/spanien/barcelona/forum/1582.aspx/spanien/barcelona/forum/1582.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2016-08-17 22:03
[QUOTE=DM1982]Barças matchtid är fan ett skämt, jag är trött redan nu. [/QUOTE] Mm håller med, ska upp halv 6 imorgon också.....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
@DM1982:

Vi får hoppas att Barça avgör detta under ordinarie matchtid så allt är klart vid 01.00.
Barcelona The Octopus of Badia
Bravo Vidal Mascherano Umtiti Digne Denis Busquets Gomes Messi Munir Arda Piqué, Suárez och Roberto vilas. Umtiti och Gomes debuterar!
Barcelona Junta Dimision
2016-08-17 22:00
@enkos:

Kom antagligen tillbaka från semester nyligen vilket är anledningen till att han bänkar idag. I Portugal presterade Renato Sanches bättre helt enkelt.
Barcelona enkos
2016-08-17 22:00
Att man säger att ens spelare inte är till salu är en gammal vits allt för att höja priset på den spelaren .
Barcelona DM1982
2016-08-17 21:58
Barças matchtid är fan ett skämt, jag är trött redan nu.
Barcelona Blaugrana91
2016-08-17 21:57
[QUOTE=El Pistolero #9]Valencia say "no" to Paco Alcacer move but "yes" to Diego Alves leaving Mestalla. [sport] #fcblive [/QUOTE] Det där är inget nytt, kommer från Valencias sportchef som sa att man inte vill sälja. Men enligt MD har Barca inte gett upp då man ska vara överens med ägaren Lim om en försäljning, Valencia behöver pengarna. ;)
Tiki-Taka
2016-08-17 21:56
Diego Alves affären blir offentlig imorgon!
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-17 21:54
Valencia say "no" to Paco Alcacer move but "yes" to Diego Alves leaving Mestalla. [sport] #fcblive
Barcelona enkos
2016-08-17 21:52
Vad har hänt med Moutinho? Många här som önskade honom i Barca men han varker är ordinarie i Portugal och sitter på Monacos bänk ?
Barcelona Rambla~
2016-08-17 21:35
El Pistolero Ja det är vi ense om. :)
Barcelona Rambla~
2016-08-17 21:34
Soda Popinski Appen Live Sopcast football funkar bra på iPad, bör ju vara samma på iPhone. Eller du kanske kör Android?
2016-08-17 21:33
[QUOTE=Rambla~]Nej, vi betalade 10m för honom. Det fanns också klausuler på ytterligare 5m men de har de sluppit betala pga hans obefintliga speltid. [/QUOTE] Jaha sorry. Fortfarande pengar kastade i sjön :/
Barcelona Rambla~
2016-08-17 21:31
Nej, vi betalade 10m för honom. Det fanns också klausuler på ytterligare 5m men de har de sluppit betala pga hans obefintliga speltid.
Barcelona Andreas-
2016-08-17 21:29
Vlom Jo, det är jag. Monaco ska man slå ut ändå.
2016-08-17 21:28
Vi betala 20m€ för den spelaren. Man mår illa fan.
Barcelona MessiyoyO 10
2016-08-17 21:28
Vermaelen utvisad. Skönt att bli av med den killen.....
Barcelona MrKnowledge
2016-08-17 21:27
haha vermaelen rött direkt
Vlom
2016-08-17 21:26
@Andreas-:
Du är alltså inte medveten om att Villarreal saknar hälften av sina startspelare inför deras match mot Monaco (Cherysev, Soldado, Bakambu, Jonathan Dos Santos, Victor Ruiz och Jaume Costa)? Man får heller inte glömma bort att deras nuvarande tränare är knappast långtifrån att vara lika bra som Marcelino, Fran Escribá var med och tog Getafe ner till Segunda... Ifall om ett rejält försvagat Villarreal åker ut, så säger det absolut ingenting om kvalitén hos de övriga La Liga lagen i världens absolut bästa fotbollsliga.
2016-08-17 21:06
PL-fanboyen is back!
Barcelona enkos
2016-08-17 21:05
@Andreas-:

Det var en idiotisk kapning av Villareal backen och nu stor uppförsbacke . Men Villareal var redan på förhand dömd att förlora. Soldado borta och tränaren lämnade. Det är dålig atmosfär i laget. Nej detta Villareal har bara i EL att göra.
Barcelona Andreas-
2016-08-17 21:01
Monaco har ledningen mot Villarreal. Skulle ubåtarna åka ut mot det där pisslaget säger det dessvärre väldigt mycket om hur usla lagen bakom topp 3 i La Liga är.
Barcelona Andresito
2016-08-17 20:57
OT: Mario Gomez klar för Wolfsburg för €7M.
Barcelona Loco Lucho
2016-08-17 20:47
[QUOTE=Soda Popinski]Om man nu endast har möjlighet att se matchen ikväll på mobilen. Hur bär man sig bäst åt då, någon? Stort tack på förhand. [/QUOTE] Ladda ned ustream, funkar rätt så bra! Annars tror jag att aceplayer appen ska funka. Installera appen och välj en kanal på arenavision.in, sedan scrollar du ner och klickar android/ios nere i hörnet vid spelaren.
Barcelona Soda Popinski
2016-08-17 20:20
Om man nu endast har möjlighet att se matchen ikväll på mobilen. Hur bär man sig bäst åt då, någon? Stort tack på förhand.
Vlom
2016-08-17 20:16
Shanghai Yeah, jag är 13 år gammal och följer min allra första säsong som culé (lol)......................... Hur som haver, att vara en legend beror självfallet inte enbart på ens färdigheter utan snarare en rad faktorer som: 1. Goda färdigheter som fotbollsspelare. 2. Vara dedikerad till laget. 3. Spela här i 5-10 år eller t.o.m. mer. 4. Vinna några troféer ()winning some trophies (having actual results in your era) 5. Att vara katalan och/eller La Masia produkt tillbringer pluspoäng, låt oss vara ärliga. 6. Att vara en del av ett fruktansvärt bra lag/uppnå historisk bedrift också inbringar också pluspoäng. Claudio Bravo har tillhört FC Barcelona sedan 2014 och trots att chilenaren har visat sig vara en fantastisk bra målvakt och vunnit La Liga två gånger i rad, så kan han tyvärr inte jämföras med övriga legender utifrån culés perspektiv eftersom att han inte har uppnått de övriga kritterna. Typ spelat här i 5-10 år, vara extremt dedikerat till klubben, komma från Katalonien och/eller vara La Masia produkt o.s.v. Men om man enbart ska tala om målvaktskvalitéer, var Valdes inte bättre än Bravo (de är jämnbra eller att chilienaren t.o.m. är bättre). Men om Valdes var en bättre målvakt enligt dig, så undrar jag exakt varför? Jag menar, vilka färdigheter hade Valdes som Bravo inte har? Men när det gäller att vara en klubblegend hos, så är Valdes naturligtvis flera mil före Bravo eftersom att den förstnämnde har (wait for it) förstås uppfyllt fler kriterier än chilenaren.
Barcelona Shanghai
2016-08-17 19:50
Vlom

Har du rökt på något? Att du ens jämför med Bravos insatser med legendaren Valdes insatser bör eliminera dig från forumet. Tror att du är antingen 03:a eller 05:a, då du hann aldrig se vad Valdes gjorde och vilka matcher han har räddat oss och tagit oss till CL-titlar.

Har du sett när han räddade oss mot Arsenal i CL-finalen år 2006?

Mot Chelsea i semifinalen 2008-09?

Mot Real Madrid varje gång vi mötte de.

Snälla administratörer, släng ut denna skribent. Vilket hån mot Valdes.
Barcelona enkos
2016-08-17 19:40
Neymar kan väl övertala Luan att gå till Barca om nu Barca verkligen är intresserade?
Barcelona barcagurl
2016-08-17 19:38
Luan är jävligt bra må jag säga :) jag hade nog inte tackat nej till honom. Har många år på sig att se och lära av våran super trio och kan absolut bli en världsanfallare.
Barcelona Andresito
2016-08-17 19:38
Att Gomes inte startar är ju ganska logiskt då han ännu inte gjort ett inhopp. I ett utslagsmöte gäller det att få en bra start på matchen och detta görs bäst med pålitliga spelare. Gomes lär med största sannolikhet få minst 30 minuter och Rakitic får samtidigt vila inför ligastarten.
Annons: