/spanien/barcelona/forum/15918.aspx/spanien/barcelona/forum/15918.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe.
2010-07-04 18:49
Ämne: Hehe vilka pajas ni ....
Tycker det är underbart hur du ber folk växa upp för du tror att dem inte tycker Di Maria är bra på grund av att han spelar för Real Madrid, och sedan så sjunker du själv till samma nivå när du säger att han är bättre än Pedro, Bojan och Jeffren.
Real Madrid iHala Madrid! 1902 ☆
2010-07-04 18:48
Pep the King

Om Benzema är en flopp så är Zlatan en flopp.

Ge honom en chans innan ni dömer. Han har ju inte ens spelat en match med Madrid.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-07-04 18:45
Zzidane

Och på Puertan kallar ni Busquets för kass, urusel, världens sämsta spelare osv trots att han har fått högre betyg än Xabi Alonso både av Marca och AS samt Goal.com de senaste 3-4 matcherna..

Det är så vi funkar culés och madridistas, sorgligt men sant
Zzidane
2010-07-04 18:40
Och du ska givetvis kalla alla för pajas. Spärrad är du nu. /Mod
Barcelona Pep the King
2010-07-04 18:27
KtoorBaloor
Handen på hjärtat så tycker jag han är kass. Han kommer bli en flopp. Han blir en ny Benzema.
Barcelona KtoorBaloor
2010-07-04 18:22
Pep the King

Överdriv inte nu. Han är grym men absolut inte värd 250 miljoner. Men att säga att han kass är att ljuga.
Barcelona Pep the King
2010-07-04 18:19
elbraco
Håller med Di Maria är överskattad. Han är KASS!!
elbraco
2010-07-04 17:55
Ämne: Enligt Mundo så har ....Själv hoppas jag på Etienne Capoue eller Sissoko, dom två verkar vara sjukt spännande spelare.

Fyfan vad glad jag blev över 2 Realspelare igår. Iker och Ramos, båda gjorde en grym match!
Dessutom är jag j*vligt glad att Real har värvat Di Maria som är sjuukt överskattad, har varit pinsamt dålig i VM. Fattar inte varför han lirar överhuvudtaget.
Han låg fan och grät mer än Busquets gör på en säsong :S
Barcelona el Maestro!
2010-07-04 17:54
Tänkte på att Premier League kommer att vara intressant att titta på nästa säsong. Framförallt Man City som har värvat Yaya Toure och Silva som vi känner väl till. Får se om bägge två tar startplats i Man City. Man City har ju trots allt fått ihop en stor trupp, om de inte bantar ner den ordentligt.
Barcelona petersays
2010-07-04 16:59
Spanien såg tråkigt ut igår. Rätt less på spelidén faktiskt och jag har ingen känsla för laget. Kommer absolut bli tyskland - holland i final, men jag hoppas på Uruguay, trots många tunga avbräck i truppen.
Barcelona el Maestro!
2010-07-04 16:24
Ämne: Ämne: Ämne....
Det kan inte vara Paris Hilton. I så fall så skulle hela världen veta om det. Paris Hilton är större stjärna än Ronaldo själv. Hon är ett tacksamt offer för skvallermedia.
Barcelona marcus (barca)
2010-07-04 16:23
Hetfield

Trots allt vet vi alla efter den filmen vem hon är. Smart? Kanske

Detta blev väääldigt offtopic!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-04 16:18
Ämne: Ämne: Ang. Ro....
Man ska nog inte använda "smart" och Paris Hilton i samma mening. Vem har inte sett "One night stand in Paris"? :P
Barcelona el Maestro!
2010-07-04 16:11
Ämne: Ang. Ronaldos barn -....Hehe, om mamman skulle vara Paris Hilton, så är det någon annan som är pappan. Paris Hilton är för smart för att skaffa sig barn med den divan.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-07-04 16:07
Angel Di Maria !Hombre!

Speltiden. Hade Yaya fått starta under säsongen hade han varit kvar i Barcelona. Däremot gick han till City för pengarna.

Han kommer nog att starta i City. Det kommer att ha ett fantastiskt lag. Det folk glömmer med Yayas spelstil är att han är en mittfältare. Han är ingen renodlad defensiv mittfältare. Busquets är en defensiv mittfältare för Guardiola har valt före Yaya för att denne är en bättre passningsspelare.

Alla de faktorer som du räknade upp hade en stor del i övergången. Den minimala speltiden, att han nu blir den bäst betalda spelaren i Premier League, Kolo Touré som övertalar honom och agenten som blir aningen rikare.

Äsch, jag gråter inga floder. Det var väntat och jag förstår Yaya.
Real Madrid Angel Di Maria !Hombre!
2010-07-04 15:55
Varför tror ni Toure valde att lämna?

Speltid?
Pengar?
Brodern?
Blåst av agenten(likt Robingo)?

När det gäller speltiden så tror jag inte att han får mer speltid där för att han heter Toure.

Han kommer att konkurrera med

Barry
De jong
Ireland
Patrick viera

Inga dussin lirare direkt, men dem är betydlig svårare att konkurrera ut än Busquets.

Tror ni ifall Yaya hade varit mer motiverad och kämpat och gjort sitt bästa för att förtjäna speltid att han i längden petat Sergio B?

Eller så kan det vara så att han tycker att han inte får konkurrera på samma vilkor mot en katalan, egen produkt och etc.
Barcelona Heywood Jablome - Xaviniesta
2010-07-04 15:42
Den hemliga mamman från Nordamerika måste väl vara Paris Hilton som han hade en affär med förra sommaren? :-)
Barcelona Bojan-Krkic11
2010-07-04 15:40
Ang. Ronaldos barn - någon mer som tror att Guti är "den hemliga mamman från nordamerika"?
Barcelona ★Sami★
2010-07-04 15:25
KtoorBaloor
Hahaha fan du kom på mig:) Skit också.
Barcelona KtoorBaloor
2010-07-04 15:18
★Sami★

Haha, den tog du från totalbarca.com :P
Barcelona ★Sami★
2010-07-04 14:59
Pedro was cool, Iniesta was “very cool”, Iker was “very, very cool”…and Villa, as always, was the coolest.
Atlético addeh
2010-07-04 14:31
Rambla /

Rivaliteten mellan Barcelona och Real Madrid är så mycket större än den mellan Porto och Sporting, det går inte jämföra.
Det enda som vore vidrigare än det Figo gjorde var om han hade varit uppfostrad i FC Barcelona.
Barcelona Rambla~
2010-07-04 14:09
Joan Gamper 1899

Även om F*gos övergång är det vidrigaste jag upplevt så startade inte han sin karriär i Barcelona vid 11 års ålder som Moutinho i Sporting. Det gör en viss skillnad anser jag. Sen att kanske hatet mellan Barca och Madrid är på en annan nivå än det mellan Porto och Sporting, är en annan sak.
Barcelona Sam
2010-07-04 14:08
Ämne: Sport skriver att Ab....
Grande Abidal!
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-07-04 14:03
Ämne: Enligt Mundo så har ....
Om jag skulle välja en ersättare till Toure Yaya skulle jag pekat på Villarreals lagkapten och förre detta spanske landslagsspelaren Marcos Senna. Han har 2-3 år kvar att spela och skulle nöja sig med en bänken, men han och Busquets skulle rotera.
Barcelona el Flaco - Garra Charrúa
2010-07-04 14:02
Sport skriver att Abidal tänker korta ner sin semester och återvända till Barcelona i förtid. Det var till en början tänkt att fransmannen skulle börja träna med laget den 1 augusti, men nu ska han tydligen komma tillbaks redan den 19 juli, samma datum som de spelarna som inte deltagit i VM ska befinna sig på träningsanläggningen
Cob
2010-07-04 13:58
Kanske blir lika anonym som Messi vart?
Barcelona Joan Gamper 1899
2010-07-04 13:57
Ämne: Moutinho säljs till ....
Figo övergång var mycket värre. Det går inte att jämföra Moutinhos med Figo (JUDAS).
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-07-04 13:52
Rambla

Det är väl inte officiellt? Just nu är det mest rykten. Om det nu blir så att Moutinho går till Porto så undrar jag verkligen vad han har rökt. Om han nu är ute efter att klättra längre upp i trappan så går man väl för fan inte till Porto.

Cob

Som sagt, sätt Schweinsteiger i Argentina så får vi se hur bra han är.
Cob
2010-07-04 13:48
Att Schweinsteiger spelar i ett bra lag är ju ingen nackdel direkt=)
Att kliva fram i ett VM är riktigt starkt
Annons: