/spanien/barcelona/forum/17271.aspx/spanien/barcelona/forum/17271.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2010-02-06 21:04

Armin
Asså.. Sträcker ut benet. Vet inte hur du menar. Det jag vet är att:
1. Pique går mot boll.
2. Han är väldigt sen.
3. Spelaren som blev tacklad var uppe på mindre än 20 sekunder.
4. Det var inga dobbar inblandade.

En given varning.
Barcelona Braxingen
2010-02-06 21:04
Det räcker med pajkastning sinsemellan nu. Man får kritisera alla spelare bäst man vill. Man behöver bara inte göra det systematiskt.

Att det alltid måste vara svart eller vitt när det gäller Zlatan. Jag och alla andra släpper tjaffsen nu.
Real Madrid Madridistas AntiCules
2010-02-06 21:03

Lokmaninho ( Namnet säger allt )

:)
Barcelona Smogen
håller med, ut med Keita in med Marquez, vi måste ta tag i mittfältet!

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om utvisningen, det är patetiskt av domaren då Pique satsar enbart på bollen med infällda ben, samtidigt är det ändå onödigt att slänga sig så vårdslöst.

Ska bli intressant hur domaren beter sig i 2:a halvlek...
Barcelonistas
Madridistas AntiCules

orka bry sig?
Barcelona Hetfield
Förlåt, , men hur kan man säga att Zlatan gör en bra match, kollar vi på samma match nu? Jag hoppas det..

En spelare som får 100 + miljoner kronor varje år ska prestera betydligt bättre än så, han ser inte ens intresserad ut

Ja visst, man klagar väldigt mycket, men som sagt, har man blivit av med en målmaskin och betalat 70 miljoner så ska man visa lite hjärta , istället för att promenera runt
Barcelona Lokmaninho ( Namnet säger allt )
Madridistas AntiCules

Tack :)
2010-02-06 21:02

ok mister
Real Madrid Armin [Pipita y Benz]
kallesiete

Såg helt klart ut för mig, Piques ben är i rörelse under tacklingen, okej om han hade krockat med spelaren, men faktum är att Pique sträcker ut benet efter vad han troligen tror är bollen och träffar spelaren på ett tragiskt sätt.

Barcelona Den vise
Dubbel.

Barcelona kallesiete

Vill se röda kort på alla sena tacklingar i andra halvlek.
Barcelona Den vise
Kribba291

Är du fortfarande på den sandlåde nivån att du kallar folk för ljushuvden?
Det säger mer om dig än oss andra ska du ha klart för dig. Du får ta o kamma dig.

Men man har all rätt att kritisera Z som alla andra spelare i laget.

2010-02-06 21:01
Dina inlägg är allt annat än roliga. Sluta upp med att klistra in inlägg från Puertan, du blir spärrad annars. /Mod
Barcelona BlueRed
2010-02-06 21:00
Abbe

Att byta in Pedro blir svårt, tycker jag. Vem ska han ersätta? Med tanke på att laget kommer spela 4-3-2 i andra halvlek (Iniesta får förmodligen gå ner på mittfältet) så ser jag ingen plats för Pedro. Både Ibra och Messi är bättre bollhållare än just Pedro.
Barcelona Barcadinho.
Zlatan är knappt godkänd 1.a halvan, tycker jag.
Inte bara för missen, utan också en mängd felpass.

Marquez in är ett måste nu på en gång istället för Keita och Yaya in i mittfältet.
Pep skulle behöva göra det direkt efter det röda kortet, förstår inte varför han väntar.
Barcelona Abbe.
Ämne: Lokmaninho ( Namnet ....
Håller med dig. Smutsa inte ner forumet med sådant.

"inklistrade inlägg från Puertan eller andra forum"
Barcelona Pep the King
Madridistas AntiCules

Dra här ifrån!
Barcelona Braxingen
2010-02-06 20:59
Ber admin rensa lite okonstruktiva inlägg från diverse maränger. Vi är öppna och låter er diskutera fritt i den här delen av forumet, varför då inte bara hålla en god ton?
Barcelona kallesiete
2010-02-06 20:59

Armin? Sträcker ut benet? Det är så gott som böjt genom hela tacklingen. Öppna dina vita ögon.
2010-02-06 20:58

Du sluta kopiera allt från vårat forum tack!
Real Madrid Armin [Pipita y Benz]
2010-02-06 20:58
Hur i hela friden får ni det till att det är Zlatans fel? Pique sträcker ut benet på ett idiotiskt sätt...

Barcelona Börje
2010-02-06 20:57
Jag tror Glenn e full!
Barcelona kallesiete

Fin utvisning. Marca har lyckats. Dom och Perez. Jävla kräk hela högen.

ALDRIG rött i mina ögon. Sen och klumpig tackling - varning, inget snack. Går mot boll, inga dobbar, inget som kan skada. Skandal.
Barcelona Abbe.
Ämne: Abbe

Marquez lär ....
Så blir det nog. Dags för Marquez att visa att hans negativa trend bara är en, just det, en negativ trend.

Maxwell har varit bra idag också, tycker jag.
Inga inklistrade inlägg från Puertan, tack! /Mod
Barcelona Braxingen
2010-02-06 20:56
Jag tänker inte gå in i någon pajkastning med någon. Tycker inget sådant platsar i samma sammanhang som FC Barcelona.

Jag förstår inte poängen med att kalla någon värdelös i ett lag man håller på. Inte mer än så. Släpp det där nu.
Barcelona Kribba291
2010-02-06 20:56
Till Den vise +diverse ljushuvuden!
Om Zlatans hemåtpass direkt tvingat Pique till en svår brytning hade man ev kunnat ge han skulden för utvisningen.
Nu sker brytningen(kapningen) ett moment senare och är dessutom inte alls nödvändig.
Får man det till Ibras fel då har man redan innan matchstart bestämt sig för att hitta fel hos Z.
adil,
2010-02-06 20:55
Maxwell, Abidal samt Milito är ju tre spelare vars fantastiska första halvlek bara måste framhållas. Iniesta och Messi är lika briljanta som vanligt. Finns inget bättre att se på än Barcelona.

Olele, Olala, Ser del Barca es, el millor que hi ha!
2010-02-06 20:55
aa sant fan!
Zlatan har vart bra! men han ska göra mål på den der frilägen!
Barcelona Sempre Culé
2010-02-06 20:54
Jag tror vi blir starkare med 10 man. Alla måste jobba mer och ha högre koncentration. Spelet blir inte lika galant, men vi fixar detta, culés. Abidal är KUNG! Iniesta har verkligen show och Ibra hyllas av Camp Nou!
Men Getafe är inte ofarliga. Det har flyttat upp sina lagdelar avsevärt sedan utvisningen och skapar betydligt mer farligheter än vad vi räknat med. Just därför litar jag på att grabbarna gör sitt jobb dubbelt så bra nu i andra. Milito helt godkänd.
Och förresten. Inte en enda laguppställning som det spekulerades i här blev verklighet. Jag säger bara PEP ÄGER!
Annons: