/spanien/barcelona/forum/1659.aspx/spanien/barcelona/forum/1659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca - Puyol
2016-08-06 18:26
Sälja mashe och Arda
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BARCA-més que un club
Bra Arda bajs spelare
Barcelona Skurhink
Grande Turan!
Barcelona Rambla~
Bra jobbat Arda.
Barcelona Blaugrana91
2016-08-06 18:24
[QUOTE=Gabriel]Tkr än så länge att det ser oerhört temporärt och oinspirerat ut. Våra spelare verkar inte ens vilja spela den här matchen. [/QUOTE] Håller med, ser riktigt slappt ut..
Barcelona Barca - Puyol
2016-08-06 18:23
Spelar vi såhär så kommer vi förlora helt klart.
Barcelona Gabriel
2016-08-06 18:22
Tkr än så länge att det ser oerhört temporärt och oinspirerat ut. Våra spelare verkar inte ens vilja spela den här matchen.
Barcelona Blaugrana91
2016-08-06 18:21
Uselt spel, men det är trots allt försäsongsmatch...
Barcelona Barca - Puyol
2016-08-06 18:19
Liverpool skapar problem hela tiden
Barcelona Blaugrana91
2016-08-06 18:15
Hehe Liverpool verkar satsa allt. ;)
Blaugrana83
2016-08-06 17:55
Lionel 12. den visas på eurosport 2
Vlom
2016-08-06 17:53
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Svårt att utnyttja speed mot ett lågt sittande försvar, något som Leicester troligtvis slipper i.o.m. att man inte behöver vara det spelförande laget.
Vlom
2016-08-06 17:50
@Rieiro:

Munir är inte tillräckligt bra för att vi ska kunna förlita oss på honom som back-up, finns en anledning till att Lucho desperat ville ha Nolito under januari bland annat. Vi behöver hyfsade forwardvärvningarom vi inte ska slita ut MSN-trion. Att Roberto gavs chansen berodde, enligt min åsikt, på andra omständigheter. Först Rafinhas långtidsskada (var vår förste back-up) Roberto emerging is, in my opinion, nothing but a stroke of luck as Rafinha & Messi, registreringsförbud o.s.v. Beviset på det är ju nämligen Turan-värvningen. Ifall om Lucho faktiskt trodde på Roberto, så hade han väl inte direkt värvat turken.
Barcelona Lionel12
2016-08-06 17:50
vart visar dom matchen idag??
Barcelona Smogen
2016-08-06 17:27
[QUOTE=Rieiro]Jag måste säga att jag är starkt emot ett köp av forward, oavsett om det är en rutinerad Gomez eller en ung Gabigol. Vårt motto och framgångsrecept har varit att lyfta upp unga spelare från det egna gardet, därför vill jag se munir. Titta bara på vad som hände när Roberto fick chansen :) [/QUOTE] Håller i stort med dig. Tyvärr tycker jag Roberto fortfarande har en hel del att bevisa. Däremot hoppas även jag att Munir utvecklats ordentligt och tar chansen att visa det under däsongen. Tyvärr tror jag dock att han inte är tillräckligt bra för Barcelona.
Barcelona Duda
2016-08-06 17:20
Gabigol är ju drömmen, men samtidigt tror jag inte på att köpa in en så pass talangfull spelare och låta honom agera inhoppare. Hade gärna köpt in Gabigol och lånat ut honom till nått mitten lag, och haft Mario Gomez som supersub. Aja, kommer ju inte hända men man får väl fantisera lite va?
Barcelona Neymar N11
2016-08-06 17:15
OT : Ni som har ViaSat kanaler från Telia kommer från och med nästa vecka få tillgång till TV3 sport , viasat premium mm. Detta innebär helt enkelt man missar inga Barcas la liga matcher och även CL.
Barcelona Rieiro
2016-08-06 16:21
Jag måste säga att jag är starkt emot ett köp av forward, oavsett om det är en rutinerad Gomez eller en ung Gabigol. Vårt motto och framgångsrecept har varit att lyfta upp unga spelare från det egna gardet, därför vill jag se munir. Titta bara på vad som hände när Roberto fick chansen :)
Barcelona DM1982
2016-08-06 11:51
[QUOTE=enkos]Zidane som tjänade 2.7 miljoner euro i års lön har fått förhöjning till 5.5 miljoner euro som belöning för CL titel och för att ha höjt laget sägs det enligt AS. Undrar vad tjänar Enrique? [/QUOTE] Vet inte hur bra länktipset stämmer. Galna summor.
Barcelona Barcanist
2016-08-06 11:24
Guardiola gör ännu ett framtidsköp för City. Har han planer på att stanna där i mååånga år, månne? :-)
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-06 10:23
@Yellow cake:

Neymar o Messi fyller inte samma funktioner i mitten som Suarez. Suarez trycker bort försvarare o ger de ett helvete matchen igenom med sin fysik. Vi behöver en liknande spelartyp. Mario Gomez hade faktiskt suttit bra.
Barcelona Yellow cake
2016-08-06 10:12
Apropå forwardsfrågan.. Behöver vi verkligen förstärka. Munir har imponerat på mig nu på försäsongen och har mognat ett år och då var han helt okej förra säsongen!

Då har vi både Munir, Messi och Neymar som kan spela centrala forwards så de kan ju ersätta om Suarez blir skadad. och då istället behålla Tello istället för att köpa in en ny? D.Suarez och Turan funkar väl som ytterforwards också

Jag gillar verkligen förstärkningarna i år
Barcelona Den vise mannen
2016-08-06 09:06
Reymar Du fattar ju inte heller!! Greizman är ju självskriven även i min bok. Ronaldo, tveksamt. Pepe gjorde ett mkt bättre EM om ska vända det så.
Barcelona Smogen
2016-08-06 04:24
[QUOTE=Barcelonistas]Smogen - jämför du seriöst Barto med Florentino Perez? Flo Perez får Barto och framstå som den renaste människan i världshistorien. Skillnaden mellan Perez och Barto är som två kriminella personer där en har åkt till en bank mördat alla och tagit med sig alla pengar ( Perez i det här fallet) kontra Barto som baxat en snickers från en pressbyrå. Där har ni skillnaden. Går inte ens att jämföra sluta nu. Jag vet redan att Barto är en pajas han har kanske också varit inblandad i skumma affärer vad fan vet jag men en sak vet jag och det är att flo perez är korrupt ända in i benmärgen. [/QUOTE] Jag ogillar också Perez och jag tror han både ligger bakom en del av Barcelonas problem, samt en del enkla lottningar. Men har du några som helst bevis för dina åsikter, eller är det bara just åsikter för att vi pratar om. Reals president? Problemet är nämligen att Bartomeu är ett genomröttet as, korrumperad ända in i märgen. Neymargate, Quatar, Can Barca, FIFA-banen, Douglas värvningen m.m. Barto är minst lika korrumperad som Perez, Real Madrids president är tyvärr betydligt smartare.
Barcelona Barcelonistas
2016-08-06 04:01
Smogen - jämför du seriöst Barto med Florentino Perez? Flo Perez får Barto och framstå som den renaste människan i världshistorien. Skillnaden mellan Perez och Barto är som två kriminella personer där en har åkt till en bank mördat alla och tagit med sig alla pengar ( Perez i det här fallet) kontra Barto som baxat en snickers från en pressbyrå. Där har ni skillnaden. Går inte ens att jämföra sluta nu. Jag vet redan att Barto är en pajas han har kanske också varit inblandad i skumma affärer vad fan vet jag men en sak vet jag och det är att flo perez är korrupt ända in i benmärgen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-08-06 03:14
Barclasico

Är Gabigol han som spelade igår med Neymar?

Barcelona Barclasico
2016-08-06 01:53
@El Pistolero #9:

Eller Gabigol
2016-08-06 01:43
[QUOTE=Barclasico]Gameiro (Atleti): "I knew that if I went to Barca, I would have found myself as fourth attacker. My game time would've reduced." Så tänker varenda jävel nu.. Vi kommer aldrig få in en bra spelare så länge MSN är i vägen. [/QUOTE] Mario Gomez är hoppet I guess.
2016-08-06 01:43
Varför når inte Maldinis tokhyllningar om Messi ut globalt? Eller Mourinhos Ronaldo-sågning? Tänk er om Maldini tokhyllat Ronaldo, hade inte vartenda jävel fått reda på det då? Eller någon stor tränare snackat ner Messi? Lite skumt är det...
Barcelona Barclasico
2016-08-06 01:31
Gameiro (Atleti): "I knew that if I went to Barca, I would have found myself as fourth attacker. My game time would've reduced."

Så tänker varenda jävel nu.. Vi kommer aldrig få in en bra spelare så länge MSN är i vägen.
Annons: