/spanien/barcelona/forum/19646.aspx/spanien/barcelona/forum/19646.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Capitano
2009-05-03 15:28
Ämne: El Capitano //

....Jag är glad att Henry har presenterat sig, han lekte med Ramos matchen genom :)
Alla gjorde kanon match som sagt men Abidal var bara lite ostabil, Robben hade lekstuga på hans kant några ggr. Men han är precis tillbaka från långskada så det är normalt tycker jag.

Just nu sitter jag och listar ut en logisk backlinje mot Chelsea. Kommer att få chansen? Hur backlinjen kommer att se ut..?? Lite orolig..
Barcelona lameG^
2009-05-03 15:28
Pique Abidal eller Pique Caceres??
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 15:27
Sorry, tyckte bara att det där var att gå över gränsen, vart är mänskligheten på väg ?

/M
Barcelona Jay-z
2009-05-03 15:24
El Capitano //

Ja själklart tänkte faktist skriva de men de blev för mycket hehehe.
Barcelona Xavi_totalkontroll
2009-05-03 15:22
hahahahaha grabben har tagit sig en lina eller nåt hehe
El Capitano
2009-05-03 15:21
Barça! (MQUC3)

Redigera ditt inlägg och skit i vad som skrivs i Puertan!
Det är bara löjligt att kopiera inlägg från Puertan.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 15:19
Försök att undvika att posta inlägg från Puertan oavsett hur intressanta dom är. / Red
Barcelona Klint
2009-05-03 15:18
Ämne: Det är ju bara sååå ....
Haha! Han säger emot sig själv konstant i artikeln/krönikan också. "Jag hatar inte Barcelona, men jag föraktar alla i den klubben utom Pep" verkar vara det genomgående temat.
2009-05-03 15:15
som sagt hur kan man underskatta Xavi, våran motor i mittfältet ! det är mest pga. Xavi vi har det spelet som vi har idag, största anledningen till vårat bollinnehav !! Han är oersättlig, verkligen från hjärtat, skulle inte byta både Gerard och Lampard för honom
Barcelona Bernie
2009-05-03 15:15
En till rolig sak om Gerard Piquè, på väg tillbaka från Madrid så tog han mikrofonen inne i flyget och började sjunga: 'We are the Champions my friends..' :D Snacka om att han tillför mycket glädje in i laget, kul att se.
Barcelona Rambla
2009-05-03 15:13
Det är ju bara sååå gulligt hur vissa gästkrönikor från den mörka sidan efter en storförlust i el clásico ska snacka ner Barcelona som klubb. Vilken stackare.
El Capitano
Ämne: Grabbar de stog någo....
Hela laget gjorde en kanon match, orättvis att berömma bara Messi, Xavi, Pique, Puyo! :)
Glöm inte Jaja... vilken fysik kille har, mottagningar och killen kan ju verkligen hålla i bollen som jag är fortfarande förvånad över, deffensiv mittfältare ska mest vara bra på att rensa och förstöra men kille kan lika gärna spela som en anfallare, presterat över mina förväntningar och glöm inte Alves heller, han har verkligen gått in i våra hjärtan som en våg
Barcelona Jay-z
2009-05-03 15:06
Grabbar de stog något om Messis barndoms sjukdom på tröjan han visa. Fan villken kung vilken förebild vilken lirare, villken talang bara 21 år grabbar. Vi har många lyckliga år kvar med Messi, de bästa är jag vet att han är Barca trogen resten utav sitt makalösa liv.

Sen Xavi måste säga att jag har underskatta Xavi hur nu än de är möjligt. Men snubben får verkligen Madrid att svettas, t.o.m madrid publiken fick ont i nakcken utav alla passningar och snurrar han gjorde. Tyckte tidgare innan matchen att Cesc slog fler geniala passningar. Men Cesc har fortfrande en bit upp och mycket att lära, från världens i särklass bästa mittfältare.

Sen våran kapten Puyol vilken kraft vilken speed vilken ilska de va på nicken DAMN. De kallas HJÄRTA mina damer och herrar. Pique oj då du är visst inte så dålig som (alla) trodde inklusive mig, men du bevisar mig och alla andra gång på gång att du är världsklass.

MOT NYA TIDER
Messi, Xavi, Pique, Puyol OUTSTANDING

El Capitano
2009-05-03 15:05
Kolla på Pep, va glad han är :)

*Länktips
Almeria Facelli_007
2009-05-03 15:03
Det är som far sa till mig igår kväll på albanska, fast översatt till svenska.

"Min son, se hur fotboll spelas, för det här är vad fotboll är."

Och nu sitter jag här och tänker på den dagen jag blir pappa själv, då ska det blir Barca (om något lag) min unge för första gången ska få se spela.
Barcelona stefano 85
2009-05-03 14:56
Barca är för bra med många klasspelare offensivt. Samtidigt i år så har inte Real samma kapacitet som dem senaste 2 tidigare åren som gjort att dem blev mästare och inte vi.
Barcelona Saman.
2009-05-03 14:49
Bernie

Skön video haha.
El Capitano
2009-05-03 14:45
Ordem e Progresso

Läs här.

*Länktips
Barcelona Messi(as)
2009-05-03 14:45
"Är man en egen planet spelar det ingen roll var man landar, hemmaplan eller bortaplan, det är samma dans, samma språk, samma flygande poetiska lätthet i stegen, i rörelsen utan boll, i Xavis gudomliga passningar." Haha så jävla skön, ni måste läsa den!

Ordem: bläddra tillbaka så kan du se att det finns länkat, hittar inte det nu..

Fan vad jag älskar Pique vilken kung han kommer bli för framtiden för Barca. Vilket hjärta han spelar med. Nu har alla hatare något att tänka på. Han spelar i fucking landslaget och i Barcas A lag och lurar Cannavaro och Casillas som mittback och avslutar el (ut)classico med tennis siffror.

Pique who?

Visca Barca
Barcelona NoGo™
2009-05-03 14:44
Ordem e Progresso

KOlla länktips, =)
Barcelona - a L b -
2009-05-03 14:43
Ordem e Progresso

Det var dedikerat till sjuka barn som hade en viss sjukdom. Kommer dock inte ihåg vilken sjukddom. Men det fanns en artikel på goal.com om det. Det är bara att leta
Barcelona Ordem e Progresso
2009-05-03 14:42
Har letat ett tag nu men inte hittat ngn bra bild på vad som stod på Messis tröja. Kan ngn vänlig själ vara så snäll att berätta.

Tack.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 14:41
Vet ni hur kul det var på sportbaren igår eller när alla började skrika :

Madrid Cabron, Saluda el Campeon.

Hahah, så jävla najs, önskar jag kunde spola tillbaka tiden.
El Capitano
2009-05-03 14:40
pokke

Vem vill spela för ett lag som Real? Alla stora stjärnor vill vinna CL och chans att Real vinner CL är minimala.
Jag läste att ALLA anfallare vill spela för Barca :)
hehe
Barcelona pokke
2009-05-03 14:37
El Capitano

Antagligen har flera stjärnor som Ribéry, Kaka och Benzema lärt sig vart de INTE ska gå :)
El Capitano
2009-05-03 14:37
Ämne: Mycket härliga scene....
Härliga bilder
Fan va stolt man känner sig just nu. Jag njuter..livet är underbart :)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 14:36
Det kommer bli Pique och Abidal i mitten ,till vänster sylvinho och till höger vet ni..
El Capitano
2009-05-03 14:34

Juste, C-Ronaldo vill inte komma till Real längre av någon anledning...huh? Undrar varför? hahaha
“I’m no longer thinking of Madrid,” he told the British tabloid. “That dream is dead.

*Länktips
Barcelona Abbe_
2009-05-03 14:33
Ämne: Eller tänk om Pep in....
Jag tror på det faktiskt, att Abidal går in som mittback.
Annons: