/spanien/barcelona/forum/15524.aspx/spanien/barcelona/forum/15524.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2010-08-26 14:14
Ämne: Ämne: Jag tro....
Pep har principer, han vill inte uttala sig i media om det finns konflikter. Han vill i sådana fall lösa det internt. Till skillnad mot Zlatan och hans agent som gärna pladdrar på i media. Om det är omoget, so be it.

Zlatan ljuger!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-26 14:12
Sillyseason

Vad var det som var så omoget av Pep? "Dörren är öppen", är det vad som stör dig? Stör det dig att Pep inte torkar Zlatan varje gång han bajsar?

Barcelona Abbe.
Ämne: Ämne: Jag tro....
Det finns en skillnad på det inlägget och dem flesta andra här. Rambla avslutade med "påstår jag".
Barcelona NoGo™
Rambla~

Hehe ja det är ju bara att kolla på bilder från träningar osv så ser man att det inte stämmer, plus att de hade en middag för inte så länga sedan och mötet innan säsongen nu så.

Utspelet kommer väldigt lägligt nu när förhandlingarna med Milan är igång, har en känsla av att en viss Railoa har den del i det hela. Sorgligt att det blev så så här faktiskt.
Sillyseason
2010-08-26 14:10
Ämne: Jag tror att Zlatan ....
Och detta vet du? Okeeeeeej.. Pinsam du är. Ibra sa det, pep bekräftade det (på sätt & vis genom ett omoget svar).

Innan du sitter och säger åt andra att de bara "gissar" så kanske du borde granska dig själv lite.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-08-26 14:09
Jag sticker ut hakan och säger att trots trippeln och ligatiteln så är det faktiskt i år som Pep har fått en rejäl utmaning. Let's face it, Pellegrini och Schuster var bara temporära lösningar tills Mourinho (eller dylikt) skulle bli tillgänglig.

I år så får Pep möta en mästare, och ett lag som på pappret ser starkare ut än på många, många år. Alla storlagen ute i europa har blivit betydligt starkare, så vi får se om Pep har vad som krävs. Han tror på vissa principer och hittills har det funkat, men kommer det att funka i år?
Barcelona Rambla~
2010-08-26 14:06
Jag tror att Zlatan ljuger när han påstår att Pep bara har pratat med honom 2 gånger under 6 månader. Han blåljuger påstår jag!

There I said it! :P
Barcelona nosskirneh1
2010-08-26 14:03
Goliador

Bara för att man har vissa favoritspelare som man absolut inte vill se lämna så kan man inte argumentera emot vad laget har presterat sen Pep tog över. Tro mig, jag vill verkligen se att Zlatan stannar och vart han än säljs kommer det bli ännu en stor förlustaffär för klubben pga Peps taskiga hantering av spelarköp. Och den kritiken är befogad men sportsligt kan inte ens den mest negativa människa hitta något att klaga på!
Barcelona Rambla~
2010-08-26 14:03
Goliador

Nej, det är bättre att han sparkar iväg dem så långt det bara går. Ju hårdare, desto bättre. Heja Pep!
Barcelona Kulpakko
2010-08-26 14:02
Vi kan väl alla vara överens om att definitivt Messi har en plats i anfallet, ganska troligt att Villa tar andra platsen..då är det en plats kvar för Zlatan, Bojan & nyblommade Pedro! Lägg till att Iniesta är grym på kanterna. Jag skulle aldrig stoppa Pedros utveckling för att en dalande Zlatan ska få spela. Bättre att sälja och låta våra egna talanger utvecklas..Dessutom får vi pengar av Zlatan för ekonomin i klubben ev. en ny mittfältare..Vad tycker ni?
Barcelona Rambla~
2010-08-26 14:01
nosskirneh1

Pep sköter inte spelarköp. Han bestämmer inte vilka summor klubben ska acceptera när spelare köps eller säljs. Han är inte ens inblandad i affärerna. Jag tror inte att han ens nämner namn när han säger åt Txiki och numera Zubi just vilken spelare han vill. Ja förutom Cesc antagligen.

Det är mer korrekt är att påstå, de dyra spelarna Barca har gjort, vissa av dem har inte alla gånger lyckats så bra i Barcelona. Om det beror på Pep eller spelarna själv, eller andra omständigheter, ja det kan man diskutera i oändlighet om.
Barcelona NoGo™
2010-08-26 13:59
Ska bli så jävla(ursäkta) skönt om Zlatan försvinner så blir vi förhoppningsvis av med alla Zlatan fanboys.

Angående "bråket" mellan Pep och Zlatan så är det båda som gör fel, Zlatan som går ut och gråter inför media, smart nej! Det kommer ju väldigt lägligt nu när de ligger i förhandlingar med Milan haha.

Sen så måste Pep prata med spelarna så att dessa situationer inte uppstår. känns lite som dagis nivå på det hela faktiskt.

Som sagt längtar tills Zlatan lämnar så man blir av med alla fanboys, de kan ju vara de mest enögda *pip* som finns *suckar*
Barcelona Pep the King
¡Barça! - Crèma Catalana
Muahaha
Barcelona Goliador
Ämne: Den enda kritiken ja....
nosskirneh1...Du tycker inte att en tränare ska kunna få ihop individualister till ett lag istället för att sparka iväg spelare som inte är som alla andra??? Läs: Zlatan, etoo, ronaldinho
Barcelona Abbe.
2010-08-26 13:57
Att Zlatan helt plötsligt bryter tystnaden och säger som han säger i den mixade zonen måste betyda att han har stor tro på att det blir en affär.
Barcelona nosskirneh1
2010-08-26 13:56
Den enda kritiken jag kan rikta mot Pep är hur han sköter sina spelarköp. Ur ekonomisk synvinkel har agerandet på spelarmarknaden varit en total katastrof sen Pep tog över. I övrigt kan man naturligtvis inte kritisera honom, det är bara löjligt..
Barcelona Barca4eva
2010-08-26 13:53
Nu vet jag i alla fall att en Milan affär är på G

Ah vad ska man säga...
Barcelona Rambla~
2010-08-26 13:49
Gunners Freddie

Vilka citat? Pep ville bli av med Eto'o säsongen innan Zlatan kom tom. Det var inte snack om någon Zlatan utan bara den spelartypen. Det var då Pep ville ha Adebayor sas det. Dina sk citat skulle jag vilja se.
Barcelona ¡Barça! - Crèma Catalana
2010-08-26 13:44
Sluta spamma är du snäll, vi hörde dig första gången..
Barcelona ★Sami★
2010-08-26 13:35
Raiola största skiten. Zlatan som är tyst som en mus och vågar inte säga något till sin Agent när han fuckar Barca totalt.

Sparka din agent och prata med Guardiola som en man. Och säg jag vill stanna i Barca. Och kriga om en plats.
Spanien Gunners Freddie
2010-08-26 13:35
el Maestro!//

Ja och Barcelona går nu tillbaka till spelet man hade innan Zlatan kom.

Rambla//
För att Pep hade sin magkänsla när han inkluderade Eto i affären om att man behövde en stor stark anfallare. Finns citat på.

Raiola (Zlatans) gör allt för att komma ifrån situationen som uppstått i Barcelona och han gör sitt nu för att försöka se till att det ser ut som att det är Zlatan som vill lämna så hans status inte ifrågasätts. Det funkar uppenbarligen, har gjort det vid 3 tidigare övergångar.
Barcelona Criff
2010-08-26 13:33
Gud asså, folk här inne är skämmiga! Im out :)
Barcelona Goliador
2010-08-26 13:30
jag tror pep är konflikträdd. Han har en övertropå att alla måste sköta sig som helylle Xavi och iniesta(inget ont om dem) för att klubben ska vinna matcher. Hur kommer det sig att tex Bayern Munchen, med helt tokiga individer, går till cl final oftare än barca?? Det är för fan en tränares största uppgift att få ihop ett lag av ett gäng individualister, inte sparka iväg folk så fort det inte är som alla andra. Pep är ÖVERSKATTAD
Barcelona ★Sami★
2010-08-26 13:29
Raiola största skiten. Zlatan som är tyst som en mus och vågar inte säga något till sin Agent när han fuckar Barca totalt.

Sparka din agent och prata med Guardiola som en man. Och säg jag vill stanna i Barca. Och kriga om en plats.
Sillyseason
2010-08-26 13:28
Ämne: Gunners Freddie

I....
Aldrig skrivit att han är en dålig fotbolls coach, dåligt taktiskt eller liknande. Dock kvarstår FAKTUM att han är en dålig ledare. Inte ens prata med spelare om problem uppstår? hmm..
Barcelona Rambla~
2010-08-26 13:24
Jag skrev tidigare att Pep absolut inte är utan skuld, att han är en oerfaren tränare när det kommer till att hantera stora egon. Det är bara naturligt när han är så pass ung som han är och den korta tid han varit tränare.

Trots det ska inte spelare och framför allt inte deras agenter tro att de kan säga precis vad de vill och komma undan med det. Skicka ut packet bara, så fort som möjligt!
Barcelona Bojan-Krkic11
2010-08-26 13:22
Hoppas Ibra går och vi lottas mot Milan i CL... slutet på denna saga kan ni då räkna ut själva.
Barcelona Rambla~
2010-08-26 13:21
Sillyseason

Vilka "många" konflikter syftar du på? Berätta för oss är du snäll?
Barcelona el Maestro!
2010-08-26 13:20
Ämne: Rambla//

Men endå....Faktum kvarstår. Barca har spelat bättre med Zlatan på bänken.

Nu finns det dessutom en mördande konkurrens i anfallet i och med att Villa finns i truppen.
Zlatan gör sig bäst att ta sin pick och pack. Annars är det troligt att han kommer att sitta på bänken ganska ofta.
Han har fattat det verkar det som och tacka f*n att även hans agent har fattat det.
Barcelona Goliador
2010-08-26 13:19
Okej kan ni berätta för mig vilket beslut av de jag tog upp som var bra??
Annons: