/spanien/barcelona/forum/18822.aspx/spanien/barcelona/forum/18822.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 14:22
Criff//
Bra sagt.
Barcelona el Flaco
2009-07-19 14:21
Alexmanson/

Även Sport har publicerat citatet faktiskt (länktips), men de tolkar det, precis som jag har gjort, som att Eto'o inte vill lämna eller skriva på för Inter utan att ha sagt sista ordet och känna sig som en viktig del av Inters framtida projekt.
Barcelona Criff
2009-07-19 14:21
Rätt kul hur många säger att Zlatan kommer vara briljant för Barca för det var just en sådan spelare vi saknade i matchen mot Chelsea, men alla de andra 30 matcherna när det inte ser ut som i Chelsea matchen då? Kommer vi inte sakna en killer i straffområdet då?
För jag tror alla vet att Zlatan är inte en sådan.
Barcelona Hetfield
2009-07-19 14:19
Rambla

Tycker bara att det är smart att man försöker ta hand om de stora bitarna först , dvs, att få hit Zlatan osv. när det är klart så kan man ta hand om resten, annars så finns det en risk att allt blir ihoptrasslat när man ska förhandla med 72 personer samtidigt ;)

Är så trött på Eto'o och hans "macho" attityd, ja vi fattar att du är "speciell" och att du vill bestämma över allt...och folk klagar på Zlatan
I mina ögon så Eto'o minst lika arrogant som Zlatan, visst, han ger 100 % när han är på planen men han är ändå en pengakåt person som vill ha dittan och dattan...

Ingen spelare är större än klubben, och det som Eto'o håller på med kommer att förstöra allt han har byggt upp , gå vidare med värdighet så att vi kan komma ihåg dig som den strikern du är
Barcelona Rambla
2009-07-19 14:16
Vad tycker ni om det Guddy har sagt då? Enligt honom så är det ingen i klubben som har pratat med honom sen ligan slutade. Pep har han heller inte pratad med sen dess. Borde inte Txiki ha lite bättre planering? Vad fan har han och Laporta sysslat med sen CL och ligatiteln? Har de firat det sedan dess? Ja Laporta vet vi ju vad han har sysslat med. Han har slängt sig framför varje kamera och mikrofon som han fått syn på och pladdrat på om det ena och det andra.

De gör verkligen inte sitt jobb bra som det ser ut för en utomstående. Visst, det är möjligt att de jobbat i det tysta med olika saker men det står mer klart för varje dag att de spelare som förväntas lämna inte har fått veta ett skit om vad som sker med deras framtid.
Barcelona Alexmanson
2009-07-19 14:15
Ämne: Barcelona10Messi/
....
+ att det är sportbladet som skriver det, dem kan man inte alltid lita på ;)
Barcelona Alexmanson
2009-07-19 14:15
Ämne: Alexmanson

Sista ....
okej då vet jag :)
Barcelona Hetfield
2009-07-19 14:14
Rambla

Det finns två sidor till varje berättelse, och jag ser att många snackar om Laporta som om han är värsta "grinchen", men man måste komma ihåg att Barca har gjort Samu till en stjärna, det ska han inte glömma

Det är oerhört nyfiken att se hur Zlatan kommer att vara i Barca, inte spelmässigt, men personligheten osv (OM han nu kommer), för han vet att han är nr.2 och det kan ju spräcka hans ego efter ett tag
Barcelona el Flaco
2009-07-19 14:13
Barcelona10Messi/

Eto'o har inte sagt att han tänker förstöra affären. Var har du läst det? Om du syftar på citat "Det är jag som stänger dealen" så menar han på att det är han som har det sista ordet, inte att han vägrar skriva på för Inter.
Barcelona Hetfield
2009-07-19 14:11
Alexmanson

Sista Augusti tror jag :)
Barcelona Rambla
2009-07-19 14:10
Sergio the machine

Nej, du ska inte behöva få hela forumet emot dig. Om du tycker så är det upp till dig och det ska respekteras. Du får ingen skit från mig i alla fall. )

Själv så håller jag väl inte med riktigt. Av spelare och tränare så har Eto'o alltid behandlats väl, även av Pep fast han först ville byta ut honom. Laporta har alltid skyddat honom fast det finns nog flera personer i styrlesen som vill ha bort Eto'o. När man tar sådana beslut så vägs allas röster in även om säkert Laportas ord väger tyngst i slutändan. Fast den senaste tiden så verkar ju även Laporta och Txiki helst vilja ha bort Eto'o. Detta har skötts dåligt redan sen förra sommaren och där håller jag med fullständigt. När han stannade förra sommaren så borde man också sett till att förlänga hans kontrakt. Det kommer tillbaka nu i sommar och biter dem i arslet. De får skylla sig själva som jag ser det.
Barcelona petersays
2009-07-19 14:09
Etoo gjorde väl fem matcher för real innan han gick på lån i tre år till lika många klubbar.
Barcelona Alexmanson
vilket datum stänger transferfönstret?
Canaletes
test
Barcelona Ciao-V
2009-07-19 14:01
Ämne: Eto'o är verklige....Han har ju spelat i deras ungdomsakademi fast dock inte länge. Men Real Madrid var hans första klubb i Spanien i alla fall. De har hämtat honom från Kamarun.
Barcelona Barcelona10Messi
2009-07-19 14:01
Jaha, nu går Eto'o ut i media och säger att han kommer förstöra affären!?
Barcelona Exclusive
2009-07-19 13:56
Eto'o är verkligen inte Realprodukt :)
Barcelona petersays
2009-07-19 13:54
Ämne: Ciao-V

Ja inter ....
När det gick rykten om att vi ville ha Villa och Mata så minns jag att summan för Mata inte var så blodig. Max 15M euro. Mata + Moutinho + ta hem Henrique så har vi fixat hela rsket för 40M.
Illgner
2009-07-19 13:54
Känns bra att en Real produkt ställer till med problem för Barca :) Tror ni Etoos ego lindras om Barca köper Zlatan kontant och därefter köper Inter Eto'o? Han kommer fortfarande hamna i lä med övergångssumman men kanske inte känner sig som en bytesandel..
Barcelona BlueRed
2009-07-19 13:50
Sergio the machine

Och vad har inte klubben gjort för honom? Säsong efter säsong så har han varit bland dem spelarna som tjänar mest. Han fick till och med en chans att stanna förra säsongen för att utöka sin merit lista, vilket han gjorde med en trippel. Klubben har gjort lika mycket för honom.

Vad vill du att ledningen ska göra?
Barcelona Ciao-V
2009-07-19 13:49
Ämne: Ciao-V

Ja inter ....Tack. Då vet jag.

"Barca kommer värva 3 spelare till förutom Zlatan!!!,..."

Jaså du, då kanske vi ska försöka oss på igen att förhandla med den envise Lorente. Kanske är det dags för klubben att ta upp intresset för David Silva eller Mata igen.
Han kanske trots allt behöver lite slantar för att kunna reda ut ett och annat i klubben;-.

Skulle tycka att det vore bra om man kunde värva David Silva från Valencia. Han är lik Iniesta men han har något bättre skott tycker jag.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-19 13:49
Rambla:

Kanske kan det vara så med agenten, men som sagt han själv måste ju ändå inse att han lånas ut för att kunna utvecklas inte för att vinna titlar. En underlig affär iaf, de kunde och borde lånat ut honom till Zaragoza eller något annat lag. Är bara glad att vi slipper få höra Poulsen-ryktena igen.
Barcelona Sergio the machine
2009-07-19 13:45
Rambla
Nu kommer jag få hela forumet emot mig jag vet men jag tycker faktiskt barca har behandlat etoo dåligare än vad etoo behandlar barca nu. Jag vill veta hur mycket mål man måste göra för att duga 30 mål är väll rätt okej eller. Han gjorde mål i el clasico han gjorde mål i cl finalen han har avgjort mycket för barcelona ledningen borde uppskatta han mer.
Barcelona F_C_B
2009-07-19 13:36
Ciao-V

Ja inter spelar match inatt klockan 01.00 svensk tid har jag för mig.

Barcelona barca!!231
2009-07-19 13:36
barca komemr kommer vära 3 spelare till förutom Zlatan!!!, en mittfältare, en central försvarare och en vänster anfallare
Barcelona Rambla
2009-07-19 13:35
Ämne: Tror ni att de kan f....
Det kan mycket väl vara så. Allt är möjligt när det gäller Samu. Fast jag personligen tar ingenting för givet i den här affären. Bäst så.
Barcelona Sergio the machine
2009-07-19 13:32
Tror ni att de kan finnas en chans att etoo vill stanna bara för gå gratis nästa år. Jag tror inte det han älskar barcelona brinner för märket varför skulle han tänka på såra klubben på det sättet. Men kan de vara för jävlas med laporta?
Barcelona el Flaco
2009-07-19 13:32
Det verkar som om Zlatan inte kommer delta i Inters träningsmatch mot Club América från Mexiko idag. Allt för att inte riskera åka på en skada (länktips). Jag tippar att förhandlingarna med Zlatan och hans agent inte kommer dra ut på tiden när de kommer till Barcelona. Allt hänger nu på Samu.
Barcelona Rambla
2009-07-19 13:31
Vampíro

Jag håller med. Det är som mittback man vill att han ska utvecklas. Precis som du är inne på så kommer han säkerligen att få nästan lika begränsad med speltid i Juve. Jag gissar att Cáceres egna vilja spelar in här. Juventus spelar för alla titlar och det lockar säkert Cáceres mer än att spela för någon mindre klubb i Primera. Dessutom så är hans agent Fonseca fd Juve-spelare så han har ju säkert goda kontakter med klubben. Ferrara tränaren och Fonseca har tex varit lagkamrater om jag inte är helt fel ute.

Fast om man vill att en försvarare ska förbättra sitt positionspel och det taktiska inom försvarspel, så är ju den italienska fotbollen helt klart rätt melodi.
Barcelona Ciao-V
2009-07-19 13:24
"Saviola förresten, det sägs att han fick hela transfersumman på €5m från Benfica i egen ficka".

Hehe... Vilken lirare han är om det nu stämmer. I och med att han inte har fått chans att spela i Real Madrid under de två säsongen som han har varit där, så är den summan en jäkla bra kompensation för honom.
Han hade ju en hög lön också.
Annons: