/spanien/barcelona/forum/18992.aspx/spanien/barcelona/forum/18992.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol
2009-07-16 23:40
Ja det ante mig, phu snacka om att slösa bort tiden.
Barcelona VizzlA
2009-07-16 23:36
barca kanske över väger ett byte etoo + pengar /och eller hleb =zlatan

Silly season...Word
Barcelona Trippeln
2009-07-16 23:36
Jag blir absolut inte överaskad om Z kommer.
Asså ni borde bara veta hur bra kompisar Maxwell och Z är.

De har spelat tsm i Ajax och är närmaste vänner.Kommer ni ihåg den där serien Cirkus zlatan i tv3.
Vem komm med till Malmö för att göra en minimatch?
JO MAXWELL!

Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 23:34
Laporta, Txiki och Sanllehí är tydligen ute på shopingrunda. De har varit i Ukraina för att försöka köpa mittbacken Chygrynskiy. De bjöd €15m men fick nej av både klubb och spelare. En sak undrar jag. Varför i h-e bemödar man sig till att resa dit när spelaren inte ens är intresserad? Det verkar ju helt korkat.

På hemvägen stannar de till i Milano för att förhandla med Inter om en eventuell utlåning av Hleb trots att Pep har sagt att han räknar med vitryssen till nästa säsong. Inte är det Zlatan som är på agendan i alla fall.
Barcelona Suñol
2009-07-16 23:32
Hmmm... Hade det bara varit Txiki hade jag definitivt sagt att det gällde Hleb men det kan det ju vara ändå. Moratti och Laporta är ju goda vänner så dom äter väl middag som vanligt.
Rayo
2009-07-16 23:31
Rambla - K

Tycker att David VIlla hade passat bättre, men i fal de signar Zlatan så är det en hel del pg,a all de Real köpen i a f.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-07-16 23:31
Vafan då!! Jag som trodde man hade blivit av med Zzlatan ryktena för några veckor sen, med de vill inte ge sig tydligen.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 23:29
Rayo

Haha, ingenting förvånar mig längre. Man vill ha David Villa men han tycks omöjlig att värva trots att hsn själv vill komma.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 23:28
Hm, var tog artikel-arkivet vägen? Finns det inget försäsongsschema upplagt av redaktionen?
Barcelona VizzlA
2009-07-16 23:28
Omg!!

tror jag satte något i halsen..

Zlatan på ingång?

kanske ledningen arbetat i det tysta trots allt?
Rayo
2009-07-16 23:26
Kan det stämma?
Nesta13
Eran president verkar vara i Milano med Zlatan som mål.
Länktips: www.gazzetta.it/
Barcelona basaric
Underbar video med Maxwell, (länktips)
Hur tror ni han lyckas i Barcelona? Peter han Abidal direkt?
Barcelona VizzlA
2009-07-16 23:25
Suñol

jo det är klart..men jag syftade på att vi värvar villa och efteråt förlänger etoo..inte troligt men ändå.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 23:24
Suñol:

Det var på USA-turnén för några säsonger sen. Jag tror faktiskt inte att El Pioje ens gjorde mål då fast jag är osäker. Jag har för mig att matchen slutade oavgjort.

En bänkad Eto'o, det lär bli livat i omklädningsrummet och på träningarna. Speciellt om han även väntar ut sitt kontrakt. :D
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-16 23:24
Enligt Fcbtransfers så ska Barca lägga ett nytt bud som är högre än 42mil.
Vill ha David Villa nu men vill också att Eto ska förlänga sitt kontrakt.
Villa Eto Messi.
Forza Barca
Barcelona Suñol
2009-07-16 23:21
VizzlA: Om Villa kommer och Eto'o stannar kvar utan att förlänga kontraktet så tror jag det inte blir speciellt mycket speltid för kameruanen.
Galacticos-Pipiita.
2009-07-16 23:16
varför tog ni bort mina inlägg ?
Barcelona VizzlA
2009-07-16 23:15
Om vi nu skule värva villa och etoo stannar mot all förmodan hur ska vi göra då?..jag menar ska vi spela villa etoo messi?..vad händer med henry?..han kan prestera några säsonger till..
hur man än gör så blir det bekymmer..sticker etoo och vi tar villa då måste vi ju ändå förstärka henrys position inom en snar framtid.

har ni hört att barcelona tydligen ska få typ 30milj euro av något tv-bolag..pgr av nånting med kontraktet 2007/2008 * länktips

sen avslutar jag mitt inlägg med att fråga, varför ska vi värva Chygrynsky?..han verkar vara bra då guardiola verkligen är intresserd..man får inte glömma att vi faktiskt lagt ett bud på han.
men varför?..vi har ganska många mittbackar: henrique, milito, puyol, pique, marquez, caceres, även från barca b..
kanske det har att göra med att milito inte återhämtar sig?..eller att henriqe eller caceres försvinner?
Barcelona Trippeln
2009-07-16 23:13
Rambla - K9

Henrique ska ansluta till försäsongen snart och Maxwell spela vänstermitfältare i denna formation som inter spela 4-3-1-2 så det borde vara Iniestas roll och Henrique skulle kunna spela privote pga hans bekvämlighet med bollen och med båda fötterna .Så ja varför inte :)

Henrique är förövrigt ganska snabb och kan spela på alla positioner i backlinjen.Nice sånt gillar jag :)
Barcelona Suñol
2009-07-16 23:12
Jag kom bara och tänka på Valencias gamla lirare Claudio Lopez han var rena skräcken för oss några år, han var fan övermänsklig ibland. En Rolig parantes är när vi möte något mexarlag någon försäsong sedan så var han med och stänkte dit den ett par gånger igen. Någon som minns?
Barcelona Trippeln
2009-07-16 23:09
Låt real snacka skit om oss på deras forum, hwo gives a rats as!

Jag bara längtar tills vi mötar de i el clasico.

Xavi får bollen i mittcirkeln som lägger en smörpass till en rusande Alves som inläggsfintar utanför straffområdet och passar Messi som är 1 meter utanför straffområdet.Han skottfintar Lass som drar och köper Happy Meal med plus meny och milkshake.Messi passar en djupledslpande Henry som får ett friläge serverat och lägger den i bortre ala arsenaaaal!!

Skämt åsido har inget och göra:)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-16 23:07
Ämne: Jag ärligt talat tro....Kanonbra om han även klarar en defensiv mittfältsroll. Skillnaden är att Barca spelar 4-3-3 och pivote-positionen är väldigt speciell i vårt spelsystem. Som jag ser det skulle även Henrique kunna skolas in på den positionen fast jag antar att Pep inte vill laborera allt för mycket med truppen.

Förresten så borde Henrique vara på väg till Barcelona vilken dag som helst med tanke på att han ska vara på plats på måndag morgon. Det samma borde ju gälla Keirrison om han nu mot all förmodan ska göra försäsongen tillsammans med resten av truppen.
Barcelona Trippeln
2009-07-16 23:03
Jag ärligt talat tror ej att en defensiv mittfältare kan inhandlas tack vare ledningens smarthet så fick vi en mittfältare och en vänsterback för 50 miljoner.

Jag har sett alla inters matcher och maxwell har gjort det bra som mittfältare och vi har redan marquez,busquets som kan spela dm och till och med pique om det skulle krisa där han spela i zaragosa 06\07.

Så nej jag vill inte att vi ska paniköpa en spelare som real gjorde i vintras.

Så en anfallare eller till och med flytta in Henry och köpa silva för 25-30.

Tankar..
Barcelona Suñol
2009-07-16 23:03
Xaviii: Låt dom leka sin lek utan compadres den blir så mycket tråkigare då.
Barcelona Suñol
2009-07-16 23:02
Rambla: Ja troligtvis. Jag har inga förhoppningar att Villa kommer till Barca. Sedan undrar jag som någon nämnde hur kunde dom sälja Albiol för 15 Millar det är ju till och med generöst av Valencia.

Och ska man köpa Villa för 50 så kan man ju i princip lika gärna köpa Aguero...
Barcelona Xaviii
2009-07-16 22:58
Kan någon här länka mig till det målet Ruud van nistelrooy gjorde med handen och den där Raul försöker göra mål med handen.

För finns en maräng som gemför det Pepe gjorde och det Messi gjort.
El Capitano
2009-07-16 22:56
Toni är lat, seg, gammal (snart 33) och passar verkligen inte i Barcas spelstil.
Peter Crouch är också bra huvudspelare, ska vi värva honom också? hehe

Luis Fabiano kan jag gå med på även att han är en gnällspik.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-16 22:50
El Capitano: Vrf inte?
Han kan vi få för ett billigt pris + han är den anfallaren jag har saknat i Barca.
Stor stark,bra på huvudet,bra skott.
Men nu kom jag på att de finns en anfallre som jag skulle vilja ha.
Luis Fabiano.
Han kan inte kosta mer än 20miljoner euro + han är ändå bara 25-26 år o han spelar i Braziliens landslag där han är första valet.
Forza Barca
El Capitano
2009-07-16 22:50
Electricityscape

hehe..det är faktiskt sant :)
Annons: