/spanien/barcelona/forum/17578.aspx/spanien/barcelona/forum/17578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-30 12:46
Sjukaste ryktet någonsin. Läs länktips.

Edit: Där var lite för långsam(:
Barcelona tarrak
2009-12-30 12:42
Maestro

Det är alltid svårt att säga vem som klarar att ta sista steget, men killen är rutinerad och har väl spelat i argentinska ligan, så visst borde det finnas möjligheter för honom att "göra en Eguren". I Atlètic blir han alldeles säkert ett tillskott.
Barcelona Maestro - L. M. 87
2009-12-30 12:32
Ämne: Enligt AIK-spelaren ....Hehe, kanske vill man utnyttja honom också i A-truppen vid behov, om det skulle bli kris på mittfältet under våren.

Edit: Jag är säker på att Ivan Óbolos skulle kunna ta plats i många av La Premiera lagen som ordinarie. Han är inte så värst dålig som man skulle kunna tro.
Barcelona tarrak
2009-12-30 12:25
Enligt AIK-spelaren Ivan Óbolos agent så kommer Barcelona att lägga ett officiellt bud nästa vecka. Nu är det självklart inte a-laget som är aktuellt utan Barcelona Atlètic. Det är inte ofta man plockar in så här gamla spelare till b-laget, så om uppgifterna visar sig stämma tyder det på att man verkligen satsar på avancemang till segundan.

EDIT: Knapp tvåa på den bollen...
Barcelona Essienesque
2009-12-30 12:22
wtf....kolla länktips...
Barcelona L.A.M. Nr 10
2009-12-30 11:58
Såg att det skrevs väldigt mycket om Fabregas igår. Jag tror, som många andra, att Cesc någon gång kommer att spela på Camp Nou igen.

Men just nu är det helt onödigt, vi har ju Xavi och Iniesta! Om 3-4 år så kanske Xavi slutar eller inte är lika bra längre. Då kanske vi kan köpa honom OM inte Thiago eller Jonathan har blommat ut.

Jag tror väldigt mycket på dom här killarna och om dom slår igenom inom några år så behöver vi inte köpa Cesc.

Till sist, är det någon som vet om Andrésito kommer att vara med i matchen mot de gula ubåtarna?
Ha en bra dag!
Barcelona Barcadinho.
2009-12-30 11:24
Jag skrev fel igår. Keita är i Barcelona för rehab
Real Madrid Radikala Samie
2009-12-30 11:11
Ämne: Ämne: Allan14....
Jag har sett många felciteringar på Fotbollskanalen, många felöversättningar och att de tar ut citat helt ur deras sammanhang bara för att skapa nyheter. Fotbollskanalen är knappast den bästa källan för nyheter. Några av deras mest använda källor för spansk fotboll är ju Marca, AS, Sport, EMD, t.ex. Det är knappast säkra källor.

Personligen tror jag att Cesc går till Barcelona inom två-tre år. Kanske redan till nästa säsong, vem vet. Han är en väldigt duktig fotbollsspelare som fått en stor del av sin fotbollsutbildning i Barcelona. Han kommer bli världens bästa speluppläggare när Xavi lägger av.
Barcelona Ravo
2009-12-30 10:15
Ämne: Gonzalez_Barca// Du....
om du syftar på hans inlägg som han skrev 00:29 så strå det Cristiano och inte Kaka.
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-12-30 01:21
Gonzalez_Barca// Du kan ju inte jämföra med Kaka eftersom klubben ville bli av med han så dom fick in pengar. Det är en stor chans att Cesc går till er, men inte förens om typ 4-5 år/eller när han vunnit allt med Arsenal.
Barcelona Allan14
2009-12-30 00:41
Jag håller med Gonzalez_Barca.
Barcelona donlobon
2009-12-30 00:32
Ämne: donlobon// Ja, RYKTA....
Fel av mej, såg helt fel, sorry. Men ojaa, det ryktades och det står jag fast vid. Du pratar om det som har sagts i nuet, jag pratar om det som fabregas och ditt kära arsenal.com sa i sommras.. Ingen anledning att bråka, vi säger att du har rätt, vilket i själva fallet är rätt, för du säger att all information du har fått har du tagit ifrån arsenal.com, vilket också fotbollskanalan sääkert också har gjort så det gör ju att båda har rätt.. På sätt o vis.

ska dra gonatt
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-12-30 00:29
Real Madrid!:)

Du fattar ju själv vad som skulle hända om Fabregas som lagkapten sa att han vill flytta till Barcelona inför sin egna klubbs hemsida, kallas mediaträning. Inte för att jämföra men vi alla hörde vad Cristiano sa när han intervjuvade sig själv, "I want to stay at Manchester, Im happy here. 1 månad senare är han i Peréz kontor och skriver på. Samma sak med Kaka.

Du vet det, jag vet det och Fabregas vet att han kommer ta på sig den rödblåa igen. Like it or not.
2009-12-30 00:19
donlobon// Ja, RYKTADES! Fabregas har sagt åter och återigen att han vill stanna i Arsenal. Du tar ju allt på allvar också, klart fotbollskanalen inte är en skämtsida utan tar från andra tidningar, men den är ändå usel. Ska jag googla Fabregas till Barca? Lika bra att kolla på Arsenal.com där jag vet att det Fabregas säger är sant?
2009-12-30 00:15
Allan14// Du är ju helt vilsen. "I början av säsongen sa Fabregas att om han vinner en titel med Arsenal så kommer han förmodligen att gå till Barcelona.". Dom länkarna du skickade innehöll ju inte ens uttalande från Cesc utan bara rykten. Du kunde väl i alla fall hittat ett falskt uttalande från Cesc? Jag visade från Arsenal.com, och där vet man att det inte är lögn.

Barcelona donlobon
2009-12-30 00:14
Ämne: lameG^// Anledningen....
Felaktig sak??? Det ryktades om det hela sommarn typ och du säger att det är felaktigt? Googla "fabregas till Barca" så får du det svar som inte är felaktigt..
Barcelona donlobon
2009-12-30 00:11
Ämne: Allan14// The skippe....
Ge oss ett ex. på att det är en skämt sida, fotbollskanalen alltså. Ge mig ett ex. eller ett något slags bevis på att det är en skämt sida.

Jag kan säga så här att, jag är inne på fotbollskanaln 24/7 och ser bara en massa media uppdateringar taget från sportjournallister.
Tror knappast det är nå skämt..
Barcelona lameG^
2009-12-30 00:11

hehe vi får se. Tror det faktiskt blir förlust imorn eller kryss mot ett pompey vid Grant vid rodret. Ska dra nu!

Ha d bra alla Cules VISCA BARCA!!!
2009-12-30 00:09
lameG^// Anledningen att vi inte hängde med 07/08 var för att ett tag fick vi massa domslut emot oss och enormt många skador, det var det som hände och inte att dom drog ifrån oss om du fattar hur jag menar:P Denna säsongen har vi samma problem med skadorna men inte med domaren så förhoppningsvis hänger vi med hela säsongen.

Allan14// Seriöst, först kommer du med en helt felaktig sak och nu länkar du från fotbollskanalen?
Barcelona Allan14
2009-12-30 00:04
Aja vill bara säga att jag hade rätt det sas så att han skulle till Barcelona 2010 men vi får se efter sommaren om han går dit eller inte. Måste logga ut nu ha det bra seeees.
Barcelona lameG^
2009-12-30 00:00

vad har hänt dem senaste säsongerna då?

Ni har alltid varit toppen i Pl och utmanat Chelsea Man u men sen drar dem ifrån er och ni kämpar om en tredje/fjärde plats
Barcelona Allan14
2009-12-29 23:59
Här har jag hittat mer.
2009-12-29 23:58
Allan14// The skipper was then asked if he would like to stay for the rest of his career.

"Why not?" he replied. "I have never thought about it. I'm only 22. You never know what your career will bring but why not? I'm in my seventh season now and I'm really happy, better than ever.

Taget från Arsenal.com och ingen skämtsida som fotbollskanalen.
Barcelona Allan14
2009-12-29 23:57
Har ni läst det?
Barcelona Allan14
2009-12-29 23:53
Här står det nått om att Barcelona ska värva Fabregas 2010.
2009-12-29 23:47
lameG^/ Not true. Förra säsongen börja vi ganska dåligt och lade efter Aston Villa ganska länge och det var inte förens när vi fick Arshavin och några skadade spelare tillbaks vi började komma igen. Minns under vintern att vi hade en period där vi inte ens lyckades göra mål.

Allan14// Om nåt år är det inte omöjligt tyvärr(för min och Arsenals del). Även om Fabregas är riktigt grym så kommer han ändå få sitta på bänken i Barca och han är alldeles för bra för att bli bänkad:P
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2009-12-29 23:46
Ämne: Det var länge sen kl....
Får en känsla av att du jobbar för Sportal.

Håller med dig, skitsnack.
Barcelona Allan14
2009-12-29 23:45
Vi får vell se om nått år=)
2009-12-29 23:44
Allan14 // Vad är det för skitsnack? Det enda han sagt är att han är lycklig i Arsenal och vill stanna där..
Barcelona Allan14
2009-12-29 23:41
Det var länge sen klart ja inte har en länk på de isåfall hade ja lagt det på länktips, Det var bara va jag hade hört i media kanske inte är sant. Om jag hittar nått så länkar jag.
Annons: