/spanien/barcelona/forum/15312.aspx/spanien/barcelona/forum/15312.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElTriplete
2010-09-21 21:20
Hetfield

Kan bli jobbig match mot Bilbao.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-09-21 21:18
Löjligt att ge straff där...

Nivån på domarna i Spanien alltså.
Barcelona ElTriplete
2010-09-21 21:14
placeboefecto

Trevligt, visar vilken sorts människa du är. Så lågt sjunker man inte, jag blev aldrig glad när Ronaldo skadade sig, eller Kaka för den delen. Men stick tillbaka till Puertan och glädjs över att slippa se Messi sätta skräck i Madrid i minst två veckor.
Real Madrid placeboefecto
2010-09-21 21:12
P.S jag blir bara glad när Messi blir skadad, hoppas att han bryter benet eller nåt att han blir borta så länge det går.

Fyfan vad tuff du är, mår du bra efter att ha sagt det här? Hoppas spärren får dig att må ännu bättre. /moderator
Barcelona ElTriplete
2010-09-21 21:12
placeboefecto

Men herregud...
Real Madrid placeboefecto
2010-09-21 21:11
Nee Ujfalus borde få 20 matcher, eller varför inte att han inte får spela fotboll mer. Haha ni är roliga.. ta en titt på Alves tackling..
Barcelona LaSagradaFamília
2010-09-21 20:56
Jag såg nyss första halvlek av Bilbao - Mallorca... Muniain imponerar enormt, dribblar lite som en ung Messi (fast inte med samma ben-snurr). När jag tänker efter är det väldigt likt Gerard Deulofeus spelstil i Juvenil A, fast mer moget.
2010-09-21 20:52
Det är väl helt okej, även fast jag helst hade sett 3-4, kanske 5 matchers avstängning. Han försöker inte skada men tacklingen är ändå ful, bara tur att Messi inte skadar sig värre.
Barcelona NoGo™ - Krkic #9
2010-09-21 20:32
Två matchers avstängning på Ujfalusi. Inget snack om att han förtjänar det och jag hade ju inte klagat om han fick ett par till men men.

Vad tycker ni om straffet? För lite eller lagom?

Se länk
Barcelona Espanaboy
2010-09-21 20:29
Är det någon sida ni rekomenderar att köpa biljetter på till Champions League-matchen FCK-Barca i Köpenhamn? Har letat och letat efter biljetter, men har bara hittat biljetter som kostar 3000 kr st. Finns det inga biljetter som kostar mellan 500-1000 kr?
Barcelona 1.70-ligan.
2010-09-21 20:17
Två goda nyheter från Sport!

Hur mycket sanning det ligger bakom dem återstår att se, men de skriver alla fall att Nolito kan vara aktuell för A-laget imorgon mot Sporting Gíjon.

Den andra nyheten som jag tvivlar desto mer på, är att Messi endast missar två matcher.
2010-09-21 20:14
Ja, men matchen mot Bilbao kan bli tuff! Jag hoppas Bojan får chansen nu imorgon, de kan ha Iniesta på bänken och byta in honom om spelet inte funkar. Då har vi ändå 2 "anfallare" på bänken och Bojan får speltid
Real Madrid Real Madrid (L) Ronaldo
2010-09-21 20:10
Tänkte bara säga tack till Mattias som tog bort min spärr härifrån! Skönt att få kunna skriva härinne igen efter ett tag.

Jag såg matchen i söndags när Messi blev stämplad. Det är helt sjukt hur han kan "bara" kan vara borta i 2 veckor(?), efter tvbilderna såg det ut som att han skulle bli borta ett bra tag. Bra besked för er :)
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-21 20:02
AndreD

Hehe nejdå, oroa dig inte jag blev inte uppretad alls, kände själv att jag lät som en kärring som bara klagar när jag läste mitt inlägg för mig själv. Det var bara en liten påpekning.
AndreD
2010-09-21 19:59
Ämne: Härlig bild:)....
Det där kan misstolkas :)
Barcelona ★Sami★
2010-09-21 19:57
Hetfield- Megan Fox is a dude
Tänkte fråga dig en sak. Du sa här om dagen att du stremar sen tar du en sladd till tven och kollar där ifrån. Från vilken sida stremar du ifrån? När man förstorar bilden blir inte kvaliteten sämre?

Har du HDMI sladd?
AndreD
2010-09-21 19:49
Ämne: AndreD

Vad är fel....
Jag skrev det för att han har gjort det flera gånger innan, och inte bara för reklam. Skit samma glöm det. Var inte meningen att få er uppretade.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2010-09-21 19:28
AndreD

Vad är felet med att påminna andra om forumreglerna? Speciellt nu när dessa saknas (bara tillfälligt). Vi (moderatorer) behöver hjälp ibland då vi inte kan hålla koll 24/7, om någon då kan säga till är bara positivt. Du gör inga fel Gonzalez, det uppskattas. :)
Barcelona Abbe.
2010-09-21 19:19
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Tycker du det är att kasta sten i glashus när man blir irriterad på en spelare som på ett brutalt och onödigt sätt skadar våran spelare? Om du bläddrar i arkivet så kan jag nästan garantera dig att folk tyckte Alves tackling mot Racing Santander var vårdslös och ful, men det hör inte hit.

Ujfalusis tackling idag blir, som tidigare skrivet, knappast mer ren för att någon annan spelare tillbaka i tiden gjorde en ful tackling.

Självklart, skador tillhör sporten, utvisningar också. Jag själv uppmanade skribenter här på forumet i stridens hetta att lugna ner sig när man skrev saker som "han borde dö", alternativt "hoppas hans mamma dör" (ja, någon pajsare skrev faktiskt så).
Real Madrid Radical - La Armada Blanca
2010-09-21 19:14
Ämne: Ämne: Ni är i....
Han kanske menar att man inte ska kasta sten i glashus? Ta en titt på era spelare först, ge dem samma kritik som ni ger andra spelare. Självklart förstår jag om man inte är helt neutral när det handlar om ens egna spelare som skadar spelare eller blir skadade men försök hålla en sansad nivå.

Ni får Ujfalusi att framstå som ett odjur som angripit ett barn och som bör avrättas. Fotboll är en fysisk sport och olyckor händer. Folk ska inte halshuggas för det.
Barcelona Abbe.
2010-09-21 19:05
Ämne: Ni är inte fläckfria....Jag har aldrig förstått mig på det där snacket om att man inte ska gnälla på X för att Y, som i det här fallet tillhör ens favoritlag, har gjort en ful tackling.

Va fan, Ujfalusis tackling blir väl inte mer regelrätt för att Alves har spelat tufft? Begriper mig inte på det där alltså.

Edit: Tjecken fick för övrigt två matchers avstängning.
Barcelona Barca4eva
2010-09-21 19:02
1 & ONLY MADRID

Tänker inte försvara Alves nu men vill bara påpeka att han träffade bollen först, alltså hann han dit. Den där kan inte jämföras med Ujfalusis tackling...men som sagt så försvarar jag inte Alves och säger att det där var väldigt dumt trots allt.
Barcelona sabit
2010-09-21 18:57
de visar inte barca på canal + imorgon :(
Real Madrid 1 & ONLY MADRID
2010-09-21 18:56
Ni är inte fläckfria heller, glöm ej detta innan ni total kränker Tomas Ujfalusi! Se gärna länk.
Barcelona ★Sami★
2010-09-21 18:50
Härlig bild:)
Barcelona teddycule
2010-09-21 18:39
Kanske har tagits upp redan, men vrf går det inte att tippa gijon-matchen?
Barcelona Gonzalez_Barca - Hata Ujfalusi!
2010-09-21 18:00
AndreD

Jag är civil polis ;)

Nej men det är irriterande att se "justZlatan", "bästaoddsenonline" osv hära.. Klart man påminner de om reglerna, som inte finns där uppe just nu så att de inte gör om det i framtiden.
Barcelona L.A.M Nr 10
2010-09-21 17:54
Abbe

Även om Nolito får plats i truppen tills imorgon så lär han inte få någon speltid såvida inte någon av våra andra anfallare(gud förbjude) drabbas av en skada likt Messi.

Hoppas verkligen Bojan får starta några matcher nu. Det känns som att han måste ta ett kliv i sin utveckling den här säsongen. De matcher han har spelat den här säsongen hittils har han inte riktigt imponerat så mycket på mig. Men hoppas han får spela lite nu och göra några baljor.
AndreD
2010-09-21 17:50
Gonzalez måste du leka polis hela tiden? :P
Barcelona Gonzalez_Barca - Hata Ujfalusi!
2010-09-21 17:45
Foxy163

Ingen reklam är tillåtet här!
Annons: