/spanien/barcelona/forum/17580.aspx/spanien/barcelona/forum/17580.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona petersays
2009-12-19 10:24
Så som Henry spelat den här säsongen så tvekar jag över att ens använda ordet motivation i samma mening som hans namn.
Barcelona Maestro - La Masia, 87
2009-12-19 10:11
Titeln för VM för klubblag är väl den enda som Henry saknar i sitt skåp?
Tror att han kommer därför att vara motiverad att vinna den mer än någon annan. Han lär starta matchen.
Jämför med Xavi & övriga veteraner i tuppen som saknar en del andra stora titlar som VM. Förhoppningsvis så tar de väl den med i sommar med Spanien.
Barcelona Heywood Jablome - Piquénbauer
2009-12-19 02:41
Nigerianer och invånarna i central Afrika är byggda på ett helt annat sätt en vad resten av kontinenten är. De är mer kraftigt byggda.

Jag säger inte att det inte förekommer fusk med papper, men inte 10 år som du påstår. 1 eller 2 år, visst. Men 10 år? Kom igen... det hade visat sig under läkarundersökningen.
Real Madrid ##adidas##
2009-12-19 01:07
Barcelona Libaax
2009-12-19 00:34
Det där med Lukaku's ålder känns alltid som förklädd rasism.....

Nigerianer och vissa afrikaner ser grova ut i utseende,muskler okey.

Varje gång en afrikansk talang är hyped vid 16-18 är han typ 25-28 enligt....

Varför? förutom att han ser stor ut fysiskt och han är inte pytte liten pretty boy utseende mässigt som spanjorer som Bojan,Munain.....
Barcelona Abbe.
2009-12-19 00:08
Ämne: När spelas matchen i....17.00 börjar matchen. Av det jag har läst så är Estudiantes ett tufft spelande lag, jag hoppas verkligen att alla spelare går från den här matchen oskadda.

Inställningen ska det åtminstone inte vara något fel på. Det tidiga insläppta målet i semifinalen tror jag ses som en väckarklocka nu i finalen, det är vad jag hoppas på åtminstone.

Angående lottningen (länktips) så måste jag säga att det är klart jag är nöjd. På förhand är Stuttgart och Olympiakos helt klart drömmotståndarna. Men som sagt, det är bara på förhand, vem vet vad tyskarna kan ställa till med. Framförallt när vi spelar borta så kan det bli tufft. Men visst ska det bli avancemang från åttondelen.

Ska även bli intressant att se hur Pep mönstrar startelvan imorgon. Det finns gott om tid för vila efter matchen (bortsett från träningsmatchen den 21:a), så här kommer det nog inte sparas på krutet.
Barcelona Nesto
2009-12-18 23:57
LameG^
LÅter lysande :D
Speciellt med alla egna produkter, helt sjukt.
Barcelona Saman.
2009-12-18 23:40
När spelas matchen imorgon?
Barcelona lameG^
2009-12-18 23:34
Hetfield

Älskar silly season. Man vaknar upp och ska slå på datan och det är fullt med intressanta rykten. Kom ihåg den dagen då det kom etoo + pengar+hleb=IBRA.

Henry garanterat bort. Jeffren håller inte barca nivå och han vill spela a-lags fotboll så tyvärr han går med.

Satsa allt på Cesc. Ta ut Iniesta på kanten. Ibland kan man ha xavi,iniesta,cesc som roterar på mitten å pedro startar för han har visat att han är en man kan lita på. Bojan hoppas jag verkligen på. Han kan spela på alla positioner i anfallatet. Thiago,JDS får göra några inhopp också då och då.

Anfallsbesättning: Ibra,Messi,Pedro,Bojan,(Iniesta)

Kreatörerna: Cesc,Xavi,(Iniesta),(Keita),Thiago,JDS

Pivotes: Yaya,Busquets,(Keita)

Glöm inte spelare som Gai som verkligen visat i år att han är en framtidsman. Samma med min favorit Ruben Rochina.

Vad tycker ni?
2009-12-18 23:25
Ämne: Det kommer att bli o....
Frågar du mig, är mitt svar, ingen kantspelare. Barca behöver bara lägga kruten på att ta hem Cesc. På kanten kan Iniesta, Pedro och Jeffren spela. Jag utgår ifrån att Henry avslutar sin tid i Barca i sommar.
Barcelona Hetfield
2009-12-18 23:19
Det kommer att bli oerhört intressant att få se hur Barcelona gör under Silly Season, kommer man att ta hem Cesc och köpa en kantspelare?
Vilka försvinner då?

Längtar...
2009-12-18 23:13
Hur tror ni matchen slutar imorgon? Blir det en 6:e titeln för år 2009? Storslam alltså, sex av sex möjliga.

Jag tror själv att det kommer att bli en tuffmatch. Argentinska lag är som några nämnde tidigare mycket mer fysiskt och tuffa att spela mot. Det skulle inte förvåna mig därför om vi får se en och annan utvisning i matchen.

Kan tänka mig att Estudiantes de la Plata har studerat noga på matchen mot Espanyol eller matchen mot Rubin Kazar och går in att försvara sig med strategin att kontra när tillfällen ges. Men å andra sidan är det här en final och det gäller att gå för att göra mål.

Jag vill gärna se samma matchutvecklig som den mot Man United i våras. Zlatan eller Henry/pedro gör första målet och Messi avgör matchen med ett andra mål. 2-0 till Barca alltså.

Lite tråkigt att matchen inte visas på TV. Vi har blivit lite bortskämda på sistone.
Barcelona Para Siempre
2009-12-18 22:53
--Xavi--

Jag har varit i Barcelona och kan garantera att han hittar en matchbiljett 10 minuter innan match start.
Barcelona --Xavi--
2009-12-18 22:25
Ämne: Testa om du kan köpa....
tror inte heller, men inte roligt att "chansa" och så är det fullsatt och så får man köpa en biljett för några tusen svart.
Barcelona Saman.
2009-12-18 22:22
Testa om du kan köpa via antingen Barcas eller Stuttgarts officiella hemsida. Annars är det bara att köpa dom på matchdagen, tror knappast det kommer vara fullsatt.
Barcelona --Xavi--
2009-12-18 22:21
Ämne: Jag tror det är rätt....
aha ok tack, men känner du till några andra bra sidor där man kan köpa biljetter ?
Barcelona Saman.
2009-12-18 22:19
Jag tror det är rätt rimliga priser då det är CL-match. Men jag tror du skulle kunna få det billigare om du skippar mellanhandeln.
Barcelona --Xavi--
2009-12-18 22:11
Hej, jag undrar om dessa priser kan vara rimliga eller om de är oerhört höga.
Barcelona Hetfield
2009-12-18 21:37
Criff

Ja du, det är precis vad som händer när ett par journalister har tråkigt..

Svensk journalistik är bara sorglig, när tidningar som aftonbladet och expressen skriver 77 gånger om dagen vad Linda Rosing gör, då förstår man vad ordet "sorglig" betyder
Barcelona Rambla - K9
2009-12-18 21:37
Ämne: Ämne: Om någo....
Det stämmer. Sylvinho gjorde debut i omgången innan i bortamötet mot Bolton som slutade 3-3. Där var han faktiskt bra.
Canaletes
2009-12-18 21:07
Tycker de bra att Robinho inte kommer tillslut.
Visar att Pep litar på truppen.

Robinho verkar inte heller vara i form.
Barcelona ¡Barça!
2009-12-18 20:56
Ämne: Om någon missat det ....
Premiär? Har för mig att han spelat förut, rätta mig om jag har fel
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-12-18 20:53
The Repoerter

Uppenbarligen, men han är ruggigt stor för att vara så ung.
Barcelona BlueRed
2009-12-18 20:51
Skräp från Aftonbladet igen ser jag. För er som har sett videos på Pep under träningarna vet att han ofta viftar med armarna, pekar och gör massvis med andra rörelser. Har sett bilder där det nästan ser ut som om Pep ska klappa till spelare.

Kåmark som blev ledsen över att ingen trodde på honom och hans "källor" om Messi vs Ibra.
Barcelona Den vise
2009-12-18 20:49
Ämne: Ämne: Tror ni....
Jag är väldigt skeptisk till om han verkligen är så ung som det sägs. Det är en stor "martins" varning över honom. Killen ser ut och vara minst 21 år gammal.

Men man ver aldrig med dessa så kallade talanger.
Barcelona petersays
2009-12-18 20:48
Om någon missat det så gjorde Sylvinho _äntligen_ sin premiär i förrgår mot Tottenham. Han hade uppenbarligen svårt mot Lennon, men hela laget underpresterade. Goal.com gav honom em femma.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico! -
2009-12-18 20:44
Ämne: Ämne: Zlatan ....
Matchstart 17:00.
MF Doom
2009-12-18 20:40
Ämne: Tror ni verkligen at....
Känns inte som det när man ser denna intervju, han känns mer som en över 25 :) Har han förknippats med Barcelona eller är det bara någon slags hype över honom eftersom han är så pass ung/bra?
Barcelona The Reporter
2009-12-18 20:36
Tror ni verkligen att Lukaku är 93:a ?
MF Doom
2009-12-18 20:35
Ämne: Zlatan tjaffsar med ....Roligt nickname du hade :D

Det skulle vara interessant att veta om t.ex den Argentinska pressen är likadana som den svenska pressen när det gäller Ibra?

Vilket tid är matchen imorgon?
Annons: