/spanien/barcelona/forum/16548.aspx/spanien/barcelona/forum/16548.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Silthrim
2010-04-26 16:03
GeziiMelBarca:

Prickar jag in rätt (Vilket jag naturligtvis kommer att göra) så blir det 600 spänn , det vore grymt.
Atlético addeh
2010-04-26 16:03
Blir en tung tifo på onsdag grabbar!
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-04-26 15:56
Hyder

Jag blandade nog ihop det med Espanyolmatchen, ja.

Jag vet att det inte kommer bli så, det var bara en liten tanke från min sida att ha Abidal som mittback. Han är väldigt snabb och stark och skulle kanske passa i den här matchen. Men det var ett dåligt förslag och nu glömmer vi det och går vidare:).
Barcelona GeziiMelBarca
2010-04-26 15:54
Ämne: GeziiMelBarca:

Sn....
helt rätt :) då får du din tröjja
Barcelona GeziiMelBarca
2010-04-26 15:52
test
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 15:50
Jag tror på den här tifot på Onsdag. Den säger allt:)
jeffren
2010-04-26 15:50
★Sami★

Jefren skall starta hoppas jag:-)
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 15:49
LEO KUUNG

google is your friend:)
Barcelona Barca el rey
2010-04-26 15:49
Ämne: Om ni inte sett hur ....
jag har för mig att camp nou kommer använda den här tifo, men är inte 100 på det.är det någon som är helt säker på vilket tifo camp nou kommer ha ?
Barcelona LEO KUUNG
2010-04-26 15:47
Kan någon skicka en länk där man kan ladda ned sopcast.
Barcelona LEO KUUNG
2010-04-26 15:46
Kan någon skicka en länk där man kan ladda ned sopcast.
Silthrim
2010-04-26 15:44
GeziiMelBarca:

Snackade med dom på Unibet , och jag frågade om jag gjort rätt när jag spelat på ett valfritt spel för 300 spänn , och Unibet sa att jag gjort rätt.

På Livechaten så sa Unibet också att eftersom erbjudandet drar igång idag så borde jag med största sannorlikhet erhålla en tröja eftersom jag då registrerade mig idag och spelade på ett spel idag .
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 15:43
Barca el rey

Självklart ska Yaya Toure starta på Onsdag. Men har en dålig känsla att Pep startar med Busquets istället.

Vem väljer ni Pedro eller Jeffren?
Barcelona Sam
2010-04-26 15:43
Jag ser gärna att både Yaya och Busquets startar mot Inter. Keita har inte direkt imponerat på mig den senaste tiden.
Barcelona Hyder
2010-04-26 15:42
L.A.M Nr 10

1. Milito ska spela från start tillsammans med Piqué och inget annat mot Inter. Den saken är given såvida ingen av dem skadar sig innan dess.

2. Hur kan Milito spelat dåligt och blivit utbytt mot Inter senaste matchen när han inte spelade en minut? Tror nog att du blandar ihop med Espanyol-matchen där hela laget inklusive Milito agerade yra höns.

3. Hoppas att Abidal startar på vänsterbacken, oavsett hur bra jag ändå tycker att Maxwell har varit. Aby tillför fysik och lite mer explosivitet med sina långa löpsteg och kan han bara spela som han gjort tidigare matcher under säsongen, då är jag inte oroad.
Barcelona tikitaka
2010-04-26 15:42
BARCA - TIKI TAKA - LA MASIA

Din video fick mig att inse att vi aldrig borde sålt Samuel Eto'o The Lion of Africa. Det laget är ett lag vi aldrig kommer att få skåda igen, det bästa genom tiderna med den bästa strikern genom tiderna. Pep gjorde ett stort! misstag genom att sälja Lejonet!

Jag har varit på ibras sida tills idag, men nu ångrar jag köpet.
Barcelona Barca el rey
2010-04-26 15:39
hoppas verkligen att yaya toure ska starta på onsdag. sergio slår bort enkla passningar o det såg man i första mötet mot inter. visst yaya toure kan också slå bort enkla passningar men inte så ofta och när han väl slår bort en passnintg så sker det när han slår en längre passning. Om man kollar på inters mittfält så är alla deras mittfälltare starkare än våra mittfältare. vi behöver tror ja en stark defensiv mitt som kan hålla emot inters mitt. yaya är stark och har en ganska bra bollkontroll. sergio är däremot lite smidigare men när vi fölorade mot inter med 3-1 så kunnde man se att så fort sergio kom i närkamp med interspelare så la han sig ner. nu på onsdag så kommer väl barca få hjälp från dommaren men yaya är starkast i barca och borde väl få starta, eller?
Barcelona F_C_B
2010-04-26 15:33
Lita inte på goal.com så mycket. Dem säger att Pandev är skadad, men han fick ledigt för hans fru fick barn. Sneijders skada är förmodligen endast ett spel från Mourinhos sida.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-04-26 15:31
Ett alternativ i backlinjen skulle kunna vara att spela Abidal som mittback, och Maxwell som vänsterback. Jag säger inte att jag vill att vi ska spela så. Jag kom och tänka på det nu. Milito spelade ju inte så bra senaste matchen mot Inter och blev utbytt. Och Abi är en väldigt bra mittback.

Men jag tror dock inte Abidal startar. Han har varit borta länge och behöver tid på sig. Det är smartast att spara honom till ligaavslutningen och en EVENTUELL final. Så backlinjen ser nog ut så här:

Alves-Pique-Milito-Maxwell
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 15:27
★Sami★

Kan ni sluta kladda på forumet!
blocka honom punkt slut. va f*n
Aléx
2010-04-26 15:26
★Sami★

Spärra honom så han inte kan skicka PM till dig mera!

Vuxna människor, jisses..
Barcelona Barca-nist
2010-04-26 15:26
Barca_4_lajjf

bluff säger jag tyvärr!

Hoppas inte han är tillgänglig men det är Mous taktik som alltid vilket ingen tror på.
Barca ska köra sitt spel oavsett vem /vilka.

Barca vinner med 4-1

Visca
Barcelona ★Sami★
2010-04-26 15:24
PM problem får du ta med centralredaktionen. Han är redan spärrad här inne till på onsdag. Kontakta centralred så kan dem varna/spärra honom en längre tid. /Mod
Barcelona Barca_4_lajjf
2010-04-26 15:23
Sneijder ser ut att missa matchen. Stankovic är avstängd. Ser väldigt bra ut.
Aléx
2010-04-26 15:20
Gonzalez_Barca

Jaha tifo redan imorn? Matchen spelas ju på onsdag!:)
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-04-26 15:19
Om ni inte sett hur Camp Nou tifo kommer se ut imorgon så kolla länktipset. Hoppas det blir snyggt!
Barcelona GeziiMelBarca
2010-04-26 15:13
Ämne: För det står spela f....
ingen aning då kanske du får hem den :)
Silthrim
2010-04-26 15:12
För det står spela för 300 kr och erhåll en Barca tröja, och det har jag gjort.
Barcelona ihefsu
2010-04-26 15:10
Ämne: Puyol är avstängd, o....
Tokoffensiv för mig stavas inte Maxwell på vänsteryttern.
Barcelona GeziiMelBarca
2010-04-26 15:09
Ämne: Ämne: nej tro....
ja det måste du ha gjort isf :P annars så tar du å ringer dom bara så kan dom nog förklara för dig men det finns nog ett forum där du kan snacka med ngn av deras operatörer live testa å se ifall du hittar den så kan du fråga dom om mer..
Annons: