/spanien/barcelona/forum/17579.aspx/spanien/barcelona/forum/17579.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona HugoBoss
2009-12-28 21:41
Ämne: Varför är alla borta....
Messi, Milito, Marquez, Alves och Maxwell får extra ledighet till 2 januari. Medans Keita och Iniesta är skadade. Yaya Toure förbereder sig inför Afrikanska mästerskapen.
Barcelona Maestro - L. M. 87
2009-12-28 21:28
Ämne: Roligt att Madridred....Hehe, så blir det antagligen när man saknar saker att glädjas över.
Om Barca-redaktion skulle skriva om allt positivt som skrivs om Barca dagligen så hade vi inte hunnit att göra annat än att läsa artiklar på hela dagarna!

Real Madrid må vara lika bra som Barca men vi får se om de håller i Europa under våren. Det ska bli intressant att se Madrid i en kvartsfinal mot ett starkt lag, som Chelsea, Inter, Milan, Man United, Barca, Sevilla eller Arsenal.
Barcelona Allan14
2009-12-28 21:26
Varför är alla borta för?
Barcelona Vampíro
2009-12-28 21:23
Ämne: Canaletes//

M lit....
På vilket sätt spelar ni bättre? Barcelona slog er med 1-0 och ni kunde ju inte ens styra matchen fast ni hade en man mer i 30 min.
Barcelona HugoBoss
2009-12-28 21:23
Ämne: Alltså vilka spelare....
Messi, Marquez, Milito, Alves, Maxwell, Keita, Yaya Toure och Iniesta. Tror det är alla.
Barcelona Allan14
2009-12-28 21:19
Alltså vilka spelare är borta på lördag?
Barcelona Mojito
2009-12-28 21:12
Förvånandsvärt att Madridredaktionen vaknat till liv nu när det är transfertider och det åter är dags för Peréz att öppna plånboken.... (Nej)

Obbe

Varken du eller Capello har rätt. Min åsikt.
Barcelona HugoBoss
2009-12-28 21:09
Ämne: Canaletes//

M lit....
Stämmer dock inte, Alorcon slog er med 4-0.
Barcelona Allan14
2009-12-28 21:03
Kommer Iniesta vara tillbaka innan Barcelona-Villareal? För jag ska på den matchen och ja skulle gärna vilja se alla stor stjärnor. Om någon vet de så svara gärna!
Real Madrid obbe
2009-12-28 21:00
Canaletes//

M lite onödigt att ta upp en sådan artikel. och vadå lika starka?, vad är det för hedersvärt i det. jag tycker vi spelar bättre för tillfället, och ingen i världen kan matcha vårat spel, min åsikt bara.
Canaletes
2009-12-28 20:54
Roligt att Madridredaktionen skriver en artikel om det Capello sa hahaha. Snacka om brist på självförtroende :P
Barcelona Allan14
2009-12-28 20:54
juvee//

Snälla nån det var ett riktigt snyggt mål. Det var hårt som satan och placerat rakt upp i krysset. Så målvakten var chanslös att antingen tippa den över ribban eller att boxa bort den.
Barcelona Abbe.
2009-12-28 20:15
Ämne: Haha Johnatan, fyfan....
Citerar Klint:

Till Jonathans försvar kan jag meddela att han missuppfattade frågan och således svarade utifrån höstens prestationer.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2009-12-28 20:13
barcetia

Vad har du med saken och göra? Om han tycker det så gör han det, du har ingenting med saken och göra. Det är ju hans personliga åsikt och inte din. Skärp dig, ska du bete dig på det sättet så kan du lika gärna avsluta ditt konto, för det beteendet leder ingen vart här i forumet. Det enda som är tragiskt i denna situation är du, och ingen annan.

juvee

Nja, det var ett riktigt hårt skott, man ser ju på målet att målvakten blev aningen chockad när bollen kom så fort, han hann inte reagera.
Alla målvakter kan inte rädda frisparkar som denna, även den store Buffon kan släppa in sådana.
Eddie Gustaffson vrickade sin hand tror jag på en träning, då han räddade ett skott som Zlatan avlossade.
Barcelona barcetia
2009-12-28 20:08
Haha Johnatan, fyfan asså såna "Culés" som dig borde inte finnas. Visst, klubben tjänar pengar på er men asså du borde ju inte finnas som skribent på en fotbollshemsida där det gäller Barcanyheter. Gå till justzlatan.com och sök "jobb" där. Hur kan du ens tycka att Zlatans klack var finare än Iniestas mål? Vet många, ink. mig som fick tårar av San Andrés mål... Tragiskt..
Barcelona DM1982
2009-12-28 20:00
Canaletes

Sådärja, jag lyckades lura dig. Ha ha. ; )

Wilshere#19

Jag har aldrig sagt att det var en ny skada, bara att blev skadad igen. Han var tillräckligt kry för att kunna hoppa in men skadade (förvärrade skadan) igen.

El Kaiser de Michoacán

Att gå långt tillbaka i tiden och titta på skador är meningslöst, det är nuet som gäller. Om vi backar en säsong och tittar på den här säsongen så ser vi tydligt att han har varit skadad mycket. Men nog om det nu, hoppas att han inte kommer till Barca ändå. Vi har yngre killar som kan skolas in i rollen och det känns onödigt att spendera mycket pengar på någon som borde ha varit gratis från början.

Valencia juvee
2009-12-28 19:56
Måste bara säga att Zlatans mål mot Zaragoza är riktigt överskattad. Det var förvisso snyggt, men en målvakten ska ta den, utan tvekan.

"Årets:Titel"

Haha, kaxigt. XD
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-28 19:48
När blev Toure skadad? I den senaste "Skador och avstängningar"artikeln så står det bara Jeffren, Iniesta och Keita.
Barcelona Klint
2009-12-28 19:09
V.Valdes (MQUC3)

Till Jonathans försvar kan jag meddela att han missuppfattade frågan och således svarade utifrån höstens prestationer.
Barcelona V.Valdes (MQUC3)
2009-12-28 18:31
Epic fail på Jonathan...

Årets spelare: Zlatan ???
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-12-28 18:19
min startelva mot villareal:
VV
puyol pique chryg abidal
Sergio
xavi Thiago
pedro bojan
Zlatan

väljer thiago före jds då jag vill se mer av honom..spektakulär spelare. Sedan var jag osäker på bojan eller henry, henry kanske skulel passa bättre i en sådan haar match/uppställning men bojan kan vara på vä upp..

Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-28 18:07
dubbelpost..
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-28 18:07
Team of the decade enligt Goal.com

-----------Buffon--------------
Cafu - Hyypia - Nesta - R Carlos
----- Makelele - Xavi ---------
-- Messi - Zidane - Ronaldinho-
------------Ronaldo------------

Vad tycker ni? rättvist eller borde någon annan ta plats där. Själv tycker jag att den inte kunde vara mer klockren. Kanske borde Cannavaro ta plats istället för Hyypiä eftersom hans Liverpool inte vann en enda ligatitel detta decennium. Men då Goal.com är för det mesta engelskbaserad kan man förstå att Liverpool fansen röstade på Hyypiä.
2009-12-28 17:37
Och nu så leder Chelsea med 2-1.

Gonzalez_Barca

Haha, hur kunde jag missa den? Den var grym :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-28 17:29
Ämne: Trots att det är "ap....
Finns ju en som redan länkats till här på forumet, fast den är ju väldigt otrovärdig :P
Barcelona CuléAK (F.d Robin.)
2009-12-28 17:24
Vilken formsvacka för Chelsea!

Det är någon som gynnar Inter :).
2009-12-28 16:50
Trots att det är "april skämt" som pågår runt om i Spanien så hittar jag inga skoj-artiklar på Sport etc.
Någon som hittat? Vore intressant och se vilka spelare det handlar om. :)

Det verkar som om Chelsea har halkat ner i en djup formsvacka, just nu ligger de under med 0-1 hemma mot Fulham.
Barcelona Jay-z
2009-12-28 16:41
Hoppas verkligen Bojan får starta han såg bra ut senaste matchen, och även när han spela mot Argentina va han väldigt bra.

Finns de något man kan klaga på när de gäller Pep. Så är de väl att Bojan inte ar utvecklas rätt under Pep. Bojan såg väldigt lovande ut under Rejkard, kändes som Rejkard hade mer tillit till Bojan.

Men men vi ska inte glömma att Bojan har vart skadad en del senaste tiden.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2009-12-28 16:17
lameG^//
Jag håller med dig att Thiago är mycket mer spektakulär än vad Jonathan är. Thiago liknar mer Ronaldinho i det avseendet att han alltdi vill ha boll och göra något avgörande medan Jonathan påminner mer om Xavi och i viss mån Iniesta skulle man kunna säga. Vilket sen Pep föredrar kan man ju diskutera även om jag tror att om valet står mellan dessa två så blir det nog Jonathan som får chansen.

Även i valet mellan Bojan och Henry så håller jag med dig. Är det någon gång Bojan verkligen ha presterat och har lite matchtempo i kroppen så är det fan nu. Dessutom har knappst Henry glänst på sistone.
Barcelona lameG^
2009-12-28 15:40
Jeffren är också skadad.

Det kommer bli en intressant match och jag tror vi kommer starta så här.

Valdes
Puyol Chyg Pique Abidal
Xavi Busquets JDS/Thiago/Vasquez
Pedro Ibra Henry/Bojan

Jag hoppas på att thiago startar eftersom han tar för sig varje match jag sätt han spela. Får han chansen att dribbla tar han den istället för JDS som är mer rädd och spelar bara enkelt. JDS skulle nog vara ett säkrare kort och han är mer mogen i spelet men jag skulle nog välja Thiago.

Jag vill hellre se Bojan starta än Henry. Ni som såg matchen mot Argentina såg hur bra Bojan spelade. Så låt Bojan starta för en gång skull!!
Annons: