/spanien/barcelona/forum/16170.aspx/spanien/barcelona/forum/16170.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2010-06-03 19:02
Valdes gör debut!

Det är du värd min rakade vän :)
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-06-03 18:57
Cesc platsar inte i dagens Barca, välkommen...till bänken Cesc =)
Barcelona Allendinho
2010-06-03 18:45
Kommer ihåg vm 2002... länktips
Barcelona basaric
2010-06-03 18:44
iBarca!

Haha, eller hur? Det är det enda negativa med kanalen.

Fabregas har varit osynlig hela halvleken, Spaniens bästa spelare är såklart Iniesta!

In med Xavi & Pedro förfan!!!
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-06-03 18:44
Jag gillar verkligen inte den här Navas, känns som en Walcott kopia, exakt samma spelstil..
Barcelona Abbe.
2010-06-03 18:41
Ska bli kul att se Valdés i den andra halvleken. Vi lär få se ett antal fler byten också.
Barcelona Villa#7
2010-06-03 18:40
Det verkar som att Valdes får göra sin landslagsdebut snart. Kul för honom :)
2010-06-03 18:37
basaric

Ja ioförsig.. Nära fabregas nyss. Fyfan vad irriterande kommentatorer, en av dem upprepar samma ord hela tiden, NE NE NE haha
Barcelona basaric
2010-06-03 18:32
iBarca!

Du får inte glömma bort att dom saknar spelare som Xavi, Villa, Torres, Silva osv..

Sami

Varsågod, grymt bra bild eller hur?
2010-06-03 18:29
Har inte sett Spanien spela på länge, spelet ser verkligen blekt ut hoppas att detta bara är första växeln
Barcelona ★Sami★
2010-06-03 18:28
basaric
Tack för stream:)
Barcelona Pep the King
2010-06-03 18:27
Silthrim
Fabregas vill komma till Barca. Men Arsenal vägrar sälja synd. Men det bästa vore när Xavi börjar komma upp till åldern då kan man köpa han.
2010-06-03 18:22
Så lugn och säker Iniesta är jämfört med alla de andra
Barcelona basaric
2010-06-03 18:21
Såg nån Iniestas passning? Värdsklass.
Barcelona el Maestro!
2010-06-03 18:13
Sport spekulerar om att Cesc faktiskt kan använda sig av artikel 17 enligt Fifas reglering.

Om jag inte kommer ihåg rätt så använde sig Ronaldo av denna artikel när han lämnade Barca till Inter.

Om Wenger vägrar att sälja Cesc då måste han alltså verkligen vara säker på att Cesc inte kommer att att tvinga honom att säljas i slutändan.
Barcelona basaric
2010-06-03 18:02
Matchen i HD-Kvalite.. det är bara att tanka hem Veetle vilket man gör snabbt.
Barcelona Mojito
2010-06-03 17:50
Stream till er som vill se Spanien - Sydkorea.

Just nu lite försnack för er som kan spanska.
Silthrim
2010-06-03 17:48
Cesc ska nu enligt El Mundo sätta ännu mer press på Arsenal , Cesc var väldigt sur enligt El Mundo när Arsenal nekade Barcas bud igår. Det är rätt uppenbart nu att Cesc vill till oss denna säsong , släpp honom Arsenal är vad jag annser .
Barcelona basaric
2010-06-03 17:19
Barcelona har ny sponsor under försäsongen.
Barcelona Lusnos - David Villa #7
2010-06-03 17:17
Ämne: Ni verkar inte kunna....
Och ändå blev han så kass?

(Skämt om du inte fatta)

;)
Barcelona basaric
2010-06-03 17:12
Abbe

Jag tror faktist att Benitez tar över Inter, ja om nu dom inte lyckas få dit Guardiola.
Barcelona basaric
2010-06-03 17:08
Andre_D

Vänta, vänta, vänta.. Menar du att Zlatans mamma har berättat för dig att hon och Sefik sket i Zlatan innan han blev en bra fotbollspelare och började tjäna miljoner? OJ! Nej, nu får du sluta skämma ut dig.

En gång till bara.. med andra ord så började dom bry sig om Zlatan då han började tjäna sina pengar? Kan du snälla ta och fråga henne varför hon forsatte och jobba som städare trots alla pengarna hon fick ifrån sin son? Snälla fråga henne det från mig.
Barcelona Abbe.
2010-06-03 17:06
Benitez lämnar Liverpool. Ska bli intressant att se vart han hamnar. Trodde på att han skulle bli ny tränare för Real Madrid tidigare, men det alternativet kvarstår som bekant inte.
Andre_D
2010-06-03 17:04
Min mormor har inte berättat det för mig. Zlatans mamma har berättat det för mig.
Barcelona H.Alavi - Triangulo Magico!
2010-06-03 17:04
Andre_D

Jaja, ta det lugnt. Skriv ner det du vill säga utan att på något sätt attackera den andra, easy man. :)
Barcelona basaric
2010-06-03 17:03
Andre_D

Jag tror knappast på det du skriver, man måste vara rejält dum i huvudet för att bestämma sig för att skita i sitt eget barn, och jag vet att dom från balkan försöker verkligen med allt för att ge sitt barn det bästa så darför tror jag inte på ett skit din mormor berättat för dig.

Om jag sett Zlatan i verkligheten? Ja, det har jag, men vad har det med saken att göra?
Andre_D
2010-06-03 16:58
Hans mamma och pappa sket i honom när han var liten. Det var när han kom till MFF som hans liv ändrades. Innan det hade han absolut ingenting. Bara en fotboll.
Fråga min mormor som bor i Rosengård och har varit granne med Zlatans mamma, det du säger är bara ett jävla påhitt.
Och du kanske tror att du är en av de som kan mest om Zlatan här inne men det är du verkligen inte. Har du ens sett Zlatan i verkligheten?
Barcelona basaric
2010-06-03 16:55
Andre_D

Jag menar inte att Zlatan satt och spelade tv-spel 24/7, det gör jag verkligen inte. Det jag menar är att han hade tillgång till tv-spel och även tillgång till dator och så vidare.

Jag vet att Zlatan har kämpat hårt för att bli den han är idag, jag vet också att när alla hans kompisar var ute och festade var han ensam ute på fotbollsplan och tränade för att bli en bättre spelare.

Barcelona basaric
2010-06-03 16:52
Andre_D

Jag tror faktist att jag är en av dom som kan mest om Zlatan här inne, han är en av mina favoritspelare och har varit det i många år, dessutom så har han rötter i Bosnien så det har gjort att följt honnom extra mycket.

Jag kommer ihåg att jag läst en intervju med Zlatans fader Sefik där han får frågan om hur det var att försöja Zlatan när han var ung och han svarade : Vi försökte verkligen ge honnom allt han behövde och lite mer, och om du frågar mig så lyckades vi gangska bra.

Zlatan själv bekräftade detta då han gick ut och sa att han fick det mesta han vill som barn trots att hans familj inte hade allt för mycket pengar att spendera.
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-06-03 16:52
Ämne: Radical

Nu resone....
Ja, det är sant, vem vet, jag kanske förändras i framtiden? Man vet aldrig vad framtiden bringar en.
Annons: