/spanien/barcelona/forum/19460.aspx/spanien/barcelona/forum/19460.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-22 21:13
kallesiete:

Du är ju fan retarded. Tv4 sport har fasiken sänt ALLA våra matcher i år, är det några som ska klaga så är det Real Madrid fans? Dom har fått stream vid flertal tillfällen (Inte många men mer än oss)

O jag följer hellre en match med stor kamp om CL platsen) Men däremot kan du säkert räkna med ett brolin reportage..Det tror jag helt klart.

Tv4 sport är bra. Aldrig varit några problem enligt mig.
Barcelona el Flaco
2009-05-22 21:06
Ligabucklan har anlänt till Barcelona.

*Länktips.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-22 21:01
Eller så kör vi bara med Bojan när Eto'o är borta? Dags att börja ge honom förtroende så att han kan utvecklas.
Barcelona Pep.G
2009-05-22 20:28
!Sergio_ Busquets!

Det är också en bra idé, men du beror på hur motiverad är egentligen Titi om han nu vinner sin enda skanade titel, Champions League guldet :)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-05-22 20:15
Ämne: AN är African Nation....Det bästa skulle nog vara att ta in Ribery, sätta honom på vänsterkanten och använde Henry i mitten under tiden Etoo är borta. Dessutom går Henry på åren. Så när han slutar så har vi Ribery där.

Så en Centerforward behövs inte enligt mig. Desvärre har jag aldrig sett Ribery spela så jag vet inget om han. Men jag gillar han youtube -filmer :)

Real Madrid Sherminator
2009-05-22 20:11
Pep.G

Det är sant. Han ville ha trezeguet, dom la väl ett bud på honom också om jag inte har helt fel? Men det nekades.
Barcelona Pep.G
2009-05-22 20:09
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Ja, det var något om att Pep ville ha honom förra året ?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-22 20:08
AN är African Nations Cup och Eto'o brukar inte missa den. Han är kapten i landslaget och är mycket stolt över sitt land och kommer att åka bort.

Supersub för min del är Trezeguet. En annorlunda spelartyp, mycket bra målskytt, Henrys bästa vän, tillräckligt gammal för att acceptera bänken och sugen på att lämna Juve då han inte får spela. Supersub.
Barcelona Davelittoo
2009-05-22 20:07
Pep.G

tack så jätte mycket :)
Barcelona Pep.G
2009-05-22 20:05
Davelittoo

Afrikanska Mästerskapet :)
Barcelona Davelittoo
2009-05-22 20:02
ursäkta men vad är AM ? :$
Real Madrid Sherminator
2009-05-22 19:59
OkkaPokka.

Du glömde Pique också. Inte för att det gör så mycket men han har varit en pelare i försvaret i år.
Barcelona Pep.G
2009-05-22 19:59
Pride of Spain.

Jag kan garantera dig att Yaya, Keita och Etoo kommer att lämna Barcelona för att få spela i AM :)
Barcelona Pride of Spain.
2009-05-22 19:55
Ämne: Jag vet att Fc Barce....Du verkar vara den riktiga Pep, hur vet du att Eto'o ska lämna för AM nästa vinter?
Canaletes
2009-05-22 19:31
Silva är bra men skadar sig fööör mycket.

Det är inte bra.
Barcelona Pep.G
2009-05-22 19:19
Jag vet att Fc Barcelona inte är Real Madrid, men vi behöver också värva spelare till nästa säsong. Först behöves ett ytterbacksalternativ på högerkanten. Vi har en enda som kan spela där, och Dani kan skadas förr eller senare. Sen behöver vi en supersub center nu när det är stor chans att Bojan skall lånas ut. Varför inte Ilorente i Atl Bilbao ? Okej han kanske kommer att värva bänk ett tag, men glöm inte att Etoo ska lämna för AM på vintern nästa år och där skulle han passa fint. Sen vet jag inte om vi behöver änni en vänsterytter. Det beror helt enkelt på om Henry kan hålla samma klass som han håller i år nästa år, men Pep.G vet säkert mest. Om inte så anser jag att det absolut bästa alternativet är D.Silva.

Mot lika bra tider !
Barcelona Okkapokka
2009-05-22 19:19
Tränaren har en större betydelse för laget än vad man kan tro. Kolla bara på Barça förra året med Rijkard och nu Barça nu med Pep. Enda skillnaden i startelvan är Alvés istället för Zambrotta. Men ändå så är det skilda världar.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-05-22 19:15
Det är vad de önskar sig. Och det har de väl rätt i att skriva om. Det är inte särskilt troligt men Madrid har pengarna och ett par bra spelare får de väl till sig.

Nu blir säkert Kaka kapten i Milan och Ronaldo är omöjlig. Fabregas kommer aldrig lämna Arsenal så länge Wenger är tränare och nu är han ju dessutom Kapten.

Skulle inte förvåna mig om Madrid byter spår helt och satsar på Pandev eller Vucinic istället snart.

Enligt mig är deras största problem att de har för många spelare som måste styra ett lag ensamma. VdV, Sneijder, Guti, Robben är alla spelare som är vana i personligheten och sina gamla klubbar att ställa och styra i princip helt själva. De är alla duktiga spelare (förutom Guti) men behöver någon som Capello för att de ska komma överens om rollerna.
SoloMilan
2009-05-22 19:00
Ämne: Som vanligt mycket r....Håller med. Det är ju väldigt troligt att Inter, som vill vinna allt nästa år, ska släppa två av sina bästa spelare(Ibra&Maicon) till ett annat lag + en av världens bästa talanger: Mario Balotelli.
Barcelona NoGo™
2009-05-22 18:22
Som vanligt mycket roligt att läsa om Madrids In och Ut haha. Liksom tror dom verkligen att Cesc vill till Real?!
Barcelona Gud är störst!
2009-05-22 17:53
Tar den här länken för Wesley, fyfan vad ödmjuk Pep är man får bara mer och mer respekt för honom.
Barcelona kallesiete
2009-05-22 17:05

Amen fy fan va fattigt. Jag som trodde man skulle få se firande på tv imorgon.

Stream, tjoho - vilken höjdare.

Hata tv4sport!
Atlético Deion
2009-05-22 16:57
Rambla//

Med överdriven folklegend menar jag inte att det inte hände saker som du skrev. Men det var ingen genocide liknande scenario som många vill få till det för att göra kampen starkare.

Man gjorde sig av med poltiska motståndare och dess extremt aktiva sympatisörer, förbjöd massa saker. Men jag har hört från många Barcelona katalanerna överlevde en genocide, vilket är ganska sjukt och extremt överdrivet, om inte en lögn.

Men det sagt så förtjänar katalanerna något eget med tanke på de starka traditioner och den historia man har.

Det var det sista politisk inslaget från mig, det får räcka nu.

Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-22 16:55
Kallesiete

Men är det verkligen så svårt att gå in på tv4.se hemsida eller Fotbollskanalen.se och söka upp informationen? Eller till o med trycka på inför rapporten "valencia - villarreal" och kolla där? :S

För att svara på din fråga, så visar dom Valencia - Villarreal..
Barcelona el Flaco
2009-05-22 16:54
kallesiete/

TV4 Sport kommer inte sända vår match imorgon. Istället kommer de visa Villarreal - Valencia kl. 20.55.
Barcelona Vampíro
2009-05-22 16:54
Ämne:
Ställer samma fråg....
Nej, Barça-Osasuna sänds inte på TV4 Sport. De kommer istället visa Villarreal-Valencia, så det får bli stream för våran del.
Barcelona Rambo~
2009-05-22 16:53
Red, tycker fortfarande att det är fel information som ges i krönikan, han bör skriva om den eller nånting, för han påstår fel geografiska punkter som är fel på en hög nivå! Han gjorde kurdistan till en världsmakt aka USA eller nånting att de består av 4 stora länder. När de i sjävla fallet aldrig existerat. Så punkt slut det är min åsikt.
Barcelona Wesley#1
2009-05-22 16:53
Barcelona Coach Pep Guardiola Rejects Prestigious Sporting Award

*Länktips*
Red
2009-05-22 16:48
Flertalet inlägg är nu borttagna. Se detta som en sista varning.
Barcelona kallesiete
2009-05-22 16:48

Ställer samma fråga igen, hoppas någon vet:
Sänds vår match på tv imorgon eller är det valencia-villarreal istället?
Annons: