/spanien/barcelona/forum/1853.aspx/spanien/barcelona/forum/1853.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2016-06-21 14:56
[QUOTE=Davids3]Ang. Umtit. Jag känner för att säga något som kanske många har på hjärtat men inte har vågat säga det. Bortsett från att vi ev. köper en duktig mittbackstalang är jag glad att vi får in en mörkhyad spelare i startelvan :-) [/QUOTE] Dani Alves och Neymar?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-06-21 14:26
En spelare jag inte hade haft nåt emot Léo Baptistão. Tror han hade varit grym supersub. Verkar inte heller vara någon diva.
Barcelona Mdawg
2016-06-21 14:24
@Liunil Masse:

Inte för att jag nödvändigtvis hade mina tvivel om Umtiti. Men med detta uttalande av Busquets blev man bara ännu mer säker på att det faktiskt kan komma att bli bra detta!
Barcelona DM1982
2016-06-21 14:05
[QUOTE=Davids3]Ang. Umtit. Jag känner för att säga något som kanske många har på hjärtat men inte har vågat säga det. Bortsett från att vi ev. köper en duktig mittbackstalang är jag glad att vi får in en mörkhyad spelare i startelvan :-) [/QUOTE] Om han nu tar en plats i startelvan.
Barcelona Davids3
2016-06-21 13:17
Ang. Umtit. Jag känner för att säga något som kanske många har på hjärtat men inte har vågat säga det. Bortsett från att vi ev. köper en duktig mittbackstalang är jag glad att vi får in en mörkhyad spelare i startelvan :-)
Barcelona Visca el Barca 17
2016-06-21 13:05
Real madrid kmr vara som en snöboll i helvetet nästa säsong inte chans att de lyckas förutom i Oceania eller var vm kommer vara. :)
Barcelona enkos
2016-06-21 12:20
@Mascherano#14 el Jefecito:

Idag petar han Roberto alla dagar i veckan. För varför skulle Barca vilja ha honom ?
Killen är grym, kan visst inte peta Iniesta och Busquets men i övrigt kan ta plats bredvid de två utan problem.. mycket bättre än Arda i alla fall.
Barcelona Barcadinho.
2016-06-21 11:34
Deulofeu. Kul att ha dig tillbaka. Du, the cammeroonias m fl ger oss en djupare bild av vår klubb.

Vad har hänt med el Flaco, vet nån ? Kanske tröttnat.
Barcelona Barcadinho.
2016-06-21 11:30
@enkos:

I synnerhet när han gjorde frisparksmål med ett Ronaldo tillslag.
Ronaldo fick extra mardrömmar för det, helt övertygad om det. Snacka om känslan när lärlingen kör om mästaren.
Barcelona Deulofeu
2016-06-21 10:20
Em ännu så länge för Barcas del Ter Stegen "världens bästa bänkmålvakt" har skött sin roll med bravur men en hel del positiva tweets! Visst är han väl andre målvakt? Vermaelen har gjort ett bra em trots en del förändringar i backlinjen har han spelat varje minut och gjort det med bravur.Bra då kanske det går att sälja honom.En andra chans knappast mr glas har gjort sitt hos oss. Turan kanske den allra största floppen i detta em Turkiet noll poäng Arda noll dribblingar ett par passningar i sidled och bakåt.Han är inte ens längre en skugga av sig själv.Att bua ut honom för det aldrig att sälja honom absolut! Rakitic världens näst långsammaste fotbollsspelare efter Busquets har återigen visat vilken fantastisk fotbollsspelare han är.Top fem i keypasses i em med sin nya position(den han hade i Sevilla) ett fantastiskt mål och genomgående bra spel! Busquets har som vanligt varit bra men inte det "monster" jag förväntar mig av honom.Har missat en del enkla grejer lite sliten? Alba har som vanligt löpt mest och slagit flest dåliga inlägg? Skapar massor med sin löpvilja underbar spelare men vad frustrerad man blir på hans inlägg! Pique en dominant ett mål i den viktiga inledande matchen och hans antal rensningar i match två var fantastiskt att se.En av ems bästa backar! Iniesta ems okrönta kung ännu så länge det pratas om ballon D´or så bra har vår lilla maestro varit en otrolig formtopp.Bale har gjort tre mål men Iniesta har snart tre st mvp... sammanfattningsvis ett riktigt bra em för vår del! Samtidigt i sydamerika ska Messi och Mascherano spela semifinal inatt mot värdnationen kl 03.00 båda har gjort riktigt bra turneringar och jag hoppas verkligen att det är dags för dom att ta sig till finalen och även se La Pulga lyfta titeln.Jag kommer heja på honom i vanlig ordning inatt. Ikväll ska det drickas kaffe, har man nästan sett alla hans matcher i sin seniorkarriär vill det mycket till att man missar chansen att kolla när han blir Argentinas bästa målskytt i ensam majestät. Bravo har gjort ett dålig copa och stått för massor av missar men höll nollan senast.Han har tydligen en del personliga problem och är deprimerad vilket ska förklara hans dåliga form. Spanien vinner em och Argentina copa America alla på detta forum blir lyckliga?
Mascherano#14 el Jefecito
2016-06-21 09:39
@enkos:

Lite skillnad att vara matchens gigant när man är den enda spelare i sitt lag som inte är ett direkt träben och spelar mot ett värdelöst Ryssland. Och att kunna vara "matchens gigant" (vilket man ofta bör vara för den summan det ryktades om) när man spelar bredvid Iniesta och Busquets på mittfältet. Killen hade inte ens petat Sergi Roberto för 2 år sedan.

Men visst, en bra match mot Ryssland så förstår du. Precis som när Suarez gjort en dålig match samtidigt som Lewandowski gjorde ett par bra. Måste vara svinjobbigt att behöva svänga i sina åsikter så bara för att man inte kan tänka större.
Barcelona enkos
2016-06-21 09:09
Batistuta har uttalat sig om rekordet och säger att det gör lite ont att bli av med rekordet men tillägger att om någon förtjänar det är det just Messi för han har inga ord om honom då han är från en annan planet.
Barcelona neymar JR
2016-06-21 07:36
Dom måste hitta några lösningar, spelarna är för utslitna och för dåligt förberedda. Turneringen borde inte börja starta så tidigt, spelarna bör ha ledigt efter klubblags säsongerna. Landslaget behöver ha spelarna en längre tid under förberedelserna.
Barcelona DM1982
2016-06-21 07:19
[QUOTE=Lionel "Rey" Messi]Tacka den bästa spelaren senaste 20 åren för det. [/QUOTE] Ronaldo har väl redan vunnit EM i sitt huvud så han behöver inte anstränga sig mer. För övrigt så är det dålig kvalitet på matcherna överlag i EM. Att utöka antalet lag har urvattnat det hela.
Barcelona NoGo™
2016-06-21 03:15
Ronaldo: the best pure goal scorer in the world.

Until you actually look at the numbers. [@sarastats]

Var ju lite roligt!
Barcelona Maestro Xavi - Tito Etern
2016-06-21 00:47
@Liunil Masse:

Then it is decided. Welcome Umtiti!
Barcelona Liunil Masse
2016-06-21 00:46
Busquets: "For 18 millions, you nowadays can get just one boot of a great player, so Nolito's price is a good price." [onda cero] Exakt!!
Barcelona Liunil Masse
2016-06-21 00:45
Busquets: "I've watched some games from Umititi since he's been linked to Barça and he looks like a great centre back." [onda cero] Busquets är som oss.
Barcelona enkos
2016-06-21 00:04
England och Frankrike möts i kvartsfinal om de nu klarar av sina åttondelsfinal.
Barcelona Lionel "Rey" Messi
2016-06-20 23:30
[QUOTE=enkos]Portugal kan inte tro sina ögon. Blir man etta i gruppen möter man Belgien. Blir man tvåa möter man England. Blir man trea möter man Tyskland eller Spanien. [/QUOTE] Tacka den bästa spelaren senaste 20 åren för det.
Barcelona enkos
2016-06-20 23:26
Reymar 4 av 6 bästa treor går vidare . Därför kan inte alla gruppettor möta treor. 1F möter 2E just nu Belgien 2F möter England. 3F möter 1D eller 1C, Tyskland eller Spanien.
Barcelona Reymar
2016-06-20 23:07
enkos

Möter inte gruppettan de lag som kommer på tredjeplats? Belgien ligger ju på andraplats.

Anledningen till att matcherna som spelats både igår och idag varit så händelselösa är för att lagen som mött varandra har varit klara för avancemang och vilat nyckelspelare. Sen finns det lag som varit nöjda med en tredjeplats som Slovakien och struntat i att spela fotboll.
Barcelona enkos
2016-06-20 23:02
Aaron Ramsey ryktades till Barcelona ?
Ikväll förstod jag varför. Han var matchens gigant.
Barcelona enkos
2016-06-20 22:56
Portugal kan inte tro sina ögon.
Blir man etta i gruppen möter man Belgien.
Blir man tvåa möter man England.
Blir man trea möter man Tyskland eller Spanien.
Barcelona koeman92
2016-06-20 22:51
Helvete vilken tråkig match. Inte den första händelselösa EM matchen.
Barcelona enkos
2016-06-20 22:50
Bale är den förste spelaren någonsin i ett EM att göra mål i alla tre matcher i gruppspelet. Och det lyckades han i sin allra första EM. En viss medspelare i laget blir inte glad för hans framgång.
Barcelona Vampíro
2016-06-20 22:49
Fyra av fem senaste 21:00-matcherna jag sett har slutat 0-0. Vad händer?
Barcelona enkos
2016-06-20 22:49
@Barcadinho.:

De buade ut sitt eget landslag nu på slutet !
Barcelona Barcadinho.
2016-06-20 22:35
Engelska supportrarna visar sin bästa sida. vilket mäktigt stöd hela matchen. Gåshud !
Barcelona Rambla~
2016-06-20 22:26
Ryssland skämmer ut sig som vanligt i EM/VM. Så pinsamt dåliga i varje mästerskap. Vi snackar Wales nu, halva truppen spelar i Championship.
Annons: