/spanien/barcelona/forum/15668.aspx/spanien/barcelona/forum/15668.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético addeh
2010-08-22 23:50
Vore ändå lite komiskt om just Milan med sitt pensionärslag skulle lägga ett bud på Zlatan som närmar sig 30.
Barcelona älskabarcelona
2010-08-22 23:44
Milan har inte råd ! Berlusconi använder inte hans pengar längre . Dom har inte kunnat köpa nån bra spelare under hela sommaren och nu drömmer dom om Zlatan . Zlatan kommer att bli kvar och han kommer ta hem den där jävla CL med Barca .
Barcelona Rambla~
2010-08-22 23:44
Barcelona is offering Liverpool a transfer fee of 15M plus maximum 5M in incentives while Liverpool asks 26M. [rac1]

A final decision on the transfer of Mascherano will be made in the next two days. The player will tomorrow not play against Man City. [rac1]

Jag tror att de är ute och cyklar. Mascherano lär spela i morgon mot City.
Barcelona Rambla~
2010-08-22 23:41
Zlatan köptes för sin fysik och förmåga att kunna stå emot tunga mittbackar och samtidigt kunna hålla i bollen så att resten av laget kunde fylla på. Av det såg man inte mycket av förra säsongen. Därför är jag rädd att Pep har lagt de tankarna åt sidan.

Fonseca (agent Caceres): "It's obvious that if no satisfactory offers come in, the player will stay at Barcelona."

Det finns ännu hopp för vår Uruguyan. :)
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-08-22 23:38
Meningslöst med spelare som Boriello, sen när brukar Pep förändra matchbilden genom att mata inlägg i luften? Aldrig.

Nej, han ska inte till Barca.

Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-22 23:35
Komiskt att ens vilja ha Boriello i Barcelona. Hade inte ens velat ha honom om han var gratis..
Barcelona Rambla~
2010-08-22 23:34
Hetfield

Milan har inga 35 mille, det är bara att glömma direkt. De vill låna honom för de är egentligen inte intresserade av att köpa honom. De behöver endast honom denna säsong. Efter det så skeppar de tillbaka honom till oss samtidigt som hans värde har sjunkit.

Var har du sett att det talas om en försäljning?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-22 23:29
Jag har sagt det förut och jag säger det igen..

Barca kommer inte förnedra sig själva och Zlatan genom att sälja sitt dyraste förvärv nånsin efter bara en säsong.
Att lämna nu hade inneburit ett fiaskovärvning som heter duga från Barcas sida, och för Zlatan hade det också varit ett fiasko att prestera så pass dåligt att man måste lämna efter en säsong.. Det finns för mycket stolthet hos både klubben och svensken för att det ska ske.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-22 23:28
Rambla

Om vi lånar ut Zlatan till Milan och dessutom betalar för hans lön så kommer jag att gå ner till Barcelona och slå Rosell i ansiktet.

Men nu pratas det om en försäljning vilket låter logiskt. Jag tycker inte att t.ex: 35 + Boriello skulle låta helt fel med tanke på att man får pengar och samtidigt ersätter luckan som uppstår när Zlatan lämnar.

Men äh, jag behåller hellre Zlatan med tanke på att luckan stängs om 2 veckor. Lika bra att satsa på Zlatan, oavsett hur det går.
MEN, om Milan verkligen bjuder 35 miljoner plus Boriello så bockar jag och tackar Berlusconi.
Barcelona Hyder
2010-08-22 23:28
Hetfield- Megan Fox is a dude

Tänker samma sak angående Boriello. Han är helt otrolig i luftrummet och är en perfekt spelare att slänga in i stängda matcher. Dem som propsar för Zlatan menar oftast att han tillför en annan dimension med sin styrka och fysik. Om vi kan får 30 miljoner euro och samma sak som Zlatan (åtminstone borde) ge i form av en annan dimension i spelet, då gråter jag inte om det blir av. Men en konstig affär i slutet av Silly Season måste jag ändå medge. Sen skadar det inte att Boriello alltid gör snygga mål.

Jag tror att en affär ligger långt borta. Mest på grund av Zlatans ovilja att lämna laget. Dessutom är Milan och Berlusconi dumma nog att komma upp med en deal som bara blir positiv ur deras perspektiv. Exempelvis ett lånbyte där båda klubbarna delar på lönekostnaderna (vilket det ryktats om). Frågan är vad Rossell gör eller inte gör då? Så bra känner jag inte Rossell som president ännu.

Barcelona messi36
2010-08-22 23:27
Tjena. E det nån som vet när matchbiljetterna till ligan börjar säljas på Barcelonas officiella sida. Det närmar sig nu, och ska ner första helgen i oktober. Matchen e då mot Mallorca.
AndreD
2010-08-22 23:26
No offense till dig Taimaz Baltaev, men borde du inte läsa igenom en artikel innan du lägger upp den?
I "David Villa debuterar för Barca" är det stavfel och grammatiska fel här o där. Inget illa menat jag bara påpekar det. Du kanske var trött :)
Barcelona Barca4eva
2010-08-22 23:24

Nooooooo my cookies =,(
Barcelona Rambla~
2010-08-22 23:22
Ämne: Rambla

Chill down....Nej, jag tänker inte lugna ner mig för jag är irriterad och upprörd över hur ledningen och Pep sköter det här. Pep och hans jälva feeling hela tiden. Var är karlns tålamod med spelare?

Visst, sälj av Zlatan, jag bryr mig inte, men går de med på att låna ut en så dyr spelare i den åldern och med den höga lönen. Det är idioti. Sälj eller låt det vara. De ska kräva Pato i utbyte annars strunta att ens förhandla. Sälj utan spelare i utbyte då istället och till rejält pris.
2010-08-22 23:19
Rambla

Chill down dude, man kan tro att Berlusconi har ätit dina kakor :P

Nu får du Boriello att låta som Anders Svensson, han skulle faktiskt vara väldigt nyttig. Han är väl runt 27-28 (prime), har en bra vänsterbössa, snabb, urstark i luftrummet och bra sinne för mål. Det är kanske något att slänga in när Villa behöver vila.

Realistisk så tror jag att det hela kan sluta med 30 miljoner + Boriello. Låter det inte rimligt (vi slipper samtidigt Zlatans lön)? Vi spekulerar bara nu.
Barcelona Rambla~
2010-08-22 23:15
Det är ren och skär idioti att låta sig bli indragna i en sådan affär i det här skedet av sommaren. Vi kan inte släppa Zlatan utan att ha ett gjort klart med ett bra alternativ, och då menar jag inte Boriello. Nu kom inte Cesc, varför då ens vilja bli av med Zlatan?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-08-22 23:15
Zlatan kommer inte säljas! Tro mig.
Barcelona Rambla~
2010-08-22 23:12
Hetfield

Boriello? Om jag säger en stor jävla fet varböld i röven. Fattar du då vad jag anser?

Inget jävla lån heller. Upp med 40 mille annars kan de sluta jiddra. Fast när det handlar om Milan så vet vi hur det kommer att bli. De kommer att föreslå ett lån av Zlatan och Boriello i motsatt riktning. Vi betalar 60% av Zlatans lön och 100% av Boriellos lön. Det är ungefär vad jag tror deras "bud" kommer att bli.
Barcelona Visca Barca
2010-08-22 22:54
Om Zlatan säljs så skulle det se för tunnt ut i vårat anfall. Vi skulle då ha dem självklara i anfallet som är Messi, Villa och Pedro men även Jeffren och Bojan. Jag tror inte att Jeffren och Bojan håller helt och hållet och därför är det bra att behålla Zlatan iaf en säsong till så att BOjan kan utvecklas lite mer.
Barcelona FcB - I Motgång Och Framgång!
2010-08-22 22:51

Anusets morsa
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-08-22 22:47
Tror knappast Milan lägger upp 40 miljoner för att köpa Ibra. Och det är det som krävs för att han ska gå, minst.
För mig är det enda som kan flytta på Zlatan att någon dum klubb(läs City) slänger upp 50 miljoner från fickan. Och det ju inte så troligt.

Äh, det är bara att inse. Zlatan stannar i år. Det verkar bara vara Milan kvar som är riktigt intresserade och jag tvivlar på att det har ekonomin för att ta över Zlatan.
Barcelona Espanaboy
2010-08-22 22:46
Ämne: Espanaboy

Fräch....
Vad gör du här? Är du inte välkommen längre på Puertan :)?
2010-08-22 22:44
Rambla

Hur mycket tror du att Milan kommer att bjuda (realistiskt)?

Det sägs även att Boriello ska till Barcelona som delbetalning. Bra eller anus?

Barcelona Barca4eva
2010-08-22 22:43
Riktigt bra artikel Mohamed.
RobertHansson16
2010-08-22 22:41
Espanaboy

Frächt
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2010-08-22 22:40
L.A.M

Pep gjorde 9 byten förra säsongen och spelare som Henrique, Montoya, Gai och Thiago fick en hel del speltid.
Räkna med något liknande i år då förutsätningarna är ungefär desamma och matchen mot Sevilla tog ut sin rätt på flera av VM-spelarna.
Barcelona Espanaboy
2010-08-22 22:39
Ja! 1-0 till Hercules!
Barcelona Rambla~
2010-08-22 22:39
Ämne: Rambla

Ryktet har....
Jo, men det är samma jävla visa varje gång när Milan är inblandade. De väntar och väntar, under hela sommaren visar de tydligt att de ej är intresserade. När det närmar sig slutet på fönstret så börjar de med sina "tapping up"-försök och sen kommer skambudet. Inte för att vi var bättre under Laporta att snacka vitt och brett officiellt när en intressant spelare skulle värvas (läs Cesc). Förhoppningsvis så slipper vi det i fortsättningen under Rosell som verkar vilja hålla saker och ting hemliga och bakom stängda dörra. Det verkar som om Rosell har kastat ut de som läcker information ur klubben.
Barcelona Espanaboy
2010-08-22 22:38
Ämne: Visas Joan Gamper-ma....
Jag tror inte att den visas på TV4 Sport. Visas den överhuvudtaget någonstans?
2010-08-22 22:34
Rambla

Ryktet har fått fart och det ser seriöst ut, till och med Allegri (Milans tränare) har uttryckt att han vill se Zlatan i Milan.

Frågan är om Berlusconi vågar trappa ner på botoxet för att finansiera köpet av Zlatan.
Annons: