/spanien/barcelona/forum/13197.aspx/spanien/barcelona/forum/13197.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 20:05
Vi slapp iallafall det "qatariska trädet" :p
Barcelona Barcadinho.
2011-05-17 19:52
Rätt snyggt trots allt, tycker jag.
Jag trodde att designen skulle bli hemskt, men den är rätt ok.
,Sami
2011-05-17 19:48
Barca4eva
Okej. Tack så mycket:)
Barcelona 1.70-ligan - Anims Abidal!
2011-05-17 19:48
Här är en bild på hur det ser ut på en spelare, i detta fallet Iniesta. Ser väl inte så pjåkigt ut trots allt? Det enda jag stör mig på är som sagt rändernas omväxling från rött till blått.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-17 19:46
Håller helt med 1.70-ligan. Kan det inte bara vara vanliga smala ränder? Och sen tycker jag ändå man kunde ha fått in Unicef någonstans på framsidan också.
Barcelona Barcadinho.
2011-05-17 19:45
En till OT från min sida idag, men rätt intressant.

Jag satt och läste mer vanliga nyheter och jag hamnade med en kort artikel som berättar att staden Milano håller den här helgen med att rösta på en ny borgmästare till Milano.
Oppositionen från vänster kommer att kandidera med en man som heter Pisapia, medan regeringen, med order från Berlusconi kandiderar med en kvinna som heter Letizia Moratti.

Då tog det stopp för mig. Jag var bara tvungen att googla lite eftersom efternamnet är ju så välbekant.

Inte så förvånade så visar det sig att Mrs Letizia är gift med Massimo Morattis bror. Hon har en stor chans att vinna enligt förundersökningar.

Fattar ni alltså?

Statsministern äger Milan och nästa borgmästaren för staden Milan är nära släkt med Inters president.

Låter det inte som nån jäkla modern Gudfadern historia?
Lite snyggare väl, utan pistoler och tjocka cigarrer, men alltså samma nätverk som den gamla maffian. Eller?

Synd att jag inte är nån journalist. Jag skulle sitta och gräva allt om alla inblandade inom fotbollen. Nån skulle säkert hota mig och min familj.
2011-05-17 19:43
haeger

Det förstår väl jag med, men snyggt är det fortfarande inte
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 19:42
haeger

Det är dock något som många stör sig på..själv bryr jag mig inte riktigt om det.
Barcelona haeger
2011-05-17 19:41
1.70-ligan

"förstår dock inte varför ränderna ska smalna av så att de röda ränderna dominerar upptill och de blåa nedtill"

Det kallas för omväxling.
Barcelona Barca4eva
2011-05-17 19:40
L.A.M Nr 10

På ryggen, under siffrorna kanske.

,Sami

Den behöver du för att bl.a kolla på Youtube. Men var försiktig, vissa hemsidor lurar dig när de säger att det krävs en sån...du kan helt plötsligt få virus/trojans.
,Sami
2011-05-17 19:40
Grabbar vad är Adobe Flash Player för något? Måste man ha det på sin data?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-17 19:39
Öh, var är Unicef?
2011-05-17 19:34
Enligt totalbarca är det nu bekräftat att det blir dessa matchtröjor nästa år. Det officiella beskedet kommer först kl 22, men allt tyder på att det blir den smalrandiga hemmatröjan och den svarta bortatröjan.

Det ser ändå helt OK ut! Har set både fulare och snyggare... förstår dock inte varför ränderna ska smalna av så att de röda ränderna dominerar upptill och de blåa nedtill. Hade varit snyggar om de hade varit lika breda rakt igenom.
Barcelona GerardPique3
2011-05-17 19:19
The Special Five

Jävligt roligt faktist. Speciellt när en skribent med namnet "Fernando Gago-King of Madrid" är den största av dom alla. Snacka om hycklare
2011-05-17 18:54
Pique tog en sväng till Polen igår. Lite random! Vad gjorde han där?
The Special Five
2011-05-17 18:53
L.A.M nr 10

Det roliga är ju att de finns rasister i puertan som fördömer Busquets, helt otroligt
Barcelona H.C Xavier
2011-05-17 18:50
Är det någon som lyckats få tag på biljett till CL-finalen?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-05-17 18:38
Kul att man i Puertan vill ha bort Albiol bara för att han på något sätt ska ha försvarat Busquets. Man är tydligen ingen Madridista om man inte hatar Sergio.
Barcelona Hetfield
2011-05-17 18:23
Ja, den där jävla Messi, hur vågar han hålla för munnen när han pratar med en mörkhyad person. Rasist så det skriker om det.

UEFA, gör något! Man ska inte få hålla för munnen när man pratar med mörkhyade personer.
elbraco - Bojan Krkic FCB's nr. 9.
2011-05-17 18:07
Hetfield

Haha det ser man ju glasklart. Abidals blick direkt efteråt och Messi som flinar. "Oh yes, i said it...".
Barcelona Blaugrana91
2011-05-17 18:04
1.70-ligan - Anims Abidal!

Jag håller med dig, Botia hoppas jag verkligen klubben köper, han har varit grym i Sporting den här säsongen, dessutom är han ung och som du sa så är ju priset riktigt bra. :)
Culé - Messi
2011-05-17 17:56
Var det inte så att när Messi hälsade på Real Madrid-spelarna i Champions League så anmälde Real Madrid Messi och company för sexuella trakaserrier? :P

OT, sorry.
Om Barcelona nu är i behov av en mittback så anser jag att man skall köpa tillbaka Botia eller försöka värva Man Citys Kompany.
Eller så kan man satsa på Fontás vilket jag helst vill att klubben gör. :DD
Culé - Messi
2011-05-17 17:52
Hetfield

Haha. :P
PedroRodriguez
2011-05-17 17:47
Málagas formstarke Baptista rapporteras vara skadad och missar sista matchen mot oss. Det gäller lårmuskeln. Synd att han skadas innan denna match då han är inne i ett herrans flyt. Sjukt hur han levererat för sitt Málaga och verkligen hjälpt upp laget.
PedroRodriguez
2011-05-17 17:13
Fekalier också! Nu lär Madrid leverera en anmälan till Uefa snabbare än kaniner förökar sig.....:P
Barcelona Hetfield
2011-05-17 17:03
Frodo

Se hur Messi ler lite drygt och nickar lite lätt, det är glasklart att han sa "mono" till Abidal.

Jag tycker att Mourinho ska anmäla det.
Barcelona Frodo
2011-05-17 17:00
Messi håller för munnen när han pratar med Abidal. Det är bara en tidsfråga innan Real Madrid anmäler detta som något rasistiskt till Uefa.:P
2011-05-17 16:51
Jag tror i alla fall inte att man ska dra alltför stora växlar av Fabregas skadeproblem. Inte pga att PL är en fysiskt tuff liga, men för att han spelar i Arsenal. Det är standard att man går sönder 3ggr/säsong där ju. Vi har ett av de bästa läkarteamet i världen och skulle säkert få ordning på Cesc. Om han nu kommer, vill säga... men ur den aspekten är det nog lika bra att han kommer fortast möjligt. Det sliter att spela i Arsenal :P

Figeta

Jag ville också ha David Luiz innan han drog till Chelsea. Nu har jag gett upp honom, då han lär kosta sjukt mycket. Lite synd, men det finns fler bra backar på marknaden. Sen har vi ju ett bra och billigt alternativ i Botia, som vi kan få för 2 miljoner euro. Det hade gett pengar över till andra transfers.
Barcelona Figeta
2011-05-17 16:43
The Special Five

Jag minns när jag skrev att jag ville ha David Luiz. Oj, vad många gick emot mig och sa "nej vi har Fontas". Kolla vad han presterar i Chelsea och skulle utan tvekan kunna ta en startplats hos oss (räknar inte med att Puyol orkar spela så mycket mer). Han och Pique skulle bilda ett sjukt mittbackspar och båda är dessutom unga. Han påminner om Puyol så jävla mycket speciellt håret men också aggressiviteten.

Som du säger så tar man ju självklart Cesc alla dagar i veckan före Pastore. Dem kommer ungefär kosta lika mycket och Cesc är hästlängder bättre än honom. Cesc är fysiskt starkare och kommer inte vara så skadebenägen i Spanien. Det är två helt olika spelstilar.

Vem vet. Cesc kanske redan är klar som Hetfield skrev. Kanske bara är en fejkad skada.
barcarobin
2011-05-17 16:39
true_barca_fan
Att Valdes inte får en rikigt chans beror enbart på att den som är nr 1 dvs Casillias, är en av världesn absolut bästa målvakter, det är svårt att få en rikirgt chans då, men att han blir bättre och bättre håller jag med dig om.
Annons: