/spanien/barcelona/forum/15920.aspx/spanien/barcelona/forum/15920.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona westinho
2010-07-13 01:38
Ämne: Rambla //

1,5 mil....
Rosell har sagt att man har ytterligare 50 miljoner euro att kunna spendera denna sommaren - och varje sommar. Money aint a problem.
ArsenalFan
2010-07-13 01:37
Btw ZlatkoBäst som är i vårt forum nu är en sån kille som får alla er fans att se dåliga ut!
ArsenalFan
2010-07-13 01:33
Rambla //

1,5 miljarder är dock inte en futtig kredit.. Men point taken, dom 2 andra punkterna rår du inte på, kan också lägga till 2 st.

1,Wenger verkar va fruktansvärt trött på hela saken, o när han tjurar igång blir de svårt o fixa en värvning med honom

2, Arsenal är inte i behov av att sälja, vi har en solid ekonomi!
Barcelona Criff
2010-07-13 01:32
Don Pelayo, Älskar det sätter dem håller på o skojar lite utanför ramarna. Politiskt korrekt så skulle väl inte Barca lirarna göra det dem gjorde med tröjan, men precis alla tog det som ett härligt skämt.
Kan tänka mig att den där andra videon där Puyol & Fabregas går ut med vars en öl o tar kort, och Fabregas har handen nerstoppad i brallan under hela tiden är nåt slags vad eller något.
Så jävla kul att se dem alla vara sig själva, och inte några robotar :)
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:30
Arsenalfan

Du har fel på punkt 1. Barcelonas ekonomi håller gott och väl. Luras inte av vad Rosell säger i media. Klubben genererar enorma pengar, då har man råd att ta en futtig kredit på €150m. Du tror väl inte att man gjort det om man inte var säker på vilka intäkter man kommer att generera i framtiden? Rosell vill överglänsa Laporta, tufft läge och förmodligen omöjligt. Självklart påstår han att allt Laporta gjort under sin tid är dåligt, som det här med skulderna, och att jag är här nu för att fixa till detta.

Arsenal har större skulder än Barcelona i och med Emirates. Det är ingen som snackar om kris där, just för att klubben får in pengar hela tiden.
ArsenalFan
2010-07-13 01:25
Rambla //

Tack!..

Här kommer min åsikt om fabregas.

Jag tror att fabregas kommer att lämna antingen nästa år eller om 7 år och att det inte finns en chans i världen att han lämnar som free agent, Han skulle aldrig göra detta mot Wenger som förutom hans mamma och hans pappa är den enda han tycker sig vara skyldig något.

Han kommer inte lämna i år pga 3 punkter..

1,Barcas ekonomi håller inte

2,Cesc Älskar Arsenal(därmed inte sagt att han inte älskar barca)

3,Arsenals prio 1(tillomed viktigare än en till mittback) är att ha kvar fabregas nästa säsong.

Det är min åsikt, uppskattar kunniga svar.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2010-07-13 01:22
Rambla~

Tack för länken!
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:19
De barcafans som bråkar på Arsenals forum. Jag hoppas ni blir spärrade. Vad har ni egentligen där och göra? Varför måste ni provocera?
Gonzalez_Barca

En anledning till varför förhandlingarna med Fabregas fortfarande är "igång" är nog för att FCB kan tänka sig att sälja Zlatan.

Om Zlatan stannar, så kommer inte Fabregas. Så enkelt är det. Om dessa två stannar, så skjuter Rosell ett stort hål i klubbens ekonomi.
Barcelona Messidona
vi växer. till alla cules!
Spanien Don Pelayo
Rambla,

Så sant, så sant.

Criff,

Underbart klipp. Det roligaste är att tröjpåsättningen är helt klart arrangerat och det är fler än bara Barca-killarna som är medvetna om den. Titta bara på hur Ramos sneglar uppåt.

Ett vanligt pratical joke togs emot på ett mycket hjärtligt sätt såväl från publik som spelare.
Barcelona westinho
2010-07-13 01:18
Criff

Visst kan du det. Det klippet kan man se hur många gånger som helst. Det bästa med klippet är att Arsenalfansen blir galna :)
Valencia Robban Anno 03-04
2010-07-13 01:17
Messidinho_10//

Då är det väl bara att ta ett till lån?
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-13 01:17
Ämne: FC Barcelona en Mi C....
Nu menar jag inte detta på fel sätt, men du tror inte att Rosell, en av europas duktigaste ekonomer, samt hela barcelona som organisation, har bättre koll än dig gällande barcas ekonomi? vore det självmord skulle han ju droppa förhandlingarna med en gång, dock har han ju satt spärr på hur högt de vill spendera på cesc, men ändå det visar ju att hela organisationen vill ha hem honom och han vore perfekt att ha i laget då vi måste ha bredare trupp då en enskild skada på iniesta eller xavi kan förstöra säsongen helt..
ArsenalFan
2010-07-13 01:16
Inte här för att vara oartig eller bråka(som vissa av era fans gör i vårt forum..

Läs länktipset om ni vill ha perspektivet från ett arsenal fan så att ni kan få nån sorts objektiv syn på hela fabregas soppan!
Barcelona Rambla~
Denna ska du ha:

11 July 2010 - Final - 720p - English - HTTP - BBCHD

by Pakman
Barcelona Criff
westinho, Förstod det :P Har inte tid för mycket data längre, men jag kan väl glädja alla en gång till då ;) haha
Barcelona Cúles
2010-07-13 01:15
Haha, dem är verkligen arga på Arsenal forumet. Jösses..
Barcelona El Ilusionista
2010-07-13 01:14
Vill ni se finalen är det bara att gå in på länktips.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:14
H.Alavi - Magico!

Det tog några timmar då du måste vänta en stund när du laddat ner en fil för att få access igen. Ja, om du inte vill öppna konto och betala för nerladdning. Dock finns det tre olika siter han lagt upp filerna på. Det är BBC:s HD-sändning ni ska ha.
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-07-13 01:13
H.Alavi - Magico!

Så snällt av dig att du fann det i ditt hjärta att ändra på det
Barcelona westinho
2010-07-13 01:12
Ämne: Hahahaha alla måste ....
We're way ahead of you ;)
2010-07-13 01:12
Rambla~

Hur lång tid tog det för dig att ladda ner? Ska bli grymt att se Alan Shearer i studion.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:11
RMCF FANATICS 1980

Här, du måste dock vara medlem.
Länktips: fbtz.com/forum/
2010-07-13 01:09
FC Barcelona en Mi Corazón

Jorå, ändrade på det direkt efter att jag hade postat inlägget.

sms/msn-språk är inte heller tillåtet. ;)
Atlético FC Barcelona en Mi Corazón
2010-07-13 01:08
hahaha H.Alavi - Magico! Les Rambles poster child har kallat mig efterbliven jag hoppas mod är på tårna för att om jag inte minns fel så är personliga påhopp inte tillåtet,
Barcelona Criff
2010-07-13 01:06
Hahahaha alla måste kolla länktips!!!!!
Real Madrid RMCF FANATICS 1980 ♥
2010-07-13 01:05
Rambla~

vilken sida laddade du ner matchen ?
2010-07-13 01:05
FC Barcelona en Mi Corazón

Ekonomisk kris i landet, skulder, höga löner m.m. Det borde väl räcka? Att köpa in Cesc nu vore rena självmords beslutet för FCB. Klubben har inte råd med mer skulder.

"Men om man kan hosta upp 45 mille plus Eto'o för ibrahimovic, och gräva fram 25 för chygrynskiy så why not?"

Dessa värvningar var rent sagt korkade. Och alldeles för höga summor är det också.
Barcelona Rambla~
2010-07-13 01:03
Jag såg matchen i repris i kväll. Nerladdad version från BBC, med för och eftersnack i studion. I studion satt kända namn som Gary Lineker (programledare), liverpoollegendaren Alan Hansen, Alan Shearer och arsenallegenden Lee Dixon. Alla var rörande överens om att Hollands insats var "a disgrace" som de uttryckte det. De gick igenom alla heta situationero och målchanser väldigt grundligt.

De var överens om att Holland borde ha varit reducerade till 9 man redan i halvtid.

Iniesta var inte offside varken när Torrés försökte nå honom, han var i linje, och speciellt inte när Cesc passade honom.

När det gäller Elias så kallade frispark hånade nästan Alan Shearer holländarna, då är ändå han känd för att ha varit en tuffing, och menade på att de har sparkat ner spelare under hela matchen och ska vara glada över att inte fått utvisningar redan innan halvlek och de har inte rätten att gnälla över en liten obstruction. Befriande att se faktiskt när man vet att engelsmän ändå tillåter och uppmuntrar till hårt men ärligt spel. Det var heller ingen som gnällde över filmningar. Faktiskt fick Robben mest kritik för det.
Annons: