/spanien/barcelona/forum/1925.aspx/spanien/barcelona/forum/1925.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona JUNO
2016-05-29 18:48
Spahic Bosniens variant av Pepe
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2016-05-29 18:44
[QUOTE=enkos]Kan Villareal lottas Mot City i CL kvalet ? [/QUOTE] Ja.
Barcelona enkos
2016-05-29 18:44
Kan Villareal lottas Mot City i CL kvalet ?
Barcelona Liunil Masse
2016-05-29 18:41
Vad tycker ni om Pjanic? Vi är ju i stort behov av en kontrollerande mittfältare o finns knappt några andra tillgängliga på marknaden. Har för mig att han har en utköpsklausul på €38m.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-29 18:34
[QUOTE=DM1982]På Wikipedia står det att Spahic är 1,83. [/QUOTE] På engelska Wikipedia står det 1.86 :P
Barcelona DM1982
2016-05-29 18:32
På Wikipedia står det att Spahic är 1,83.
Barcelona enkos
2016-05-29 18:30
Finns ingen chans att Spahic är 186.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-29 18:29
[QUOTE=enkos]Bartra förlorar en nickduell mot en kortare Spahic som reducerar till 1-2 [/QUOTE] Spahic 1.86 Bartra 1.83
Barcelona Gabriel
2016-05-29 18:28
Liunil Masse

Gracias hermano
Barcelona enkos
2016-05-29 18:27
Bartra förlorar en nickduell mot en kortare Spahic som reducerar till 1-2
Barcelona Liunil Masse
2016-05-29 18:23
Bellerin hade varit perfekt ersättare till Alves. Bring him back!
Barcelona SUPERBUSQUETS
2016-05-29 18:19
Så jävla besviken på Atl Madrid, vart var spelet som dom visade upp mot Barca & Bayern. Vart var glöden om att dom dör för varandra, nej det här kändes mer som simiones fel, kändes som om att han inte kunde hantera det hela, riktigt stort fail.
Barcelona Liunil Masse
2016-05-29 18:18
Stream boys.
Barcelona Gabriel
2016-05-29 18:18
Har någon stream till matchen?
Barcelona oocbgb
2016-05-29 18:17
[QUOTE=DM1982]Alla tycker olika men en inhemsk dubbel i Spanien trumfar en CL vinst varje dag. Att vinna världens bästa liga är något att vara stolt över. Man kan inte lottas mot sämre lag i ligan, man möter alla. [/QUOTE] Det är såklart surt att Real vann CL på ett bananskal igen, men varför ska titlarna jämföras? En CL-titel är såklart stor, men en inhemsk dubbel är också stort, på olika sätt. Självklart hade jag sett att At. Madrid vann CL, men att Real vann gör ju inte vår säsong sämre. Vi hade, trots vår kollaps, en helt okej säsong med våra mått mätt. Med lite omstrukturering i truppen så går vi för trippeln igen nästa år, ta den varannan år får duga..
Barcelona Cessi - 3
2016-05-29 18:16
Hur kan jag se matchen?
Barcelona Liunil Masse
2016-05-29 18:15
VILKET FKN MÅL AV NOLITO Hans andra haha.
Barcelona enkos
2016-05-29 18:15
@Junta Dimision:

Hans andra ännu snyggare.
Barcelona Junta Dimision
2016-05-29 18:08
Vilket mål Nolito!! Hit med honom i sommar.
El Conejo
2016-05-29 17:55
Fyfan vad efterblivet om Ronaldo vinner Ballon d'or. Endast 2 mål i slutspelet vilket var i åttondelen. Samt 0 mål i Copa och ingen ligatitel. Suarez förtjänar den hittills.
Tiki-Taka
2016-05-29 17:32
Fy fan vad mycket luft Madrid fansen har nu! Hoppas klubben går under, j*vla fittklubb!
Barcelona Gabriel
2016-05-29 17:00
Årets champions league säsong har verkligen gjort mig ännu mer säker på korruptionens fasta mark i topp fotbollen. I minnet finns fortfarande Zanetti när han drar ner sin hand i bollhavet och låtsas snurrar runt med sin hand. Det är alldeles för uppenbart att det är något skevt som pågår. Något måste göras, fotbollsälskare runt om i världen ska inte behöva tvivla på det äkta inom sporten man älskar. Nu finns det så mycket att ta upp vad gäller fotboll och korruption, gränserna dras inte enbart vid ämnet Real Madrid och deras lottningar. Men om man för en stund bara väljer att fokusera sig på ämnet CL lottningarna så ser jag det som ett stort problem. Man behöver ändra på sättet lottningarna dras, det är dags för förnying. Ett sätt hade varit att man skaffar en skål där bollarna rullar runt automatiskt konstant redan innan den som ska dra bollarna sätter ner handen. På det sätt vet man att det har blandats rejält innan och att det åtminstone blir mycket svårare att kunna veta förbestämt vilken boll som är vilken lott. Man hade också kunnat göra det ännu svårare att man täckte skålen så att man inte kunde se bollarna förens bollarna börjar blandas runt i skålen. Jag vet inte men något måste göras för det är alldeles för uppenbart att lottningarna var riggade i år, det har säkert hänt under en lång tid men Zanetti var helt enkelt för dålig på att dölja det och han blottade sanningen rejält för allas ögon.
Barcelona Amo.38
2016-05-29 16:02
I dagens fotbollsvärld och med all mediabevakning osv så rankas CL högst utav alla titlar. Hypen är så mycket större och prestigen betydligt större. Men som sagt alla tycker olika. Sen att Real återigen vinner genom att möta skitlag är ju så klart en helt annan fråga.
Barcelona Visca el Barca 17
2016-05-29 16:02
Real madrid kommer vara bra under hösten sen dyka under våren. Precis som de gjorde 2014. Tänk på vårt lag som lyckades komma tillbaka och vinna ligan och cupen. Jag kollade upp hur många matcher Barca låg på när vi mötte Atletico vi var i stadiet av att vara i maj och att vila inför en CL final. Vi hade spelat Vm och låg typ 10 matcher före alla andra lagen. Man ska också betänka att vi har tre anfallare som hade varit i Sydamerika. Fördelen med BBC är att de inte behöver åka lika långt Nolito hade behövts..
Barcelona the cameroonians
2016-05-29 16:01
Det visade sig att Messi fått en rejäl smäll mot de tre nedre revbenen på ena sidan och det gör att varje andetag känns en hel del då lungorna trycker på vid inandning.
Barcelona enkos
2016-05-29 15:52
The cameroonians

TACK för svar anf Messi. Undrar också om vad undersökningen på sjukhuset visade om ryggen. Hoppas han är med i Copa även om han missar första matchen så tror jag Argentina kommer ta sig vidare. Är 100% säker att Argentina vinner Copa i år och det vore extremt tråkig om Messi inte är med. Den titel behöver han verkligen för att tysta en och en annan. OS guld har han redan och VM guld u20.
Barcelona the cameroonians
2016-05-29 15:50
Spaniens startelva ikväll mot Bosnien; Asenjo Bellerin, Bartra, San José, Azpilicueta Cesc, Bruno, Silva Asensio, Aduritz, Nolito Avspark 18.00
Barcelona Puyols inställning
2016-05-29 15:48
@Vlom:

Nej han får givetvis stå för sitt uttalande. Sanningen är att han vill slå sista för att försöka få det att handla om honom och få chansen att dra av sig tröjan. Därav patetiskt.
Barcelona enkos
2016-05-29 15:31
Barcelona gratulerar Real till CL segern.

Congratulations @realmadrid for winning the Champions League title in Milan #UCLfinal
11:59 PM - 28 May 2016
Barcelona wallmannen
2016-05-29 14:44
Jag brukar se till att mitt glas oftast är halvfullt..
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Annons: