oavgjort hemma i katalonien mot Sevilla på den mäktige Camp Nou

Inte något som man ska bryr sig eller blir upprörd över direkt med tanke på personen som säger, men desto mer irriterande är det när madridistarna försöker att dölja allt.
Barcelona Pep.G
2009-04-17 15:43
Sportal eller ej, men fint sagt av världens bästa högerback =D
Barcelona Pep.G
2009-04-17 15:39
Vi måste ha en bred trupp i Barca. Så jag vill gärna att Hleb stannar vare sig vi köper Ribery eller någon annan.

Synd att Pep inte startar med Hleb. Hleb har ett spelsinne som passar Barca perfekt. Ett storlag som Barcelona bör ha spelare av Hlebs kaliber på bänken. Inget om saken :)
Barcelona Jr. Honken
2009-04-17 15:29
Mattlo United

Jo, dom har väl "tagit" en del spelare från er. Tyvärr. Dem flesta namnen som du nämnde där hade ju sin top i Man.Utd tröjan.
Men det är ju som en del av sporten, att lite ointelligent byta klubb när man egentligen har det som bäst i den klubb man är i just då! :/

Nej, men nu ska jag ut och lira lite med polarna, så att drömmen om att bli proffs håller i sig! ;)

Vi höres och störes, grabbar! :D
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-04-17 15:28
10 Orsaker till varför Ribery hamnar i Barca:

1. He prefers Barcelona over Madrid
2. He doesn't want to leave Bayern in a bad way
3. His entourage is pressuring him to join Madrid together with Zidane
4. His wife travels between Munich and Spain, where the couple has a house
5. Barcelona has reached an agreement with Bayern to have the first option
6. Bayern would want the player to stay one more year and to sell him then to Barcelona
7. Guardiola sees his as a priority target
8. Barcelona won't enter a bid race
9. The personal friendschip between Laporta, Beckenbauer and Rummenigge is Barcelona's main card
10. The interest of Nike to see the player join Barcelona since Ribéry is one of their star players and Bayern is an Adidas team
Mattlo United
2009-04-17 15:07
Fan va fint om ni skulle köpa Ribery, han som hela Puerta vill ha:) Var inne o checkade lite och ibland undrar jag inte om det vorre lättare för Realfansen att börja hålla på United. Efter att ha köpt Beckham,Ruud och Heinze är dom nu inne på att köpa Ronaldo,Vidic och Evra. Ska köpa dom en röd tröjja var o visa dom vägen till Old Trafford så dom slipper längta efter våra spelare år ut o år in :)
Annons: