/spanien/barcelona/forum/18289.aspx/spanien/barcelona/forum/18289.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2009-09-12 09:15
Hola Cules

Tror det är väldigt troligt att Iniesta gör ett inhopp. Ännu mer troligt om vi ligger under i 60-70:ende minuten. Jag hatar Getafe, dem spelar alltid fult och känns ju bara som Real fast bättre. Ungefär lika sympatiska och trevliga.
Patrik Kluivert y Rivaldo
2009-09-12 03:32
Fy**n va glag jag är att vi har en spelare som Dani Alves.
Barcelona ditii
2009-09-12 02:07
måste säga att jag är jävligt rädd av etoo, ja hoppas verkligen vi vinner, det kommer bli en sån jävla match, synd att ja alltid jobbar kvällar och missar matchen. men ja har köpt en inspelningsbar dvd , kanske inte lika dant men vafan det är alltid nått. vi är bäst och kommer alltid att vara det VISCA barca ...
Barcelona ditii
2009-09-12 01:51
hur tror ni vi startar mot inter ?...
Barcelona Hola Culès
2009-09-12 01:39
Någon som vet om det är troligt att Iniesta kan komma att göra ett inhopp under mathcen det skulle vara väldigt kul att se honom lira igen de va ju ett tag sen nu!?
Barcelona NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o
2009-09-12 00:59
Barcelonistas/

hehe np :)
Canaletes
2009-09-12 00:55
Om Barca lägger risigt till är det bara göra en Racing
Messi andra halvlek och avögr med 2 mål :D

Tror inte Chigrynskiy startar än. Kanske lite för tidigt.. vem vet
Barcelonistas
2009-09-12 00:52
NoGo™ - Gracias por todo, Samuel Eto’o

srry missförtod det hela :)
2009-09-12 00:50
Barcelonistas /

Syftade på: "men det värsta ja sett är crybaby fc på camp nou så fult har ja fan aldrig sett något lag spela"
Barcelonistas
2009-09-12 00:47

Ok..
2009-09-12 00:44
Barcelonistas/

Happ kul för dig då!
Barcelonistas
2009-09-12 00:35
Den vise

Tror inte messi startar men om barca skulle få problem så slänger man bara in han så vänder han matchen åt barca :)
Barcelona Den vise
2009-09-12 00:29
Messi SKA inte se glad ut efter två kännbara förluster med sitt landslag. Det vore snarare en skandal ifall han såg munter ut. En vinnare är oftast en dålig förlorare. En vinnare vill alltid vinna.

Förståeligt att killen har haft det tufft med en tränare som inte ens skulle kunna träna ett junior lag.

Canaletes

Startelvan kommer se ut på följande vis

Valdes, Alves Chigo Puyi Abidal
Keita Yaya Xavi
Messi Ibra Pedro

Ps Om Pep tänker strategiskt som jag.
Barcelonistas
2009-09-12 00:28
Canaletes

Messi kommer inte starta matchen är ganska säker på det.
Barcelonistas
2009-09-12 00:26

Getafe,Espanyol är dom lagen som spelar fulast i ligan.men det värsta ja sett är crybaby fc på camp nou så fult har ja fan aldrig sett något lag spela.
2009-09-12 00:23
Canaletes/

Kolla inför Getafe - Barcelona, jasså ny arena och allt, ja då får vi hoppas att dom är extra taggade då.
Canaletes
2009-09-12 00:21
Kanske svarats tidigare...
Men nån som vet den troliga start11 imorn. Om Messi är spelar?

BTW: Espanyol kan inte förlora imorn. Liga-premiär för nya stadion och dem ska hylla Jarque!
2009-09-12 00:17
Smogen/

Ja jag tror det också blir riktigt svår match, Getafe är jag inte ett fan av direkt, de har spelat riktigt fult i våra tidigare möten. Så en 3-0 seger och hattrick av Ibra skulle sitta riktigt fint :)

Att Espanyol skulle kunna ta poäng av Real är jag högst tveksam till, menar lyckas man inte ta poäng när man leder med 3-0 så vet jag inte vad. Men man kan ju alltid hoppas.
Barcelona Smogen
2009-09-12 00:11
Det får bli pm istället då...

i övrigt är jag oroligt för Getafe imorgon, är upplagt för en tidigt förlust med svår bortamatch mot hatlaget Getafe efter landslagsuppehåll. Hoppas bara att Espanyol gör sin plikt i helgen och vinner...
Moderator
2009-09-12 00:04
Vad sägs om att släppa björn diskussionen? Återgå till det som ska diskuteras här inne. /Mod
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-11 23:43
No offense , men det är typiskt PETA Bull s*it..folk dör dagligen, och du oroar dig för en björn? Vad ska björnen göra istället, bli läkare eller advokat i framtiden?
Barcelona Smogen
2009-09-11 23:32
jag tror också björnen är tränad, det är inte direkt det eller åskådarna jag är orolig för. Hur tränat en björn än är så sitter det i generna hos nästan alla djur att hålla sig borta från sådant som kan verka farlig för dom. Jag garanterar att en fotbollsarena men X antal tusen åskådare är en sådant plats. Om dom sen vant björnen vid den miljön under hela dess liv spelar ingen roll, jag tror inte djur mår bra av att tas från sin naturliga miljö till ett liv som går ut på att enbart roa människor, det är för mig djurplågeri.

blev rätt off topic nu, med det är Valladolids fel...
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-11 23:21
Smogen

Tror att de har tränat djuret att vara lugn inför så många personer, så det är nog inte alltför farligt

Undrar hur det känns för Leo, måste vara jävligt bittert, men samtidigt så måste han väl vara aningen irriterad på herr Maradona
Barcelona Smogen
2009-09-11 22:58
...och Messi såg allt annat än glad ut när han kom till Barcelona....shit
Barcelona Smogen
2009-09-11 22:56
Canaletes

helt ärligt hatar jag sådan där skit, jävla djurplågeri, björnar ska vara i fria i skogen, måste folk kolla på dom får man ha dom i en stor jäkla inhägnad i naturlig miljö på ett zoo. ska den stackars björnen vara med under matcher? med fanatiska skrikande fans? undrar om han kommer känna sig stressad....
New kid on the block
2009-09-11 22:41
Kolla länken; det är ju fantastiskt på ett sätt: När Lionel kommer hem till Barcelona verkar det inte vara någon från klubben som hämtar honom, han får inte gå ut via VIP-utgången och han får åka vanlig svart-gul taxi. Som sagt, fantastiskt på ett sätt men idiotiskt på så många andra...klart som fan killen ska hämtas upp av klubben, få slippa en massa påträngande människor och press, eller vad säger ni?
Barcelona Myrran
2009-09-11 22:35
Barcanist

Det går väl ha tama björnar som det går ha tama katter?

Har suttit 4-5 m från en brunbjörn o en isbjörn på en cirkus o dem var grymt tama kan man ju säga.
Barcelona Barcanist
2009-09-11 22:21
Hhaha shit! Är inte björnar galet farliga haha? Man vet aldrig vad dem kan göra.. Galet! :p
K.Benzema
2009-09-11 22:14
Haha aa de är en riktigt björn.
Barcelona Barcanist
2009-09-11 22:13
Ämne: Sh't va cool!!
....
Kanske en dum fråga.. men är det en riktig björn :|? Kolla hur låren dallrar när han går med bollen i handen och snubben matar ju honom med nånting? :P
Annons: