/spanien/barcelona/forum/19706.aspx/spanien/barcelona/forum/19706.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid manolo el 10
2009-05-03 13:10
Jag är Madrid fans, men den fotbollen ni spelade igår får mig att bugar och tackar. Sen är jag också spanjor och de skulle vara konstigt att jag inte hoppas på att Barca vinner mot Chealsea nästa vecka. Hur kan jag hoppa av glädje när jag ser Ramos och Xavi kramas när de vinner EM, för att sen hata samme person för att han inte spelar i mitt lag? Nä, jag gillar fin fotboll och jag hoppas mitt Real gör förändringar till sommarn så vi kan bjudar upp på spansk topp fotboll för resten av europa så som ni har gjort.
Barcelona Der Afro
2009-05-03 13:09
För er som missat Birros krönika, se länktipset!

Totalt underbar match igår. Vi var med om historia! Denna utklassning kommer det talas om i 50 års tid! Glädj er och var stolta över att ni är fans till världens bästa vackraste och stoltaste lag!
Barcelona Woods
2009-05-03 13:05
Hur länge ska vi få behöva höra att det konstant är motståndet som "viker ner sig" så fort vi vinner övertygande och i utklassnings-stil? Så fruktansvärt trött på att höra allt hyckleri om att "ja vadårå, med det försvaret så kan man ju inte förvänta sig mindre av er".

Ingen vill närma sig tanken att det faktiskt är Barça som gör motståndet dåligt. Att det är Barças förtjänst att motståndets försvar faller ihop som korthus.

- Nej. Det är ju självklart så att vi konstant möter underpresterande lag som kollektivt faller ihop så fort de ställs mot FC Barcelona.

Hur ska vi slippa det? Antagligen genom att spela bort Chelsea. Annars kommer vi nog aldrig slippa tjatet. Tröttsamt men troligtvis sant.
Makavelii
2009-05-03 13:05
Grattis till Ligaguldet och Cupen.
Ligan är avgjord 110% ni som säger att den inte är avgjord gå och göm er.

Tror ni att ni klarar 107 mål i ligan iår. Det ska ni göra om man kollar på snittet. 107 är nämligen rekord på att göra mål i La Liga det gjorde R Madrid säsongen 89/90 De hade enastående facit 107 mål gjorda och 38 insläppta. Jag tror att ni klarar det, hur många rekord har egentligen suddats ut av Barca iår?
Barcelona Barca-nist
2009-05-03 13:02
en absolut shockerande agerande av realfansen att de är så ödmjuka i alla falla de flesta!
Det glädjer mig att de visar sin ödmjukhet och stödjer oss i CL .det bör bli en läxa även för oss cules.
Barcelona Ciao-V
2009-05-03 13:01
En poäng till brudarna i bilden. Häftigt!
Barcelona Barca-nist
2009-05-03 12:58
MESSIS segerdans framför los blancos ryttarna ;)
Barcelona attacante
2009-05-03 12:57

//Zizou

Coolt inlägg. Tack!
Barcelona Bernie
2009-05-03 12:56
Madrid-anhängarna hade något att glädja sig över igår iaf, och det var åt de vågade tjejerna som visade upp brösten bland massan på Bernabèu. När Henry rullade in sitt andra mål för kvällen så riktade sig den manliga delen av publiken åt att kolla på brudarna istället för själva matchen. ;)
El Capitano
2009-05-03 12:49
kallesiete

Ja, TV4Sport. Kameramannen filmade de två brudarna också. Men som du skriver, mest en ung tjej (svart hår) var i centrum.
Real Madrid Zizou_spars
2009-05-03 12:48
Efter detta skall jag tillåta mig själv att njuta utav ert spel resten av säsongen.
Real Madrid i år är verkligen inte en utav den bästa upplagan, men igår hade vilket världslag som helst blivit förnedrade utav Barcelona.
Offsidemål, skador osv osv, bla bla. Resultatet var rättvist efter en total dominans.

Ta nu och vinn CL, vore en seger för den publikfriande fotbollen.
Barcelona kallesiete
2009-05-03 12:46
Ämne: kallesiete

Nej, d....

Vafan, såg vi inte samma sändning eller? TV4sport.?

På tv4 sport var det mest en annan tjej i början och då bara ansiktet.
El Capitano
2009-05-03 12:42
kallesiete

Nej, det sändes inte på Tv men kameramannen filmade tjejerna med kläderna på ett bra tag, han misstänkte säkert händelsen :)
Real Madrid Sherminator
2009-05-03 12:41
El Capitano

hahaha. Visades det under matchen?
El Capitano
2009-05-03 12:40
Ämne: Ämne: Länk ti....
Klick på "Gallery" under bilden sen bläddra till bild 5-6 tror jag.

Barcelona kallesiete
2009-05-03 12:38

Ämne: Länk till bilden på ....
Öhhh, får bara fram alves och Eto'os segervrål.

HAHA, såg din uppdatering nu och fick fram det. Så sjuka, det sändes inte på tv igår väl? Missade verkligen det isf.

Barcelona petersays
2009-05-03 12:37
Gårdagen var total lycka! Efter matchen drog jag direkt ut på klubb där jag spelade skivor. Snacka om att humöret var på topp!

Alltså överlag måste jag säga att jag tyckte madrid gjorde en hyfsat hedersam insats. Förutom Lass miss till 1-3 så tyckte jag att han verkade rätt bra. Lass, Higuain, Robben och Casillas gjorde alla en bra match enligt mig. Och framförallt är jag glad över att matchen hölls på en bra nivå. Inte överdrivet mycket fulspel från någon sida.

Xavi var briljant igår, Messi likaså!

Nu tar vi chelsea på onsdag!
El Capitano
2009-05-03 12:35
Länk till bilden på tjejerna.
Klick på "Gallery" sen bläddra till bild 5-6 tror jag.
Rek. från 18 år..hehe
Barcelona kallesiete
2009-05-03 12:35

El Capitano whaaaat?
Märkte hur kamermannen var inne på en brud i början av matchen dock. Han filmade henne stora delar av dom första minutrarna istället för matchen.
Svezia
2009-05-03 12:32
Missade det.
Barcelona Alavi
2009-05-03 12:32
Henryy

Trippeln? Du går lite för fort framåt min vän :)
Real Madrid Sherminator
2009-05-03 12:30
El Capitano

LÄNK?!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-03 12:29
Tack GHAZZA för en kanon krönika tackar igen.
El Capitano
Brudarna som visade lökarna igår under matchen :)
Helt sjuka i huvud..hehe
Alla kamerorna riktades mot deras ( * )( * ) men de brydde sig inte ett skit!
Galen match igår, jag stolt över lagets insats och Pep coaching. Älskar den där mannen.
Barcelona Henryy
Nu tar vi trippeln BARCA!
Så himla bra 2-6..
Barcelona Alavi
2009-05-03 12:28
Jag tycker att Raul förtjänade ett gult kort efter att han "slagit" undan Messi från bollen, sen så knuffade Messi på domaren, såg jag fel eller har jag rätt?
Men det jag tycker var vackert och se var när Raul försökte väcka laget efter att de låg under med 2-5.

Cred till Raul och Casillas.
Tråkigt att Rauls tid rinner ut ..
Real Madrid Hannes2
2009-05-03 12:27
Ville bara gratulera till segern igår. Ni lekte med oss och var flera klasser bättre sorgligt nog. Ni är väl värda ligatiteln så som ni spelar, makalöst att titta på!

Så, stort grattis!
Barcelona Robin.C
2009-05-03 12:26
Vad har hänt med folket här? Väx upp för fan! Istället för att hylla Real Fansen så retar många dom.. Och låt bli de där snacket angående Kviborg, Låt han skriva om han vill.. Att ni orkar.
Valencia Valencia-Club-de-Futbol
2009-05-03 12:22
Grym match igår... men ett lag som Barcelona ska vinna så enkelt mot ett lag utan försvarsspel.

Jag tror det blir tuffare för er nu i veckan när ni möter ett riktigt försvar igen... då kommer ni nog ner på jorden lite iaf =)
Barcelona L!VOZ
2009-05-03 12:22
mycket bra gästkrönika av GHAZZA
Annons: