/spanien/barcelona/forum/188.aspx/spanien/barcelona/forum/188.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Davids3
2017-08-19 14:14
@Gabriel:

Juste sådant existerar inte hos de. Men det är ändå som en "klausul", helt onödigt att försöka pruta på priset och få media att skriva om det. Bara att casha och presentera köpet imorgon, agera som Bayern någon gång.
Tror man på spelaren så pass att man vill betala 35, och man var beredd att betala 40 för Paulinho, så borde inte 5M göra så stor skillnad.
Barcelona || Cillessen #1
2017-08-19 14:11
kostade*
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona || Cillessen #1
2017-08-19 14:09
Hur fan kunde las Palmas sälja sin bästa spelare till Swansea och hur lite kortaste han?
Barcelona Barcelonistas
2017-08-19 14:09
S Eto väntar fortfarande på ett svar elr ska jag tolka det som att jag vann?
Barcelona Gabriel
2017-08-19 14:06
Enlight Rafael Hernandez så existerar det inte någon klausul i Seris kontrakt utan mer en överenskommelse med Nice om att han får lov att lämna om ett bud på 40M€ kommer.
Barcelona Davids3
2017-08-19 14:01
Så Seris klausul ligger på 40M, men eftersom Barca gillar att ha budkrig med andra klubbar om spelare, vill man först försöka pruta till 35 så att det hela ska få mer uppmärksamhet i media och andra klubbar får upp ögonen, och sedan trissas priset upp till 80M, sen är man nöjd?
Barcelona S.Eto'o
2017-08-19 13:55
Funeral canticle Håller med att insigne är ganska ojämn men mertens är verkligen inte mycket jämnare. Han var en supersub som inte tog för sig när han väl fick chansen. 27(!) matcher fick han komma in från bänken säsongen 2015/2016. Vore det inte för miliks otroliga skada i början av förra säsongen skulle mertens aldrig få chansen på anfalls positionen och göra succé. Visst är mertens magnifik spelare men jag gillar inte att vi ska spendera pengar på gamla spelare. Han är 30 år jämfört med insigne som är 26 år.
Barcelona Barcelonistas
2017-08-19 13:39
Blaugrana91 - jag hade seriöst erbjudit 120+ bonusar. Dom extra 20-30 vid en Cl vinst tex är inget man direkt tänker på. Värt om du frågar mig.
Barcelona Funeral Canticle
2017-08-19 13:38
@S.Eto'o:

En fråga bara men av att döma så har du följt Napili till den grad att du föredrar Insigne för Mertens, då är min fråga varför Mertens inte finns där som är jämnare och bättre fotbollspelare?
Barcelona Blaugrana91
2017-08-19 13:35
[QUOTE=S.Eto'o]Snälla alla spelare som köps med bonusar har oftast en ballon dor bonus. Sluta få det att låta som det är anledningen Liverpool inte acceptera budet. Andre gomes hade en liknande bonus och martial hade en liknande också. [/QUOTE] Läs vad jag skriver. Budet Barca la var värt €130M totalt men €90M var det Liverpool skulle få i fasta. Resten var i bonusar, bland annat om Coutinho vinner guldbollen... Även om han är en grym spelare så är inte chansen stor att han vinner det, alltså går Liverpool miste om pengar.. Resterande bonusar är ju att vi vinner diverse titlar inom en viss period, vilket heller aldrig kan garanteras. Det är ett för dåligt bud helt enkelt, den fasta summan är för låg.
Barcelona Barcelonistas
2017-08-19 13:34
Jag förstår att ledningen har rört om grytan i huvudet på sig men man behöver inte underskatta allt med Barca bara för det. Ett mittfält med Coutinho-Busquets-Seri är världsklass rakt igenom. Hur ska jag jämföra dom då? Seri är lite mer defensiv som Xavi där han styr spelet honom jämförde jag med Modric som jag också tycker är en sån spelare. Kroos? Elr Coutinho? Tar Coutinho alla dagar i veckan. Busquets är väst i världen på sin position.
Barcelona Gabriel
2017-08-19 13:31
Escobar

Undebart att läsa, har sett att det just nu under några dagar gått ut några twitter kampanjer att man ska göra "pañoladas" imorgon mot Betis, själv har jag inte riktigt trott på att det ska hända men nu när jag läser att du och frugan kommer att göra det så får jag lite mer hopp om att det kanske ligger någonting i det.

Försök få med er så många andra som möjligt också!
Barcelona S.Eto'o
2017-08-19 13:25
Hur ska jag Veta vad du menar när du har skrivit för mycket kontroversiella påstående. Tror inte det är många som håller med att vi har bättre mittfält än Madrid med dessa spelare du nämnde. Inte på pappret och definitivt inte på plan. Toni kroos är verkligen en av världens bästa mittfältare, ett tips är att studera honom noggrant en hel match så kommer du märka det. Man vinner inte 3 cl titlar och en VM titel som en viktigt start spelare. Om du nu tycker kroos är bättre än Coutinho (trots att de inte är samma position) kommer vi inte komma något vart då jag tycker du är för PRO Barca när du diskuterar och inte kan vara neutral i frågan.
Barcelona socccerfan1
2017-08-19 13:23
87 M euro delbetalning över 5 år resten bonusar? HAHAHAHAHA vårt lag(ledning) har blivit ett skämt grabbs
Barcelona Escobar
2017-08-19 13:22
Bröder! Tack Gabriel! Även om det är komplicerat för oss icke-katalaner så kan vi blir provmedlemmar i tre år innan vi blir "fullvärdiga". Det krävs att du gör det på plats en gång per år under tre år. Jag har förnyat för sista gången, vilket innebär att jag den 1 januari har rätt att bli medlem i FC Barcelona. Mina söner är redan medlemmar, men nu kan alla i min familj bli medlemmar. Vad jag vill ha ut är att det är lätt att sitta och kasta skit men vi behöver agera. Twitterkampanjer är fett bra, men gör även allt du kan. Åk ner visa ditt missnöje, bli medlem så att du har rösträtt etc. Idag ska jag och frugan inhandla vita näsdukar för att visa vårt missnöje på Camp Nou imorgon. #BartomeuDimiteYa Visca Barca hasta la muerte
Barcelona S.Eto'o
2017-08-19 13:18
Snälla alla spelare som köps med bonusar har oftast en ballon dor bonus. Sluta få det att låta som det är anledningen Liverpool inte acceptera budet. Andre gomes hade en liknande bonus och martial hade en liknande också.
Barcelona ElRaval
2017-08-19 13:17
"Barcelona har erbjudit 35". haha, erbjud 40 istället som de bett om..
Barcelona Barcelonistas
2017-08-19 13:15
S Eto - nu skrev jag fel men fortfarande hur kunde du inte förstå vad jag menade. Vi har Arda-Gomes-Paulinho i vår trupp... Ja jag tycker ett mittfält med Seri-Busi-Coutinho är bättre. Busquets är bättre än Casemiro, Modric vs Seri? Modric är bättre. Kroos vs Coutinho här är Coutinho bättre. Kroos har jag aldrig varit imponerad av lite som Rakitic.
Barcelona Kröjjff
2017-08-19 13:14
Gabriel

Och det gjorde den ju! Vi borde instifta ett eget pris och varför inte döpa det efter klass personifierat: the cameroonians cup of tea. Nobel och dynamiten i all ära..
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-08-19 13:13
Sägs att Di Marias prislapp är 70M€.. Herregud om dom värvar honom för den summan.. ännu en 30-åring..

Är vi nya milan?
Barcelona Gabriel
2017-08-19 13:11
Kröjjff

Muchas gracias hermano, de tiderna har vi lagt bakom oss sedan längesedan!
Barcelona S.Eto'o
2017-08-19 13:09
Barcelonistas Du skrev trupp inte elva.... Tycker du Coutinho busquets Serri är bättre än Modric Casemiro kroos ?
Barcelona LeChiffre
2017-08-19 13:08
Hoppas framtida spelare och talanger är i införstådda att om man går till Liverpool så kommer man inte få lämna och gå vidare om man ber om det.
Barcelona Blaugrana91
2017-08-19 13:06
Jag förstår varför Liverpool nekade vårt bud på €130M €90M i fasta och resten i bonusar som med all säkerhet inte kommer gå igenom, typ att Coutinho vinner guldbollen.... Nu får ledningen skärpa sig, betala vad som krävs.
Barcelona Kröjjff
2017-08-19 13:03
Gabriel Vi har onekligen haft våra stunder i sandlådan. Men det där inlägget höll högsta klass. Håller fortsättningen "stilen" så ligger du bra till för någon sorts nominering.
Barcelona Barcelonistas
2017-08-19 13:02
S Eto Dembele-Suarez-Messi Skulle inte vilja säga att Real elr Bayern hade haft ett bättre anfall här. Coutinho-Busquets-Seri Vilket lag skulle ha bättre än oss här? Real har Kroos-Casemiro-Modric.
2017-08-19 12:58
Martial kommer knappast kosta 45M, kommer kosta minst 100M€ med tanke på hans hype kring honom, åldern och att han spelar i en klubb som är en av de rikare i världen.
Barcelona Barcelonistas
2017-08-19 12:57
S Eto - vilka skulle ha bättre.
2017-08-19 12:56
Inte mycket kvar nu, som vanligt så dras ledningen ut till sista veckan för att slutgöra affärer. Det bekräftar att vår klubb har en helt katastrofal planering av sommarfönstret. Vi börjar liga spelet utan starka nyförvärv och blir det nya spelare så kommer det ta tid att bli samspelt med laget.
Barcelona S.Eto'o
2017-08-19 12:56
Nu när marknaden är förstörd tycker jag vi borde rikta våra blickar mot spelare som har utköpsklasul då vi inte kommer ha problem att värva dem. Koke skulle jag verkligen ha, en riktig kämpe med fin teknik. Vet inte om hans klausul har höjts, minns att den låg på 60 miljoner euro. Serri 40 Koke 60 Carrasco 40 Insigne 60 Martial 45 Fem världsklass spelare för priset av Coutinho och dembele. Med dessa spelare har vi stor konkurrens i truppen och ingen spelare kommer känna sig säker (förutom messi förstås). Vet att det är försent för sånna värvningar nu och vissa av de skulle bli dyrare men tanke på deras ligor har startat men önska klubben landade dessa spelare i början av sommaren.
Annons: