/spanien/barcelona/forum/18778.aspx/spanien/barcelona/forum/18778.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Diegooo00
2009-08-01 22:54
ska bli intressant och se hur Maxwell spelar mot LA. dem gånger jag såg honom i inter var han duktig.
Real Madrid Bengan
2009-08-01 22:52
Ämne: Bengan

"det är ....
Sluta överdriva, det är £2m för att vinna och jag är övertygad om att inte Real ställer upp för prispengarna skull och är beredd att offra träningstid för att spela bara för att vinna.

Jag har redan erkänt att vi förlorade mot ett juventus som var bättre för dagen, det är bara scrolla ner.
Barcelona Trippeln
2009-08-01 22:52
A jag har ljud :)
Länktips: Bengan
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-08-01 22:50
Bengan: Joo de är sant att man ska ta chansen men tror du inte Juve ville slå er nu när ni hade C.Ronaldo o massa sjärnor på planen?.
Sen så spelar Juve så där i ligan o CL men visst jag håller me dig att Juve borde ha tagit chansen o spelat bollen än att rensa.
De ända jag ville säga va att jag tycker att ni i Puertan överdirver lite om hur Juve spelade.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
keirrison spelar inte fån start..hoppas han kommer in direkt i andra..för övrig så är di maria den spelare som annars sticker ut..
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
dubblete..
Barcelonistas
2009-08-01 22:49
Bengan

"det är inte direkt så matchen betyder något"
Jag kan bara skratta åt det här. 50 mille vinner man för peace cup.Men var det inte så att perez hade sagt till pellesvanslös att vinna peace cup för att få in cash i xabi dealen? Snälla sluta upp med ditt nonsens o inse att ni blev utslagna av ett bättre lag just den dagen!

Real Madrid Bengan
2009-08-01 22:46
Ämne: Länk benfica-pompey....
Har du något ljud på den streamen?
Barcelona Trippeln
2009-08-01 22:43
Länk benfica-pompey
Real Madrid Bengan
2009-08-01 22:42
Ämne: [Robinho#10]: Ja jag....
Jo, men det var det som var hans poäng. Det var en träningsmatch, borde man inte då ta chansen i Juventus att spela sitt eget spel och inte backa hem och kontra. Men det är deras val, det är inte direkt så matchen betyder något.
2009-08-01 22:36
[Robinho#10]: Ja jag kanske överdrev om att käka upp men jag såg matchen o visst ni spelade bollen men jag tycker att Juve spelade smart mot er.
Visst var de bara en träningsmatch men jag menar ni snackar vädigt mycket shit om Juve o hur de spelar.
De spelade smart o tänk om de var en 1/8 final i CL skulle ni Realfans säga att Juve dåligt men ändå vann?.
2009-08-01 22:30
Barca o Mort!: Enligt mig så har Zlatan spelat i en klubb som inte har hjälpt honom till hundra.
Medans de har C.Ronaldo.
Sen kanske de har påvärkat men enligt mig är han nån stans mella 2-4 spelare.
Sen om man jämför Zlatan o C.Ronaldo så va Zlatan enligt mig bättre de här året men inte de 2åren innan.
Men de är bara va jag tycker.
Sen kanske Xavi o Iniesta skulle vara före honom men men inte på min lista:P.
Men listan skulle kunna sett ut på många sett.
Kanske du tycker att listan borde se ut så här:
1 Messi
2 C.Ronaldo
3 Iniesta
4 Xavi
5 Zlatan
Forza Barca
Real Madrid Bengan
2009-08-01 22:23
Ämne: Xavi O Iniesta=bäst ....
Vet inte om jag håller med om spelade bättre, klart Real hade mer boll men defensiv är minst lika stor del av fotboll och defensivt förlorade Real. Både genom att släppa in 2 skitmål på fasta som mycket väl kunde blivit fler medans Juventus försvar var organiserat och lyckades störa Reals spel (iof med lite hjälp av sanden) men det såg riktigt frustrerat ut i andra halvlek. Juventus tog en taktiskt seger som jag tycker var rättvis.
Dani Alves.
2009-08-01 22:18

Xavi o Iniesta=bäst

Ta av dig barca glasögonen nu
Real Madrid [Robinho#10]
2009-08-01 22:17
Xavi O Iniesta=bäst
Du verkar inte ha sätt matchen? du kan fråga vem som helst här inne och jag tror alla hade hållt med om att Real Madrid spelade bättre och visade upp en positiv sida. Och det är det som räknas på träningsmatcherna. Du säger att Juventus käkade upp oss. Du är rolig du.
Barcelona Barca o Mort!
2009-08-01 22:12
Xavi o Iniesta=bäst

Inte för att jag har något emot din top 5, men kan inte ha Zlatan övergången ha påverkat den tror du?

Jag rankade och rankar fortfarande Zlatan efter Xavi och Iniesta. Inte fan är han väl bättre än Ronaldo heller.

EDIT såg inte 08/09 så Zlatan kanske var bättre än Ronaldo då. Men håller mig fortfarande till att Xavi och Iniesta var bättre än Zlatan förra säsongen.
2009-08-01 22:10
el Flaco: Roligt att se honom.
Tack för svaret el Flaco:)
Forza Barca
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
Zlatan är en underskattad lagspelare...
[Robinho#10]: Ni Real fan är så roliga.
Va inne hos er igår för att se hur ni reagerade efter att ni hade torskat.
Ni börjar snacka om att ni hade ett dåligt lag.
Snälla minst 6 av spelarna igår är me i eran startelva.
Juve åt upp er.
O Juve saknade Diego o Sissoko deras viktigaste spelare.
Forza Barca
Barcelona el Flaco
2009-08-01 22:09
Xavi O Iniesta=bäst/

Se länktips. Maxwell har friskförklarats och kan därmed få spela ikväll mot Galaxy. Hade varit kul att få se honom in action.
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-01 22:09
Txiki har nyskrivet kontrakt med FC Barcelona så Smogen simma lugnt vidare.....Real har gjort svaga championsresultat i några år. Och deras lottning kommer bli stentuff eftersom dom ät mycket lågt rankade. FC Barcelona stora favoriter och blir det första laget att försvara champions titeln. Att spekulera i hur laget ser ut mot Galaxy är nog inte mycket idee, redan i England var många ute och gissade och spekulerade helt galet.
Barcelona tarrak
2009-08-01 22:08
Smogen

Jag tycker att du är väldigt orättvis din kritik av Txiki vad det gäller den affären. Barcelona var tidigt ute och la bud på Arshavin som kändes i paritet med vad han var värd (€15-20 miljoner). Zenit ville dock ha €30 miljoner och då gick man på Guardiolas önskemål, Hleb, som kostade halva den summan. Vad exakt är det som du tycker att Txiki gjorde fel? Att han inte betalade det hysteriska överpriset eller att han lyssnade på sin tränares önskemål?
Dani Alves.
2009-08-01 22:06

[Robinho #10]

Jag kan hålla medom att Messi är inte många gånger bättre, för C.Ronaldo är bra men jag skullealdrig jämnföra han med Messi, jag jämnför Messi med Maradona och pele, sådana spelare snackar vi, messi en säsong skadefri och han lämnar alla spelare i världen långt bakom sig det är bara att inse att messi är ett mirakel när han har en bra dag på jobbet :)
Barcelona Trippeln
2009-08-01 22:04
[Robinho#10]

Messi är bättre än Ronaldo med marginal.

Fråga alla neutrala(ej madristas,portugiser,manuare) så ska du se.
2009-08-01 22:03
Hoppas Barca startar så här mot Galaxy:
V.V
Alves
Henrique
Puyol
Abidal(Maxwell om han kan spela)

Xavi
Keita
Guddy

Messi
Henry
Bojan eller jeffren
Barcelona Trippeln
2009-08-01 22:02
Alla vet att Messi kommer vinna guldbollen och avståndet mellan guldbollen och messi är 4-5 månader.

Jag skulle donera min njure om Ronaldo vann guldbollen och gå naken på gatan,så säker är jag!
Real Madrid [Robinho#10]
2009-08-01 22:00
Fortfarande lika söta, försöker vända allt emot en. Jag säger till er att Messi var bättre förra säsongen, men det är ni har fel i det ni säger. Ni säger att han är flera gånger så bättre, bläddra ner så hittar du folket. Jag har inget emot någon, hade en tråkig kväll så tänkte kolla läget hos er. Haha.
Dani Alves.
2009-08-01 21:59

[Robinho #10]

Messi kommer få guldbollen och de får du se, vi skapar vinnare av guldbollen gratis medans ni köper guldboll vinnare för 1 miljard kr. Madrid tror att dom kan köpa sig till framgång, stackarna slösar så mycket varje jävla år och varje år 8.dels i CL, dags att bryta den trenden lr? Eller ska det bli 10 års jubeleum i 8.dels? era clowner
Barcelona Trippeln
2009-08-01 21:56
''Ni är så söta grabbar. Inget illa men ni överdriver med era kommentarer, t.ex C.Ronaldo vs Messi.
Frågan är ju varför Ronaldo blev utvald till den bästa? Men ni verkar tycka att Messi är överdrivet mycket bättre? så mycket skillnad är det inte mellan de grabbarna.''

Har du sett säsongen 08\09?

Han till och med överglänste ronaldo med marginal när lagen möttes 07\08.
Barcelona Barcanist - Los galacticass
2009-08-01 21:56
Top 5 spelare i världen säsong 08/09 hos mig är:

1. Messi
2. Iniesta
3. C.Ronaldo
4. Gerrard
5. Xavi & Zlatan
Annons: