/spanien/barcelona/forum/19658.aspx/spanien/barcelona/forum/19658.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-05-03 00:37
What Lionel Messi's T-Shirt At The Bernabeu Meant
länk*
Semme
Sammanfattning
Niär Bäst..
Barcelona Xavi_totalkontroll
PILMÀ (Kärlek & Respekt).... Alltså mer rätt än du kan man inte ha angående Chelsea ! det är inte frågan om att de möter oss, eller har mött oss, slagit ut oss och vi dom osv, CHelsea är ett lag som har fått allt gratis, de har inte byggt upp sitt lag som alla stora lag i dom stora ligorna har gjort, från grund och botter är Chelsea ett snäpp över mittenplaceringen i PL... I min värld så finns det inget gratis inom fotboll, man måste vinna och på så viss trappa upp sig till toppen... CHelsea har fått fri biljetter dit... Hatar CHelse och hoppas vi verkligen förnedrar dem
Barcelona Okkapokka
Och vad grundar du det på mister Obi-wan?

Skriv bara om du har något vettigt att skriva.
Barcelona John Mikel Obi 12
2009-05-03 00:35
varför har ni så många medgångsfans för? är bara nyfiken :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-03 00:35
Ämne: Kan bara instämma me....
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Hatar köpta lag!!!!
Att folk inte inser hur illa det är att rikemansgubbar som leker gudfader med sina fotbollsspelare!

Jag hoppas chelsea får uppleva riktig fotboll när de blir illa tvugna att blotta sig nu :)
Barcelona kallesiete
2009-05-03 00:32
Ämne: Vad stod det på Mess....

Det var något om den sjukdomen han har / har haft. Han hade tydligen besökt ett sjukhus med barn som har någon form av den sjukdomen för att stötta dom.

Så uppfattade jag det.
Barcelona Barcadinho.
2009-05-03 00:32
Om Barca vinner också cupen, så vinner vi automatiskt också supercupen.

Ingen match kommer då och spelas, alltså.

(Nu går jag och lägger mig...)
Barcelona Sersari
2009-05-03 00:31
Vad stod det på Messis tröja ikväll???
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-03 00:29
Ämne: What Lionel Messi....
Barca-nist

Nej nej Aldrig att jag skulle tycka synd om Chelsea.
äckliga antifotboll och mer korrumperad lag får man leta efter.

Rysk oljepengar har gjort de till vad de är idag.
Så äckliga de är.

På onsdag ska antifotbollen besegrasB/.
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 00:27
Om vi besegrar Villarreal på Camp Nou samtidigt som El Madrid förlorar mot Los Ché så har vi säkrat guldet matematiskt.
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-05-03 00:25
Barcadinho.

Alla här inne vet att Madrid kommer vinna ligan inom dom närmsta åren, så som vi Madridistas viste att Barca skulle vinna ligan någongång igen, det går inte alltid vinna när du har såna lag i ligan.
Barcelona L-Messi10
2009-05-03 00:25
asså de går inte o beskriva me ord hur man känner !! :D hahaha såg matchen med 7 Realfans ja lovar att de käka upp mig när de gjorde 1.0 men shittt va jag gjorde me de sen :D asså hahahah !!!!

visca el BAARCA !!
2009-05-03 00:24
Xavi_totalkontroll

Nej! Antagligen får ni möta finalisterna i cupen eller Madrid(andra laget i ligan).
Barcelona Barcadinho.
2009-05-03 00:24
Jag tackar också alla maränger här för deras sätt att reagera. Eloge till er allihopa!

Och jag tackar klubben Real som har gjort den här säsongen otroligt spännande. Ni har ju vunnit så jäkla många matcher iår och gjorde oss nervösa och också förbannade.
Hur mycket man än hatar den vita klubben, så har man alltid en viss respekt.

Och vad skulle ligan vara utan er och allt tävling och rivalitet och konkurrens.
En tråkig dokusåpa.

Och nångång kommer ni tillbaka. Det vet vi culés och också ni maränger.
Det är bara och ha tålamod i livet.

Det finns ett ordspråk bland fotbollfanater som säger:

Den som inte älskar sin klubb längre älskar inte livet.

Ligan är inte slut än, men vi behöver bara 4 poäng max och saken är klar.
Inga flera mirakel den här säsongen.

En söt o härlig godnatt.
2009-05-03 00:23
Tror inte vi behöver möta nåt lag... för om man vinner båda så är vi vinnare i supercopa automatiskt
Barcelona Barca-nist
2009-05-03 00:22
Islam_Bosna

Om han visste hur det skulle sluta så hade han viftat " gå hem, gå hem" hehe
SiempreMadridista!
Hoppas ni vinner CL istället för fucking premier league lag.
Hur blir det nu? Barca vinner Ligan och om dom vinner cupen med vilka ska dom få möta för supercupa?
2009-05-03 00:21
Vi hoppas verkligen att CL puklan hamnar hos oss!!! vi förtjander det för inget annat lag har spelat lika bra som oss..
Barcelona Barca-nist
2009-05-03 00:21
What Lionel Messi's T-Shirt At The Bernabeu Meant

PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ett sådant spel och vinst mot chelsea som ikväll då lovar jag dig att inte tycka synd om de ;)

Real Madrid Ziyafet
2009-05-03 00:18
Kan bara instämma med tidigare talare, ta nu för fan hem CL-buklan så vi slipper hör om det där j*vla premier leuge någon gång. Kan ni tagga till laget lika mycket mot Chelsea som ni gjorde idag så är det en säker vinst.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-03 00:18
Tråkigt att man ska behöva tycka synd om madridistarna istället för att glädjas åt segern:-o/B
Barcelona Islam_Bosna
2009-05-03 00:16
Har ni lagt märke till Robbens viftande med armarna i början av matchen då han manade på publiken? Så mycket adrenalin, kamp och allting för att sedan bli förnedrad hemma.

Stackars Robben, haha
2009-05-03 00:16
Faktist så är det verkligen fint, starkt och väldigt trevligt att ha er Madrid fans som hela tiden Grattar oss! Tack ska ni ha ! Till alla Barca fans, ta in allt från kvällens match för det som hände just där kommer kanske dröja till nästa årtionde, Ta in allt och njut av den här makalösa, underbara och charmiga stunden och magin som Barca bjuder på, och inte bara till oss utan hela fotbollsvärlden. Alla undrar just nu, vilken planet är dom från för sån fotboll finns bara i fantasin, jaaaa ni hörde i fantasin! exakt vad jag brukade drömma om hur ett fotbollslag ska spela fotboll.. vad det går ut på, snygga passningar, fantastiska mål, klackar, fintar, dribblingar och passion o... SÅnt får Mitt hjärta att smälta och den blir så lättad att den hänger o dinglar hjälplös!! Vad ska man säga, kunde knappt hålla mina tårar borta när våra underbara spelare apploderade fansen och kramade om varandra hemma i Madrid.. Ta in allt och lämna inte något utanför, Grattis Viscaaaaaaaaaaaa EL Baaaaaarcaaaaa
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-03 00:14
Herregud vilken match!
2 timmar efter slutsignalen och jag är fortfarande lika chockad. All cred till Real som verkligen ville spela och inte parkera spelarbussen. Cred till supportrarna också.

Men Barcelona, Barcelona Barcelona. Finns inga ord för laget som Guardiola byggt upp..
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 00:12
MadridistaN,

Det var såklart ett skämt från min sida vilket jag utgår från att du förstod också ;). Men det är härligt att vi får erat stöd också, och jag önskar nog minst lika mycket som dig att vi tar hem CL bucklan igen.
Real Madrid Sherko
2009-05-03 00:11
Ayaz

Vad snackar du om?
Barcelona Islam_Bosna
2009-05-03 00:10
Hela matchen kan man se på denna länken.
SiempreMadridista!
2009-05-03 00:10
Bra spelat och grattis till vinsten.
Annons: