/spanien/barcelona/forum/17530.aspx/spanien/barcelona/forum/17530.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona MSL#666 !2-6!
2010-01-06 00:12
vidic,huh skämt. våra ord. backar har minst lika bra egenskaper som han. plus att dom är inspelade i vårt spel. där snackar vi onödig värvning..
Barcelona ★Barca★
2010-01-06 00:11
amnesia

Håller med dig.
Barcelona tarrak
2010-01-06 00:11
Tycker fortfarande att man ska ge Chyg lite tid, men visst börjar läget se alarmerande ut. Sandro Rosells idé om att ge Pep en managerroll med total bestämmanderätt över värvningarna, börjar se allt sämre ut. Sedan Pep tillträdde är det två värvningar som verkligen varit "hans" och det är Hleb och Chyg och så här långt ser båda ut att totalfloppa.
Ktoor^,^
2010-01-06 00:10
Vi tar dem i returen det är jag 100 % på

Visca el Barca y Visca Alcarcón
Barcelona Gonzalez_Barca
Ämne: asså till er som för....
Hahaha du driver?
Lägg av vafan ska vi med Vidic till? Chygrinskiy är menad för framtiden. Just nu är han fjärde back. Våra 2 ordinarie mittbackar satt på bänken och där ska INTE Vidic vara.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Jävlar vad jag längtar till den 17 Januari då Sevilla kommer återigen in på Camp Nous gräsmatta i La Liga.

Det kommer inte att bli enkelt och åka till Sevilla och vinna, men vi har gjort det förr och kan göra det igen. Räkna med att de kommer parkera spelarbussen framför mål.
Barcelona Pedrito
Chyg Är en av världens mest lovande mitbackar. Det kommer dröja minst ett par år till innan han kan bli ordinarie. Puyol är såpasst bra så han ¨håller flera år till. No panic Ge chyg tid.
Det här är fan inget lätt lag att anpassa sig till. Han behöver jobba på snabbheten men det kommer.
amnesia
2010-01-06 00:08
asså till er som försvarar chyg ni får tycka vad ni vill men för mig är han defintionen av ett misslyckat köp och håller inte på den nivån som krävs i barcelona.

hoppas vi bjuder på vidic i sommar typ...
Barcelona Orho-
dubbel
Barcelona Orho-
som vissa nedanför tycker, så håller jag absolut med om att Emir Spahic vore en dröm. Jag säger inte detta för att han e min landsman. Har sett han spela i både landslaget o Montpellier. Han skulle lyfta laget sjukt mycket. Tror ni mig inte ber jag er kolla när bosnien eller montpellier spelar.
MF Doom
Detta snack om att sälja Chyg. Det finns inga pengar att hämta om man får honom såld. Kommer han aldrig in i spelet riktigt så är utlåning till ett lag med liknande spel ett alternativ. Han är bara 23 år och inte 30 så man har inget att vinna på att sälja honom. Att vi förlorar är Peps fel eftersom han valde en allt för medioker och annorlunda elva. Som jag sa till Saman innan, varför vilade inte Pedro istället för Zlatan i första? Pedro har gjort några mediokar matcher och varit alldeles genialisk i vissa. Att göra för stora ändringar innebär alltid en stor risk. Vet inte vad man ska säga mer eller vad man ska vara arg på efter en sådan match. Messi var alldeles för lite inolverad i spelet också. Hoppas man inte ser detta i helgen också.
Barcelona Gonzalez_Barca
Ämne: Jag kommer ihåg när ....
Minns jag inte fel så var Pepe inte heller den skarpaste mittbacken i början av sin Real Madrid period.
Barcelona Sergio the machine
"PIPITA" HIGUAIN☆
du är så onödig. du vet att de blir en massa kaos efter dina inlägg. In på puertan och skriv det du vill.
Barcelona Nesto
2010-01-06 00:07
Varför alla rädda helt plötsligt?

En dålig dag, so what?
Alla lag har dem, de är inga robotar utan männsikor. Vi mötte inte heller något bottenlag från div 2 utan Sevilla..
Det är absolut inte kört för vår del med de resultatet gör de svårare för oss att ta oss vidare. Vi måste helt ekelt ge allt i returen.

Håller med er om Chygrinsky, han är verkligen inte bra.. jag undrar om Pep spelar han för att han tror på grabben eller om de är för att han har press att spela/utveckla honom för att han har handplockat han för en vädligt stor summa.

Han är så grymt klumpig,långsam och felpassar slår han lite när han tycker för de.. Cáceres är välkommen tillbaka ;PP
(kolla länken så kanske ni fattar)
Barcelona lameG^
Vi har riktigt grymma försvarare som verkligen inte kommer lämna och det är

Alves,Puyol,Pique,Abidal,Marquez

Resten ska bort. Henrique ska inte komma tillbaks.

Caceres,Muniesa,Filipe,Botia. In med dessa herrar så har vi ett grymt försvar. Både unga rutinerade backar.
Barcelona kallesiete

PIPITA HIGUAIN.
Hellre Chyg än psykopaten. Visst är han en bättre spelare men vem vill ha en tickande bomb i sitt lag. Undrar vem han ska misshandla denna säsongen.

Hala Alcorcon!
Real Madrid ☆"PIPITA" HIGUAIN☆
2010-01-06 00:06
Jag kommer ihåg när en hel skara barcafans var på oss när vi köpte Pepe för 300 mille, well guess what...ni har fått Chygrinsky för ca samma pris...
Barcelona kallesiete
Synd att vi skulle bli rånade på ett mål. Det blir tufft nu men jag tvivlar inte en sekund på att vi kan vända det. Bästa elvan och fullt ös så kan vi utan tvekan göra 2 mål på Sevilla i returen. 2 mål där, det har hänt förr. Men självklart kommer det krävas en grym prestation!

Det vänder, tänk positivt. Tänk på våran "position" i champions league och i ligan. Vi kan definitivt gå vidare i cupen fortfarande.

VISCA BARCA!
Barcelona GuruRamen
Finns det någon här inne som kan förklara varför messi aldrig längre finns ute på högerkanten? Jag tycker han allt för ofta kommer i situationer där han bara kan slå sidledspassningar eller göra extremt svåra "messiraider" Under denna match fick Dani alves ensamt ansvar för högerkanten, hade messi hjälpt till hade fler chanser kunna skapats och mer utrymme i mitten

Tycker problemet under denna säsong varit bristen på kantspel som fanns förra säsongen när dani alves och messi huserade ute på högerkanten och bildade ett anfallsvapen något lag aldrig tidigare skådat.. Jag anser också att xavi och iniesta besitter tillräcklig kreativitet för att skapa chanser genom mitten, och därför blir messis roll där överflödig.. någon som håller med? Eller finns det en förklaring?
Barcelona Messidinho_10
Om Pep har betalat 250M för Cygr så är han helt väck i skallen.
Canaletes
2010-01-06 00:05
madre mia madre mia..

Chygrinskiy sög hästb*alle idag asså.
Iskallare person får man leta efter...
Barcelona tarrak
Redan innan säsongen förordade jag att man skulle göra en en tydlig nedprioritering av Copan och gärna åka ut hyfsat tidigt. Visst, ska man alltid gå för seger, men att spela ytterligare sju matcher med vår tunna trupp, för en så pass lätt titel är inte försvarbart.

Vi har vunnit trippeln, nu prioriterar vi ligan och CL tills vi har en trupp med tillräcklig bred för att slåss på fler fronter.
Barcelona DM1982
Ja, det här var ju lagom kul att se på.

Jag har tänkt att jag ska ge Chyg mycket tid innan jag kommer med något slags omdöme om honom som spelare men det är tyvärr så att han inte håller alls för spel i Barca. Han kan vara ligans mest långsame spelare, det gör ont att se honom försöka få upp någon som helst fart. Han måste vara en dröm för alla anfaller eftersom de vet om att de mer eller mindre kan jogga förbi honom. Dåliga passningar, det enda som funkar är väl huvudspelet. Kan inte alls förstå vad vi ska med honom till. Det blir inte bättre att publiken buar ut honom men det är han tyvärr värd, hoppas det är något slags wakeup call för honom att skärpa till sig ordentligt. Kanske vore det bra att låna ut honom.

Motivation slår klass sägs det. Real om några borde veta det, även ManU. Sevilla ville verkligen vinna idag, Barca trodde att allt var färdigt innan matchen ens hade spelats. Som jag har sagt innan, om vi åker ur cupen så spelar det inte någon större roll för mig. Det är CL och ligan som gäller, cupen är till för att lufta spelare.

Jag är rätt säker på att vi kan vända på det här om vi vill även på bortaplan men jag har svårt att se att spelarna är sugna på att försöka.

Nu måste Pep verkligen försöka få till lite motivation i laget, det ser ut som Rijkaards tid på slutet. Alldeles för lojt och ingen är direkt hungrig.
Barcelona L!VOZ
dagens ris Perez Burrull!!
Barcelona petersays
Jaså, det ser inte ut aom att jag behöver bry mig om att ladda ned matchen då. Bespar mig antagligen en del irritation.
Barcelona Pedrito
Missade matchen och text tv cpar... 2-2 eller 1-2??
Barcelona Plaza_Catalunya
2010-01-06 00:04
Vilken match! Barcelona gör en riktigt bra match, roligt att se att spelarna tar för sig och verkligen vill vinna matchen. Bra rörelse och alla tar löpningar och vill ha boll. Det är just med det här spelet vi är svårslagna.

Det som känns bäst är nog att planen inte var mjukare så Messi inte sjönk igenom gräset och fastnade i leran. Gå i 90 minuter kan nog vilken spelare som helst. Och kom inte och försvara Messi med att han är världens bäste osv osv. Idag var han överlägset sämst på plan, vilken korpen lirare som helst hade gjort det lika bra (dåligt) som honom.
Barcelona ★Barca★
Fan vad det känns även om det är Cup spel.

Bona Nit
Barcelona Barca08
Pep måste nog förklara sig för det köpet, hellre Caceres, ja, Caceres var ändå snabb, och det är nog den viktigaste egenskapen man kan ha som fotbollspelare, oavsett position.
(ja, utan målvakt förstås)
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
Äh, er kritik betyder nada. Så fort han gör en strålande brytning så ändrar ni er.
Barndomsnivå på era inlägg, pinsamt.

Förra säsongen ville de flesta inte ens ha Caceres, nu när han är borta och Chyg gör ett par misstag så gråter ni.
Annons: