/spanien/barcelona/forum/14214.aspx/spanien/barcelona/forum/14214.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-02-16 22:42
Jag skyller inte på domaren, jag skyller på Pep och att han inte klarar av att stänga matchen. Sak samma förra året. Dessutom ska väl Messi ha kritik för att han inte sätter sina chanser. Aja, sådant som händer. Det går inte att alltid vara hundraprocentig. Innan van Persies turträff hade Arsenal knappt någonting därför känns det lite surt att släppa matchen.
Barcelona El Soap
2011-02-16 22:42
Vi gav ju bort matchen när vi hade full kontroll på den. Det gör mig mest förbannad.
The Special Five
2011-02-16 22:41
Tycker det är bra att vi har våran "svacka" nu ändå. Om ni har märkt så har vi vunnit varenda match överlägset den här säsongen (bl.a. en mycket grov förnedring mot Madrid). Ett kryss senast mot Gijon och en förlust mot Arsenal idag är precis vad vi behöver. Om 3 veckor så är maskineriet igång igen när de gäller som mest:) Det är vad jag tror
Barcelona Abbe.
2011-02-16 22:41
Blev grymt imponerad av Wilshere. Att kunna leverera mot PL-motstånd är en sak, men att verkligen ta tag i Arsenals taktpinne och bära laget på ens axlar i CL, som han fick gör stundtals ,är imponerande.
PedroRodriguez
2011-02-16 22:40
Jag är inte ett dugg orolig dock. På Camp Nou blir det andra noter. Är starkt besviken på psykopaten till domare som inte blåser för straff.
Barcelona Manita
Snälla stäng av forumet för utomstående. Vartenda forum på Svenskafans har gjort det förutom vi.
Hunting Bears
Barca4eva

Var väl snarare 30 minuter kvar. Minst. Bra form nu.
Barcelona Pedrito
Dålig insats helt klart. Puyi är enormt saknad.

oroa er inte , vi tar dem i returen. med 2-3 mål.
Barcelona Karlsson
Pinsamt av Messi när han slår bort bollen och sedan går mot Arsenalspelaren och vägrar pressa. Hade han orkat löpa 3 meter hade kontringen aldrig kunna startats och målet hade aldrig kommit.
CescLovesArsenal
Ärligt talat, ska ni hävda att den här matchen avgörs på domarmissar och uteblivna straffar?! Ta det som män och inse att våra killar kämpade in i det sista, ni kämpade i 45 minuter.

GO GUNNERS!!!!
Barcelona Brunito
Helt klart ett misstag av Pep när han tar ut VIlla. Vi var fortfarande riktigt giftiga med honom på planen. Utan honom förlorade flera dimensioner i spelet. Keita kom in och lufsade runt på planen i vanlig ordning. Sedan tar han ut Iniesta och kastar in Adriano, hur tänker han? All heder åt Arsenal (de spelade en bra 2:a halvlek), men detta resultat ger vi bort.
Barcelona Abbe.
Rent teoretiskt så är väl förlust bra, för hur ska Arsenal kunna försvara en sådan på Camp Nou? Man kanske hade varit oroligare om Arsenal tvingades gå framåt?

Därmed inte sagt att jag inte sagt att jag inte hade behållt 1-0 ledningen.
Las Palmas elfenomeno
HAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHA
Las Palmas elfenomeno
2011-02-16 22:39
HAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHAAAAHAHAHAHAHAHAAAHAAHA
Barcelona Lionel Messi n10
Slut 2-1 vad ska man säga detta gjorde vi på oss själv kunde ha avgjort matchen. Özil haha ta det lugnt ni ska ju möta lyon, dom som slog ut er förra gången så snacka inte i förväg. Cred idag till Villa och Abidal dom andra step it up.
elbraco
Spelar väl ingen roll om det är tur när dom ändå vinner.
Det är mer Peps fel då Keita inte bidrar med ett skit på mittfältet samtidigt som Villas presspel försvinner.
Barcelona Hetfield- Megan Fox is a dude
Kom igen, vi är inte Real Madrid, vi ska inte luta mot straffar. Jag är övertygad av att vi vinner på Camp Nou, det krävs bara 1-0.

Jag måste säga att jag är imponerad av Arsenals fans och glöd, ni förtjänade vinsten.
Na Na Na Nasri
Bra spelat, ni klarade det nästan! Lycka till på hemmaplan.

Ses i mars !
Barcelona Barca4eva
Utan att klaga på domaren...Valdés...Pep...Vem fan byter ut Villa med 20 minuter kvar och endast en 1-0 ledning?
Barcelona Yaya24
De Piques fel inte Valdes.
Barcelona Rambla~
2011-02-16 22:38
Ariba

Han nickar ner bollen på egen hand. Bollen träffar handen?

Är du bara dum eller komiker?
Real Madrid Chomskyy
SIT DOWN
Barcelona Diar Iniesta Shekha
VAD fan gör Valdes vid första målet? Den ska han ju bara TA!
Barcelona Zamboza
Nu vill jag inte skylla på någon enskild spelare, men Valdez vafan gör du vid kvitteringen? Van Persie har usel vinkel och det enda du behöver göra är att täcka första stolpen. Tills dess hade Arsenal ingenting i andra halvlek, utan bara tittade på medans barca rullade runt bollen. Tur som fan att de inte gör 3-1 också. Nu har vi ändå en ganska bra chans hemma, då vi är mycket starka. Jävligt onödigt förlust dock.
Barcelona VizzlA^^
2011-02-16 22:37
Kommer bli kross på camp nou lugnt, Arsenal är kassa, jävla turlag. Vad är oddsen att van persie skjuter där och "antar" att valdes släpper stolpen..godnatt.
Barcelona haeger
2011-02-16 22:37
Att ni skyller på Keita är fan tragiskt, vad fan har han med baklängesmålen att göra?
Barcelona Trabajo?
2011-02-16 22:36
Det är skillnad på eran attityd från pausen till nu! ! C'mon u Gooners!
Barcelona El Soap
Vi får nog sluta spela med Keita. Vi tappade allt när han kom in. Tyvärr.

Aja, förhoppningsvis är Puyol tillbaka till hemmamatchen.
elbraco
Detta är fan skamligt. Domaren missar 2 hands och den enda som visar lite fightingspirit är Alves. Hela jävla laget kör ner sig när Villa går ut mot Keita.
1-2 är inte omöjligt men det känns så jävla surt när domaren är ett skämt samtidigt som vårat passningsspel i sista 20 minuterna inte existerar.
Dom enda som får godkänt i andra är Alves och Abidal. Messi försvinner totalt.
Barcelona Abbe.
zil #23

Haha, vilken lustigkure! Hahaha. Nae, vi tar ett till va? Hahaha.

Idiot.

Ariba

Det beror på vilka som spelar.
Annons: