/spanien/barcelona/forum/16407.aspx/spanien/barcelona/forum/16407.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2010-05-10 18:55
Ämne: Typiskt CULÉS att va....
Sant culés är riktiga hycklare. Klart som fan att ingen vill spela i Barça när man har chansen att få spela för Real Madrid och få spela Champions League fotboll fram till första veckan i mars. Men CdR finns ju alltid fast ni får se till att Real Union och Alcorcon inte deltar...
Real Madrid Leo.Leandersson=Madridistas
2010-05-10 18:55
är ni nöjda nu eller nu är faktiskt valdes uttagen i det spanska landslaget!
Barcelona kallesiete
2010-05-10 18:51

Zizou
Våran akademi spöar skiten ur era banklån, så ssssssssssschhhhhhhhhhhhhh.
Barcelona el Flaco
2010-05-10 18:50
Ämne: Typiskt CULÉS att va....
Någon verkar vara sur.
Barcelona Mojito
2010-05-10 18:48
ZIZOU # 10

Please, ingen har väl skrivit att de VILL HA någon maräng i laget, bara att de 3 du nämner är de ända tänkbara (som platsar och tillför något) i Barcelona.

Men du ville väl bara skriva ordet hycklare i vårt forum, det var väl därför du kom in. Pajas.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-05-10 18:47
Och så fortsätter det..
Barcelona Mojito
2010-05-10 18:46
Marca nämner att kontraktsförhandlingarna runnit ut i sanden, och att det därmed är osäkert om Higuain stannar kvar efter säsongen.

Bara spekulationer alltså.

Tror nog Higuain väljer Chelsea framför Barca om han nu lämnar, såvida inte Londonl klubben snor till sig Torres.

Higuain är ju i princip uppfostrad av Real, och jag skulle bli förvånad om han byter den vita tröjan mot den blaugrana.
Barcelona Hetfield
2010-05-10 18:45
LOL åt Goal! Ena artikeln står det att Raiola är öppen för förslag, nästa artikel står det att Raiola är nöjd med Barcelona

Suck..

Higuain? En maräng är alltid en maräng
Zizouu # 10
2010-05-10 18:44
Ursäkta att det kom så sent, jag var borta en stund. Men nu så sitter din spärr. Hej då. /Mod
J.Spears - Viva la Becks
2010-05-10 18:43
Om Rosell vill bomba med Higuaín så vet man inte vad man ska säga. Om det sker är en annan sak.
Då är det väl bara "att bomba tillbaks" med David Villa...
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-10 18:40
Ktlpp//

stämmer dessa rykten blir iallafall jag utom
mig av lycka. Higuain är tsm med ramos Ronaldo dom spelarna från real jag hade kunnat tänka mig i Barcelona.
Barcelona el Flaco
2010-05-10 18:38
KTLPP/

Länk?
Barcelona Mojito
2010-05-10 18:36
KTLPP

Kan du specificera var ryktena kommer från?
Säg bara inte att det är AS och marca...
Real Madrid KTLPP
2010-05-10 18:32
Enligt rykten i Spanien så är Gonzalo Higuain Sandro Rossells "bomb" om han skulle bli vald till president. Higuain har inte lyckats komma överens med Real om ett nytt kontrakt och hans pappa tillika agent har en överenskommelse med Rosell.

Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2010-05-10 18:31
Haha vill real ha Zlatan så går dom gärna lämna higuain + pengar eller Ronaldo i utbyte. Inte mig imot

den klubben lider av stor brist på självinsikt. Och det gäller både fans och ledning. Det är därför dom mer liknar en circus än en professionel fotbollsklubb. Borta är tiden då dom var världens starkaste fotbollsmakt!! Undra hur lång tid det tar för som att komma till den insikten.
Barcelona kallesiete
2010-05-10 18:08

Real kan sätta vilka rekord dom vill. Att dom ändå är tvåa bevisar bara vår klass.

Ribery/Messi/Gerrard/Zlatan
Vem är det mer dom ska haffa?
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-05-10 18:07
Hehe roligt att läsa Madridartiklar:).
N blir det Eurotalk där Kviborg ska prata om att Barcelona är 99 % mästare. Det blir kul!:)
Barcelona MSL#666 !2-6!
2010-05-10 17:55
Återigen rolig läsning från Madrid & Jens ^^
Delarocha
2010-05-10 17:53
Artiklen känns ju som en klassisk Puerta-post. Det vill säga önsketänkade om värvningar utan någon direkt logisk förankring eller förklaring.
Värva Silva, Zlatan och Maicon bla bla bla.

Sen avslutas hela artikeln på det klassiska Real viset genom en löjligt obalanserad startelva. Humor.
Barcelona westinho
2010-05-10 17:47
Rambla

Haha ny stjärna...jo visst. Hoppas han bjuder på en madridismo-krönika snart..

Vi ska vara glada över att Real Madrid och dess anhängare finns. Utan laget hade Barcelona vunnit ligan varje år utan problem. Utan deras fans hade vi inte skrattat så mycket som vi gör.

Barcelona pokke
Var det inte samma individ som skrev att Sevilla förtjänade straff?
Barcelona Rambla~
L.A.M Nr 10 & Hetfield:

"Zlatan behöver gå längre ner i banan och han behöver folk som löper på djupled"

Så rätt så. Det är nog så här Pep vill att vi ska spela när det låser sig mot vissa tighta försvar. Problemet är bara att Ibra allt för sällan klarat av det här spelet för att det ska vara godkännt. Problemet är också att folk runt honom heller inte lärt sig hur de ska agera. Vi borde nog ha värvat en sådan kantspringare som är duktig på att ta sig in centralt och en jävel på att avsluta. Kanske till nästa säsong?
Barcelona Rambla~
2010-05-10 17:42
Vilken ny stjärna de hittat på Madrids red. :D
Barcelona el Maestro!
2010-05-10 17:41
Hehe, det är kanske en praktikant som har fått äran att publicera artikeln:). Så komisk och så motsägelsefullt samtidigt.
Meningen är väl kanske att han ska lära sig av det. Ha överseende med stakaren.
Barcelona westinho
2010-05-10 17:27
Abbe.

Haha eller hur. Värdelöst skrivet av Jens. Enligt honom så har Real slagit sitt gamla rekord på 107 mål, med sina nuvarande 101 mål. Wtf är han 12 år eller?
Barcelona el Flaco
2010-05-10 17:26
"101 rekordmånga mål har vi fått se i La liga, av Real Madrid, denna säsong. Med bara sex mål bakom sitt eget rekord är man tvaå genom tiderna på att göra mest mål i ligan. Inte ens Barcelona förra året har gjort mer mål."

För det första gjorde vi 105 ligamål förra säsongen och ifall mina mattekunskaper inte sviker mig så är 105 en större siffra än 101. Och för det andra, hur kan 101 vara ett rekordantal mål när skribenten i följande mening skriver att det är den näst bästa noteringen i Real Madrids historia? Fail.

Men å andra sidan ska vi komma ihåg att skribenten som skrev detta är samma person som menade att Sevilla borde haft en straff i matchen mot oss i helgen.
Barcelona Abbe.
2010-05-10 17:24
Ämne: Vad snackar han om p....
Reagerade på precis samma sak. Han måste ha missuppfattat Real Madrids artikel angående målen. Det är ett internt rekord.

Btw, är det ens ett rekord om man är näst bäst?

"Real är nu uppe i 101 mål i La liga, vilket är näst mest i historien, 6 mål bakom sitt gamla rekord på 107."
Spanien Desmond
2010-05-10 17:15
Länktips.
Spanien Desmond
2010-05-10 17:13
Vad snackar han om på reals redaktion? Barca gjorde ju 105 mål förra säsongen i ligan. Alltså näst mest i historien.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-05-10 17:02
Var kan man hitta statistik om Liga BBVA? Tabellen, skyttaligan, vem som har flest gula kort m.m. Kanske lite annan intressant statistik också.
Annons: