/spanien/barcelona/forum/18874.aspx/spanien/barcelona/forum/18874.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gio Style
2009-07-19 22:09
Såg lite Youtube klipp på Eto'o.
Tråkigt att han går, jag har klagat på honom så mycket under säsongen. Men han är en underbar spelare och var en stor tillgång till vårt lag. Han visade hur härligt det var att göra mål för barca genom att rusa full fart skrikandes mot publiken. En sann målskytt.
Hoppas veeeerkligen att han inte vill ta en massa cash från barca då jag vill att han ska lämna på ett bra sätt, eller bra utefter förutsättningarna iaf.
Barçelonisto
2009-07-19 22:06
¤Kaka¤

Mannen du är ute på hal is...

Det är eto själv som vill lämna barca har redan erbjudit ett kontrakt till eto men nej han vill ha mer cash...
Barcelona Alavi
2009-07-19 22:06
El Capitano

Han har börjat träna fullt med laget men kommer vara borta från spel ett litet tag till, det är vad jag för mig.
El Capitano
2009-07-19 22:04
Hur går det med Gabi Milito? Är han frisk eller fortfarande halv skadad?

Det var inte igår man såg honom lira en match.
Real Madrid Bengan
Ämne: A.Iniesta

Det är ....
Det är väl inte direkt hela sanningen, det är ju minst lika många supportrar från andra lag som inte sköter sig i Puertan tidigare, kolla bara på artiklarnas kommentarer där det i huvudsak är andra lags supportrar som bara skriver provocerande kommentarer. Att hävda att det bara skulle vara Reals supportrar som inte sköter sig är extremt naivt.

Jag tycker varje gång man skriver något här även om det inte ens är provocerande mot barcelona så får man direkt massa provocerande svar tillbaka. Det borde gå komma överens flera redaktioner så det finns möjlighet att spärra folk på både sitt eget forum och där dom skrev när man skriver provocerande kommentarer.
Barcelona Alavi
Barca|Danne

There you go :)

¤Kaka¤

Har väldigt svårt o tro att du är 22 år gammal, sluta skriva en massa trams och återgå till Puertan.
¤Kaka¤
Alavi// Ja. Varför skulle han annars behandla mannen som slitit ut sitt hjärta ur kroppen för klubben som en påse hundskit? Just det!
Barca|Danne
2009-07-19 22:02
Ämne: ¤Kaka¤

Rasistiska....
Var hittar jag det ?
Barcelona Gio Style
2009-07-19 21:57
Ska åka till Barcelona 30 juli. Någon som vet när dem åker till USA? Med tanke på att dem ska spela match där 1 eller 2 augusti (?).
Vore roligt att hinna se dem träna.
Barcelona Alavi
2009-07-19 21:57
¤Kaka¤

Rasistiska? ut härifrån.
Vad har det hela med rasism o göra?

Barca|Danne

Om du menar La Liga så är redan schemat spikat.
¤Kaka¤
2009-07-19 21:55
Vill först och främst gratulera till att ni ser ut att få världens bästa anfallare just nu, även om jag tycker Laportas rasistiska behandling av Etoo är konstig med tanke på allt han gjort för laget.

Hur tror ni Etoo blir bemött på Campnou om han skulle förstöra affären?
Barca|Danne
2009-07-19 21:55
HugoBoss:
Tack för snabbt svar!

En liten fråga till:
Någon som vet när spelschemat spikas ? Jag har för mig att det är i slutet på juli.
Barcelona HugoBoss
2009-07-19 21:51
Dubbelpost.
Barcelona HugoBoss
2009-07-19 21:50
Ämne: Go kväll.
Någon som....
"Bjärred" påstår att Barca är det bästa för Ibra. Han påstår även att med mittfältare som Xavi och Iniesta, så blir en anfallare en bättre spelare.

Denna artikeln är tagen från Aftonbladet, går även att hitta där.
Barca|Danne
2009-07-19 21:45
Go kväll.
Någon som kan översätta och sammanfatta vad "Bjärred" gör för uttalande om Z ?

Tacksam för svar.
Barçelonisto
2009-07-19 21:41
Gio Style

aha men då kanske det stämmer.Skulle iallafall varit väldigt skönt om det blev klart så fort som möjglit.
Barcelona Gio Style
2009-07-19 21:24
Barcelonisto//
Jo men det är inte aftonblades "hemliga" källa som är källan. Utan sport som citerar Laporta.
Jag vet skillnad på bullshit och artikel med lagom relevans (För visst kan man hitta på citat även om det inte är särskilt troligt)
Barçelonisto
2009-07-19 21:19
Gio Style

aftonbladet är 100% bullshit allt som skrivs i den tidningen...
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-19 21:19
Electricityscape

Fantastisk video.
Barcelona Gio Style
2009-07-19 21:17
Se länk. Laporta förväntar sig att affären ska bli klar inom några timmar. Vi får vänta och hålla tummarna att det går just vår väg. Personligen vill jag att det ska bli klart så fort som möjligt så att Eto'o inte ska gå gratis och förhoppningsvis tar han inte 250 millar från barca, det vore svinigt
Barcelona Gio Style
2009-07-19 21:13
Zlatan vet att barca är hans chans att få vinna titlar samt att spela den vackraste fotbollen.
Han kommer inte för att tänka på sig själv. Utan för att han vill va del utav något historiskt och kommer att ge 100% för barca för att uppnå sina uppsatta mål
Barcelona Oha789
2009-07-19 20:51
Barcelonisto

Man älskar klubben när man vill precis som klubben vinna titlar.

Om Zlatan kommer till Barcelona för den anledningen så är jag glad för det. Sån mentalitet ska man ha.

Det är då man respekterar och visar sin kärlek för klubben. Zlatan har då tänkt över och märkt att Barcelona är en klubb som har chans att vinna titeln fler tillfällen än Inter. Därför väljer han Barca.
Barcelona The Reporter
2009-07-19 20:49
Om Eto'o nu vill stanna i klubben, så gör han det väll inte för jävlas utan snarare för att han gillar klubben? Om då klubben vill att han ska lämna så gör han väll det för klubbens och sitt eget bästa? Annars så är det jäkligt dålig stil att stanna för att göra ledningen irriterad.

Han kommer ju inte vara älskad direkt.
Barcelona Electricityscape
2009-07-19 20:47
Barçelonisto

Henry kom hit för samma anledning. Och han bidrog på många vis. Så jag ser inga problem i alla fall att han kommer hit.
Barcelona Electricityscape
2009-07-19 20:46
Vet inte om alla sett den tidigare delen, men till alla som vet så finns det en "Tiki Taka 2" video nu. Såg att den tidigare var länkad här vid ett tidigare skede.

Så om ni vill ta en paus från Zlatan-snacket så kan ni kolla in denna video och njuta av den spelfilosofi och den vackra fotboll som Barcelona bjuder på :-)
Barçelonisto
2009-07-19 20:45
Det känns som att zlatan bara vill till barcelona bara för cl allså inget hjärta för klubben...jag ser hellre en spelare som vill till barcelona för att man vill spela för klubben inte bara för en titel.
Barcelona A. Iniesta
2009-07-19 20:43
Ämne: A.Iniesta

Det är ....
jaha okej. Tack igen
Barcelona Ciao-V
2009-07-19 20:42
Ämne: Ciao-V

HAHA jag t....
Jag förstår det. Om inte annat för att inte irritera Eto'o fanatikerna i onödan;.-
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-19 20:42
A. Iniesta

För att deras redaktion har stängt forumet för utomstående, dvs bara dem som har valt Real madrid tröja på Spanien sidan kan skriva där. Medan här på vårt forum så är det öppet för alla som har ett medlemsskap.
Barcelona Oha789
2009-07-19 20:41
A.Iniesta

Det är många som inte sköter sig i Real Madrids forum.

Sedan har dom många som kommer från andra forum och svär och beeter sig illa i forumet. Därför är den beränsad för andra Fans att skriva i Real forumet.

Det är så med forum i England också. Dom stänger ibland när dom vet att allt kommer bli knass igen.

Som readaktionist kan man inte bara spärra alla som skriver. Därför är den stängd för oss.
Annons: