/spanien/barcelona/forum/19618.aspx/spanien/barcelona/forum/19618.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho
2009-05-07 21:47
Zidane - #5

Äh skit ner dig, får man inte ha skoj nu heller? Jag tyckte inte vinsten var rättvis, men får man inte vara glad ändå?

Sitt du och fundera ut en ny FM elva som du kan skriva på puertan istället. Någon gång ska ni väl ta er förbi åttondelen?
Barcelona fcbarca14
2009-05-07 21:47
Chelsea är lite sura på domaren!! vet inte helt säkert men tror det är Lampard på bilden
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-05-07 21:46
Ämne: Barca_4_lajjf:

Va....
gonsa

Snarare Evra som kommer möta världens bäste spelare och minns du hur det slutade mellan dom 2 senast?
Barcelona Okkapokka
2009-05-07 21:46
Zidane - # 5

Fråga domaren varför det inte vart straff då, inte oss.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-05-07 21:44
Ämne: Glädjen fans på Barc....hahahahah.
Ser inte pinto förvånad ut? hehe medan man ser Peps tunga.hehe
Real Madrid Zidane - # 5
2009-05-07 21:44
Läs ordentligt vad jag har skrivit innan du anklagar mig för att ha anklagat er att ni har mutat domaren! Ni kanske har gjort det, kanske inte, meningen är att domaren var emot oss och många av er väljer att blunda för det. Abidal fällde Drogba i straffområdet och där skulle det ha vart straff och rött kort, kortet kom senare i matchen, men straffen då?

Visst ni erkänner att Chelsea skulle ha fått minst en straff, de andra 2(minst) då? I matchrapporten står det att det inte var straff när Alves blockerade Malouda, läs regelboken, och om domaren läser detta så var Malouda i straffområdet.

Den straffen som ni erkänner är då handsen på pique chansar jag, den på etoo då?
Barcelona Okkapokka
2009-05-07 21:42
Glädjen fans på Barcelonas bänk i alla fall. En ganska bra summering på hur reaktionerna var :-)

*Länktips
Barcelona Saman.
2009-05-07 21:41
Barça! (MQUC3)

Menade andra ställen än barcas hemsida. Föresten de har schyssta rabatter där check it out!

Barca o Mort!

27,96 Min gissning skulle faktiskt vara där någonstans.
gonsa
Barca_4_lajjf:

Vad har det för betydelse hur man ser ut? Puyol är ingen skönhet om man ska vara lika töntig som ni är. Ni spelar underbart fin fotboll mot dåligt defensiva lag. Men att släppa in 2 mål mot Real och 1 mot Chelsea och ni hade tur att de inte blev mer, det övertygar inte. United har den näst bästa offensiven i världen efter er. Men vi har ett mer kompakt mittfält och ni kommer inte ha lika mycket boll som ni vill ha. Det gör att messi och Eto inte får de bollar och den tiden på sig som de vill. Messi kommer få möta världens bästa vänsterback i finalen. Och tar han sig förbi han så möter han årets mittback detta året(vidic). Plus att United har årets målvakt med 12 matcher utan insläppta mål i rad.

Man tapar respekten för er när ni spelar så dåligt mot Chelsea och era bästa spelare underprestrar i en så viktig match. Plus att era ytterbackar är borta i finalen. Lekstuga för Ronaldo och Rooney.

UNITED TIL I DIE!
Barcelona J.Gamper
Vi förtjänar inte att gå vidare, vi är sämst.. det spelar ingen roll om vi hade bollen.. om inte vi kan backa hemåt med 9 pers o försvara oss som Chelsea så är vi sämst. Barca har inget med CL o göra, vad har vi gjort i CL? Fattar inte ens hur vi kom fram till semifinalen.. hur gick de till? Juste vi har mutat alla Uefa domare vi har vidare i finalen med flax vad annars.
Barcelona J.Gamper
2009-05-07 21:38
Herregud ännu en person som vill klaga på domaren i Barcas forum.

Det roliga är att nästan alla barca fans erkänner att vi skulle ha haft minst en straff emot oss.

Vad vill ni att vi ska säga? Vi mutade domaren, Domaren är ursprungligen cule vi hade planerat allt det är därför vi körde så offensivt. Abidal blev bara utvisad för att ingen skulle misstänka något, därför gav även domarna alla fördelar till Chelsea första matchen och missade Henrys straff med flit. Allt var planerat, domaren är stenrik nu.
Real Madrid Zidane - # 5
2009-05-07 21:32
Westinho//

Det komiska är att du tycker att det är klockrent, vilket säger mycket emot det du och alla andra blåröda säger..
Barcelona Pep.G
2009-05-07 21:30
Gud är störst!

Hoppas det går över till det vanliga Les Rembles i samband med Villarreal matchen iallafall.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-07 21:23
Förvänta inte er att forumet kommer vara "rent" förrän om typ 2 dagar. Det kommer fortfarande vara väldig låg nivå här inne. Hoppas det blir bättre tidigare.
Barcelona Härskaren
2009-05-07 21:19
skulle vara kul o se om vi hade haft bortamatchen innan hemmamatchen, skulle dom blå kunna anfalla överhvudtaget på sin hemmaplan? Nu fick dom sina chanser då vi var tvungna att gå framåt. Skönt att FOTBOLLEN segrade igår! Så jävla skönt!
Barcelona westinho
2009-05-07 21:18
Hahahah har ni sett denna? Klockren!! :D

Länktips
Real Madrid Sherminator
2009-05-07 20:55
PILMA

ÄLskar den ramsan btw.
"Fuck off chelsea FC, You ain't got no history."
Lukas.RP
2009-05-07 20:55
Prio borde va att spika igen ligan, inte cupfinalen. ;-)

Fast så säger jag ju bara för att jag vill se bästa möjliga lag.
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-07 20:52
Lukas.RP

Jag tror att han kanske vilar någon enskild spelare men inte alltför många. Men det är ju trots allt final nästa vecka så lita inte på mig :)
Barcelona Bernie
2009-05-07 20:46
Ni vet låten 'Copa, liga i Champions'? Lite roligt är det ju att det kan bli i just den ordningen vi tar titlarna. Först cupen nästa vecka på onsdag ifall inte marängerna förlorar och vi vinner i helgen. Sen kan vi ta ligan och till slut Champions Leauge. =)
Lukas.RP
2009-05-07 20:43
Tror ni att någon/några spelare kommer att vilas mot Villarreal på söndag? Ska ner och se matchen och har inte riktigt kommit fram till hur Pep tänker i det här läget, he he.

Tacksam för svar!
Barcelona FC-Barcelona
2009-05-07 20:37
Kom hem från stockholm för 2 timar sen, så man missa matchen igårkväll, lillbroshan ringde eftermatchen och berätta att vi är i FINAL, man blev glad men känslorna var inte där, direckt när jag kom hem satte mig ner framför tven och satte på matchen, och gissa att man hoppa i glädje fast att man visste att vi var i final så hoppa jag i glädje och skrek som en idiot när man fick syn på VAMPYRENS mål, där kom känslorna jag hade väntat på :D!!!!!!
2009-05-07 20:27
Kolla länken så kommer att förstå vilket lag som förtjänade att gå till final.
Kolla jätte noga när klockan står på exakt minut 7:00.

f*ck off chelsea fc you ain't got no history
f*ck off chelsea fc you ain't got no history
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-07 20:24
Saman.

www.fcbarcelona.com ???????
Barcelona Barca o Mort!
2009-05-07 20:21
Saman

I bris på annat så tog jag min tid och räknade ut det :D Hoppas bara att truppen på SF stämmer. Tog med alla där förrutom Quaresma och Hiddink.

Svar: 27,96 :D
Barcelona Öagunner
2009-05-07 20:20
Samman//
Chelskis stomme är ganska gammal med Terry,Lampard,Drogba,Ballack,Anelka alla över 30.
Dock är deras stora problem det som vi (Arsenal) har som adelmärke att få upp talanger.
Både unga utlänningar och för våran del nu äntligen även unga engelsmänn som lärt sig Wengers syn på fotboll(vilket är extra kul ).
Jag tror det beror på att de byter tränare så ofta,dom hinner inte utveckla spelare.
Fredrik_Karlsson
2009-05-07 20:18
Jag är fan av engelsk fotboll, det ligger närmst hjärtat och kommer alltid göra. Men fan va skönt att få se två nationer i CL-finalen. Inte för jag är förtjust i Man U men det är dom två bästa lagen i europa nu som kommer mötas i europas största cup.
Som andra har sagt barca fick felbedömning denna matchen precis som dom fick första matchen.
Chelsea fick felbedömningar mot sig dom också.

Men rätt lag vann, chelsea får skylla sig själv att dom inte satte spiken i kistan tidigare.
Barcelona Saman.
2009-05-07 20:16
pokke

Ja tror också att det blir det.

Någon som vet var man kan beställa Barca tröjor ÄKTA! :)
Barcelona Vampíro
2009-05-07 20:13
Man börjar bli jäkligt trött på Chelsea fansen som kommer in hit och gråter efter straff. Förstår inte varför då de troligtvis inte ens hade kunnat sätta den om domarn hade blåst(länk).
2009-05-07 20:11
En sak till.

Var det inte självaste Chelsea spelarna som tyckte att vi var gnälliga efter först matchen där vi bland annat sa att vi borde ha fått straff eller några friskparkar och att några av Chelsea spelarna borde ha blivit varnade t-ex Ballack borde har visast ut i första matchen när jag kapade Iniesta gång på gång.

Vad sa Ballack efter första matchen när han hörde om att vi borde ha vunnit matchen och de fck fördel av domarn.
Ja ni kan kolla länken.

Och vad sa Drogba? jo han sa att han blev ckokad och bla bla.
Ja nu är vi också ckokad o man säger så.lol
Annons: