/spanien/barcelona/forum/19309.aspx/spanien/barcelona/forum/19309.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sersari
2009-05-29 00:24
el Flaco

Tänkte precis fråga vem den mannen var, visste att han var från staben men inte vad han sysslade med exakt..Du är grym Flaco, du kommer alltid med intressanta nyheter och annat varje dag som är ett stort nöje att läsa:-)
Barcelona L!VOZ
el Flaco

aha okej tack ändå, tyckte att det lät som han sa nått om ronaldo... sen guardiola och några andra "håll i huvudet" medans messi talade
Barcelona Messih!
Pique kommer bli nästa puyol, kan fan inte gå på nått annat sätt ;)
Barcelona Sersari
2009-05-29 00:23
Okkapokka - El Triplete!

Håller med, kan vi inte försöka arrangera något alla tillsammans med redaktionen till nästa säsongs el Clásico eller vilken match som helst på Camp Nou?
Barcelona Oha789
2009-05-29 00:22
Vem trodde att vi skulle vinna allt innan säsongen då vi sålde Deco, Ronaldinho.

Jag trodde det var en ny era och att det skulle ta tid för en ny Guardiola att hitta sig till rätta och kanske,kanske,kanske Vinna Ligan.

Men det är bara helt sjuck om man tittar tillbax på alla nyheter från föra sommaren och ser hur oddsen var emot oss :S helt sjuck att vi vann allt och med klass och finnes.
Barcelona un crack
2009-05-29 00:22
Okkapokka

vore verkligen riktigt stort att klara av!

räkna med mig! :D
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-05-29 00:21
En sak som vore häftigt är väl om alla här på Les Rambles skulle samlas för att titta en match på Camp Nou. Vore jäkligt trevligt alltså, men svårt att arrangera såklart.
Barcelona Messih!
Gud är störst!: Mmm helt galet ;)
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ämne: Är det någon som vet....
nemo

I länken kan du se Spaniens U21 trupp.
Vi har båda Pique och Bojan med i truppen.
Ska bli kul att följa de här hemma i Sverige:)
Barcelona el Flaco
2009-05-29 00:20
L!VOZ/

Det var väldigt svårt att förstå vad han sa med tanke på att han var helt full, men det jag uppfattade var åtminstone: "Vi ska fortsätta och vinna allt."
Real Madrid No 5 : Cannavaro*
2009-05-29 00:20
Gratulerar för eran fantastiska trippel. Skriver mest för att beklaga era fans bortgång. Jävligt tråkigt att läsa. Fotbolls supportrar är stora oavsett vilken klubb dom hejar på. Mvh Chris
Barcelona Gud är störst!
2009-05-29 00:19
Är det bara för mig som det känns att vi är som en familj här inne! Och vi ska tacka Barca för det!
Barcelona Oha789
2009-05-29 00:19
SNÄLLA JAG SJÄLV ÄR MUSLIM OCH SKA ERKÄNNA ATT INGEN AV OSS ÄR SÅ KUNNIG ATT BEDÖMMA HUR EN MUSLIM SKA VARA OCH INTE.

SNÄLLA LÄGG NER OCH SNACKA OM FOTBOLL!

RELION ÄR NÅT PRIVAT OCH DEN SKA INTE DELAS MED HÄR INNE.
Barcelona Heywood Jablome
2009-05-29 00:18
Let's agree to disagree. Nu stoppar vi diskussionen om religion. :-)

Jag kan fortfarande inte förstå det. Vilken jävla säsong.
Barcelona Sersari
2009-05-29 00:18
el Flaco

Tänkte precis fråga vem den mannen var, visste att han var från staben men inte vad han sysslade med exakt..Du är grym Flaco, du kommer alltid med intressanta nyheter och annat varje dag som är ett stort nöje att läsa:-)
Barcelona Messih!
2009-05-29 00:17
vill ni fortsätta så tar vi det genom PM och inte här ;)
Barcelona Saman.
2009-05-29 00:17
Du kan säga att du är muslim till kulturen.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-29 00:16
Messih!

Ja, det spelar ingen roll om du är född Muslim, om du gör det som är EMOT reglerna då kan man inte kalla sig det. 99 % gör saker som går emot reglerna? herregud är du helt puckad eller? haha

I alla fall slut på denna diskussion!

Var det bara jag som var ute på stan igår och var helt vild och skrek (hoppade in i fontänen haha i örebro) en liten överraskning fick jag också alla tjejer höll på Barcelona och de skrek grattis och skrek Barcelona allt möjligt, dte var trevligt trodde alal de skulle vara på uniteds sida (pga cristiana) men dem skrek vi vann och allt hehe. ;)
Barcelona Messih!
2009-05-29 00:15
Heywood jablome:
Du får inte röka, tatuera dig, dricka, äta gris, titta på tjejer osv osv. Jag vet, för att jag dricker utesluter inte att jag får kalla mig muslim eller inte, kan lova dig att 99% av världens "muslimer" inte är muslimer då.
Kristna får inte heller äta gris enligt bibeln, antar att det inte finns några kristna då heller?

Jag ÄR muslim, sen om jag är praktiserande muslim är en heeeeeeelt annan femma :)

Nu är inte detta nå religion forum så vi lägger ner skiten omedelbums :D
Barcelona Oha789
2009-05-29 00:15
HAHAHAHAHA

Jag får tårar av firandet.

Sen ska jag erkänna att den galnaste av alla var Pique hahahahahhahah helt sjuckt

Barcelona nemo
2009-05-29 00:12
Är det någon som vet när Spaniens U21 trupp presenteras? Vill veta vilka barcaspelare som kommer spela :)
2009-05-29 00:11
Messih! Är man muslim så ska man inte dricka. Det står skrivet i koranen. Jag är ledsen att säga, men om du dricker så har du inte rätten att kalla dig själv för muslim.

Abidal brukar själv vara hemma på fredagar och han gillar att äta frisk. Han verkar vara en riktigt lugn kille. Även fall han ser skräckinjagande ut. :-)

Barcelona L!VOZ
2009-05-29 00:11
el Flaco

du som är så bra på spanska kan du inte skriva vad messi sa i sitt tal, tack
Barcelona Gud är störst!
2009-05-29 00:09
Aa just det har itne tackat RED, TACK så mycket för alla artiklar, krönikor, match rapport osv och tack ni som har tagit er tid för att skriva Gästkrönikor.

Och TACK SVENSKAFANS för att ni har skapat den här platsen för oss fans!

UNDERBAR SÄSONG, TÅRARNA KOMMER SNART!
Barcelona Messih!
Heywood Jablome:
Jag är muslim och jag dricker ;)
Sen om abidal är praktiserar mer än mig är mycket möjligt, men för att man är muslim utesluter inte att man dricker(man får ju inte, men äh :P). Själv är ja då inte specielt praktiserande :P
Rambla. Precis. Har du läst det senaste? Milan var tydligen beredda på att sälja Kaka' till Real Madrid med förhoppningarna att Gourcuff skulle komma tillbaka till Milan. Nu har Gourcuff skrivit ett kontrakt med Bordeaux.
Barcelona el Flaco
2009-05-29 00:08
Den äldre mannen som talade efter Eto'o heter Txema Corbella. Han är klubbens materialare och är enorm populär och älskad av spelarna. Jag minns att Motta passade på och hyllade honom under ligafirandet 04/05.
Canaletes
2009-05-29 00:06
Heywood Jablome

hehe aa du har rätt. Men borta var han iaf :P roligt o se alla helt crazy!
Barcelona L!VOZ
2009-05-29 00:03
Canaletes

hehe gudjohnsen var inte bättre du

prattade messi om ronaldo eller vad ??
Barcelona Ordem e Progresso
2009-05-29 00:03
Tack, tack så otroligt mycket allesammans för denna säsongen. Främst till hela FC Barcelona som har gjort ett helt fantastiskt jobb! Det här kommer föralltid att vara mitt starkaste Barcelonaminne.

Tack Pep, tack alla spelare, och TACK LAPORTA!
Annons: