/spanien/barcelona/forum/140.aspx/spanien/barcelona/forum/140.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2018-09-26 21:52
Vi förlorade just mot det lag som ligger sist i la liga. och vi gör det välförtjänt. Känn på det, ligans, på papperet, sämsta lag vinner helt jävla rättvist mot oss. Vad tror ni kommer hända? Jo, det kan jag berätta. Inte ett skit. Eller jo, en sak kommer hända. Valverde kommer spela samma 11a resten av året.
Barcelona Rambla~
2018-09-26 21:51
Hur fan kan de förlora mot det här skitlaget, seriöst? Såg ni Rodrigo Tarins hånflin när slutsignalen gick?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona sideshowbob
Okej valverde måste bort
Barcelona DM1982
Vi har blivit ett tråkigt mittenlag som inga lag är rädda för längre, sjunkit väldigt lågt.
Barcelona Dreamteam09
2018-09-26 21:50
Sluta lipa hos domaren varenda gång ni förlorar era jävla losers!!
Barcelona Barca4life98
Kan vi alla härinne fråga oss varför Sergi Roberto är immun mot kritik? Har sett många härinne klaga på Semedo men vad bidrar Roberto med? Inte ett jäkla piss skulle jag säga. Roberto, Pique, Rakitic och Busquets måste fasas ut snabbt som fan. Sen får Messi ta och bestämma sig för EN position på planen för det blir pannkaka när han hämtar bollen i backlinjen.
Barcelona BARCA-més que un club
Sämsta skiten jag sett seriöst vi åker med huvudet ut från gruppen i CL och kommer 2-3 i ligaspelet som bäst . Allt ska handla om Messi seriöst det räcker sämsta jag sett.
Barcelona II Barça II
För första gången i hela mitt liv så hoppas jag att FC Barcelona inte lyckas kvittera. Jag vill se en förändring och det kommer aldrig att hända så länge vi vinner.
Barcelona Smogen
2018-09-26 21:49
fy
fan
hatar av hela mitt hjärta vad vi blivit.
Jag började älska det här laget för att det stod för värderingar bortom pengar. Att det var ett lag som krigade och försökte, där man trodde på sina egna spelare. En klubb med en själ.
Nu är vi precis tvärtom. En själlös klubb som bara bryr sig om pengar.
Jag har bara väntat på att det också ska börja synas på plan, för det har bara varit en tidsfråga. Ikväll syns det tydligare än någonsin.
Barcelona Rambla~
Men vad fan är det för spel de presterar? Bland det värsta jag sett alltså. Alla underpresterar ju precis hela tiden, de har även dragit med Messi i fallet. Valverde bara bort med honom så fort det bara går.
Barcelona Z_Z
Umtiti vill inte vara sämre än sina kollegor i backlinjen och går halvhjärtat in i situationer likt han gjort sedan det började bli prat om hans nya kontrakt.
Barcelona gozo1
2018-09-26 21:48
Skicka tillbaka den här tränaren till Bilbao dom verkar behöva honom mer än oss.
Barcelona DM1982
2018-09-26 21:47
Inte ens nära att Barca ska vända det här, mycket blekt lag.
Barcelona Smogen
2018-09-26 21:44
För några dagar sen tänkte man.
Tur det är ett par lätta matcher med säkra poäng innan vi på raken möter
Tottenham
Valencia
Sevilla
Inter
Real Madrid

Nu tänker man mer, jösses. vi kommer kanske förlora varenda match och VV får väl inte sparken ändå.
Barcelona Dreamteam09
2018-09-26 21:43
Hade Real legat under Hade dem jagat som djur, våra spelare väntar bara förfan
Barcelona Infinit8Don
Messi tar en löpning per match o det resulterar i chans. Kan han göra det kontinuerligt måntro? Nä. Är väl för jobbigt.
Barcelona LeoMessi
Glad att jag inte ens kollar på matchen. Sedan valverde tog över så har jag kollat ca 13-15 matcher totalt i ligaspelet och det är för att jag totalt hatar det sättet han får laget att spela. Självklart är det ändå spelarna som är på plan som ska vinna såna här matcher men jag blir äcklad av fotbollen vi spelar. Det har varit en handfull ligamatcher jag varit nöjd med spelet i. Även när vi har vunnit matcher med 4-0 så har jag varit missnöjd med spelet och det är enbart för att vi har vunnit med dessa siffror då Messi har gjort sitt. Inte för att spelet varit bra.
Barcelona Oaner
2018-09-26 21:41
Vi tappar poäng mot girona och leganes..... Vilken mardröm!!!
Bcito
@Barcelunatic:

Jag tänkte precis på United. Otroligt bra fotbollsspelare men som spelar sjukt ineffektiv fotboll. Vi verkar vara i samma sits. Valverde känns inte som någon tränare som kan ta oss till framgång.

Värst av allt är att vi inte ens förtjänar några poäng här ikväll. Smått sjukt att man skriver det.
Barcelona Infinit8Don
Lägg varenda spelare och tränare i en svartsopsäck och sparka på dem. Fyfan. Sämsta jag sett. Otroligt uselt. Förlorar mot ett sånt här skitgäng?
Barcelona || #5 sergiobusquets
Varför ska idioterna diskutera med domaren när dom ligger under? Motståndarna behöver inte ens maska våra spelare löser det
Barcelona jefecito
2018-09-26 21:40
Inget fel på spelarna, det är Valverdes. Feg och defensiv fotboll utan ideer
Barcelona Rambla~
Det här såg så bra ut efter 1-0 men sen så hände något som bara inte får ske mot ett lag som Leganes för de är ganska så begränsade som lag om vi ska vara ärliga. Jaha, först Athletic och sen Tottenham efter det här. I can’t wait. :P
Barcelona Smogen
När varenda spelare på plan underpresterar på ett helt fundamentalt sett, då är det tränarens fel och ingen annan. Antingen är det hans gameplan som är helt katastrof, eller så är det hans träningsupplägg som är uselt, eller så saknar han helt enkelt psykoligaska kunskaper till att bilda ett lag.
Eller så är han som Valverde, det vill säga. Alla tre är förmodligen korrekta.
Barcelona Barcelunatic
Jag ser ett Barcelona som har tråkigt på plan. Det är inte glädje och engagemang. Det måste bero på vår tränare. Han får våra spelare att Ha lika tråkigt som spelarna i Manchester United verkar ha. Jag saknar spelglädjen som Barca ska ha.
Barcelona DM1982
2018-09-26 21:39
Två matcher som borde ha gett sex poäng ser ut att ge en poäng.
Barcelona Unicef1983
2018-09-26 21:38
Vi spelar med Messi Suarez Coutinho Malcom men vi har ingen på högerkanten???
Barcelona Barca4life98
2018-09-26 21:38
Bort med Busquets och Rakitic. För begränsade i dagens fotboll. Vinner inga bollar och allibispelar.
Barcelona Rambla~
2018-09-26 21:36
Vad fan är det för en målvakt helt plötsligt? Så jävla typiskt.
Barcelona Infinit8Don
2018-09-26 21:36
Det är så dåligt. Vi är inte ens nära.
Annons: