/spanien/barcelona/forum/16472.aspx/spanien/barcelona/forum/16472.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ★Sami★
2010-04-29 20:43
Hetfield
Självklart kommer Barca förlora pengar om vi säljer Zlatan men tro mig det är det värt!

Zlatan gör inte Barca bättre så enkelt är det. Han får gärna lämna. I sommar kommer det bli Torres elle David Villa.
Barcelonistas
2010-04-29 20:43
asså shit de gör så jävla ont i hjärtat när man ser den situationen när bojan gör 2-0 ett regelrätt mål. liksom de målet hade tagit oss till final me tanke på att de var i tillägstid detta hände.
Barcelona Barca-nist
2010-04-29 20:39
om ni kollar på domarens reaktion vid andra målet. han släpper det tills det är mål sen blåser han!

man undrar alltså varför han inte blåste när han såg att det va " hands"???

Barcelona Aniesta
2010-04-29 20:38
Varför nämner ingen Gourcuff? Han och Iniesta kan variera på vänster kanten. Där Pedro också kan spela.

Vad tycker ni?
Barcelona Hetfield
2010-04-29 20:36
Nu har man ju hamnat i moment 22 läge, om man säljer Zlatan så kommer man att förlora pengar, och det kommer att svida för Pep

Om man behåller honom så finns det en risk att samma problem kvarstår nästa å
Barcelona ★Sami★
2010-04-29 20:35
Varför inte satsa på David Silva?
Atlético addeh
2010-04-29 20:35
Ämne: H.Alavi

Hleb komm....
Rubriken stämmer ju helt och hållet "Barcelona är ett sämre lag med Zlatan som nummer nio". Kan inte annat än att hålla med honom.
Barcelona BlueRed
2010-04-29 20:26
Mata? Då kan vi lika gärna fortsätta med Pedro, han gör det minst lika bra. Tackar även nej till Silva. Han och Ribéry skulle bli bästa vänner om dem spelade i samma lag, så mycket tid dem spenderar i sjukstugan.
---------
Kul för Premier League anhängare också att Niva ska finnas hos Viasat.
-------
Tack till Henrik Johansson för artikeln också. Riktigt bra!
Barcelona Hetfield
2010-04-29 20:24
Pep the King

Arshavin kommer att bli 29 år, och han är väldigt skadebenägen, lägg till att Wenger kommer att mjölka så mycket det bara går
Barcelona Pep the King
2010-04-29 20:20
Hetfield

Jag vill inte heller se Juan Mata. Varför inte satsa på Arshavin?
Barcelona Hetfield
2010-04-29 20:19
H.Alavi

Hleb kommer inte att återvända, oroa dig inte, han tog inte ens tid att lära sig språket

Mata..han känns som en sämre version av Silva, varför köper man inte bara Silva?

Alla borde läsa Erik Nivas krönika om gårdagens match, träffar verkligen rätt

"Zlatan får kanske inte en andra chans"
Barcelona Barca-nist
2010-04-29 20:16
slutsats efter de senaste matcherna!

*Barca behöver nån med bättre frispark och inlägg
*Zlatan får visa vad han går de sista matcherna annars får Barca söka alternativ
* Bättre taktik mot försvarande lag som igår
* Slut på fuskande och filmande, Alves, Busq
* förstärka och bredare trupp!

Om bojan fick chansen tidigare så kanske hade matchen slutat 2-0
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-04-29 20:16
Förlåt, glömde länken!

*Länktips.
2010-04-29 20:15
Enligt fotbollstidningen Superdeporte har Laporta skickat några gubbar till Valencia för att få Juan Manuel Mata till FCB.

I artikeln så står det att Valencias president lyckades med att hålla kvar Mata förra sommaren, men kommer dock inte att lyckas med det i år.

Det sägs även att han köps in för att ta över vänsterkanten, för att få igång den på allvar.

Men då tänker man på Hleb? Vad kommer att hända med honom?

Prislappen tros ligga på ca 20 miljoner euro.

Jag har ingenting emot att köpa in Mata till nästa säsong, tror att det endast skulle vara positivt för hela laget. Vänsterkanten har varit rena sömnpillret den här säsongen, ingenting händer där ute längre.

Mata och Abidal, med Iniesta i mitten skulle sitta fint till nästa säsong.
Barcelona -=FCBarcelona=-
2010-04-29 20:08
//ihefsu

d e sorgligt o se folk misslyckas t.o.m med stavningskontrollen aktiverad och lexikon nära till hands!!!

//Casse casillas
Grattis, du lyckades visa oss definitionen av RETARD!!

Kids! Stay in school!!
Barcelona ★Sami★
2010-04-29 20:05
Ärligt talat skit i alla Realfans. Vi åker juh inte ut mot Alcorcon eller 6 år i rad i Cl. Kom igen det är pinsamt!
Barcelona ihefsu
2010-04-29 19:59
Ämne: "RETARDERADE&qu....
Indeed. Ingen har ens sagt nåt om hastigheter eller dess derivator.
2010-04-29 19:56
Ämne: -=FCBarcelona=-

H....
jag hoppas det, han har fått skriva skit här sen igår efter matchen!
2010-04-29 19:55
Altså nu e jag riktigt trött på kviborg och alla real fans som bara skriver skit om barca!!

ni kan väl öppna käften när ni presterar bättre än barca
2010-04-29 19:51
-=FCBarcelona=-

Han kommer att åka på en fet spärr. :)
2010-04-29 19:50
kan ingen spärra Casse casillas??
2010-04-29 19:46
Casse casillas

Redigera fan om ditt inlägg, ta bort länken ur skrivfältet. Du sabbar bara forumet som du ser.

----

Hetfield

Haha!
Barcelona Hetfield
2010-04-29 19:46
"RETARDERADE"

Den som har lärt dig engelska/svenska borde få stryk
Barcelona ihefsu
2010-04-29 19:43
Jo, förresten. När jag vaknade imorse var min första tanke att Barcelona inte kommer vinna La Liga. Glenn Strömberg satte tungan på spiken (eller hur man säger) på det igår när han klart och tydligt beskrev Barcelonas anfallsspela perfekt - spelarna står med näsan mot bollen och glor utan att ta en löpning i djupled. Så såg det ut i båda matcherna mot Inter, och tendenserna har väl egentligen funnits där rätt länge. Om laget inte kommer ur det på en gång så ser det risigt ut.

Får se hur det blir med det...
Real Madrid Casse casillas
2010-04-29 19:38
livstidsspärr här inne, samt IP-spärr ett dygn. /Mod
Barcelona VizzlA^^
2010-04-29 19:36
Någon som har ett videoklipp där man ser att det inte är hands?
2010-04-29 19:12
Guardiola: "We tried. Thank you to everyone for your support. I'm sorry that we can't all go to Madrid after all your help".

Villarreal matchen är en final den med, förlorar vi en poäng där så har jag svårt o se Barca som mästare igen.

Laget måste nu gå fläckfritt på slutet.
Atlético addeh
2010-04-29 19:01
DUBHEAD /

Det är små marginaler i fotbollen. Inter hade turen på sin sida, lika som barca hade förra årets semifinal mot Chelsea. Men det klart som barcafan vill man naturligtvis gå till final och kränka madrid ytterligare. Måste säga att nivån på domare har sjunkit väldigt mycket sedan Collina slutade. Tråkigt för sporten.
Barcelona Visca Barca
2010-04-29 18:48
vitt hjärta
Jag håller inte med om att taktiken inte var feg, men jag håller med om att den var smart. Det var egentligen inget nytt med deras spel, det var typisk tråkig italensk fotboll. Jag hade förväntat mig mer av Inter då dem har spelat en mycket rolig fotboll på senaste tiden. Jag trodde faktiskt jag skulle få se det spelet idag och då hade kunnat bli en roliga match och ändå gott vidare. Sen att inter spelarna filmar hela tiden och sen klagar på sergio är ganska komiskt, men kommer inte nämna så mycket om det. I alla fall, tyvärr valde Inter att spela den klassiska italenska fotboll gör mål och sen backar man hem. Grejen är ju den att dem redan ledde matchen så dem kunde backa hem direkt från start. Lite synd men fotbollen är så. Det blev i alla fall 2-0 till oss, eller ja det blev 2-0 minus 1 till oss.
Real Madrid DUBHEAD
2010-04-29 18:42
addeh
Ska gå o lägga mig. Anyway domaren dömde väl iaf hands eller rätta mig om jag har fel. Vad du o jag o alla andra tycker spelar egentligen inte så stor roll. Det är så det här spelet fungerar serru...

BTW så tycker inte jag att ni förlorade pga den här matchen igår. Som jag ser det så var väl den första matchen den som gjorde att uppförsbacken blev för brant. Dock verkar det komma som en chock för många att Barca åkte ut. Tror att många inklusive mig själv har underskattat årets upplaga av Inter....

Annons: