/spanien/barcelona/forum/154.aspx/spanien/barcelona/forum/154.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Villa7
2017-09-05 23:16
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Inte bästa kvaliten men laggar inte iaf.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2017-09-05 23:13
@Pep - El Míster:

stream! Tack på för hand.
Barcelona Pep - El Míster
2017-09-05 23:11
Paulinho... Är han så dålig som folk säger? Ser bra ut i Brasilien.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Iniesta.70
2017-09-05 21:49
@Dûssel:
Tja, jag kan ju bara tala för mig själv men så länge Bartomeu ger oss ammunition när han skickar ut sitt artelleri av floskler och rena rama lögner så sätter jag gärna ut så många landminor och så mycket snubbeltråd som möjligt åt gubben. Nå, blev det tillräckligt klyschigt?
Barcelona Andresito
2017-09-05 21:43
O rei Paulinho är förövrigt kapten för Brasilien ikväll.
Barcelona Xavi #6
2017-09-05 21:40
@Vampíro:

Visst vill man att spelare hos Fc Barcelona ska lyckas men Andre Gomes är en av dom sämsta mittfältaren jag sett i en Barca tröja om inte den sämsta. Acceptera bara att han är en värdelös spelare som inte kommer lyckas i Barca för just nu tar han bara plats från Sergi Roberto, Samper och Alena.
Barcelona Dûssel
2017-09-05 21:39
Så vi alla vet att presidenten är både dålig och icke kompetet. Men vad får man ut med att sitta och nästa tävla i vem som skriver mest klyschiga kommentarer dag ut och dag in?.
Barcelona Andresito
2017-09-05 21:35
Neymars kommentar på en Instagrambild:

"Den här presidenten är ett skämt".

Kommentaren står fortfarande kvar om ni vill se själva. Kontot heter esporteinterativo.
Barcelona Rambla~
2017-09-05 21:27
Dessutom fortsätter han och ljuga om Coutinho-härvan. Envisas med att påstå Liverpool krävde 200m under sista dagen på fönstret. När alla vet att Liverpool inte ens har velat sätta sig ner och förhandla med Barca utan enträget hävdat att Coutinho inte är till salu. De ljuger bara för att de ska kunna säga, vilket de också nu gör, vi försökte allt vi kunde men Liverpool ville inte ge med sig utan krävde denna vansinniga summa. Vi beslöt oss därför att ta vårt förnuft till fånga och dra oss ur förhandlingarna då vi inte vill medverka till denna galenskap. Allt för att glorifiera sig själva och framstå som förnuftiga och tänka på klubbens bästa rent ekonomiskt. Det är så genomskinligt att det blir löjligt. Istället kan de ha fördärvat Coutinhos hela Liverpool-karriär tack vare sättet hur de har skött hela den här soppan även om Coutinho självklart har ett eget ansvar och borde agera efter eget huvud och inte gått med på Barcas strategi.
Barcelona Villa7
2017-09-05 21:18
Stream för er som vill luta tillbaka och se en chill match (Spanien-Luxemburg). Urusel linjeman dock haha.
Barcelona el Flaco
2017-09-05 21:11
I Deportes Cuatro (05:50-07:20 i länktipset) gick man ut på gatorna i Barcelona och frågade de vad de tyckte om Bartomeus senaste intervjuer, framförallt om Messis kontrakt, och det positiva är att de inte tror på ett ord han säger och verkar trötta på ledningen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2017-09-05 21:00
Tror inte att ni kommer hitta en enda cule i världen som inte drömmer om, önskar och vill att en Barca spelare ska lyckas, dominera, utvecklas och ta över sin position som den bästa i världen. Finns inte ens 0.0000001 av dem. Men spelare som Gomes visar inte ens någon teknik, spelförståelse, svagaste i närkamperna i La liga, sidledspassningar, bara snabbare än Busquets i laget, tror inte ens jag har sett honom tackla någon och vinna bollen tillbaka, visst har han en farlig skott med. Not! Självklart vill vi alla att han ska lyckas lik alla andra Barca spelare men kom igen! Lås inte ljuga för varandra. Om du frågar är han vår minsta problem. Vi har ledningen och en tränare som redan nu bänkar varje spelare som visar framfötterna. Jag säger till mig själv! Jag tar gärna 2 mellan säsonger bara den här ledningen blir fängslad och betalar böter till Barca.
Barcelona 100% AntiMadridista
2017-09-05 20:51
@Vampíro:

Jag vill också att Gomes får en chans i år. Folk hugger till direkt men att anpassa sig till Barcas spel är inte så lätt och vissa behöver öite mer tid. Det är flera som har berömt honom, till.exempel Ronaldo.
Barcelona Iniesta.70
2017-09-05 20:48
Ja, nog har vår "käre" Bartomeu tagit ett sjumilakliv i helt fel riktning alltid....och för att få till några "myrsteg" åt rätt håll så apportera han iväg Pep Segura att jaga sin egen svans. Ja, ska bli jävligt intressant att höra vad "Hound-dogen" " Pep har att säga till El Presidente när han väl hinner ifatt och sitter och tuggar på sin egen svans....ja, det blir väl Fernandes som blir portad och får sova i hundkojan. Så medan de flesta i ledningen försöker fibbla loss sina fingrar de fastnat med i transferfönster- debaklet så drog Bartomeu La Masia kortet! Visst, ingen gick på hans skottfint om , ja,åtminstone i hans fall en hejdundrande ofrivillig satsning på våra egna. Jo, jag hade suttit och väntat på att just den obligatoriska nödlögnen skulle dyka upp. Och den kom, lagom till morgonkaffet. Så, visst seglar vi utan kompass alltid. Men på det sportsliga planet så kan vi iallafall alltid trösta oss med att vi alla kan navigera oss efter stjärnkonstellationen "Leo". Ja, åtminstone till januari... Ja, sen vill jag gärna tillägga att jag föredrar "takten" 4-3-3. framför 4-3-2-1 eller allt annat som kan få oss att tappa rytmen . Japp, en baskagge och två virveltrummor som dundra på. Men vad vet jag, jag har ju förespråkat en ostämd Alena och en brasse som tydligen inte hade tillräckligt med samba i kroppen och blev förvisad till Nice. Så visst, mitt band får väl fortsätta harva i garaget....
Barcelona oocbgb
2017-09-05 19:53
Matchen mot Lichtenstein, sänds den inte nånstans?
Barcelona Vampíro
2017-09-05 19:51
Jag har egentligen aldrig tagit upp det här men är jag måste nog vara den enda som tror att André Gomes kan bli lyckad i Barça. Jag bör inleda med att säga att jag knappast tycker hans första säsong var bra på något sätt men det känns som att han, ganska orättvist, blivit symbolspelaren för ledningens horribla sätt att hantera klubben under senaste året. Han kom in i en ganska svår säsong och fick visserligen jävligt många chanser utan att imponera men jag vill ändå tro att det finns nått att hämta där. Som sagt baserar det inte på någonting spelmässigt egentligen utan går mer på "feeling" för att använda ett Pep-uttryck. För det var inte alltför länge sedan jag tyckte att Sergi Roberto var en av de abdolut sämsta spelarna jag sett i Barça, det vänder snabbt. Jag väljer att tro och hoppas på Gomes, större mirakel har skett.
Barcelona Junta Dimision
2017-09-05 19:45
@Rambla~:

För att sammanfatta det i ett ord, nepotism.
Barcelona Barcadinho.
2017-09-05 19:35
Det där kallas för en säkerställd politik :P
Att välja en utredare som ska utreda samma bransch han/hon själv kommer ifrån.
Finns hur många såna exempel som helst inom politik.
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2017-09-05 19:19
Komedi på hög nivå från ledningen. Pajkastning och bortförklaringar

Bartomeu: "The club is OK, the work this board has done in seven years has placed the club in a good situation" #fcblive

Bartomeu: "There's some pessimism, which we have to stop. With Semedo, Paulinho, Deulofeu and Dembele. The team is more competitive."

Bartomeu: "We're a board who have dedicated ourselves to management, with a club that leads the way in income and revenue" #fcblive
Barcelona Rambla~
2017-09-05 19:18
Pep Segura den som ska utreda? Vilket skämt! Det är ju för fan han som är en av de största anledningarna till roten av allt ont i klubben när det gäller det sportsliga. Han ska ut ur klubben med huvudet före. Hur fan lyckades han nästla sig in i klubben?
Barcelona the cameroonians
2017-09-05 18:47
Så förvånande att Bartomeu gjort en, ja Bartomeu. För det är samma strategi som vanligt. Använder Sport och MD för arrangemang sprida falsk information, skyller alla eventuella brister och misstag på andra och som grädde på moset säger han att vi har ett bättre lag dem här säsongen och därigenom sätter enorm press på Valverde att vinna (fler) titlar. Stackars den sate som kommer få äran att städa upp efter det kaos den gamle ormen skapat i klubben tillsammans med sin föregångare. Men men, snart är det matcher var tredje dag igen så då kan vi åtminstone delvis fokusera på det sportsliga igen. Hoppas Roberto får starta istället för Rakitic, och jag håller tummarna för att Gomes och Paulinho inte är större variabler i Valverdes mittfältsekvation.
Barcelona el Flaco
2017-09-05 18:04
Så ska Pep Segura, en man som redan klantat sig under sommaren och varit en del av Barças strukturella problem i den sportsliga planeringen, nu vara den som ska utreda vad som har gått fel? Låter som et skämt i mina öron. Verkar som att alla i styrelsen försöker tävla om vem som kan komma upp med den mest IQ-befriade idén.

Jag hoppas att Messi väntar med kontraktsförnyelsen tills efter misstroendeförklaringen. Bartomeu vet mycket väl att bilden med de två tillsammans där de signerar det nya kontraktet kommer förbättra hans image. Han praktiskt taget dreglar efter att få göra det. Hoppas att Messi också vet om det och inte gör det äcklet några tjänster.
Barcelona Barca Barca
2017-09-05 17:58
Junta Dimision Känns bra att Bartomeu gör sådär. Han gör bort sig ännu mer och får ännu mer folk emot sig. Situationen är ohållbart, snart måste det börja hända grejer.
Barcelona Junta Dimision
2017-09-05 17:08
"Master Plan" :- Due to issues within the Board members, Bartomeu will appoint Pep Segura to handle & develop the Sports team. [MD]

Hade ingen aning om att en kunde bli illamående av att läsa en mening...
Barcelona Davids3
2017-09-05 16:27
@Katalano:

Absolut.
Barcelona Katalano
2017-09-05 16:25
Davids3

Kom ihåg att alltid skriva ut källor när du citerar, oavsett vilken källa det är, enligt forumets regler.
Barcelona Davids3
2017-09-05 16:11
@Barcadinho.:

Vet inte om det duger för dig men källan är RafaelH på fb.
Barcelona Barcadinho.
2017-09-05 16:06
@Davids3:

Har du en källa ? Är det nån bloggare ?
Barcelona Cule4life
2017-09-05 16:01
@Alvés - Por Que?:

Ajt thx för svar. Förstår helt ärligt inte varför Alena är med A laget. Rafinha skadad. Valverde verkar inte räkna med Turan och Gomes. Kvar finns Sergio Iniesta Roberto Rakitic Paulinho. Det finns helt klart plats för Alena.
Barcelona Alvés - Por Que?
2017-09-05 15:56
Cule4Life

Iniesta.
Annons: