/spanien/barcelona/forum/151.aspx/spanien/barcelona/forum/151.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Azulgrana!
2018-09-23 23:34
Petersays Vet ej om vi tänker på samma domare men den perioden tänker jag direkt på domaren med jävligt taskig hårlinje samt krull på det också haha! Han kunde vara riktigt jobbig, stod alltid i centrum kändes det som.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona petersays
2018-09-23 23:30
Vi har ju haft flera såna domare genom åren. Försöker komma på ett namn men lyckas ej. Ca 2007-2010?
Barcelona FCB_Messi
2018-09-23 23:13
Alla som har följt Barca länge borde veta om att mateu lahoz och gil manzano är de två mest sämsta tänkbara domarna för Barca . Borbalan kan också slängas in i den kategorin. Så äckligt att se , så jävla äckligt .
Barcelona Unicef1983
2018-09-23 23:08
Vad är det för match du sett? Sätt dig och titta på matchens första 60min igen. Att han går runt nere vid mittcirkeln och rör till det gör ingen glad som oftast faktiskt, förr gjorden han det bra då han satte upp farten därifrån. Var har jag nämt något om hand defensiva ansvar?
Barcelona wallmannen
2018-09-23 23:08
Med tanke på utvisningen får man väl vara nöjd med en poäng.
Barcelona Pep - El Míster
2018-09-23 23:03
Arthur ska ju spela istället för Rakitic till höger på mittfältet. Det är där Xavi spelade mestadels. Coutinho tar Iniestas roll. Men likt förra säsongen för Coutinho så spelas Arthur på fel position. Orättvist. Jaja, en plattmach främst pga. utvisningen. Valverdes byten/laguttagningar är inte heller speciellt förtorendegivande. Blandade känslor just nu.
Barcelona The Octopus of Badia
2018-09-23 23:02
Resultatet till trots så gör vi en väldigt fin insats spelmässigt, trots en match mindre 55 minuter. Fortsätt på den här vägen.
Barcelona Culés
2018-09-23 23:01
Håller helt med Legend Puyol. Messi får mer än gärna skita i allt som heter hemjobb för att spara allt sitt krut till det offensiva, en så pass bra spelare ska inte slösa bort energi till defensivt arbete. Det må se slött ut när han bara vandrar omkring men det är värt det
Barcelona Alltid min legend , Puyol .
2018-09-23 22:58
@Unicef1983:
Fattar noll av vad du menar. Vill du att Messi ska vara sittande defensiv mittfältare? Vinna bollar ? Varje gång han får bollen sätter han fart och skapar magi. Han är helt otroligt bra ikväll och visar både ilska och känslor . Vet inte vad man mer kan önska av en spelare som redan rör sig överallt på planen. Folks krav på han är helt insane, hur mycket har han inte skapat själv ikväll? Ribbskott, två till tre frispelningingar , mål och mycket mer. Att Messi sparar sig ibland defensivt är ett litet pris för hans offensiva kreativitet han ger ständigt.
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2018-09-23 22:55
@II Barça II:

Han spelar så för att VV har misshandlat han psykiskt. Vad än han gör så blir han sönder bänkad ändå.
Barcelona Unicef1983
2018-09-23 22:52
Kolla inställningen på Messi, går och väntar i 60min på att någon ska sätta fart. Coutinho måste starta alla matcher, det är han som får fart på laget. Jag är så irriterad på Messis nonchalanta agerande, verkligen ingen kapten. Många gnäller på Piques fokus i vissa situationer med all rätt, men Messi har 100ggr sämre inställning och saknar en Puyol som tar han i örat.
Barcelona Damon2022
2018-09-23 22:51
återigen NÄR ska suarez börja göra mål. De känns som 2.0 benzema
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2018-09-23 22:49
Domaren var riktigt dålig, Men Lenglets armbåge var det som gjorde skillnad på en total överkörning och poängtapp.. Messi hade gjort minst hattrick.

Suarez och Messi sprang och slet men hade oflyt med sista passen/skottet.

Pique var dålig men gjorde iaf ett mål. Jaja synd att inte 3an satt för det hade varit en moralboost och en käftsmäll till domarkåren.
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-09-23 22:48
Allt såg bra ut tills vi gör 1-0, med valverde innebär det att direkt lämna initiativet till motståndaren. Då blir det som det alltid blir att spelarna får kriga och skita i finliret.
2018-09-23 22:46
Vilken kvalité den här truppen har jämfört med förra året. Konstig rotationer av VV på mittfältet. Jag vet att han alltid kommer bli kritiserad för sina laguttagningar oavsett vilka han startar med. Men det känns som att med det fantastiska mittfält vi har på pappret borde det räcka att rotera en mittfältare per match för att behålla stabilitet och säkerhet samt fasa in nya spelare en i taget. De senaste tre matcherna har han rockat om mittfältet helt. Vidal och Arthur såg bra ut men aningen ur position delvis, inte alls konstigt då det är deras första starter..
Barcelona Dreamteam09
2018-09-23 22:45
Lenglet vem hade scoutat honom? Kör hellre med Veermaleen.
Barcelona Kubala.
@Cúles:

Mateu Lahoz och Gil Manzano. Så länge dessa två domare dömer matcher, så kan du vara säker på flera domarskandaler.
Barcelona Damon2022
problemet är att laget chillar för mkt. Man tror man kan slå lag på halvfart. De funkar inte så, kolla Liverpool dem ångar på varje match.
Barcelona DM1982
2018-09-23 22:44
3 minuters tillägg på en extremt tidsödande halvlek från Girona, starkt av domaren. Känns som det roterades lite för mycket, lägg till en Pique som spelade för Girona idag stundtals så kan man bara vara nöjd med en poäng. Utvisningen var hård, gult kort på sin höjd.
Barcelona II Barça II
2018-09-23 22:43
Semedo är en stor besvikelse, fortsätter det så här bör han lämna till sommaren. Bidrar till absolut ingenting.
Barcelona Cúles
2018-09-23 22:43
Första domarskandalen mot oss redan i hamn
Barcelona Infinit8Don
2018-09-23 22:39
Jahop. Det var de det.
Barcelona Andreas FCB
2018-09-23 22:38
Hahaha, 3 minuter.

Det här är en domare ute på ett uppdrag.
Jösses vad uppenbart.
2018-09-23 22:35
Alba är utan tvekan en av världens bästa ytterbackar, men hade han satt hälften av alla lägen Messi serverat honom hade han landat på 10,15 mål per säsong. Måste vara utan tvekan den spelare som bränner mest lägen som Messi serverar. Med det sagt tycke jag fortfarande han är en makalöst bra vänsterback, men herregud vilken värdelös avslutare han är , om han ens kommer till avslut...
Barcelona Cúles
Domaren dömmer bort oss totalt den här matchen trots att VAR finns
Barcelona Smogen
Jävla vidriga domare. Har ogillat den fuskaren i flera år. Det
Barcelona Infinit8Don
2018-09-23 22:34
Seriöst domarjävel......
Barcelona Vítor Borba Ferreira
2018-09-23 22:31
Haha Coutinho flippa ut på Alba han va helt fri mongot passar Messi. Det enda som fattas är att han ska hålla hans ficka också.
Barcelona Unicef1983
2018-09-23 22:31
Messi kan inte göra något i fart längre. Backarna joggar ikapp honom.
Barcelona Infinit8Don
2018-09-23 22:26
Detta ser inte ljust ut.
Annons: