/spanien/barcelona/forum/18679.aspx/spanien/barcelona/forum/18679.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2009-07-30 15:58
Är det bara jag som tycker att Lass är (JÄVLIGT) överskattad?

Den här frågan är främst till alla cules och utomstående och ej till madristas då ni är de ändå som översktattar honom.
Barcelonistas
2009-07-30 15:56
Men fyfan va bra torue yaya har blivit.Han är ett monster på mittfältet.

Lass Who?
Barcelona Trippeln
2009-07-30 15:56
Rambla - K9

Nej jag frågade den falska Rambla.
Barcelonistas
2009-07-30 15:54
Valdes är underskattad jag glömmer aldrig räddningen han gjorde mot drogba.
Barcelona Messi(as)
2009-07-30 15:53
Ramla - K9 och okkapokka

Jag håller med fullständigt att sitta och säga att vi ska plocka hem Reina låter helt galet. Valdes är Valdes han har alltid varit lite galen och gjort lite tabbar här och där men han har fanemig räddas oss ett x antal gånger och de gångerna räknas! Valdes ska stå så länge som det bara går och om det finns någon ung lirare förutom hästsvansen Pinto som ger honom ordentlig utmaning så är jag lugn!
Hur kan man kalla Valdes för medelmåtta och att han inte har "satts på prov". Skojar någon med mig eller?

Haha btw minns ni Pintos straff räddning i Copan hahaha fifan vilken galen lirare han är. Visst var det Marti som slog straffen.. haha Fatta vilken dröm Marti måste ha haft den natten =)

Kul förresten allt detta kring Valencia. Synd om det skulle gå åt skogen nu. Stackars spelarna nu lär inte lagen betala lika mycket pengar för spelarna heller eftersom valencia är tvugna att sälja (om det nu är så).

Kan vi inte köpa tillbaka Deco igen, saknar hans krossbollar o fulspel.. :)
Barcelona Rambla - K9
2009-07-30 15:52
Ämne: Rambla

Skulle du ....
Frågar du mig nu? Jag har haft samma namn sen 2005. Jag lade till K9 när han var på väg att värvas för att det var en kul grej. Nu hade jag tänkt ta bort det när han ändå blivit utlånad. Men det går inte pga den där andra Rambla.
Barcelona The Reporter
2009-07-30 15:49
Finns det en svensk sida där man kan beställa fotbollskläder?
Barcelona Trippeln
2009-07-30 15:49
Rambla

Skulle du byta namn såsom hela forumet har bett dig?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-30 15:45
Jag håller med Okkapokka. Valdés två CL-titlar, i båda finalerna gjorde han avgörande insatser. Jag har ingen lust att gå in i en diskussion där man tvunget ska klargöra vem som är bäst när det hela baseras på åsikter och inget annat. Valdés är tillräckligt bra för Barcelona vilket är bevisat flera gånger om.

Rambla (snälla byt namn)

Det är en viss skillnad att köpa in Piqué för €5m än att köpa in Arteta för över €20m. Speciellt med tanke på att Piqué verkligen behövdes för att stärka upp försvaret, medans Arteta skulle bli en ren rotationsspelare på sin höjd. Billigare att satsa på de unga man redan har i Atlètic.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-07-30 15:41
Rambla

från Reina till ribery till arteta till fabregas...till chyg..ja ni fattar listan kan bli lång..

BTW: alla storlekar finns nu tillgängliga på fcb´shopen på Zlatan tröjjorna.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-07-30 15:40
Rambla

från Reina till ribery till arteta till fabregas...till chyg..ja ni fattar listan kan bli lång..

BTW: alla storlekar finns nu tillgängliga på fcb´shopen på Zlatan tröjjorna.

Barcelona Okkapokka
2009-07-30 15:39
Ämne: Okkapokka

Skulle ....
Visst man får väl se på det hur man vill, men jag har alltid tyckt att Reina är överskattad och att Victor är underskattad. Båda har sina styrkor och svagheter, men jag skulle aldrig hämta hem Reina så länge vi har Victor här.

Victor vann trots allt Zamoran förra säsongen också.
Barcelona barcino
2009-07-30 15:38
grabbar vet nån hur mkt frakten kostar på fcbarcelona.com??tänkte beställa lite grejer men ja hittar inte fraktkostnaden :/
Barcelona J.Gamper
2009-07-30 15:35
Jag ser inte så stor skillnad mellan Valdes och Reina. Ända skillnaden är att Valdes gör några tabbar då o då som dessutom har minskat den senaste tiden.

Rambla
Vore enklare för mig o säkert alla andra om du ändrade namn. Tror hela tiden på att det är den orignala Rambla som skriver.
Barcelona Kapten11
2009-07-30 15:32
Okkapokka

Skulle vilja påstå att Reina är bäst i världen på att sätta igång spelet snabbt, och med en grym precision. Sen är han landslagsmålvakt, till skillnad från Valdes, så nåt rätt måste han ju göra.
Barcelona The Reporter
2009-07-30 15:30
Finns det en svensk sida där man kan beställa fotbollskläder?
Barcelona Okkapokka
2009-07-30 15:28
Rambla

Chyg kan du nog utesluta då han spelade CL-kval med Shakhtar igår.

Sedan skulle jag tacka nej till Reina. Det enda han är bättre än Victor på är att rädda straffar.
Barcelona Hetfield
2009-07-30 15:22
Westinho

Jo, Moutinho lär inte kosta mindre än 20 miljoner, men det jag försöker säga är att om man ska lägga 20 + miljoner för Arteta, varför inte lika gärna satsa på Moutinho?
Barcelona Abbe -
2009-07-30 15:21
Ämne: ★Dani Alves ....
Chygrynskiy kommer med största sannolikhet inte till den här säsongen.
Barcelona Rambla
2009-07-30 15:12
★Dani Alves★

Sälj. Vi har Henrique och Chygrynskiy på ingång som jag tror kan bli otroligt bra. En av världens största mittbackstalanger.
Barcelona Rambla
2009-07-30 15:11
Messi(as)

Kolla då på Piqué som vi sålde för att värva tillbaka, han har ju knappast gjort någon besviken, tvärtom. Artetas spelstil är enligt mig perfekt för Barca, ges tillfälle så säger jag bara köp. Han är en spelare jag drömt om länge.

Reina sopa? Jag tycker han är fantastisk, och än mer fantastiskt så kommer han ur våran akademi. Finns möjligheten att plocka hem dom så tycker jag att vi ska agera.

Valdes är ärligt talat en medelmåtta, medioker emellanåt men svårbedömd då han sätts sällan sätts på prov. Reina skulle va för bra för att tacka nej till.
Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-30 15:11
Tycker vi borde sälja han. Vad tycker ni Cules?
Barcelona AlexandraJonson
2009-07-30 15:09
Någon som vet var man kan ladda ner FC Barcelona - Ath Madrid matchen från 1996 där barca låg under 0-3 och vann 5-4????
Barcelona el Flaco
2009-07-30 15:05
Hetfield/

Det ser onekligen ut som om mysteriet kring Dalport håller på att klarna ut sig. Valencia har en tung period framför sig, men jag har ändå svårt att se Silva komma till Barcelona i år. Möjligtvis nästa år. Annars ryktas det fortfarande att Mata kan komma att hamna i Barça. Vi får se hur det utvecklar sig.
Barcelona Messi(as)
2009-07-30 15:01
Jösses jag ger upp.. Först sopan Reina sen Arteta.
Kan vi inte kicka Valdes som precis skrev ett nytt kontrakt? Han är så jävla dålig..... no comments

Alla unga spelare som har lämnat har väl inte
fått chansen i A-laget och det kanske inte är så konstigt med tanke på vilket mittfält vi har. Jag ser hellre att vi plockar upp juniorer som kan visa framfötterna..

Sälja Caceres skulle vara väldigt dumt då han kan utvecklas till något riktigt stort. Men det verkar uppenbarligen inte hända i dagens Barca så låna ut honom och ingen jävla köp option fan. Jag som älskar att se Caceres på plan :(

Snacka om att det kommer bli lite mer av serie A iår med tanke på att Eto'o Eto'oooo comment tu t'apelleeeeeeeeeeeee spelare i Inter samtidigt som Caceres kanske får chansen i Juve. Den stora frågan är kanske vem han ska bänka i Juve?

Kan någon skicka lite info om Barcas kommande matcher? Datum och tid? Tack

Barcelona ★Dani Alves★
2009-07-30 15:00
Rambla

Håller med dig ville också se Asenjo i Barca.
Isako
2009-07-30 15:00
Caceres klarade nyligen läkarundersökningen och ser ut att hamna på ett lån med en köpoption på 13 miljoner Euro efter säsongen. (Vissa källor menar på ett köp direkt för en liknande summa).

Vad anser ni om Caceres och hans flytt, oavsett lån eller köp?

Juventino
Barcelona westinho
2009-07-30 14:59
Hetfield

Moutinho lär inte bli billigare än 20 miljoner..
Barcelona Jeffren-09
2009-07-30 14:58
Ämne: Någon mer än mig som....
Jag gillar Reina som målvakt. Visst vore det kul/bra om kan kom till Barca, men vi har ju idag redan 3 stycken, för det verkar ju som om Jorquera kommer att vara kvar även om det har visats intresse från flera håll.
Henke intervjuad i spansk press om bland annat Zlatan...
Barcelona Hetfield
2009-07-30 14:45
El Flaco

Valencia verkar ha stora bekymmer nu när deras investerare inte har några pengar, det är därför jag menar att man ska satsa på Silva, om vi bara har tålamod så borde de slut sälja Silva

Rambla

Gillar också Arteta, men de kommer aldrig att sälja honom för mindre än 20 miljoner, föredrar då Moutinho som är en yngre version av Deco
Annons: