/spanien/barcelona/forum/13279.aspx/spanien/barcelona/forum/13279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-17 21:58
B-guden

Han var helt klart bäst på plan mot Deportivo, Ibi! Vi lär få se mer sådant nästa säsong, då han hunnit acklimatisera sig mer. Fått en försäsong med laget, kommit in mer i spelet, ligan, kulturen... folk säger att det är svårt för Villa första året, vad är det inte då för Afellay som varit här 5 månader och kommer från Eredveise? :P

Oavsett om vi vem vi köper i sommar kommer vår offensiv stärkas både på bredden och kvalitetsmässigt tills nästa säsong, då jag tror vi kan räkna med mycket från både Afellay och Villa. Lägg där till Thiago som får A-kontrakt. Ett par kloka värvningar på det och det ser riktigt bra ut :)
Barcelona haeger
2011-05-17 21:54
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Han har haft flera förhållanden med tjejer som har tagit slut.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-17 21:51
Hmm City är rätt bra, 2-0 nu.
Och Arsenal på fjärde plats haha!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-05-17 21:45
Inte för att snacka skit och vara dryg, men finns det inte en liten möjlighet att Xavi är homosexuell? Har aldrig sett honom med en tjej, han går oftast på lagfester tillsammans med Puyol och hans flickvän osv.

Ok, att man inte vet så mycket om hans privatliv, men någon gång hade man väl kunnat se honom med en tjej? :D hahaha.
The Special Five
2011-05-17 21:43
Lucho Enrique

Jävlar vad skön grupp=) Hade varit riktigt kul, möter vi offensiva lag som Dortmund och Napoli kan det bli åka av.
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 21:42
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Naj, han håller sig nog till Queca ;)
2011-05-17 21:42
Barcadinho.

De är redan klara för CL och frågan är bara om de kommer på 3:e plats och direktkvalificering.

Men hursomhelst så hamnar de i fjärde seedning gruppen. Därmed finns det en ganska stor chans att de hamnar i Barcas grupp. Barca, Dortmund, City, Napoli kan nog vara en möjlig grupp. :)
Barcelona Barcadinho.
2011-05-17 21:39
Criff -

City kommer att hamna i den sista och fjärde seedning gruppen.
Det blir en intressant grupp med dem i vilken grupp de än hamnar till slut.

Men först måste de ta sig dit. Ligan är inte slut, inte heller dagens match. Bara 1-0 och inte så bra fotboll.
2011-05-17 21:37
Skulle Puyol göra en "John Terry"? Hahaha.
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 21:31
Criff

Hahaha fail av mig där ;P
Barcelona B-Guden
2011-05-17 21:30
För er som inte såg deportivo matchen kan kolla länktips

Vad tror ni felet är att Affe knappt tar för sig 1 gång när han lirar med Messi och co, och mot deportivo lekte han helt enkelt fotboll, får vi affe att lira så där bra med Messi och co så behövs ingen sanchez enligt mig.

Nej jag hoppas Affe börjar ta för sig mer.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
Barca4eva
Jag hoppas att du menar Pique:P
Barcelona Criff -Llourinho
Barca4eva, Puyol? hahaha.

Någon mer än mig som är sugen på att möta Manchester City nästa åri CL? :D
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 21:28
Lite Pique y Shakira love..de verkar ha det mysigt ;P
Coach pep-
2011-05-17 21:26
addeh/

Tycker tvärtemot dig att det är stilrent med mörkare nyanser. Det här med matchställ är rätt så viktigt tycker jag för övrigt. Fotboll är en estetisk sport, och när man ser på sitt lag vill man att de ska fin utstyrsel. Det är tur att vi håller på klubben med de kanske vackraste och mest estetiskt tillfredsställande färgerna.

Milan och Roma tycker jag annars också har väldigt snygga färger.
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 21:12
Blaugrana91

Kan hända att det sker bakom stängda dörrar, så de bara får lite bilder på dem.
Men ifall det går att se Live skulle det vara intressant.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-17 21:10
Barca4eva

Det var det jag funderade på också, men på hemsidan nämner man inget om något "live event" allafall, men återstår väl att se.
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 21:07
Blaugrana91 y Addeh

Okej, tack. Undra om man kan se detta live.
Atlético addeh
2011-05-17 21:05
Barca4eva

Det blir ingen stor cermoni, men ikväll klockan tio kommer ställen presenteras på Camp Nou, förmodligen klädes dem av ett par spelare. Redan imorgon kommer man kunna förbeställa de nya ställen på hemsidan.
Barcelona Blaugrana91
2011-05-17 21:04
Barca4eva

Det skulle ju presenteras kl 22.00 på Camp Nou, så låter ju som någon form av "cermoni", frågan är ju hur man kan se det isåfall? :P
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 21:00
Gonzalez_Barca

Nej, ska man ha svart så är det helsvart som gäller tycker jag. Med det menar jag dock inte att valet av svart glädjer mig, tvärtom..hade hellre sett något som passar mer och har gett oss mer tur, som gult.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-05-17 20:58
Håller med er om att man vänjer sig med hemmatröjan. Bortatröjan däremot ser ut som Valdés målvaktströja.. Inte snyggt någonstans. Ska det vara svart måste det finnas med detaljer, blir tråkigt med helsvart. Men förhoppningsvis så kommer vi ej att använda de så ofta.
Detta blir förövrigt första säsongen på 6 säsonger jag inte handlar in årets matchtröja.. Orkar inte med QATAR FOUNDATION.
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 20:56
Är det i officiella hemsidan man går ut med de nya ställen? Eller ska de visas i någon sorts ceremoni?

Hemsidan är väl högst troligt men yeah.
Atlético addeh
2011-05-17 20:49
Lite synd för övrigt att det kommer bli blåa shorts till nästa säsong igen. Gillar annars när det är mest rött. Blir så mörkt nu utan all den gula färgen på ärmarna och kragen samt de röda shortsen.
Coach pep-
2011-05-17 20:45
Blaugrana91

Bilden på Iniesta med det nya hemmastället som någon länkade var tillfredsställande. Mer stilrent med mycket blått och mindre rött. Det svarta bortastället kan man väl inte heller klaga på. Svart är alltid stilrent, speciellt till skillnad från de orangea, gula, rosa och turkosa tuttifrutti bortaställen vi haft senaste säsongerna. Antar att de som inte gillar det svarta själva går runt med rosa kostymer. :P
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-17 20:41
Bortastället är okej, inte så mycket att säga eftersom den är enfärgad. Hemmastället är däremot skitfult men förhoppningsvis lär man sig att gilla det. Att ränderna smalnar av är ju bara en detalj som jag stör mig på. Hela tröjan blir ju bara fulare.
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-17 20:41
tycker inget av ställen är varken flipp eller flopp. Hemmastället hade varit riktigt snyggt om man inte fuckat upp ränderna...bortastället är ovant, men stilrent. Kanske vänjer man sig. :) Kan tänka mig ett det är riktigt läckert i verkligheten.

haeger

Jag tyckte också omväxlingen var värre från första början, men jag gillar det fortfarande inte. Men som du säger, man vänjer väl sig :)Någorlunda i alla fall. Sen blir det kanske vackrare i verkligheten!
Barcelona haeger
2011-05-17 20:40
1.70-ligan

Första gången ryktet kom om de tröjorna, så tyckte jag verkligen att omväxlingen mellan rött och blått såg så fult ut, typ som hack mitt i tröjan.
Men nu när jag ser tröjorna så tycker jag ändå att det ser rätt så bra ut, plus att man vänjer sig rätt så snabbt.
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 20:38
Blaugrana91

Hemmatröjan tycker jag är rätt snygg, även om det blir ett litet minus på det randiga,
men färgvalet till bortatröjan var riktigt dåligt...
Barcelona Blaugrana91
2011-05-17 20:30
Är det bara jag som tycker både hemmatröjan och bortatröjan för nästa säsong är riktigt snygga? :D
Annons: