/spanien/barcelona/forum/18231.aspx/spanien/barcelona/forum/18231.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça! - V.V (MQUC3)
2009-09-19 20:01
Du reklamera din ibra tröja och barca tattoo?

Fick du pengarna tillbaka för tatueringen ? ...
Finns det inget rättstavningsprogram på internet för dom som inte kan stava? Inget illa menat men ibland är det svårt att uppfatta vad folk menar.

Givetvis fattar jag att du var ute och gjorde lite reklam för din Barca tattoo och Zlatan tröja men snälla, kolla igenom texten innan ni publicerar tack!
Barcelona Sentuary
2009-09-19 20:01
Ämne: grabbar snart är det....
Vi har också längtat! Är ölen slut? Det visste jag redan efter andra meningen, skämt åsido. Ska bli fantastisk och se denna match, längtar också! :)
Barcelona ditii
2009-09-19 19:57
grabbar snart är det dags längtat som fan efter denna match. va ute i stan o reklamera lite min ibra tröja och min barca tattoo, o fol tyckte om båda :)... så nu laddar jag med vodka och lite chips, ölen är tyvärr slut :(.. va tror ni det blir ikv?? och vilken 11 tror ni det blir... älskar er mina blå röda bröder =)

VISCA BARCA!!!!
Barcelona ditii
2009-09-19 19:57
grabbar snart är det dags längtat som fan efter denna match. va ute i stan o reklamera lite min ibra tröja och min barca tattoo, o fol tyckte om båda :)... så nu laddar jag med vodka och lite chips, ölen är tyvärr slut :(.. va tror ni det blir ikv?? och vilken 11 tror ni det blir... älskar er mina blå röda bröder =)

VISCA BARCA!!!!
Barcelona pat-w
2009-09-19 19:18
Undrar om det är ngn somhar koll på den länken som i onsdags visade inter-barca dfrån viasat med svenska kommentatorer. sitter fast på jobbet ikväll och dom spärrar alla streams utom den som funkade klockrent..

vore tusen tacksam om ngn vet ngt!

vamos

edit: såg nu att det var från viasat on demand...men om det är ngn som löser en mastig stream (inte dom vanliga) så vore de gott!
MF Doom
2009-09-19 18:48
Vore trevligt med Iniesta från start idag.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-19 18:43
H.Alavi - R.I.P -

Hehe, Milan kan man ju egentligen aldrig räkna bort, men nu om nånsin känns det rätt att göra det.
Barcelona H.Alavi - R.I.P -
2009-09-19 18:41
Gud är störst! - Pep el rei!

Vågar man gissa på att Milan tar sig långt?
Skämt åsido.
Barcelonistas
2009-09-19 18:41
H.Alavi - R.I.P -

Sant faktiskt, vår trupp är inte lika bredd som för.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-09-19 18:40
Okkapokka

United är i mina ögon ett litet steg efter de andra 3 tycker jag, de saknar lite spets känns det som. Ronaldo betydde så otroligt mycket för dem, speciellt i stora matcher. Ok han kanske inte avgjorde så många stormatcher men bara hans närvaro var viktig. Men visst har de fortfarande en stor chans på titeln. Juve är en outsider.
Barcelona Hetfield-Edgar Allan Poe
2009-09-19 18:39
Txikis lilla "Sola och bada istället för jobba" metod kommer att skada oss, den elvan som vi har är överlägset bäst i världen, men tittar vi på bänken så har de flesta av toppklubbarna en vassare och bredare bänk
Barcelona J.Gamper
2009-09-19 18:36
H.Alavi - RIP
Håller med dig. Vi har inte lika bred trupp som Real har. Kan kosta oss dyrt i längden.
2009-09-19 18:34
H.Alavi.

Det finns gott om platser på Barcelonas hemsida iaf.
2009-09-19 18:34
Okkapokka

Jo men det är precis det jag menar.

Barcelonistas

Vi är världens bästa lag, utan tvekan.
Men det jag syftar på är att Real kan ersätta Ronaldo med Kaká eller Higuain med Nistelrooy, osv.
Vi har inte såna alternativ längre, Txiki valde att skeppa iväg de flesta.
Barcelonistas
2009-09-19 18:31
H.Alavi - R.I.P -

håller sig alla skadefria så är vi fortfarande laget att slå!
Barcelona Okkapokka
2009-09-19 18:31
Ämne: Barcelonistas

Rea....
Tycker ändå det är svårt och påstå att Real har större chanser än oss. För mig finns det fyra klara favoriter i dagsläget; Real Madrid, Barcelona, Chelsea, och United. Dom fyra tror jag i alla fall har störst chans att lyfta bucklan i Maj. Och de lag med bäst dagsform och minst skador under matchdagarna kommer nog ta hem det.
2009-09-19 18:21
Barcelonistas

Real har bättre chanser än oss att vinna CL, jag menar, om vi får några skador så är det över för vår del.
Vi kan inte lita på våra unga talanger i de stora matcherna.
Barcelona Barca4eva
2009-09-19 18:20
Enligt FcBarcelonas officiella hemsida sade messi i en intervju att han vill avsluta karriären här :DDD
Barcelonistas
2009-09-19 18:18
H.Alavi - R.I.P -

haha real till cl final? dom bör fokusera på att först ta sig förbi en åttondelsfinal!! sen om dom gör det så kan dom nå långt men vem vet ett sämre lag kan gå längre än barca o real i cl.
Barcelona el Flaco
2009-09-19 18:18
Barça! - V.V (MQUC3)/

Tro på historiken och det faktumet att det har hänt förr. Dessutom är det ingen lätt uppgift att organisera en Champions League final och staden Madrid håller säkert redan nu på att planera hur hela grejen ska sköttas. Det är garanterat inget man kan flytta på ett par veckor innan finaldagen. Säg till dina kompisar att den kommer spelas på Bernabéu, punkt slut.

Sen angående en eventuell final mot Real Madrid så vet jag inte om jag hade kunnat överleva något sånt. Hade nog fått en hjärtattack efter 5 minuter av bara spänning och nerverna.
Canaletes
2009-09-19 18:15
Vinner Barca CL finalen i S. Bernabéu (bryr mig inte mot vem)

DÅ kan jag då lyckligt!! det kan jag lova er :D
2009-09-19 18:14
Barça! - V.V (MQUC3)

Den kommer inte att flyttas, slut diskuterat.

Nu till det viktiga, någon som har någon siffra på hur pass mycket folk det kommer att vara på Camp Nou ikväll?
Barcelonistas
2009-09-19 18:10
Okkapokka

Barca förlorar inte cl final kan ja lova dig!
2009-09-19 18:07
El Flaco

Jag sa det till min bästa kompis och hans brorsa, dom nästan hoppa på mig när jag sa att finalen kommer spelas på Bernabeu oavsett vilka lag precis som du säger.
Dom sa att dom var säkra på att den flyttas om Madrid går till final.
Vad ska man tro igentligen?
Barcelona Okkapokka
2009-09-19 18:05
Jag vet att man allt som oftast ska se vinsten och alla positiva sidor med något - i det här fallet en CL-final mot värsta antagonisten. Men jag kan inte tänka på något annat än en eventuell förlust, och hur mycket det skulle svida. Är tveksamt om jag skulle stå ut med allt skryt från Madrid-håll efter ett sådant nederlag.

Fast å andra sidan skulle det kunna bli tvärtom också, något som knappast är mindre troligt :-)
Barcelona Barca4eva
2009-09-19 17:45
Ämne: Vore det inte stort ....
det skulle vara jävligt stort... jag menar tänk dig ..el clasico..med alla stjärnorna, i cl final!!??

HUGE
Barcelona el Flaco
2009-09-19 17:33
Barça! - V.V (MQUC3)/

Champions League finalen kommer spelas på Bernabéu oavsett vilka två lag som tar sig dit. Vad jag vet så finns det inga regler om att ett lag inte får spela finalen på hemmaplan.

I 1965 t.ex. spelades finalen på San Siro när Inter besegrade Benfica med 1-0. Real Madrid vann även sin andra Europacup titel på Bernabéu 1957. Så det har hänt förrut.
Barcelona El Loco de Passeig De Gracia
2009-09-19 17:28
Ämne: Om det är någon som ....
Jo, jag vet.. nr 9 måste så klart också trycka dit en ikväll, och visa vilka sjuka egenskaper den snubben har! Men, han är på god väg och jag är inte ett dugg orolig för hans skull!

Jag tänkte att Henry behöver näta ikväll för hans egna självförtroendes skull. Med tanke på att han var besviken efter att han blev utbytt mot Inter i onsdags!
2009-09-19 17:26
Ämne: Vore det inte stort ....Om Real Madrid går till final så flyttas väl finalen? Var det inte Milan eller nåt som gick till finalen och den flyttades från Milano?
Man får ju inte spela final på hemmaplan ?
2009-09-19 17:24
Jag vill att Zlatan ska ta för sig !

Så som han gjorde i Ajax och Inter bland annat.
Då är han fantastisk, det känns som han inte vågar ta för sig något i Barca.
Annons: