/spanien/barcelona/forum/17055.aspx/spanien/barcelona/forum/17055.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-03-18 20:43
Canaletes

Grymt var det när alla på läktaren skrek hans namn!
Barcelona Arsenal
2010-03-18 20:40
Vad vill du komma fram till? Egentligen så borde jag spärra dig, men du är inte ens värd det. Kom in med en bättre inställning nästa gång annars blir det spärr. /moderator
Barcelona Barca-nist
2010-03-18 20:39
H.Alavi - Triangulo Magico!

Ju och min kritik var mot Agenten icke spelaren.
Absolut han har mitt fulla stöd och jag tycker bara han ska koncetrera sig på spel och inte media. Samt förklara för den där Raiola att täppa till!

24 dagar till kampen om Ligan kanske .. hoppas han gör ett avgörande mål till!
Canaletes
2010-03-18 20:37
H.Alavi

När Zlatan värmde upp igår skrek i stortsett hela. Ibraaa, Ibraaa.
Och dem flesta som inte gillar Zlatan är svenska-fans..
2010-03-18 20:34
Barca-nist

Nej, du har uppfattat det hela fel. Mitt inlägg har ingenting med Mino Raiola o göra, han har alltid varit en media freak så jag är inte så förvånad över hans uttalande.

Syftar på Zlatans spel på plan, och inget annat. Sist någon verkligen höjde honom mot skyarna var mot Espanyol (straff målet).

Vi måste ge support till våra spelare, i bra och dåliga tider.

Zlatan vet vad som krävs, och these kind of moments dyker upp varje säsong för Ibra, men han kommer alltid tillbaks från sin svacka.

Jag vill ha en formstark Zlatan i El Clasico, vilket inte är så långt bort. 24 dagar.
Barcelona Barca-nist
2010-03-18 20:30
H.Alavi - Triangulo Magico!

jag har ingen hat-kärlek till zlatan utan ogillar agenter med stor käft.
Vad de gör på plan en sak men vad som snackas skall sägas till ledningen direkt inte till media!

Jag upplever den där Raiola alltid om en bazar gubbe.
Alla klubbar har haft problem med den gubben om du förstår va jag menar. jag tror flera ajax, juve, inter fan delar den åsikten. Har man gjort de för ofta så bör man sluta innan det blir tråkigt för klubben och zlatan.
Barcelona Viva la Pepa!
2010-03-18 20:29
Måste tipsa om att ni borde se sista 20 av Werder bremen - valencia. 3-4 står de nu, hattrick av Villa. Sjukt bra match!
Barcelona Hetfield
2010-03-18 20:26
H.Alavi

Jag tror inte att någon hatar Zlatan, men jag kan förklara utifrån vad jag tycker

Jag kan förlåta att Zlatan spelar dåligt, men det som gör mig irriterad är att han lunkar omkring som om det är söndagspicknick

Jag hoppas för Barcelonas skull att han kommer igång, men jag har svårt att se Zlatan bli den spelaren Barcelona behöver, han blir inte heller snabbare med åldern
2010-03-18 20:20
Aldrig under min tid som fotbollsälskare har jag sett en klubb hata sin världsstjärna så mycket som de flesta culés ogillar/hatar Zlatan, oerhört förvånad.

Innan jul var han en spelare som alla älskade, idag är han en pajas för de flesta. Hur det gick till behöver vi inte gå in på, men att hata en spelare så mycket förvånar mig väldigt mycket.
Barcelona Hetfield
2010-03-18 20:20
Ni får ta det med en nypa salt, jag tror knappast att det är Zlatan som "kräver" en förklaring, det är nog bara agentens försök att "höja aktierna" så att säga

OM, bara OM, det stämmer med att Zlatan kräver en förklaring så kan han ta sitt pick & pack och leta vidare, vi behöver inte sånt
Barcelona ★Barca★
2010-03-18 20:17
Raiola ingen spelare är större än klubben INGEN!

Ska du och Zlatan gråta så kan ni packa era väskor och dra tillbaka till Italien.
Barcelona Barca-nist
2010-03-18 20:16

Jag tycker det är tråkigt att vissa ska komma med såna tråkigheter efter så skön vinst!
Jag hoppas Pep och ledningen tar tag i saken och ser till allt blir lugnt igen!
En varning till Mino Raiola tack !

Visca barca
Barcelona Barca-nist
2010-03-18 20:11
jag är så trött på den här Mino Raiola!

Han har nog blandat ihop aktier med fotboll.
Blir det för mycket tjafs så bör han säljas.
Jag hejar på barca inte på enskild spelare med egen vinning som mål!
Det var exakt detta jag var orolig för när zlatan blev intressant för Barca. För mycket fokus på pengar och just Zlatan.
Barcelona Messidinho_10
2010-03-18 20:04
Vafan ska han lägga sig i för?? Raiola är en pajas...
Barcelona ★Barca★
2010-03-18 20:00
Rambla~

Laporta spanar in säkert in den matchen nu. David Villa är UNDERBAR!
Barcelona Messidinho_10
2010-03-18 19:59
Poya

Jag håller med dig helt klart, Zlatan är urform just nu men jag hoppas som fan han hittar formen ganska snabbt.

Passningen till Bojans mål igår kan ha varit mycket viktigt för hans självförtroende.
Barcelona ★Barca★
Poya

Vi spelar mycket bättre utan Zlatan. Hoppas Zlatan startar på bänken igen nu på Söndag.
Barcelona Rambla~
Valencia har 3-1 i halvtid bort mot Werder Bremen. David Villa 2 mål. Det är riktigt starkt.

Juventus ligger under med 2-1 borta mot Fulham och har fått Cannavaro utvisad. Det kan bli svettigt för Juve att hålla undan.
Barcelona Rambla~
2010-03-18 19:44
Trippeln:

Messis mål mot Getafe, spansk kommentator. Jag har alla de målen du sökte, fast jag vet ej om något är med spansk kommentator. Jag får kolla det.

Frisparksmål mot Shakar? Du måste mena mot Kiev?
Barcelona Hetfield
2010-03-18 19:32
Gonzales_Barca

Tyvärr så var det faktiskt Alex Ferguson's fel att Man U var så tama, han spelade helt fel

Först och främst så valde han att köra med C.Ronaldo i mitten istället för att låta honom få utmana på kanten (mot Sylvinho), sen så bänkade han både Berbatov och Tevez, han försökte chocka Barcelona men det gick inte

Poya

Jag har sagt det ett tag, lira med Pedro-Henry-Messi , då har vi i alla fall en striker som springer "host"

Förövrigt så tycker jag nästan synd om Maradona som får välja mellan: Di Maria, Lavezzi, Tevez, Perotti, Aguero, Messi, Milito, Higuain, Palacio

Snacka om lyxproblem, tyvärr så brister det i backlinjen, men får han ihop det (vilket är väldigt osannolikt) så kan det bli att åka av i VM mot de andra lagen

Samma med Brasilien: Adriano, Nilmar, Luis Fabiano, Ronaldinho, Robinho, Diego, Pato osv.

Synd att Dunga har torkat sig med allt som är förknippat med Brasiliens, nämligen "Joga Bonito", jag antar väl att Dunga vill köra med "europeiskt"
Barcelona Poya
2010-03-18 19:30
Men jag menar allmänt, även i de matcher under början av vintern där Zlatan inte deltog så var Barca jättebra. Även om Zlatan kan göra snygga klackpassar så tror jag inte att han har tillräckligt med spelsinne för att vara anfallare i barca. Sen så tar han oerhört lång tid på sig att dra på ett skott, för klumpig, för seg, för osmart....
Barcelonistas
2010-03-18 19:28
Gonzalez_Barca

Ja hade varit gött faktiskt att möta Man United och att Barcelona får börja på borta plan.
Barcelonistas
2010-03-18 19:22
Poya

nej de är det nya formationen eller vafan de heter som pep ändrade. 4-4-2 spelade barca och de gick mycket snabbare än de vanliga 4-3-3.

ett perfekt sätt att spela när lag parkerar bussen framför mål 4-4-2 bra plan B!
Barcelona Sam
2010-03-18 19:21
Poya

Jag håller med dig men tyvärr är det tabu här inne.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-03-18 19:21
Ämne: Hetfield

Håller m....
Faktist spelar det STOR roll när vi möter lagen. Möter vi ManU innan finalen så kan vi vänta oss massiv bollrulande pga ManU starka defensiv. Som i semifinalerna 07/08 så kommer de parkera bussen och vänta på kontringar. Inter kommer göra desamma och ja, alla lag kommer spela så för att det är de enda sättet de kan spela på utan att släppa in 3-4 mål mot oss.

Men om vi möter de i finalen så är de tvungna att anfalla, då finns det fler ytor för våra kvicka spelare att springa på och för Xaviniesta slå sina djupledsbollar. Som vi såg i förra årets final mot ManU.
Barcelona Poya
2010-03-18 19:20
Är det jag eller är alla andra blinda? Märker någon annan hur otroligt bra Barca spelar utan Zlatan (vi spelar precis som förra året!)? Märker någon annan att det är Zlatan som segar ner hela anfallsspelet när det alltid är han som stannar upp och när det alltid är han som tappar bollen. Det är helt otroligt hur dålig en spelare lyckas bli. Kör med iniesta, messi å pedro som anfallstrio, myyycket bättre!
Only God Can Judge Me
2010-03-18 19:10
Hetfield

Håller med dig. Det är vad jag kanske menade lite med mitt inlägg lite längre ner. Jag håller med.

När det ändå är stor chans att så kallade stora "elefanterna" når till semi eller final. Så varför just inte ett lag som Barca som kan göra livet svårt för dessa "elefanter" och stänga vägen för dom.

Som tex Man.united,Inter,Arsenal,B.Munchen osv, slänga ut 2 av dem redan då. För det spelar väl säkert ingen roll för Barca vilka motståndarna är i finalen (OM)/(NÄR) man är där d.v.s. ;)
Barcelona Öagunner (1886)
2010-03-18 18:59
Ämne: Asså Arsenal fansen ....
Dom Arsenalfans som vill möta er har ju knappast motiveringen att "vi kommer köra över Barca"...

Flera vill säkert ha revansch för den snöpliga förlusten i Paris 06 och naturligtvis är väl detta sista chansen för Henry att möta Arsenal igen!:)
För han lär väl lämna efter i sommar eller?

Sen hade vi en lätt och då ganska "tråkig" grupp följt av Porto som ju är helt okej men knappast det mest namnkunniga laget.
Då är det ju naturligt att man vill möta Barcelona, Inter eller kanske Bayern.

Ska sägas att jag inte riktigt vet om jag vill ha en "lätt" eller "svår" lottning.:)
Väl mött.
Barcelona Pedrito
2010-03-18 18:59
Jag har inget emot en lätt lottning. Har Liverpool, Chelsea och real åkt ut är det inte vårat fel...
Barcelona Hetfield
2010-03-18 18:49
Jag är väl mer "romantisk" än "logisk" i detta, jag föredrar att möta de stora elefanterna istället för att få möta t.ex: CSK Moskva

Det är inte för att jag bryr mig vad maränger säger, utan för att jag gillar att kunna stoltsera med att vi har tagit den tuffa vägen istället för att glida genom mästerskapet, men det är kanske bara jag som tycker så
Annons: