/spanien/barcelona/forum/18634.aspx/spanien/barcelona/forum/18634.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-07-28 15:18
petersays

Det skulle kunna vara 4-3-3 med Eto'o som ytterforward också, men vi båda vet att dom två skulle utgöra ett giftigt anfallspar tillsammans.

Grabben, jag har varit med ett bra tag så tagga ner arrogansen en aning.

Givetvis ska man inte värva alla dom, ser bara dessa som alternativ, men inte alla samtidigt.
Barcelona Gio Style
2009-07-28 15:17
Vore väldigt roligt och lättare om Rambla2 bytte namn till typ "Fejk-Rambla". Inkl citat tecknen =)
Barcelona Gio Style
2009-07-28 15:16
Ja hoppas att red tar tag i det här och spärrar hujh... eller vad han nu heter.
Jag tycker inte alls att det är konstigt att zlatan kysser märket, han är ju helt överlycklig ser man. Enda klubben som skulle få värva honom osv. Vet inte om ni har sett bilden där man ser hans bakgrundsbild i dataskärmen, ronaldo i BARCA kläder ;) Så nog har barca säkert vart hans favoritlag innan Ronaldo drog vidare.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-28 15:15
Ämne: Saknar redan Eto'....Hehe, saknar du honom så mycket? Du av alla borde ju veta att en comeback inte alls lär hända, den bron är nog bränd så att säga. Han lär dock återvända till Mallorca om några år för att avsluta karriären.

Edit: Damn, nu vet jag inte ens vem jag skriver till längre, börjar bli väldigt förvirrande
Barcelona petersays
2009-07-28 15:14
Rambla
Chygrynskiy, madrid-fet-Ronaldo, Fabregas och Ribery denna sommar. Och så ska vi byta uppställning till 4-4-2.

Du har inte sett så mycket barcelonamatcher va?
Barcelona Cristocea
2009-07-28 15:13
Samuel Etoo är en man med karaktär. En levande legend. Zlatan är fortfarande ett litet barn.
Barcelona Rambla
2009-07-28 15:13
Saknar redan Eto'o, skulle gärna välkomna honom tillbaka i framtiden..

-Messi-Touré-Xavi-Iniesta-
--------Ibra-Eto'o--------

Hyfsad offensiv? Jovars..
2009-07-28 15:11
Ämne: Vampíro

Han har f....
Jaha ok. Han är så oförutsägbar, man vet aldrig vad man får av honom. Har inte hängt med under hela presskonferensen, men uppfattade du vad de sa om Ronaldinho och Milan?
Barcelona Rambla - K9
2009-07-28 15:09
Vampíro

Han har faktiskt mest suttit och hyllat spelare som Valdes och Iniesta, speciellt Andresito som en fantastisk spelare och en underbar människa, kamrat.
Barcelona Messi(as)
2009-07-28 15:09
Why did you not kiss the Inter shirt after Zlatan Ibrahimovic kissed the Barcelona shirt?

"I want to gain the confidence of the fans first before anything else. These things just happen, you don't make them up. The reason I didn't kiss the shirt is that I want to win first and give my response on the pitch.

"Whatever Ibrahimovic done is his own business. If he kiss the Barcelona shirt then good for him."

Vad grym han är Eto'o såå grym
Barcelonistas
2009-07-28 15:07
Jobbigt när 2st heter rambla...
2009-07-28 15:06
Sitter och tittar på Eto'os presskonferens. Känns lite sådär att få se honom med Inters klubbmärke i bakgrunden. Just nu så ler han mest och verkar harmonisk men tror det bara krävs ett par frågor om Barça för att han ska flippa totalt ;).
Barcelona Messi(as)
2009-07-28 15:04
Håller med känns onödigt att ha exakt samma nick speciellt vi som hållt till här ett tag blir lätt förvirrade.
Cruijff
jag förstår fortfarande inte varför madridsnubbarna får skriva här? vi får väl inte skriva hos dem va?
schlattan
Fan va jag retar mig att jag går in på brittiska sidor och forum. Alla skriver att barca är muppar som gick med på affären. Sen säger de att Zlatan bara hade ett år kvar på kontraktet när det går ut 2013! Sen ingick inte ens hleb i denna affären utan i Maxwells affär. Blir så lack att de börjar ljuga om uppgifter och inte har koll på grejerna...
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-28 15:02

Allvarligt kan någon spärra denna "hujhhohoh", han provocerar ju bara och skriver skit om Kurdistan! Kolla hans inlägg så får ni se.

Förstår inte hur folk orkar, kommer in hit och skriver helt meningslösa saker utan att tänka.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Seriöst, Ribery, Fabregas, ja tillomed Ronaldo den tjocke. Är du hjärnskadad eller ? Kanske Fabregas..MEN DÅ NÄSTA ÅR.

Och byt nick för femtioelfte gången.
Barcelona Barcadinho.
Håll med dina nationalistiska åsikter någon annan stans. Ja, hos nsf eller folkfronten, om du vill.

ok, jag loggar ut.
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Barcadinho.

Vad v....
Allvarligt, kan inte du överväga att byta nick i all välmening? Det förvirrar ganska många trogna besökare på det här forumet med två olika personer med samma nick. Faktiskt även mig själv emellanåt.
Barcelona Rambla
2009-07-28 15:01
Barça! (MQUC3)

Ehm, är det förbjudet? Inte för att jag gör det nu, men det är ändå relevant då klubben har uttalat intresse för de bägge.

Just nu är jag mest inne på Chygrynskiy som ser ut att komma hit innan transferfönstret bommar igen. Han har nu även hunnit ta sin examen (länktips), så det är nu han har tillfälle att slå sig fri och flytta till varmare breddgrader.

Du är välkommen, Dmytro..
Barcelona Rambla - K9
2009-07-28 14:59
Samu sitter mest och hytllar barcaspelare. Speciellt Andresito. Härligt Samu.
Cruijff
2009-07-28 14:58
Ämne: Allt han pratar om ä....
till hans försvar ska sägas att han även förespråkat en värvning av Ronaldo (den tjocke)...
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-07-28 14:57
Allt han pratar om är att vi ska värva Fabregas och Ribery nu.. Herregud.

Fatta nåt, vi kommer inte köpa en till storstjärna.
Barcelona J.Gamper
2009-07-28 14:55
Förvirrande med två "Ramblor" på forumet.
Barcelona Barcadinho.
2009-07-28 14:49
Jag loggar inte ut tills den här skitstöveln är spärrad.

Vakna.
Barcelona Barcadinho.
2009-07-28 14:48
Red -

kan ni vara snälla och radera bort den här fjärde inlägget nerifrån.

Vem behöver skit eller skitstövlar här?
Barcelona Barcadinho.
2009-07-28 14:44
El Flaco:

Du är en dold författare!
Jäkla vad du är underbar på att beskriva dina tankar och känslor.
Du har en talang i att leka med ord.
Och det är inte första gången du gör det – det är därför du får nu alla mina komplemanger.

Om du inte har ett MVG i svenska, så var snäll och ge mig din lärares mail adress. Det är en skandal i så fall.

Jag vet inte vad du annars gör med ditt liv, vad du jobbar med, eller en student osv.

Med en sådan förmåga, så måste du se till och sikta på något som har med skriveri och språk att göra. Författare, journalist, lärare i svenska eller något sånt.

Sikta högt lille man, sikta högt och håll på med något som du är duktig på och något som du gillar.

Ja, samma tips ger jag också till de övriga här.
Sikta högt med ert liv.

(ha en bra dag)
Cruijff
2009-07-28 14:42
Ämne: Vilka lag tror ni nå....
mitt mycket övertygade tips är att inter INTE når semi i CL...de saknar vinnarkultur och är rätt tama i europa. utan zlatan som spets tror jag de kommer spela jämt med porto, werder b osv. i övrigt tror jag som du plus då arsenal. de är på helt rätt väg och jag tror att de är redo för en framgång i år.
Cruijff
2009-07-28 14:39
Ämne: Jag gillar Zlatan oc....borde du inte vara jäkligt nöjd över att vi fått en spelare som älskar att vara i våran klubb? som älskar att få spela med de riktigt stora grabbarna? helt enkelt en spelare som öppet visar hur lycklig han är att vara i Barca?
Barcelonistas
2009-07-28 14:37
Vilka lag tror ni når semi i cl bara gissa typ.Jag tror Barca,Real,Man United,Inter.
Annons: