/spanien/barcelona/forum/15333.aspx/spanien/barcelona/forum/15333.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2010-09-19 01:21
alltså måste man vara medlem med annan "rank" för att kunna rösta (bra /dålig) menar ni eller?
Barcelona Barca-nist
2010-09-19 01:18
addeh

Pepe fick 1 gult men jag håller med om att Carvalho och C.Ronaldo skulle ha fått minst 1 gult pga glidtacklingen bakifrån och filmningarna!
Men i stort sett så var det ganska jämn match.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2010-09-19 01:16
Ämne: Hetfield, Gonzalez_B....
Det finns en klubbforum(barca) som handlar om det du just påpekade, höja nivå.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-19 01:11
Hetfield, Gonzalez_Barca

Era idéer låter bra, men aningen komplicerade då det skulle bli en fråga om demokrati i forumen. Jag skulle dock inte ha några problem med det, det kan bli en positiv grej också då fler skulle sträva efter att få denna "privilegium", per automatik skulle nivån på forumet höjas. Har dock väldigt svårt att se det här förslaget gå igenom.
Atlético addeh
2010-09-19 01:06
Måste i ren ilska kommentera domaren i matchen mellan Real Sociedad och Real Madrid. Hur mycket är det egentligen tillåtet att favorisera ett fotbollslag? Mannen som har ett namn jag inte känner till, borde allvarligt talat inte få döma fotboll på så hög nivå. Fast med tanke på den låga domarnivån som råder i Spanien finns det väl förmodligen ingen bättre. Både Pepe & Carvalho borde fått minst, notera minst, ett gult kort vardera. Usch!

Att Cristiano Ronaldo dessutom är världens mest orena fotbollsspelare som ramlar så fort något kastar ett sandkorn på honom är en annan femma.

Förhoppningsvis får vi se riktig underhållning imorgon kväll.
2010-09-19 01:04
Ämne: LaSagradaFamília

....Tror att SF högsta hönsen vill se Många inlägg om dan med bra innehåll, än få inlägg med bra innehåll
glöm ej att SF är komercielt sajit och är beroende av klikar.
Barcelona LaSagradaFamília
2010-09-19 01:02
Jaha, men då är det väl lugnt antar jag. Jag vill bara inte att det ska vara som på en engelsk fansida där man ser vettiga inlägg få -70~ för att de är "obekväma".
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-19 00:59
LaSagradaFamília

Återigen, det är bara de gamla "rävarna" i forumet som får äran att göra det, så oroa dig inte över sånt.

Hellre få inlägg med bra innehåll än många inlägg med lite innehåll.
Barcelona LaSagradaFamília
2010-09-19 00:58
Dessutom kommer bara populistiska inlägg att få tummen upp, ingen kommer gilla om man skriver "vi var inte bra idag alls, men vi hade tur" eller liknande. Då kommer forumet fyllas av "Messi!" "GOL!! HAHA" etc
2010-09-19 00:55

Gilla/ogilla knappen kunde man utnyttja en gång per inlägg för att minska ner antalet, men för den delen skulle så skapades för lite inlägg.

Forumet tappar sin charm..! min personliga åsikt
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:52
Antingen blir det vi som vinner CL eller ett engelskt lag.
Barcelona älskabarcelona
2010-09-19 00:51
Madrids spel är lika ful som Özils ögon . Så tråkig som dom spelar så höll man på att somna framför tv:n . Kul för dom som vann matchen med lite tur , men ja är övertygad om att Madrid inte kommer ta hem CL med detta värdelösa lag .
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:50
Gonzalez_Barca

Men då får jag inte tumma! =,(
2010-09-19 00:48
Gud är störst

Skribenterna, "moddarna" och de i redaktionen ska givetvis få förtur.
Resten av oss dödliga får kämpa om en plats bland er :P

Jag tycker att det är klockrent, även om systemet är kanske en aning komplicerat för de som tar hand om svenskafans.
Samma system används i bl.a. "torrensajter" där desto mer man laddar upp, desto högre upp i hierarkin går man.
Barcelona Gonzalez_Barca
Gud är störst!

Medlemskap i minst 3 år, och minst 1500 inlägg vore nog tillräckligt eller?
Barcelona Barca4eva
Gud är störst! - Pep el rei!

Håller med...blir nog bara mer problem om allt det där skulle fixas =P Bara att släppa det i guess
2010-09-19 00:47
Hetfield

Ett till problem dyker upp då, vem ska få bestämma vilka "seniorerna" är och vad ska kriterierna för en "senior" vara? Många faktorer som spelar in.
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:43
Nu när man tänker efter så kan det bli för lite inlägg jo :O
Barcelona Gonzalez_Barca
"Sen så var Inter mycket bättre er spelmässigt de 3 första ligamatcherna förra året."
Eftersom jag nämnde det så valde jag att ta med era klassiska ursäkter för att jag vet att du/någon skulle nämnt det som ni gjort de senaste säsongerna.
Sen så gick vi ut som förlorare med minsta marginal, no biggie.
En sak till, vafan har Inter med er att göra? Förutom Mourinho? Sen att jämföra trippel-Inter med dagens Madrid är komedi.
Men om man gör "gilla och ogilla" grejen bara för laget medlemmar så kan det väl funka.

Eller (!) att man ger den rätten till de som har förtjänat det. Jag vill inte att en p12 som har börjat raka sig ska få tumma ner allt och alla.
Jag menar att "seniorerna" i forumet ska få rätten att tumma ner och tumma upp, sen om andra har fått en viss mängd tummen upp så flyttas de upp i rankingen och kan få göra det själva.

Komplicerat men fiffigt.
2010-09-19 00:40
Ämne: Ämne: Mr Balo....
You had me at "sedan skapade för lite inlägg i olika forumet pga alla ville bara Gilla/ogilla och glömde att skriva nåt själva.". Är inte så överraskad, ett bra beslut att det togs bort.
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:38
Barca-nist

Släpper det gärna =)

elbraco

Det är något som inte borde vara svårt tycker jag =)
Real Madrid Sant Iker
2010-09-19 00:37
Ämne: Ämne: Ämne....
Vad e viktigast att ni hade lekstuga eller gick ut som förlorare från kampen? Vart fan står det att jag nämnt om våran tränare?
2010-09-19 00:37
Ämne: Mr Baloo-Gonzalez.
....
Första veckan så handlade bara om gilla/ogilla knappen, alla inlägg som skrevs handlade just om knappen, det skapade en vis irritation, sedan skapade för lite inlägg i olika forumet pga alla ville bara Gilla/ogilla och glömde att skriva nåt själva.
men det testades och blev aldrig permanent, saknar vi gilla/ogilla: Nej.
elbraco
2010-09-19 00:34
När det ändå diskuteras uppgraderingar på forumet vill jag önska en "klistrad" artikel (som den om Xavis väg till Barcas meste spelare) där man kan klistra in streamlänkar m.m. inför varje match.
Barcelona Barca-nist
2010-09-19 00:34
Barca4eva

Men gud , att ni ska göra så stor grej av det jag skrev!
jag menade att Att han ska nämnas som rubrik trots dåliga spelet.
släpp det bara!
2010-09-19 00:32
Mr Baloo-Gonzalez.

Jaså? Vad var problemet då?
Barcelona Barca4eva
2010-09-19 00:31
Barca-nist
"Jag undrar vad de såg för match?
Jag tror inte ens Real fans håller med detta!"

Det som stod i artikeln var det som hände under matchen..de sade aldrig att Real eller Ronaldo spelade bra.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-19 00:31
Hetfield

Jag "gilla" det :)

Föresten, är det någon som vet när SF kommer att ändra sin design? Vart snack om de för ~2 veckor sedan, men inte hänt något.
Barcelona Gonzalez_Barca
2010-09-19 00:29
Ämne: Ämne: JAG LÄN....
Vi hade ju lekstuga med dom 2 matcher på Camp Nou, sen att de "förnedrade" oss med sin Chelsea taktik är en annan sak.. Sen så var Inter mycket bättre er spelmässigt de 3 första ligamatcherna förra året.

Och kom inte med snacket, aah vi har ny tränare aah ny spelsystem bla bla. Vafan sluta byt tränare då om ni alltid måste använda det som ursäkt för att ni spelar så uselt.
Annons: