/spanien/barcelona/forum/15007.aspx/spanien/barcelona/forum/15007.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sam
2010-11-29 12:24
Tragiskt att mitt tidigare inlägg skulle bekräftas inom 2 minuter med inlägget nedan.
jeffren
2010-11-29 12:22
Saken är den att det finns alltid folk som ska vara så jävla duktiga att kommentar vad andra personer skriver,bara för att dom själv har dåligt självförtroende

Sedan tippar jag på att många här inne som tror att dom är så jävla bra och kan så jävla mycket om Barcelona INTE ens är medlemmar i klubben

Detta är ett forum där man ska visa sina känslor för sitt lag och sitt HAT mot framförallt Madrid för så har det alltid varit och kommer alltid att vara

Till:: Hetfield- Megan Fox is a dude:Du är säkert en sådan mes som inte vågar visa dina känslor utan du håller dem inne

Visca Barca

Håller med dig:Pep the King
Barcelona Sam
2010-11-29 12:20
Hatmatch?

Suck...
Folk vet så lite om livet och fotboll. Tragiskt. Men vem bryr sig om slammet under ytan.

Personligen orkar man knappt läsa här, utan man bara scrollar igenom för att se om någon som brukar skriva med substans har skrivit ett inlägg.

Tycker också att moderatorerna har verkligen legat på latsidan den senaste månaden. Varför utser ni inte fler, Red?
Barcelona .Sami.
2010-11-29 12:18
När stenkastningen fortsatte träffades en medlem ur Madrids säkerhetsstab i rygg och huvud, men inga allvarliga skador rapporteras.
Barcelona Pep the King
2010-11-29 12:11
jeffren
Det finns konstiga människor överallt. Kom igen Barca!!!!
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-29 11:53
jeffren

Det här är ett forum för diskussioner, inte en jävla hejarklack. Vill du heja på laget och ropa onödiga saker så kan du dra till Camp Nou och skrika arslet av dig.

Helt IQ befriat att bara skriva onödiga oneliners.
Det här forumet sjunker som ett skepp tack vare vissa.
Barcelona ElTriplete
2010-11-29 11:50
jeffren & Pep the King

Och därför ska man hålla på och bombardera forumet med "MADRID CABRON"? Jag håller med Hetfield här, bidra med någonting vettigt och konstruktivt.
Barcelona Barney S
2010-11-29 11:44
Buenos dias!

Dags att dra till Camp Nou!!!!

Visca Barca!
Barcelona Kim ★
2010-11-29 11:44
Härlig attityd, Jeffren. Vad är grejen med dina påhopp?
Barcelona ElTriplete
2010-11-29 11:33
niklash

AlvEsp (på SopCast eller Veetle) brukar funka bra, och det kommer säkert dyka upp bra streams ikväll med tanke på att det är nog den (enda) stora matchen som spelas ikväll. TunisiaTVHD är också bra.
Länktips: www.myp2p.eu
Barcelona Pep the King
2010-11-29 11:30
jeffren
Exakt!
jeffren
2010-11-29 11:28
Svar till:Hetfield- Megan Fox is a dude

Vad snackar du om??? idag är det ingen annat än en hat match det borde du veta om du håller på Barcelona

För mig som medlem är det hat match och inget annat,, eller du är inte medlem? då kan jag förstå att du inte vet bättre shit alltså vilka människor det finns
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
2010-11-29 11:17
Seriöst, vad har hänt med forumet? Rad på rad av substansfria inlägg som "Madrid cabron bla bla." Man tappar lusten att skriva här när det sällan pågår vettiga diskussioner.

Lägg ner skitet eller bidra med något konstruktivt.
Barcelonistas
2010-11-29 11:10
min startelva inför el clasicot

Alves--Pique--Puyol--Abidal, även om maxwell imponerat så är abidal bättre i det defensiva spelet.

mittfältet

Iniesta--Busquets--Xavi, kan bli så att masken startar istället för busquets de vet vi inte än. för masken har verkligen imponerat och kanske borde starta den här matchen.

jag hoppas bara inte pep väljer 2 pivotes på mitten tycker de är helt onödigt för då är iniesta tvungen att spela på anfallet och då bänkas pedro.

Pedro--villa--Messi, Messi kommer få en fri roll bakom villa och pedro samtidigt som messi kan spela på kanten.Anfallet!

På mittfältet som jag sa tidigare är vi klasser bättre än Real Madrid. och de är där allt avgörs. om vi vinner kampen på mittfältet är matchen vunnen!

VISCA BARCA! Y MADRID CABRON SALUDA EL CAMPEON!
Barcelona niklash
2010-11-29 11:10
Tack för det!
Barcelonistas
2010-11-29 11:05
Niklash

Testa bet365 grattis stream, om du inte är medlem är de bara registrera sig tar 1-2 min minst. bra kvalite rekomenderas!
Barcelona .Sami.
2010-11-29 11:05
MADRID CABRON SALUDA EL CAMPEON!
Barcelona niklash
2010-11-29 11:03
Behöver tips till en sjysst stream? Någon som kan hjälpa mig?
Barcelonistas
2010-11-29 10:57
ja måste hylla iniesta vilken spelare. folk glömmer av hur bra han är alla pratar om messi.

Iniestas mål på stamford bridge och vm målet båda kom på tillägstid! och är båda de viktigaste målen både i klubblag och landslag!

ozil = överskattad, angelina di mariam, ochd den där khadjara haha vilket skämt.

vi har stort övertag på mittfältet utan att överdriva så är det klasskillnad på mittfältet barca har 10 gr bättre mittfält än mandril.
Barcelona Pep the King
2010-11-29 10:53
Idag kör vi över smuts laget.
Barcelonistas
2010-11-29 10:44
VISCA BARCA

idag är det alvar el clasico och vi måste slå dom parasiterna en gång för alla. dom har fått för mycket luft dags o köra in den igen! 3-1 barca!

MADRID CABRON SALUD EL CAMPEON!
jeffren
2010-11-29 10:36
Hej alla

Har tagit ledigt från jobb både idag och i morgon allt för årets höjdpunkt

Ska snart knäcka min först öl,ska bli så jävla kul ikväll shit alltså som jag längtar

Vädret inför matchen ikväll blir enligt följande prognos:Måndag Kväll
uppsprickande moln små regn
Temp: 10 °C

Krossa svinen från Madrid / Madrid, cabron, saluda al campeon!

T " Estimo Barca

Barcelona LM10
2010-11-29 09:00
12 TImmar KVAR!!

Visca FUENTEALBILLA!!
elbraco
2010-11-29 07:43
VizzlA^

Var det kanske Sporting Gijons tränare som var i farten igen?
Han verkar vara vår egen lilla Mourinho.
Barcelona C.A.K
2010-11-29 06:42
Co sign! typ..
Real Madrid elskarmittmadrid!
2010-11-29 02:50
alltså vad fan håller vissa på med i både forumen? har varit madridista sen barnsben! vissa av er härinne sitter o klankar på madridsupportrarna och samma sak i puertan! SKÄRP TILL ER FÖR HELVETE! det är fan pinsamt. Brukar aldrig sitta inne o surfa på SF för nivån här är så jävla låg! Önska bara både lagen lycka till o må det bästa laget vinna! Gör som jag gör när någon säger att madrid är sämst lr hackar på madrid på ngt sätt säger jag bara: bara det får dig att sova på nätterna, sen är jag tyst! Låter lagen tala för sig själva på fotbollsplanen istället.

Ha det gött o må bästa laget vinna :)
Barcelonistas
2010-11-29 01:24
kåmark är bajs orka ta de ens seriöst va den muppen säger.

Alonso är ingen dussinlirare han är jävligt bra men inte bäst på sin positon. Sen är pedro bättre än angelina de mariam, och busi före khadajra alla dar i veckan!
Barcelona Baltaev (red)
2010-11-29 01:07
Fick vara med på en kant i Realredaktionens "Casa Blanca Special vol.2".

Hoppas jag gjorde er stolta!

Visca el Barça!
Barcelona westinho
2010-11-29 00:57
VizzlA

Tycker du verkligen Puyol och Villa har presterat så bra att de får 4,5 av 5 i betyg av dig? Känns lite enögt tycker jag. Puyol må vara en världsback och en av de bästa under 2000-talet, men man märker att åldern börjar ta ut sin rätt. Han lever på sin vilja, och därför är han viktig i en match som denna. Mitt betyg på Puyol är snarare 4, absolut inte mer.

Villa har gjort en del mål, men har inte levt upp till förväntningarna. Vi får bara hoppas att han är taggad till tusen imorgon och spelar som han gjorde mot Sevilla. Han har sjunkit i mina ögon, så jag sätter en svag 4 även på honom.

--------------------------------

När Kåmark sa att Alonso är en dussinlirare tappade jag hakan. Det första jag tänkte på var "undra hur det ser ut på Puertan nu" hehe..

Vamos!
Barcelona .Sami.
2010-11-29 00:54
VizzlA^^
Barca fansen är väl utanför Reals hotell och skriker väl. Vill störa dom.
Annons: