/spanien/barcelona/forum/149.aspx/spanien/barcelona/forum/149.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB_Messi
2018-10-07 17:43
Angående UFC matchen säger jag så här: McGregor och hans team fick vad dom förtjänade !!! Alla som har följt hela denna historian, med presskonferenserna , bussincidenten osv , förstår varför khabib gjorde som han gjorde. Sen om det är rätt eller fel utav khabib, är en annan fråga . Men det var så rätt åt dom det kunde bli. Ska du förnedra och leka pajas och snacka så mycke skit som Gregor gjorde så får du ta konsekvenserna med. Du kan inte gå runt och tuffa dig om du inte kan ta smällen sen. Hatten av för Khabib som visade vart skåpet ska stå .
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona || #5 sergiobusquets
2018-10-07 17:36
City spelarna är ju livrädda för liverpool, snacka om att ha ett övertag.
Barcelona Andresito
2018-10-07 16:16
[QUOTE=Soko]Kul för Paco.. Men varför är han inte ordinarie i Dortmund utan har gjort alla sina mål som inhoppare ? Det är svårt att hävda att han fick aldrig chansen i Barcelona för han får det inte heller i Dortmund men när han väl hoppar in så levererar han, något inte hände i Barcelona i denna utsträckning. [/QUOTE] Han har varit skadad.
Barcelona Messi-Alba-Messiiiiii
2018-10-07 12:50
Piatek (Genoa): "I've heard that Barcelona loves me, but I do not believe it. They already have a gunslinger." [dazn via sport] Må kanske inte vara den ideala Barcelona anfallaren men jösses vilken galen form han är inne i. Kom till genoa denna säsong och har gjort mål i samtliga matcher (träningsmatcher inkluderat) han spelat för klubben. 13 tävlings mål varav 9 av dem är i ligan. Gjorde 4 mål i sin tävlingsdebut där genoa.
Barcelona Unicef1983
2018-10-07 12:45
Soko: Fast han fick verkligen aldrig chansen i Barca, han fick spela cdr med juniorerna eller som inhoppare med 5-10min kvar och då som högerytter! Rent bedrövligt faktiskt så som Suarez spelat, att Paco inte roterats in bredvid Messi! Nu står vi med Munir som är så intetsägande och menlös så det liknar inget jag sett i Barca tröjan...
Barcelona Passa_Bollen
2018-10-07 12:38
Paco har alltså gjort 6 mål på 81 min totalt på plan!
Barcelona Soko
2018-10-07 11:39
Kul för Paco.. Men varför är han inte ordinarie i Dortmund utan har gjort alla sina mål som inhoppare ? Det är svårt att hävda att han fick aldrig chansen i Barcelona för han får det inte heller i Dortmund men när han väl hoppar in så levererar han, något inte hände i Barcelona i denna utsträckning.
Barcelona Kröjjffar´n
2018-10-07 11:36
@barca show:
Undrar vad rättsläkarna har att säga om nå´n som stryps ihjäl, för att först därefter ge upp. Giljotinen hör historien till. Men gladiatorspel fortsätter att locka sin gamla publik..Nog för att såväl "vanlig" boxning som fotboll också fått inslag av cirkus och spektakel. Men det är fortfarande en bit kvar innan exempelvis FCB kan likställas med UFC. Låt vara att det finns fotbollsspelare som försöker få det se ut som de håller på att kvävas, av fyra klåfingrar någonstans i närheten av halstrakten.. Men jag kan inte se en pajas framför mig, skrika "Kom och se Starke Alfredo!" då di Stefano fortfarande var i farten och visade sina starka sidor. Vem njuter av att se nå´n strypas långsamt?
Barcelona the cameroonians
2018-10-07 11:27
Mycket snack om mat här inne, verkar som att nån Kebab gått loss på en MacFeast i KFC. Tur att man själv mest är sugen på tapas när man kommer in här, annars hade det börjat vattnas i munnen. Match ikväll, ligalunken igen. Valencia med fem kryss så långt, luktar oavgjort igen. Spelar Parejo ikväll eller är han avstängd? Kan vara skillnaden på hur mycket svordomar som kommer ur min mun under matchens gång.
Barcelona Kröjjffar´n
2018-10-07 10:27
McGregor? Var det inte så strikern från de skotska högländerna med hästsparken i Buster hette? Super-Mac kallad. Nej vid närmare research, visade han sig heta Mac Mahoney. Men sparka en fotboll som ingen annan kunde han. Apropå fotboll alltså.
Barcelona Xaviesta
2018-10-07 08:26
Inte mycket Barcasnack här inte. Men det kan väl gå såhär på morgonkvisten en söndag efter en av dom mest bisarra PPVs jag har sett sedan Tyson körde en Suarez på Holyfield. Möjligen ska Cantonas karatespark också flikas in där. Hursomhelst ska jag ska fatta mig kort (yeah right) för att ge min syn på saken i helhet. I HELHET alltså. Dvs att jag skiter blankt i oväsentliga detaljer om vem som skrek vad till vem osv. Jag tycker att när du som mästare i din division i en så pass utbredd sport med 10 raka vinster bakom dig hoppar ut i publiken och börjar veva så har du svärtat ner ditt namn, sporten du utövar samt visat noll - absolut noll - respekt för dina kollegor och för fansen världen över som gör det möjligt för dig att slåss i oktagonen som ditt levebröd. Att starta ett sådant kaos och sedan hoppa tillbaka in i ringen och mitt i tumultet börja skrika "where's my belt, I want my belt" innebär för mig att du har någon sorts störning i huvudet. Som att stå i kön i McDonalds mitt i ett rån där folk skriker i panik och springer omkring och personalen försöker få ordning på läget och du står och gapar om "where's my fucking Big Mac?!". Jag har tappat respekten för honom helt efter det här. McGregor är för mig oväsentlig i den här ekvationen och därför har jag inga kommentarer om honom. Hektagonen är en helig gral for the UFC universe och precis som vi cules älskar Camp Nou så älskar fansen sin sexhörning och Khabib urinerade på detta faktum den här kvällen. En oförtjänt mästare med ett oförtjänt bälte och en idrottsman som är helt död i mina ögon. Kan ni tänka er Messi hoppa in Espanyols bänk och börja veva mot ledare och publik? Hur hade vi känt för La Pulga efter en sån grej? Kliché kanske men har aldrig varit mer passande: with great power comes great responsibility. Hur kan man sedan som sann cule med seny i sig sitta här och tycka "bra gjort av Khabib"? Vi snackar inte om McGregor och vi snackar inte om bussincidenten. Inget av det duger som försvar till att Khabib fick för sig att go full throttle batshit crazy. Finns inget försvar i världen som håller. Alla har rätt till sin åsikt såklart men vi som tänker klart och sunt vet att det här inte går att försvara. Försvarar man det här så är man av samma skrot och korn som dagestaniern själv. Dana White MÅSTE se till att det blir en konsekvens av det här. Omvärlden kommer att kräva det och UFC kommer att behöva det. Jag förväntar mig att han får behålla bältet utan att diskas då skandalen skedde först efter att fighten var över men att han får en rejäl tids avstängning. Endast böter och en ursäkt på en presskonferens från Khabib kommer inte att räcka för att släcka mobbens törst. Nu har jag en dejt med John Blund som jag längtar till. Ber om ursäkt för off topic men detta var en väldigt viktigt diskussion som jag kände att jag var tvungen att flika in mina synpunkter i. Godnatt/morgon allihopa.
Barcelona Neymar - Messi - Alexis
2018-10-07 07:42
Infinit8Don:

Om du ser video igen så kommer du se att Mcgregor slog en från deras team först, sen fick han slaget!

Och kommentatorerna har bekräftat att Dillon Danis, provocerade honom även efter vinsten!
Barcelona barca show
2018-10-07 07:41
Det khabib gjorde var inte att hoppa på publiken där ute. Utan det var cregors bästa vän som var orsaken till buss incidenten. Sedan så är cregor den mest arroganta och högfärdiga personen du kan se. Han har haft en kaxig attityd och förolämpar khabibs team religion allt som har med honom att göra och nu fick han på käften. De som säger att khabib bara brottas de är väl en del av sporten att man får göra vad man vill. Vem är bäst på använda sina egenskaper.
2018-10-07 07:40
Går ju inte heller att glömma McGregors systematiska fuskande under hela matchen, ja tills sist rinner det över. Khbabis team är dock mesar, man slår aldrig någon bakifrån.
Barcelona Federer
2018-10-07 07:36
Och glöm inte incidenten med MCGregor och bussen. Han är ett svin.
Barcelona Infinit8Don
2018-10-07 07:35
Absolut var buss incidenten uselt gjort men rättfärdigar det detta som khabib gjorde? Nej. Först o främst attackerar han mcgregors team o hoppar ut i publiken trots vinst. Och sen dessutom hoppar ryssens team in o attackerad McGregor bakifrån. Pinsamt så det skriker om det.
Barcelona Federer
2018-10-07 07:33
Conor är ett svin. Han har provocerat Khabin hur länge som helst. Han har smutskastat hans folk, religion, familj och sa även massor med skit till honom under fighten. McGregors team fortsatte med sitt skitsnack efter matchen när Khabib vann vilket fick han att reagera.
Barcelona barca show
2018-10-07 07:26
Khabib är långt ifrån en mes. Det var väl mcgregor som är mes som kom med 20 tal personer och attackerade khabib och hans kamrater i en buss. Nu fick han sig en grov läxa och hans mesiga vän med. Helt rätt gjort utav khabib. Irländaren har för mycket luft och nu ströps han ihjäl tills han gav upp. Ufc no rules
Barcelona Infinit8Don
2018-10-07 07:22
McGregor gör mkt skit. Men efter matchen tar han ALLTID hand. Ryssen lär bli diskad, and rightfully so.
Barcelona Infinit8Don
2018-10-07 07:17
Ja. En Mes. Bara vidrigt beteende. Vinst eller förlust, man ska alltid ha respekt efter matchen precis som McGregor alltid har. Men detta beteende av den patetiska ryssen? Haha. Vidrigt. Låt en rematch ske. Ryssen förtjänar misshandel.
2018-10-07 07:15
Knappast en mes va? Haha!! Den här McGregor behövde få stryk, efterscenerna är idiotiska dock.
Barcelona Infinit8Don
2018-10-07 07:12
Khabib vilken mes. Beter sig som en åsna. Låt en rematch ske.
2018-10-07 07:09
Så jävla gott att khabib vann
Barcelona Damon2022
2018-10-07 02:03
vv.

It’s like we play a Champions League game tomorrow because of Valencia’s qualities.

HAHA snälla nån Valencia håller på tappa poäng snabbare än en kran. Dem är inte i bra form och vi har fått en perfekt chans att dra ifrån med 3 p och lugna ner stormen kring kris i Barca. Tappar vi imorgon är vv helt koko, egentligen borde vi ligga före real 7-8 p.
2018-10-07 00:45
Hoppas att Paco fortsätter*
2018-10-07 00:19
Ja vi fortsätter att Paco fortsätter ösa in mål och lockar till sig bus från England. Everton tycks gilla betala överpris för Barcelona spelare så varför inte på en som levererar ;)
Barcelona Federer
2018-10-06 23:27
Paco med 7(!) mål på 4 matcher i Dortmund. Han har börjat säsongen strålande. Tyvärr fick han aldrig chansen även när Suarez spelade som skit.
Barcelona Infinit8Don
2018-10-06 22:33
Enligt real fansen är tydligen deras spelare mätta efter all framgång. Vilken dynga. Så deras spelare har alltså inte velat vinna ligan mer än en gång på typ 9 år? Bullshit.
Barcelona Passa_Bollen
2018-10-06 21:43
Den där köpoptionen på Paco var väl inte faställd?
Barcelona Passa_Bollen
2018-10-06 21:30
Vinner vi imorn och Messi sätter nåt mål så kommer psykologin i truppen vara upphöjande för lagandan och moralen. Tror laget har lärt sig en hel del under denna stressiga period. Kommer vara bra för dem att vila och bli mer samspelta med dem nya spelarna när dem tränar ihop under dessa 2 veckor.
Annons: