/spanien/barcelona/forum/18546.aspx/spanien/barcelona/forum/18546.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2009-08-13 23:40
westinho

hehe okey viste ikke.
Barcelona westinho
2009-08-13 23:38
Oha789

Folk har blivit spärrade här när de gjort reklam för sin blogg. Med andra ord, I wouldn't do that if I were you.
Barcelona Oha789
2009-08-13 23:31
Ingen mer reklam, tack!/ Red
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-08-13 23:30
Ämne: Så ska starelvan se ....
VAAAAA VADÅ PINTO! JORQUERA IS THE MAN !
Barcelona Ghazza
2009-08-13 23:28
Ett framtida Cesc-köp kan jag tycka är rimligt. Om man tänker på två saker.
För det första måste Cesc själv visa att han vill komma tillbaka. Lite som Piqué gjorde. Sedan så spelar priset givetvis en stor roll. Men gör Cesc som jag skrivit kan säkert priset trissas ner lite.

Vi kanske får se den förlorade sonen på Camp nou en vacker dag. Vem vet...
Barcelona Total Football
2009-08-13 23:22
Omotiverade startelvor och konsekvent låg nivå. Du får nog mogna till lite.
Barcelona Barcadinho.
2009-08-13 23:22
Det finns en del fans som har svårt och se Fabregas tillbaka, eftersom han lämnade klubben oschysst och folk tycker inte att klubben ska betala så stora summor för en canterano.

Jag måste säga att jag inte har några svårigheter just med honom. Det går inte att jämföra med t ex Figos fall. Grabben var ung och såg kanske inga stora möjligheter med att nå upp till a-laget. Han var ju då inte än en etablerad stjärna.

Sen är det klart inte bara hans eget beslut. Det är klart att föräldrarna och familjen var inblandade på ett så viktigt beslut. I Arsenal såg han båda möjligheter för spel, samt ett kontrakt som gav lite pengar.
Jag tycker inte att grabben behöver bestraffas på något viss för beslut som han tog för 6 år sen.

Sen var också Arsenal smarta. En bra scouting visade att de hade rätt och att talangen verkligen blivit en nyckelspelare. Det kunde gå snett och ingen skulle nämna hans namn särskilt mycket.
Arsenal var också smarta, eftersom de tog tillfället i det rätta ögonblicket. Sommaren 2003 var det ganska kaotiskt i FCB. Först hade man ingen president och presidentvalet med allt det innebär (löften hit och dit, samt media bevakning) tog mycket uppmärksamhet. Det var också sista sommaren i Gaspart era och man hade verkligen dåliga minnen från åren 00-03.
Arsenal utnyttjade kaoset och att blickarna var åt andra håll och lyckades locka fram Fabregas fram för näsan av den nya ledningen.

Jag vet inte om Ledningen i Arsenal var medvetna om att det var ett bra tillfälle för jakt. Oavsett så kan man inte klanta dem för det så mycket. Alla klubbar försöker locka spelare från andra klubbar genom olika knep.

Fabregas behöver inte betala något för sin gamla historia.
Jag välkommer alla duktiga spelare på marknaden som kan tillföra laget med mycket kvalité och som kan hjälpa klubben vinna titlar. Man behöver inte hämnas för såna saker.

Men jag tror att det blir svårt och värva honom den här sommaren.
Kanske nästa sommaren när man har gjort mycket för-arbete.
Precis som med Alves eller Deco eller sånt.
Ett år tjafs först för att lyckas nästa år.

Men tänk om Arsenal får stryk från Celtic. Det luktar lite en sensation här. Celtic kan visa sig vara en tuff motstånd.

Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-13 23:10
barca!!231

Wrong, söndag 22:00 är matchen.
Barcelona el Flaco
2009-08-13 23:09
Henry tränade idag ihop med resten av laget i samma tempo som övriga spelare.

I samma träning deltog tre spelare från la Juvenil (C-laget), Martí Riverola, Albert Dalmau och Sergi Roberto. Dalmau spelade i London-touren och Sergi Robert tränade med A-laget även igår.

Iniesta ha fortsatt med sin individuella rehabträning för sig själv.
Barcelona barca!!231
2009-08-13 23:08
Ämne: Så denna startelva p....
matchen är på lördag
Barcelona BlueRed
2009-08-13 23:08
För jävligt med landskamperna. Messi hann inte ens spela innan skadan var framme. Här är i alla fall lite nytt om hans skada.
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-13 23:03
!--TEMP_B--!Visca el barca!!--TEMP_/B--!
Barcelona Oha789
2009-08-13 22:59
Kolla på denna blogg och kommentera gärna!

Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-13 22:58
Gonzalez_Barca

Blir spännande och se hur dem klarar sig nu i en viktig match, vi kanske får svar på om vi behöver några back-up värvningar på kanterna. ;)
Barcelona ★★Dani Alves★★
2009-08-13 22:56
The Reporter

Nä det är Zlatans ja skickade fel:)

Nesto Kolla länk vi ska vara intresserade av han.

Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-13 22:55
Ser ut att bli Pedro - Bojan - Jeffren mot Bilbao nu på söndag dåra..
2009-08-13 22:49
Nesto

Japp, så är det. Jag håller med, Sagna skulle inte acceptera en back-up status så han kan vi glömma.
Barcelona Nesto
2009-08-13 22:46
Ja har inte stenkoll på Arsenal men spelar inte Sagna högerback och Clichy vänsterback?

Sagna är långt ifrån en backup. Tror inte han accepterar det.
Vad säger ni om den unga brassen Felipe Mattioni som var på lån i Milan förra säsongen?
Barcelona The Reporter
2009-08-13 22:46
Ämne: Puyol ska vara mittb....
Har Puyol Tatuerat det eller?
Barcelona Messi(as)
2009-08-13 22:37
Eboue hoppas jag verkligen inte värvas till dagens Barca. Liraren kommer inte tillföra något till laget alls han är alldeles för dålig. Han var riktigt jävla bra året när barca vann över arsenal i cl finalen. Kort tid efter det fick han sjukt mycket luft och trodde han var världens tekniska högerback och gjorde lite som han ville. Därefter vete katten om det va han som pressa tränaren på att spela honom högre upp i banan.. Det ledde till att han tappade sjukt mycket i spelet. Han misslyckades med allt och har inte sen dess hittat tillbaka till formen.. Nu kommer jag inte ihåg vad högerbacken i dagens arsenal heter (Clichy`?) men han är sjukt bra och Eboue lyckades aldrig ta platsen ifrån honom.
Han är heller inte så populär bland egna fansen.. Hoppas verkligen inte vi köper honom utan istället satsar på Henrique som back-up eller Puyol.

Lägg pengarna på Zagna istället :)
Barcelona Den vise
2009-08-13 22:35
Man ser ju klart och tydligt att videon är fake. Den påminner om en video där håkan mild brilljerar ala ronaldinho och träffar ribban ett par gånger i föjld.

Men det såg roligt ut. haha!
2009-08-13 22:29
Herregud! Ni måste se detta, HAHAHA fyfan vilken träning!

http://www.youtube.com/watch?v=8lyzOdVuccQ&feature=related sen denna också, haha vilka träningsmetoder! Kan vara fake dock, men ändå en roolig grej. ;Ä)
Barcelona Mj for life!!!
2009-08-13 22:23
Ronaldo luis nazario de lima världens bästa spelare genom tiderna!!
Barcelona Björn B
2009-08-13 22:09
Reklam ej tillåtet. Spärrad!/ Red
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-13 22:00
hahahah komiskt..puerta vill värva barca lirare som messi och iniesta..dem har nyss värvat halva utbudet av sjärnor..men det får inte alla eftersom resten spelar i barca:)..snacka om avundsjuka..
Barcelona ihefsu
2009-08-13 21:54
Ämne: Har sett att vissa s....
Mr Sidled är för fanken bättre än Gerrard! Fråga bara Lagerbäck! ;)
2009-08-13 21:50
Japp, då kan vi utesluta Cesc nu då, hans pappa dementerar rykterna. ;)
Barcelona menece
2009-08-13 21:18
aahh...fick min barcatröja med "ibrahimovic´" på ryggen idag med posten. Glädje!!!
Barcelona ★★Dani Alves★★
2009-08-13 20:58
Det här ryktet med Fabregas vet jag inte om det är sant. Nu på Tisdag spelar juh Arsenal champions league kval. Spelar han inte så kanske det här Barca ryktet stämmer?
Barcelona Smogen
2009-08-13 20:53
J.Janerique

med tanke på att alla blaskor skriver om den här möjliga affären verkar Laporta i så fall misslyckats rätt rejält med att värva Fabregas i smyg.
Däremot tror jag Fabregas varit grym i Barcelona, lite som Pique, han blev ju avsevärt bättre när han kom tillbaka till sin ursprungsfotboll, och Fabregas är ju redan bland dom bästa i världen, så vore intressant att se.
Tycker också att 40€ mille för fabregas inte är särskilt mycket, däremot är ju frågan om man ska köpa tillbaka en av sina egna ungdomsspelare för den summan. han lämnade ju på ett jävligt tveksamt sätt och vet inte ens om jag vill ha honom i laget. Hela hans familj är Culés inklusive honom själv och ändå har han ju sagt att han kan tänka sig att spela i Real. jävligt tveksamt uttalande.
Annons: