/spanien/barcelona/forum/19424.aspx/spanien/barcelona/forum/19424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona C.Andrés
2009-05-17 21:09
Kul att människor blir arga när Barca förlorar då Pep ställer upp en b-elva. Detta var chansen för spelare att få speltid och vila de bättre och Oier i målet fick en hel match i princip. Ligan är redan vår, finns ingen anledning till att pusha alla till vansinne nu.

Och om folk som vanligt ska börja kritisera eto'o för att han missar diverse chanser och ska föreslå spelare i sämre ligor eller tagna ur en FM save där deras potential har blivit mixad är det bara tragiskt.
Barcelona SaM__-
Rambla:

Precis! Eto'o gjorde allting rätt idag förutom det absolut sista. Nedtagningen på Alves passning var fantastisk. Lite mer kyla i sista momentet hade resulterat mål. Sedan, som du säger, Moya visade prov på kvalité blandat med lite tur. Sista nicken i stolpen är inte så mycket att göra åt för Eto'o utan den kunde lika gärna gått stolpe in.

Han sparar målen till UTD i finalen :)
Delarocha
Barça! (MQUC3)
"When I don't sit on the computer I live in a home for socially awkward and retarded individuals"

Vore väl en mer passande text.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-05-17 21:08
Visa maränger skämmer ut sig ordentligt på RM forumet,, haha dem är skit roliga
Barcelona Nesto
2009-05-17 21:08
Var de någon mer än jag som "visste" att Eto'o skulle missa straffen?

Vart fasiken har grabben varit de senaste matcherna?

Mot real
Mot Chelsea x2
I CdR Finalen..

Tillsammans med mathcen idag och CdR finalen så har väl han haft sisådär 10-15 chanser han bara har behövt stöta in den?

Säg fan inte att han vaknat på fel sida eller att han spelat för många matcher så han är trött eller nått..
Till och med Sanchez skulle göra jobbet bättre, kanske inte.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-05-17 21:07
Artan | Ruudinho: real madrid
Ser att vissa cules snackar skit om våra talanger, Diego Lopez, vår andra målvakt för någon säsong sen, är wanted av hela Europa, Codina, alla mindre lag i la liga vill ha honom men han valde att stanna, det är en front vi är och kommer alltid vara bättre än er på inom canteran, målvakterna !

Resten satsar vi inte på !

måste var det roligaste jag har läst
Barcelona Barça! (MQUC3)
My names is Baloo Gonzalez Rodriquez
I do spend alot of time here at my computer. I spend about 10-15 hours at Svenskafans.com, at the RealMadrid section.
When I dont write stupid and annoying things there i play WOW, eat pizza and drick Coca Cola.
Thats my life :O
Jag tyckte inte Moya var så BRAA,han var duktig men Eto'os avslut är ju under allt kritik i dagens match :)) Hoppas på skärpning i Rom.
Barcelona Zizou_nr1

6-2

Förnedrad

Slaktad

Vi pissade på Real....Hemma hos Real...
Barcelona SaM__-
2009-05-17 21:06
Andreas:

Var inte det jag menade heller. Var bara en uppmaning till de här inne som ville sälja Eto'o p.g.a att han endast står på mållinjen och petar in bollarna samt att han inte skapar några lägen själv.

Lite naiv tolkning av dig måste jag säga!
Barcelona Rambla
SaM

Exakt. Idag var Samu vass i det överiga spelet, sprang rätt, hade bra första touch osv. Slarviga avslut helt klart men också en hel del flyt hos målvakten Moya. Som tur är det 2v kvar till finalen. Samu kan nog hitta formen så länge han bara är hungrig.
Barcelona DanielAlves20
Ämne:
KOM IGEN GRABBAR H....
Klockren!
Delarocha
2009-05-17 21:05
Varför inte köpa Grafite då? Eto'o hade jag ju inte gråtit floder om han försvann i sommar. Är han kvar är det väl fine så länge han presterar, men fortsätter det så här så nej tack.
Barcelona Alavi
Barcelona10Messi

Varför det när vi har målgörare redan?
Barcelona Islam_Bosna
Barcelona10Messi

Ibisevic hade gjort MINST 40 mål i Barcelona, han missar inte så mycket som Etoo gör.
Barcelona Messi(as)
2009-05-17 21:04
Andreas haha bra argument där. Du menar att etoo ska byta klubb för att han inte gör mål?
Självklart ska han kritiseras för att han inte gör minst 3 mål idag men att han ska byta klubb för att du har en känsla?

Jag satt mest o garvade matchen igenom just för att bara titta på Etoo! Var det någon som helt seröst trodde att Etoo skulle släppa en frispark eller en straff?
Guardiola har väl satt Etoo i den här matchen av en anledning, göra mål eftersom killen har chans att göra ännu fler mål. Annars hade väl han fått vila som de andra i laget.

Komigen nu, chilla lite och tänk efter.

Visca Barca
Barcelona Sersari

KOM IGEN GRABBAR HAHA:

Eto'ooooooooooooo Eto'ooooooooooo, Comme tu t'appelle? Je m'appelle Samuel!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Forlan är i en sjuk form just nu, han kommer nog ta hem skytteligan.

Om inte lejonet exploderar i nästa om han nu spelar
Barcelona BlueRed.
Snälla, deras mediokra lag bör tittas över istället för att dem ska sitta och snacka skit om ett lag som har gjort över 100 mål. Gago liksom... kom igen.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
eto tog straffen för att öka på sin skytteledning
hoppas att eto verkligen avgör finalen
ni kan kritisera eto, jag tycker också att han var dålig, men alla som snackar skit om eto får mig att göra.

Barcelona Islam_Bosna
Kan man säga att Etoo är den svartaste spelaren i Barcelona medan Iniesta är den vitaste? Eller är Yaya Toure mer svart?

Barcelona barba
Jaja, jag tar tillbaka det som var över gränsen. Det är fortfarande väldigt frustrerande att se honom missa gång på gång, inte bara i denna match. Hade han frispelat Bojan till 2-0 hade han antagligen fått ännu fler chanser än han fick nu.
Köp in Ibisevic för fan Laporta, killen gör 17mål på 18matcher i Hoffenheim, han hade gjort 40st i Barca haha :):)
Barcelona pokke
2009-05-17 21:03
Hleb ska lämna direkt när silly season drar igång.
El Capitano
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!! Jag visste att Eto'o missa straffet..
Delarocha
Vet inte ens om det handlar om avundsjuka vad gäller Baloo. Tror snarare bara han är mindre begåvad än en stol.
Barcelona lameG^
Etoo ska inte säljas. Han är bara ur form. ta det lungt. Säljs han så är ersättaren DIEGO FORLAN
Andreas-
Ämne: Lite lustigt. Många ....
Du vinner inga matcher för att du skapar lägen.
Fan höll Eto'o på med idag?? :S Herregud hur mycket ska man missa för helvete,,jag hoppas han skärper till sig ordentligt till CL finalen för jag vill inte se han missa så mkt, inte nog med det missar han straff också haha,,ncnc :D

Campeones !!!
Barcelona SaM__-
Dags för formatering av min dator. Dubbelpost + text som försvann? Hur är det möjligt!

Iaf, Eto'o bevisade iaf att han kan skapa lägen utan messi, Iniesta och Xavi. Så den teorin har ju fallerat helt!
Annons: